Pagina 1 din 2

Reglaj temperatura aer (Roata dreapta...)

Scris: Dum 18-Noi-2007 04:35
de XENON
Rotitza (de fapt e ditamai roata) de la climatizare din partea dreapta a consolei centrale, cea pt. reglajul temperaturii, desi nu am masina decat de 4 luni, a inceput sa faca figuri astfel: cand coboara spre rece face acele "click-uri", in schimb de vreo 2 zile, cand urca spre zona rosie, pe caldura, nu prea mai face click-urile specifice. la mana se simte la fel, adica urca gradual din milimetru in milimetru ca si pana acum, in schimb zgomotul nu se mai aude normal, ca si cand s-ar fi stricat ceva. cum merge la voi??? ca sa nu ma duc la garantie degeaba.
totusi o fi pe principiul "asa face toate... :D :? "...

Scris: Dum 18-Noi-2007 11:26
de ram84
Si mie mi s-a parut ca atunci cand urca nu scoate acelasi sunet ca atunci cand coboara. Poate ca asa este construit mecanismul...

Scris: Dum 18-Noi-2007 13:50
de XENON
pai nou nu mergea asa. am 6000km cu masina in 4luni si eu umblu la el destul de des, dar cam repede da semne de oboseala. dar poate ramane la nivelul asta si nu se va strica efectiv.

Scris: Dum 18-Noi-2007 14:48
de ram84
Eu cand dau in sus rotita merge mult mai lin, nu scoate atata zgomot ca atunci cand merge in jos.

Chestia cu accentuarea zgomotelor o vom vedea in timp.

Scris: Dum 18-Noi-2007 17:31
de skynet
am 20XXX km si tot asa e cum spune-ti voi...deci nu o sa se mai lase mai mult

Scris: Dum 18-Noi-2007 21:14
de XENON
atunci m-am linistit. e clar:"asa face toate" :lol:

Scris: Dum 18-Noi-2007 22:46
de radu_dude
am facut din aprilie pana acum 23000 km:)) si nam astefel de prb.

Scris: Dum 18-Noi-2007 23:22
de XENON
pai tocmai ai zis un lucru mare: deci ai luat masina in aprilie, cand era cald, si pana acum nu ai avut de ce sa umbli prea des la el. vara cand folosesti AC-ul il tii doar jos, pe maxim rece... sa vedem dupa iarna asta.
eu de exemplu, plec cu el pe maxim cald, si il dau mai rece pe masura ce se incalzeste motorul. marea majoritate a timpului sta pe mijloc, intre cald si rece. deci il frec f. des.

Scris: Dum 18-Noi-2007 23:31
de skynet
XENON scrie:pai tocmai ai zis un lucru mare: deci ai luat masina in aprilie, cand era cald, si pana acum nu ai avut de ce sa umbli prea des la el. vara cand folosesti AC-ul il tii doar jos, pe maxim rece... sa vedem dupa iarna asta.
eu de exemplu, plec cu el pe maxim cald, si il dau mai rece pe masura ce se incalzeste motorul. marea majoritate a timpului sta pe mijloc, intre cald si rece. deci il frec f. des.


asa fac si eu :lol:

Scris: Dum 18-Noi-2007 23:35
de madlex456
Eu am masina din mai 2006, deci am prins iarna si am folosit evident AC pe cald dar nu am bagat de seama daca la mine face la fel.....si eu il pornesc la fel pe maxim la caldura si apoi reduc nivelul de caldura si ventilatie pe masura ce merg mai mult.

O sa verific zilele astea daca si la mine este o astfel de problema....voi reveni cu noutati.
Salutare si respect

Scris: Dum 18-Noi-2007 23:36
de skynet
AC pe cald ??? :roll:

Scris: Dum 18-Noi-2007 23:40
de madlex456
Da, AC pe cald caci altfel mi se aburesc geamurile si parbrizu, daca apas butonul AC pe off si las ventilatorul sa mearga tot pe cald atunsi parbizul incepe sa se abureasca :cry:
La voi nu? :?:
Imi amintesc ca la vw-ul lu' tata nu avea AC, doar aer cald de la motor sau rece de afara si lui nu-i se abureau geamurile iarna :shock:

Scris: Lun 19-Noi-2007 00:00
de skynet
la mine nu se aburesc, vezi sa dai sa intre aer de afara si atunci nu se abureste, daca lasi sa recicleze aerul din habitaclu atunci se abureste

PS: cam mult "se abureste" dar ora e de vina :lol:

Scris: Lun 19-Noi-2007 10:22
de adistefan
madlex456 scrie:Da, AC pe cald caci altfel mi se aburesc geamurile si parbrizu, daca apas butonul AC pe off si las ventilatorul sa mearga tot pe cald atunsi parbizul incepe sa se abureasca :cry:
La voi nu? :?:
Imi amintesc ca la vw-ul lu' tata nu avea AC, doar aer cald de la motor sau rece de afara si lui nu-i se abureau geamurile iarna :shock:

Corect Alex,
Cel mai eficient mod de dezaburire al geamurilor este dezumidificarea areului din habitaclu cu ajutorul AC-ului. Cine are AC acasa stie ca acesta are pe telecomanda o functie doar pt asa ceva, al carui rol nu este de racire al aerului din incapere , ci de condensare si evacuare a umiditatii. Acelasi lucru se intampla si la masini cu AC ul porinit si climatizarea pe rosu (incalzire). Masinile cu climatronic, au si ele o functie de dezaburire care exact asta face, pornesc ACul si ventilatorul pe putere mare si directioneaza tot spre parbriz. Incercati... o sa vedeti diferenta. Cateva minute.. doar pana se regleaza umiditatea aerului si se incalzeste motorul. Eu recomand recircularea aerului, in acest timp, pt ca, exact ca in cazul aerului cald vara, cand nu doresti sa tot racesti aer de la 40 gr. adus de afara, ci sa-l tot cobori pe cel din interior, asa si aici, daca afara e umezeala mare, nu-ti doresti sa bagi in continuare are umed... totusi diferenta nu e asa de mare ca in cazul racirii aerului. Aveti grija insa ca inainte de a opri AC-ul sa comutati pe aer de afara, altfel in cateva minute va cautati dupa servetzele prin buzunare... sau mai rau, dupa alte chestii bune de absorbit umezeala prin poseta prietenei :D ... ce, vreti sa spuneti ca nu vi s-a intamplat? :lol:

Scris: Lun 19-Noi-2007 15:44
de XENON
dezaburirea cu ajutorul AC-ului e descrisa si in manualul de utilizare. cine a avut rabdare sa-l citeasca...