Problema directie
Moderator: Echipa Tehnica
Problema directie
Buna seara! Saptamana trecuta am mers in service sa schimb bieleta de directie stanga, implicit cap bara stanga. Dupa schimbul pieselor am constatat ca atunci cand virez stanga maxim roata stanga imi atinge de caroserie. Cand virez stanga volanul face 1/4 tura mai mult ca atunci cand virez dreapta. Am facut si unghiul de fuga dar problema persista. A mai intampinat cineva aceasta problema. Masina este un c3 1.4 16v hdi. Piesele inlocuite sunt TRW comandate din Franta. Multumesc anticipat !
RESPECT!
Multumesc pentru raspuns! Piesele nu erau identice in ceea ce priveste aspectul, piesa originala avea un plastic spre sfarsit iar cea noua in loc de plastic era fier dar ca dimensiuni erau identice.Partea proasta este ca nu am cunostinta daca toata treaba asta se poate regla din unghiul de fuga pe hartia pe care o am de la service imi scrie ca parametrii unghiului de fuga sunt reglati ok. Oare exista posibilitatea ca pe bieleta veche partea aceea de plastic sa fie un reper pentru un oarecare senzor care blocheaza virajul cand ajunge la un anumit punct?
RESPECT!
-
- pasionat
- Mesaje: 674
- Membru din: Sâm 02-Iul-2011 17:57
- Localitate: Constanta
- Masina: Citroen C3 1.4 HDI SX 2005
- 2: Peugeot 308 1.5 BlueHDI Allure 2020
- 3: Dacia Sandero Stepway Eco-G 2023
Atata timp cat spui ca dupa ce s-a inlocuit bieleta roata iti atinge in aripa, inseamna ca este ceva in neregula.
Daca ai comparat piesele vechi cu cele noi si spui ca sunt identice ca dimensiuni si aspect, ar mai ramane montajul si reglajul.
In legatura cu piesa de care spui, nu stiu ce sa zic.
Parerea mea este ca ar trebui sa mai consulti un meserias care regleaza unghiuri.
Unde ai reglat directia?
Acum mai multi ani imi spusese mecanicul la care mergeam ca a venit cineva cu un Peugeot 405 la el si i-a spus ca si-a schimbat la altcineva bieletele. Omul nu mai putea sa intre in curte cu masina, intr-o parte vira mai mult, in cealalta mai putin. Cand a verificat masina, capetele de bara erau puse pe dos.
Daca ai comparat piesele vechi cu cele noi si spui ca sunt identice ca dimensiuni si aspect, ar mai ramane montajul si reglajul.
In legatura cu piesa de care spui, nu stiu ce sa zic.
Parerea mea este ca ar trebui sa mai consulti un meserias care regleaza unghiuri.
Unde ai reglat directia?
Acum mai multi ani imi spusese mecanicul la care mergeam ca a venit cineva cu un Peugeot 405 la el si i-a spus ca si-a schimbat la altcineva bieletele. Omul nu mai putea sa intre in curte cu masina, intr-o parte vira mai mult, in cealalta mai putin. Cand a verificat masina, capetele de bara erau puse pe dos.
Multumesc pentru raspuns si imagine ! Am fost si am facut unghiul de fuga la un service in Italia iar cand i-am intrebat daca problema cu atinsul mi-au spus ca nu se rezolva de la unghiul de fuga. Cu siguranta maine o sa merg si la o alta firma sa cer o parere in privinta problemei. Eu vineri o sa plec spre Romania si daca nu rezolv aici sper sa rezolv in tara. Banuiesc ca nu sunt probleme daca plec cu masina asa, ca de virat la maxim, virez doar cand parchez.
RESPECT!
-
- pasionat
- Mesaje: 674
- Membru din: Sâm 02-Iul-2011 17:57
- Localitate: Constanta
- Masina: Citroen C3 1.4 HDI SX 2005
- 2: Peugeot 308 1.5 BlueHDI Allure 2020
- 3: Dacia Sandero Stepway Eco-G 2023
Daca inainte nu se intampla asta si dupa schimbarea pieselor respective a aparut problema, eu zic ca treaba e clara. Daca piesele au fost identice cu cele de pe masina, nu mai ramane decat montajul sau reglajul.
Acum daca nu a numarat macar cate spire a fost infiletat vechiul cap de bara si unghiul nu este reglat cum trebuie, s-ar putea ca pana in Romania sa nu mai ramana nici sarmele din cauciucul de pe partea respectiva.
Masina este mai lasata pe partea respectiva decat pe cealalta?
Acum daca nu a numarat macar cate spire a fost infiletat vechiul cap de bara si unghiul nu este reglat cum trebuie, s-ar putea ca pana in Romania sa nu mai ramana nici sarmele din cauciucul de pe partea respectiva.
Masina este mai lasata pe partea respectiva decat pe cealalta?
Astazi o sa merg sa cer o parere la alt service si sper sa si rezolv problema. Cat despre masina chiar nu am probleme cu directia, masina nu trage in vreo parte, ce-i drept dupa ce am schimbat piesele mecanicul a incercat sa pastraze acelasi numar de spire infiletate. Plus ca roata nu pare sa aiba o inclinatie ciudata, deci banuiesc ca unghiul e bun, dar ceva nu e bine
). Revin cu detalii. Multumesc pentru raspuns!

RESPECT!
Am fost la alt service unde fac unghiul de fuga si nu erau nici astia siguri ca se remediaza daca fac unghiul la ei, deci am renuntat si o sa caut alt service....Cel mai probabil o sa merg in tara la un service, e probabilitatea mai mare sa gasesc pe cineva care se princepe in tara decat aici.
RESPECT!
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187776
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11819
Cel mai nou membru Tudoo