am scris si mai de mult, am montat alarma cu senzori volumetrici pt ca masina nu are contacte de usi decat la usa soferului, si decat sa dau 70 ron pe bucata, mai bine am pus o alarma mai performanta. as fi putut sa pun de atunci contacte dar cele pe care le pun firmele de alarme sunt de usa de dacie, si pe langa faptul ca se strica imediat, arata oribil. dar am observat de curand ca e foarte posibil sa se potriveasca contacte de logan care sunt de aceeasi calitate ca si cele originale c1-107. vreau sa le pun singur, o sa dau o gaura si la portbagaj si vreau sa satiu daca se monteaza in PARALEL ( AM SCRIS DIN GRESEALA IN SERIE DAR NU CRED CA SE POATE CORECTA TITLUL) , eu cred ca da, dar astept si sfatul vostru.
eugenro2001 wrote: am corectat
contactele de usi de la alarma se monteaza in paralel???
Moderator: Echipa Tehnica
-
- RETRAS LA PENSIE
- Mesaje: 2436
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
- Localitate: Bucuresti
am deschis si la bx, pt ca eu de exemplu, citesc doar ce scrie la rubrica c1 si nu cred ca toti posesorii de bx citesc posturi de la buburuza. multumesc pt corectura (postul de la electrica bx cred ca se putea lasa dar, "you're the boss".
daca singurul contact legat pe alarma este pe usa de la sofer, cred ca pot sa le pun si pe celelalte in paralel cu el, fara sa mai umblu pe sub bord, adica ar fi logic sa mearga, nu?
daca singurul contact legat pe alarma este pe usa de la sofer, cred ca pot sa le pun si pe celelalte in paralel cu el, fara sa mai umblu pe sub bord, adica ar fi logic sa mearga, nu?
La C3 computer-ul de bord poate sa afiseze pe display-ul central care dintre cele 5 usi (inclusiv hayon-ul) este deschisa la un moment dat. In cazul particular al C3-ului se pare ca fiecare usa are contactul ei propriu legat la COM (conectare in paralel).
In manualul alarmei ce scrie? Ai mai multe intrari digitale pentru contactele din usi sau o singura intrare? Banuiesc ca vrei sa conectezi contactele din usi la alarma si nu incerci sa montezi alarma pe inchiderea centralizata (asa cum se procedeaza de obicei).
In manualul alarmei ce scrie? Ai mai multe intrari digitale pentru contactele din usi sau o singura intrare? Banuiesc ca vrei sa conectezi contactele din usi la alarma si nu incerci sa montezi alarma pe inchiderea centralizata (asa cum se procedeaza de obicei).
alarma pe inchidere inseamna cea montata pe cheia, masini nu? eu asa am. C1 este o masina foarte avansata, si am un indicator pt deschiderea usilor mare, montat pe plafon, cred ca in termeni stiintifici se numeste plafonieera sau lampa. deci nu se pune problema la mine de astfel de indicatoare nici macar pentru oricare usa. (si loganul are asa ceva ).
treaba cu legatul in paralel e ca nu vreau sa mai scot alarma de unde am legat-o prin bord, deoarece am acces foarte greu si mi-ar fi mult mai usor sa cablez restul contactelor de la cel de pe usa soferului, trecand pe la portbagaj (care la c1 nu are lumina si contact, si deci trebuie montat unul) dupa care sa ajung cu firul la usa din fata dreapta.
alarma este autowatch, dar din ce imi amintesc nu cred ca are intrari separate, pt ca unitatea ei centrala este foarte mica, avea (din ce imi amintesc pt ca nu mi-au dat schema de instalare) o mufa pt ledul de programare , una pt ledul electroluminiscent, una pt senzorul de soc, inca una pt senzorii volumetrici, inca una (probabil) pt contactele de la usi si parca doar una mai era libera, cea pt tastatura cu cod de pornire a masinii(optional). alte mufe libere nu mai aveau unde sa fie. cred ca oricum o alarma fara pager, oricat de premium ar fi nu are nevoie de intrari separate, pt ca nu are pe ce sa afiseze care este usa fortata.
alarma este autowatch, dar din ce imi amintesc nu cred ca are intrari separate, pt ca unitatea ei centrala este foarte mica, avea (din ce imi amintesc pt ca nu mi-au dat schema de instalare) o mufa pt ledul de programare , una pt ledul electroluminiscent, una pt senzorul de soc, inca una pt senzorii volumetrici, inca una (probabil) pt contactele de la usi si parca doar una mai era libera, cea pt tastatura cu cod de pornire a masinii(optional). alte mufe libere nu mai aveau unde sa fie. cred ca oricum o alarma fara pager, oricat de premium ar fi nu are nevoie de intrari separate, pt ca nu are pe ce sa afiseze care este usa fortata.
GATAAA!!! o las balta. contactele de logan costa 50 ron cel mai ieftin deci, inca 3 usi si portbagajul m-ar costa 200 ron. este enorm si la banii astia imi iau contacte originale. oricum era doar o dambla de-a mea pt ca dupa cum am mai spus am si senzori volumetrici. si la cat de sensibil este senzorul de soc, constat ca am dat banii degeaba pe cei volumetrici. singura problema ar fi sa uit ca ultimul fraier usa sau portbagajul deschise. dar oricum alarma ar fi in acest caz degeaba, ca pana o aud hotii ar fi departe.
XENON scrie:alarma pe inchidere inseamna cea montata pe cheia, masini nu? eu asa am. C1 este o masina foarte avansata, si am un indicator pt deschiderea usilor mare, montat pe plafon, cred ca in termeni stiintifici se numeste plafonieera sau lampa. deci nu se pune problema la mine de astfel de indicatoare nici macar pentru oricare usa. (si loganul are asa ceva ).
numai la usa din stanga merge
Ei bine yo nu am senzori volumetrici si asa ca pentru alarma am montat intrerupatoare pe toate usile, inclusiv portbagaj
ignorati pisicul din poza, daca sunteti atenti se vede un intrerupator pe stalp
Si daca tot am pus intrerupatoare la usi, le-am legat la lampa de plafoniera si am pus si un temporizator
ignorati pisicul din poza, daca sunteti atenti se vede un intrerupator pe stalp
Si daca tot am pus intrerupatoare la usi, le-am legat la lampa de plafoniera si am pus si un temporizator
1.0i, 12V, 68cp, DIS (Direct Ignition System) VVT-i (Variable Valve Timing-intelligent) DOHC (Double overhead camshaft)
Eu am pus contacte de Cielo.Au costat 5 lei bucata exact acum un an (aprilie 2007)
Am pus 4(patru) contacte la toate usile.Am dat gaura doar la usa soferului, la celelate usi existind deja gauri din fabrica. Usa fata drp. are gaura acoperita cu un cauciuc iar usile din spate au gaurile acoperite de un scoci (o bulina rotunda neagra)
Si in felul asta nu am umblat la contactul existent de la usa soferului.
Am pus si lumina in portbagaj si am luat « curent » de la stopul spate stinga.
Atentie, stopul nu este legat la masa deci trebuiesc 2 fire (plus si minus).
Eu am pus o lampa de 5W de la dacie, care se aprinde odata cu luminile de pozitie.
Sper sa nu afecteze instalatia electrica a masinii, avind in vedere curentul suplimentar de sub 0,5 amperi.
De un an de zile merg si nu am avut nicio problema.
Numai bine,
Gabi
Am pus 4(patru) contacte la toate usile.Am dat gaura doar la usa soferului, la celelate usi existind deja gauri din fabrica. Usa fata drp. are gaura acoperita cu un cauciuc iar usile din spate au gaurile acoperite de un scoci (o bulina rotunda neagra)
Si in felul asta nu am umblat la contactul existent de la usa soferului.
Am pus si lumina in portbagaj si am luat « curent » de la stopul spate stinga.
Atentie, stopul nu este legat la masa deci trebuiesc 2 fire (plus si minus).
Eu am pus o lampa de 5W de la dacie, care se aprinde odata cu luminile de pozitie.
Sper sa nu afecteze instalatia electrica a masinii, avind in vedere curentul suplimentar de sub 0,5 amperi.
De un an de zile merg si nu am avut nicio problema.
Numai bine,
Gabi
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Google [Bot] și 3 vizitatori
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187705
Total subiecte 18628
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11744
Cel mai nou membru AndreiC5Tourer