pornirea la rece la 1,4 HDI

Probleme ce tin de motor si cutia de viteze.

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
prafuit
pasionat
Mesaje: 764
Membru din: Lun 04-Iul-2005 15:37
Localitate: Bucuresti

pornirea la rece la 1,4 HDI

Mesajde prafuit » Mar 12-Iul-2005 11:10

Cred ca am buba cand pornesc la rece "mingiuta" mea. Dupa cum vedeti am un C3 1,4 HDI SX (masina c care ma deplasez frecvent) si cand pornesc la rece, daca este scoasa din viteza si o pornesc fara sa apas ambreiajul, dupa 5-6 secunde am o scadere de turatii destul de mare, aproape ca mi se opreste motorul. De vreo 2 ori chiar mi s-a oprit motorul si mi-a ramas martorul de injectoare aprins (care s-a stins dupa vreo 20km).
Initial mi-am zis ca este din cauza motorinei, asa ca ma duc sa pun varful de gama de la OMV, draci baltati, ca s-a intamplat la fel.
Daca pornesc masina cu ambreiajul la podea, nu se oprete dar tot are o scadere de turatie (trebuie sa tin o perioada mai lunga ambreiajul apasat)
Mai are cineva astfel de probleme?
Care ar fi solutia?

P.S. Nu prea ma tenteaza sa ma duc la astia de la ATS ca ma mai tin vreo 2 zile pe acolo si nu fac nimik. Problema nu este foarte deranjanta, dar mai mult e un factor de stres. ma gandesc cand o pornesc - oare o sa se opreasca sau nu???

B-01-DRC
pasionat
Mesaje: 234
Membru din: Lun 06-Iun-2005 14:25
Localitate: Bucuresti

Mesajde B-01-DRC » Mar 12-Iul-2005 12:23

Poate fi o problema cu discul de ambreiaj sau cu placa de presiune care nu debreiaza bine...cel mai probabil din cauza ulei in cutie care tre' schimbat.

DanCld
pasionat
Mesaje: 711
Membru din: Vin 22-Apr-2005 18:19
Localitate: Bucuresti

Mesajde DanCld » Mar 12-Iul-2005 14:10

S-ar putea să fie totuşi un injector ĂŽnfundat cu mizerie din motorină - eu nu am probleme la pornire (dar o pornesc numai cu ambreiajul jos... reflex de la şcoală :P), dar uneori, când am pasageri ĂŽn plus şi bagaje, chiar simt că aş merge "cu frâna de mână trasă". Care frână nu e trasă, aerul condiţionat nu are nici o legătură (testat şi răs-testat), "gaz" pun numai de la OMV etc. De obicei senzaţia trece după ce o turez un piculeţ mai mult, sau cresc viteza.

Dar cum mie mi se par multe, .... :roll:

PS - am numai 3500km parcurşi până acum, şi numai la temperaturi peste 10C, deci nu ştiu cât de relevant e...

Avatar utilizator
prafuit
pasionat
Mesaje: 764
Membru din: Lun 04-Iul-2005 15:37
Localitate: Bucuresti

Mesajde prafuit » Mar 12-Iul-2005 14:38

Nici "mingiuta" mea nu are mai mult de 4 000km. Mi se pare ciudat! Poate cand ajung la revizia de 20 000 sa pomenesc ceva, daca mai face, pana atunci o sa pornesc asa. Sper sa porneasca si la iarna :P
Pe vremea cand mergeam cu Berlingo nu mi s-a intamplat asa ceva (cu Berlingo am mers cam 60 000km) - tot HDI
Eu am postat topicul in speranta ca poate cineva mai cu experienta in mecanica ma poate ajuta in acest sens si poate mai ajuta si pe altcineva!!!!
Sper totusi sa nu fie ceva la injectoare!!!!

Multam de ajutor!

Keep it on the road!

DanCld
pasionat
Mesaje: 711
Membru din: Vin 22-Apr-2005 18:19
Localitate: Bucuresti

Mesajde DanCld » Mar 12-Iul-2005 21:30

prafuit scrie:Pe vremea cand mergeam cu Berlingo nu mi s-a intamplat asa ceva (cu Berlingo am mers cam 60 000km) - tot HDI

Păi tocmai de-aia pune mâna şi sună la ATS (232 01 82), eşti acoperit de garanţie pentru drăcii de genul acesta! Cere cu dl. Marian Ciortescu, care se ocupă fix cu partea de motorizări, şi spune-i problema!

Nu trage de timp, că azi-mâine ĂŽncepi să ĂŽnjuri C3-urile pe forum pe motiv că te-a lăsat unul ĂŽn drum :?

Avatar utilizator
adytzu
RETRAS LA PENSIE
Mesaje: 1308
Membru din: Vin 11-Iul-2003 09:34
Localitate: Bucuresti

Mesajde adytzu » Mar 12-Iul-2005 22:24

DanCld scrie:Cere cu dl. Marian Ciortescu, care se ocupă fix cu partea de motorizări, şi spune-i problema!


Da, da! Cere cu Marian C. daca vrei sa fii dus cu vorbe frumoase, dar atat. :lol:

Va trece multa vreme pana ma va convinge careva ca ATS-ul s-a dat pe brazda.

Matrixu
pasionat
Mesaje: 2318
Membru din: Vin 15-Apr-2005 11:27
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Matrixu » Mie 13-Iul-2005 09:33

Eu zic mai bine sa te duci la Champion, au timp de tine, stai langa masina si vezi ce se intampla etc. 8)

Avatar utilizator
prafuit
pasionat
Mesaje: 764
Membru din: Lun 04-Iul-2005 15:37
Localitate: Bucuresti

Mesajde prafuit » Mie 13-Iul-2005 10:46

Thanx pt sfaturi!

zeus_c3
simpatizant
Mesaje: 53
Membru din: Mie 25-Oct-2006 12:44
Localitate: Giurgiu

Mesajde zeus_c3 » Dum 04-Feb-2007 20:04

Sal, si eu am un C3 motorizare 1.1 si la fel face !! Am discutat cu un coleg din Pitesti care are si el un C3 si la fel face !! Cred ca e hiba ! Masina mea are 1265 Km !! O sa-i intreb la revizia de 1.500. !! Nu cred ca e din benzina, ca am luat numai de 98 !! De acolo luam si la vechea masina (Solenza) si nu a facut niciodata asa ce va !! Cand o sa revin de la revizie o sa va tin la curent cu varianta lor !!

DMX
pasionat
Mesaje: 748
Membru din: Vin 02-Dec-2005 15:32
Localitate: RO.Bucuresti
Contact:

Mesajde DMX » Dum 04-Feb-2007 20:09

-..... eu iti tin pumnii !!! si sper sa nu te coste nici prea multi bani !!!

Avatar utilizator
prafuit
pasionat
Mesaje: 764
Membru din: Lun 04-Iul-2005 15:37
Localitate: Bucuresti

Mesajde prafuit » Lun 05-Feb-2007 09:59

Este adevarat ca nu am scris rezolvarea problemei.
Fata de voi, eu am motorizare diesel. A trecut 1 an si de la problema mentionata.
S-a rezolvat in felul urmator de ATS:
Dupa ce am schimbat motorina de vreo 3 ori, la sugestia ATS, si dupa cateva vizite la ei, au constatat ca nu stiu ce furtun de la pompa de benzina este partial obturat, si atunci cand se creea un vid pe undeva aparea buba.

Si gata!

Avatar utilizator
B25BUY
pasionat
Mesaje: 381
Membru din: Mar 29-Noi-2005 15:54
Localitate: BUCURESTI

Mesajde B25BUY » Mar 06-Feb-2007 09:17

Si eu am patit la fel la motorul meu de 1.4 8V benzina... La un moment dat se oprea imediat dupa ce porneam, sau cand voiam sa plec dupa loc, murea, nu tragea suficient...trebuia sa astept cam 1 minut pana sa plec ca sa fiu sigur ca nu mai moare.
Si am trecut de la OMV-PETROM RON 95 la Rompetrol RON 98 si vreau sa va spun ca e alta viata. Merge foarte misto acum, nu mai am problemele astea...Va recomand cu caldura benzina ROMPETROL RON 98 si in general produsele lor.Oricum cei de la Citroen asa recomanda in cartea tehnica a masinii, utilizarea benzinei de 98 si eventual de 95 !

nnandor
de-abia inscris
Mesaje: 1
Membru din: Sâm 03-Mar-2007 00:44
Localitate: Cluj Napoca

rece

Mesajde nnandor » Sâm 03-Mar-2007 00:50

eu din experientele mele am constatat, ca nu numai citroenul are aceasta probleama, si daciile mai fac smecheria asta, si chiar si in mers. ma refer si la logan si la papuc. in cazul acesta nu numai "vitamina" e de vina, ci si electronica masinii, partea care se ocupa cu adaugarea combustibilului.


Înapoi la “Mecanica - C3”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187775
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11821
    Cel mai nou membru Shraunrst