arc rupt pe fata stationind
Moderator: Echipa Tehnica
- robistan25
- pasionat
- Mesaje: 537
- Membru din: Lun 13-Aug-2007 22:09
- Localitate: Ploiesti
In mod normal,suspensiile sunt diferite la diesel fata de benzina datorita diferentei de greutate intre motoare.
Nu stiu cum e la C3,dar din pozele monicai se vad urme de rugina care au slabit arcul.
Partea interesanta e ca se rup numai pe loc.
Cineva ce lucreaza in service ne poate lamuri mai bine cum stau lucrurile.
LE : Crapa si la benzinare.
Nu stiu cum e la C3,dar din pozele monicai se vad urme de rugina care au slabit arcul.
Partea interesanta e ca se rup numai pe loc.
Cineva ce lucreaza in service ne poate lamuri mai bine cum stau lucrurile.
LE : Crapa si la benzinare.
Ultima oară modificat Sâm 13-Mar-2010 22:43 de către mariuss, modificat 1 dată în total.
pai hai sa vedem care este diferenta de greutate intre HDI si "gaz"
@mariuss ...pe formu st Ramona:D
Ah, am uitat sa specific, ca mariuss este fotograful;) el are dreptul de autor la arcul rupt:P
@mariuss ...pe formu st Ramona:D
Ah, am uitat sa specific, ca mariuss este fotograful;) el are dreptul de autor la arcul rupt:P
Cand am dreptate, am dreptate, cand ma insel s-ar fi putut sa am dreptate, ca am avut dreptate cand am zis ca s-ar putea sa ma insel...
@silentdj chiar daca arcurile difera intre hdi si cele pe benzina.... chiar si cele pe benzina se rup, a gasit mariuss pe forum la francezi, de aceiasi problema se plang si ei, egal hdi, benzina!
Cand am dreptate, am dreptate, cand ma insel s-ar fi putut sa am dreptate, ca am avut dreptate cand am zis ca s-ar putea sa ma insel...
Arcuri rupte
Salutare la toata lumea.
Am patit la fel. Arc rupt stanga fata, asa l-am gasit in parcare dimineata. Circa 8 cm la extremitatea de jos, exact portiunea care sta pe taler. Atentie ca cele doua capete ale arcului nu sunt identice, arcurile se monteaza cu partea "mai plana" in sus.
C3, 1.4i, 2006, 86.000 km. Calitate franceza.
Am patit la fel. Arc rupt stanga fata, asa l-am gasit in parcare dimineata. Circa 8 cm la extremitatea de jos, exact portiunea care sta pe taler. Atentie ca cele doua capete ale arcului nu sunt identice, arcurile se monteaza cu partea "mai plana" in sus.
C3, 1.4i, 2006, 86.000 km. Calitate franceza.
-
- pasionat
- Mesaje: 112
- Membru din: Joi 30-Sep-2010 18:41
- Localitate: Baia Mare
-
- pasionat
- Mesaje: 166
- Membru din: Mar 20-Mar-2007 23:14
- Localitate: BUCURESTI
cred ca a fost o saptamina blestemata ca si mie miercuri seara cind am iesit de la munca si am ajuns la masina aceasta arata ca" the goddess" numai ca pe fata stinga.arc rupt si vedem maine ce mai gasesc acolo.am inteles ca nu este obligatoriu sa le schimbi pe amindoua si dupa schimbare este necesar sa facem unghiul de fuga sau nu?
-
- pasionat
- Mesaje: 1207
- Membru din: Mar 29-Iul-2008 15:49
- Localitate: Brasov
- Masina: C.Xsara II 2004 16i - Coupe 110 cp.
- 2: Ford Ranger Pick-Up 2.0 EcoBlue- Double Cab.(2018)
Arcurile se rup si datorita (90%) din intepenirea rulmentului de presiune aflat in sistemul McPherson . Se schimba ambele arcurii( de preferat) si ambii rulmenti. La un numar de km ,arcurile imbatranesc si i-si pierd din calitatile lor de arcuire-revenire. Se verifica totodata si flansele. Al 2-lea motiv al ruperii este rugina care ataca arcul datorita lipsei de protectie coroziva. Vopseaua sarita . Arcurile difera ca diametru al spirei la acelasi model de turism ( diesel- benzina) cele de diesel fiind mai groase . Pe fiecare arc sunt tiparite codurii cu bare colorate . Se monteaza arcurii cu aceleasi indicative ,altfel este riscul de a sta masina mai sus sau jos pe una din partii (cand se schimba 1 arc) sau mai sus sau jos pe ambele parti fata de vechea garda.
Peace on earth ... War under the blanket !
bogdancraciun scrie:Detaliaza:" Calitate franceza."
La toata lumea de pe aici s-a rupt stationand, nu in mers + ca 86.000 km nu inseamna nimic, conteaza drumurile pe unde umblii cu ea.
Eu ce sa zic acuma, nu vreau sa fac polemici, dar am zis 86.000, nu 186.000, pivotii, biletele, rulmentii, amortizoarele is originale si in stare buna, si s-a rupt al naibii UN ARC din cauza gropilor, prietene???
Chiar si la un Logan rezista muuult mai mult.
-
- pasionat
- Mesaje: 112
- Membru din: Joi 30-Sep-2010 18:41
- Localitate: Baia Mare
Eu chiar asta ziceam.... nu generaliza, e caz particular si foarte rar ce ti s-a intamplat tie.A mea are 210K si inca nu s-a rupt nici un arc...
Sincer mie mi se pare o masina reusita.
Lasand la o parte calitatea fabricatiei, care este medie ( aici intra inclusiv materialele folosite, plastice la interior, + ca au cam facut economie de suruburi, asa ca mai scartie pe alocuri).In plus c3(2002-2009) este prima generatie...pentru o masina la prima generatie este chiar ok,astfel ca in 2006 a fost facut doar un facelift, fara alte modificari la partea mecanica.
Eu chiar m-am convins ca este o masina destul de usor de intretinut, ceea ce contravine opiniei poulare romanesti " frantuzle sunt greu de intretinut ".
Personal, ma multumeste masinuta , contrar celor 80% care imi zic ca erau alegeri mai bune...
Eu sunt din Maramures, aci nu conteaza nimic alceva, doar sa fie VW....VW-masina adevarata, restul carute.
Sincer mie mi se pare o masina reusita.
Lasand la o parte calitatea fabricatiei, care este medie ( aici intra inclusiv materialele folosite, plastice la interior, + ca au cam facut economie de suruburi, asa ca mai scartie pe alocuri).In plus c3(2002-2009) este prima generatie...pentru o masina la prima generatie este chiar ok,astfel ca in 2006 a fost facut doar un facelift, fara alte modificari la partea mecanica.
Eu chiar m-am convins ca este o masina destul de usor de intretinut, ceea ce contravine opiniei poulare romanesti " frantuzle sunt greu de intretinut ".
Personal, ma multumeste masinuta , contrar celor 80% care imi zic ca erau alegeri mai bune...
Eu sunt din Maramures, aci nu conteaza nimic alceva, doar sa fie VW....VW-masina adevarata, restul carute.
-
- pasionat
- Mesaje: 674
- Membru din: Sâm 02-Iul-2011 17:57
- Localitate: Constanta
- Masina: Citroen C3 1.4 HDI SX 2005
- 2: Peugeot 308 1.5 BlueHDI Allure 2020
- 3: Dacia Sandero Stepway Eco-G 2023
Daca sunt TDI-uri si baga in ele motorina de unde apuca, normal ca sunt cele mai adevarate. Si in alte zone este aceeasi gandire. "Frate este tedeiu, bag in ea si pacura". Si dupa ce trag de ele fara nici un fel de intretinere si incep sa pice piesele incep cu "m-a rupt frate la bani".
E adevarat ca nu se compara la calitatea finisarii interiorului, in special la insonorizare, cu un VW sa zicem sau cu o masina germana, dar nici alea nu arata mai de Doamne-ajuta la 150-200.000km daca nu sunt intretinute. Si am vazut destule masini de la toate marcile inainte sa gasesc primul C3.
E adevarat ca nu se compara la calitatea finisarii interiorului, in special la insonorizare, cu un VW sa zicem sau cu o masina germana, dar nici alea nu arata mai de Doamne-ajuta la 150-200.000km daca nu sunt intretinute. Si am vazut destule masini de la toate marcile inainte sa gasesc primul C3.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187776
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11818
Cel mai nou membru alexanes