Lampa portbagaj!
Moderator: Echipa Tehnica
Lampa portbagaj!
GATA! m-am saturat sa tot orbecai prin portbagaj si sa nu gasasc nmk cand am nevoie. am gasit o lampa suplimentara, cu intrerupator, fire, culmea de la marca "Lampa" Italia (fac chestii ieftine de tuning dar mai de bun gust nu TipeR ). o montez azi! sa vad cum reusesc sa iau curent de la pozitii.
-
- RETRAS LA PENSIE
- Mesaje: 2436
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
- Localitate: Bucuresti
-
- RETRAS LA PENSIE
- Mesaje: 2436
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
- Localitate: Bucuresti
eugen, la Berlina se aprindea doar cu pozitiile puse. era suficient. mai bine cu pozitiile puse decat deloc nu?
si mai e ceva. masina neavand intrerupator pe hayon, exista unul pe lampa, dar care l-as putea uita deschis. fiind pe pozitii, cand cobor din masina si opresc luminile, se inchide si lampa din portbagaj .
si mai e ceva. masina neavand intrerupator pe hayon, exista unul pe lampa, dar care l-as putea uita deschis. fiind pe pozitii, cand cobor din masina si opresc luminile, se inchide si lampa din portbagaj .
asa e , ar fi trebuit sa stau ori cu usa deschisa, ori cu lumina aprinsa si in habitaclu, oricum era mult prea complicat.
nu stiu inca cum sa pun pozele. oricum idea e urmatoarea. trebuie demontat panoul alb-gri din care iese centura stanga spate ( ca eu pe stanga am montat-o) are un surub jos (1), si inca un clips (2) de care tragi (cu grija). dupa care, cel mai bine ar fi sa desfaci chederul de la hayon, si cel de la usa stanga spate, doar in dreptul placii respective pe care vrei sa o demontezi. dupa care apuci de marginile placii, si tragi usor in dreptul fiecarui clips (sunt vreo 4 pe interior). cu un pic de indemanare reusesti. acolo o sa descoperi un manunchi grosut de fire care se ramifica in forma de T (firele vin prinse cu banda izolatoare alba). in zona asta e cel mai usor sa te legi pt. lampa. firul din manunchiul ala care vine la pozitii e unul MARO. verifica inainte sa te apuci de treaba. daca nu ai o lampa de control auto, ia chiar lampa pe care vrei sa o montezi, legi un fir la masa pe caroserie si celalalt il legi de un ac, f bine ascutit, cu care intepi usor firul MARO. cu pozitiile aprinse ar trebui sa se aprinda si lampa ta.asa procedeaza si la service-urile de alarme, prin intepaturi succesive cu lampa de control . ca sa fixezi definitiv masa pe caroserie, vezi ca tot in zona stopului este un surub de 10 la care este legata masa stopului si a dezaburirii etc. il desfaci si prinzi masa lampii pe acolo dupa care il starangi la loc. mare atentie cum dezizolezi firul MARO, ca sa nu il sectionezi complet. foloseste banda izolatoare de calitate, izoleaza totul cu atentie, pt ca nu vrei un scurtcircuit pe instalatie. SUCCES!
nu stiu inca cum sa pun pozele. oricum idea e urmatoarea. trebuie demontat panoul alb-gri din care iese centura stanga spate ( ca eu pe stanga am montat-o) are un surub jos (1), si inca un clips (2) de care tragi (cu grija). dupa care, cel mai bine ar fi sa desfaci chederul de la hayon, si cel de la usa stanga spate, doar in dreptul placii respective pe care vrei sa o demontezi. dupa care apuci de marginile placii, si tragi usor in dreptul fiecarui clips (sunt vreo 4 pe interior). cu un pic de indemanare reusesti. acolo o sa descoperi un manunchi grosut de fire care se ramifica in forma de T (firele vin prinse cu banda izolatoare alba). in zona asta e cel mai usor sa te legi pt. lampa. firul din manunchiul ala care vine la pozitii e unul MARO. verifica inainte sa te apuci de treaba. daca nu ai o lampa de control auto, ia chiar lampa pe care vrei sa o montezi, legi un fir la masa pe caroserie si celalalt il legi de un ac, f bine ascutit, cu care intepi usor firul MARO. cu pozitiile aprinse ar trebui sa se aprinda si lampa ta.asa procedeaza si la service-urile de alarme, prin intepaturi succesive cu lampa de control . ca sa fixezi definitiv masa pe caroserie, vezi ca tot in zona stopului este un surub de 10 la care este legata masa stopului si a dezaburirii etc. il desfaci si prinzi masa lampii pe acolo dupa care il starangi la loc. mare atentie cum dezizolezi firul MARO, ca sa nu il sectionezi complet. foloseste banda izolatoare de calitate, izoleaza totul cu atentie, pt ca nu vrei un scurtcircuit pe instalatie. SUCCES!
uite si pozele!
atentie la clipsul 2, la reasamblare: vezi ca are ca un fel de tija in mijloc, pe care o scoti, bagi clipsul inapoi in locasul lui, dupa care impingi tija in centru.
lumina pare cam chioara in poze, dar noaptea lumineaza ca orice lampa de portbagaj, adica bine.
atentie la clipsul 2, la reasamblare: vezi ca are ca un fel de tija in mijloc, pe care o scoti, bagi clipsul inapoi in locasul lui, dupa care impingi tija in centru.
lumina pare cam chioara in poze, dar noaptea lumineaza ca orice lampa de portbagaj, adica bine.
Ultima oară modificat Mar 02-Oct-2007 12:08 de către XENON, modificat 1 dată în total.
XENON scrie:uite si pozele!
De ce nu pui linkul de la Thumbnails in loc de cel de la poza? asa o sa ai si preview-ul pozei in postul tau.
- Renault Megane II.2 Luxe Privilege - 1.6 16V 110CP
_________
Foste:
- Citroen C1 Cool Air 1.0 VVT-i 68CP
- Nissan Almera LX 1.4 16V - 90CP
- Dacia 1310 1.4 - CP: cati dadea Al' de Sus
_________
Foste:
- Citroen C1 Cool Air 1.0 VVT-i 68CP
- Nissan Almera LX 1.4 16V - 90CP
- Dacia 1310 1.4 - CP: cati dadea Al' de Sus
Acum o venit si randul meu sa-mi pun lampa in portbagaj
lampa merge pe 3 pozitii: continuu, oprit, si pe intrerupator (doar cand e deschis potbagajul)
iar in urmatoarea poza se poate observa intrerupatorul care aprinde lampal, de asemenea intrerupatorul e legat si la alarma....astfel cand deschide cineva portbagajul sau il sparge, alarma porneste
lampa merge pe 3 pozitii: continuu, oprit, si pe intrerupator (doar cand e deschis potbagajul)
iar in urmatoarea poza se poate observa intrerupatorul care aprinde lampal, de asemenea intrerupatorul e legat si la alarma....astfel cand deschide cineva portbagajul sau il sparge, alarma porneste
1.0i, 12V, 68cp, DIS (Direct Ignition System) VVT-i (Variable Valve Timing-intelligent) DOHC (Double overhead camshaft)
- andrei.gavrila
- simpatizant
- Mesaje: 28
- Membru din: Dum 18-Mar-2007 10:34
- Localitate: Brasov, Romania
- Contact:
Buna,
Eu am pus un OSRAM LEDstick (http://www.amazon.co.uk/Osram-stixx-Mul ... B002LARP9Q), se gaseste in reteaua Praktiker la aprox 60 RON cu un contactor de placa (gasiti la magazinele de piese electonice, e un contactor cu trei picioruse care se fixeaza pe placi - in functie de piciorusele pe care lipiti firele e normal inchis sau normal deschis). Contactorul l-am montat ca normal inchis (sa inchida circuitul cand e deschis) in spatiul dintre placa de la portbagaj si marginea de plastic prin trei gaurele cu un burghiu foarte fin (punctator de 1.5 mm cu masina de gaurit). LEDStick-ul se fixeaza in multe moduri (are soclu montabil cu magnet, cu banda dublu adeziva si cu suruburi - toate in pachetul lui) - alegeti metoda preferata si il fixati. Mai trebuie trase doua fire de la contactor la LEDStick si legate la intrerupatorul LEDStick-ului. Pentru puncte la aspect, am dat si doua gaurele cu acelasi burghiu, sa scot frumos firele din LEDStick afara. Bateriile tin cateva luni 'always on', asa ca probabil mai repede schimbi masina decat bateriile Solutie mult mai eleganta decat sa tragi curent din masina, firele sunt mai greu de adus din fata pana aici (eu am fost bleg, ca am adus fire audio, dar nu m-am gandit atunci iar acum mi-a fost prea lene sa reiau operatia cu desfacut praguri si stalpi :P). Lumina de la stick e foarte puternica si incredibil de alba.
Eu am pus un OSRAM LEDstick (http://www.amazon.co.uk/Osram-stixx-Mul ... B002LARP9Q), se gaseste in reteaua Praktiker la aprox 60 RON cu un contactor de placa (gasiti la magazinele de piese electonice, e un contactor cu trei picioruse care se fixeaza pe placi - in functie de piciorusele pe care lipiti firele e normal inchis sau normal deschis). Contactorul l-am montat ca normal inchis (sa inchida circuitul cand e deschis) in spatiul dintre placa de la portbagaj si marginea de plastic prin trei gaurele cu un burghiu foarte fin (punctator de 1.5 mm cu masina de gaurit). LEDStick-ul se fixeaza in multe moduri (are soclu montabil cu magnet, cu banda dublu adeziva si cu suruburi - toate in pachetul lui) - alegeti metoda preferata si il fixati. Mai trebuie trase doua fire de la contactor la LEDStick si legate la intrerupatorul LEDStick-ului. Pentru puncte la aspect, am dat si doua gaurele cu acelasi burghiu, sa scot frumos firele din LEDStick afara. Bateriile tin cateva luni 'always on', asa ca probabil mai repede schimbi masina decat bateriile Solutie mult mai eleganta decat sa tragi curent din masina, firele sunt mai greu de adus din fata pana aici (eu am fost bleg, ca am adus fire audio, dar nu m-am gandit atunci iar acum mi-a fost prea lene sa reiau operatia cu desfacut praguri si stalpi :P). Lumina de la stick e foarte puternica si incredibil de alba.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187671
Total subiecte 18619
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 2
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11705
Cel mai nou membru ybunny