BX 19 TRD, ex 16 TRS

Aşteptam descrieri şi poze cu maşinile membrilor

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
alexshelby427
simpatizant
Mesaje: 82
Membru din: Mar 14-Oct-2008 19:09
Localitate: Brasov

BX 19 TRD, ex 16 TRS

Mesajde alexshelby427 » Sâm 07-Feb-2009 22:31

Salutare tuturor !

De o saptamana sunt posesorul "lamaiei" din imagini. Stiam masina de ceva vreme, a fost ingrijita destul de bine de fostul proprietar care insa
a umblat doar cu H46.
Am venit cu ea de la Vatra Dornei la Brasov ca intr-o canapea de moda veche, a fost o "excursie" agreabila timp in care m-am acomodat cu franele care "musca" repede si sunt greu de modulat dar acum le gasesc absolut normale si cu traficul urban care la modelele din prima serie se pare ca presupune cunostinte medii din criptologie.
Masina este din 1984, 232.000 km pe jurnaliera, mai mult ca sigur altceva in realitate.Turometrul a fost trecut la categoria exponate la schimbarea
motorului.
Barele longitudinale montate "artizanal" , probabil de pe un BX break cu "inaltatoare" din lemn pentru a avea curbura corecta sunt o "picanterie" pe care inca nu stiu daca sa o pastrez :lol:
Spalatorul lunetei nu functioneaza, inchiderea centralizata lucreaza cand de la sofer cand de la pasager in functie de alinierea planetelor in schimb
la -15 grade dupa 10 secunde de "incandescenta" sunetul unui XUD9 care mai are inca mult de trait infunda habitaclul la 1/4 de cheie. Apoi un JVC
KD G321 trimite catre 4 difuzoare astmatice MP3-uri cat sa acopere
tacanitul destul de des al disjunctorului.
Incepand de astazi are sfere incarcate, sfera acumulator schimbata si saptamana viitoare ii voi schimba sangele grupa H46 cu Total LHM, cel mai
probabil.
Destul cu vorba, niste poze sau nu s-a intamplat. :)

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Avatar utilizator
jony
pasionat
Mesaje: 683
Membru din: Dum 23-Ian-2005 21:19
Localitate: Brasov

Mesajde jony » Sâm 07-Feb-2009 22:43

sa o stapanesti sanatos am vazut masina in seara asta era parcata vizavi de universal

Avatar utilizator
mariusbv
pasionat
Mesaje: 759
Membru din: Lun 25-Iun-2007 13:32
Localitate: Brasov

Mesajde mariusbv » Sâm 07-Feb-2009 23:21

salutare si bine ai venit printre noi!
incep sa se adune ceva citroenisti la brasov :razz:
masina pare ingrijita , dar barele alea nu prea au ce cauta acolo( e doar o parere personala); mai bine le dai jos si faci rost de un eleron.
LHM, gasesti si la benzinariile OMV.
multa bafta si la cat mai multi km cu masina

ps: unde ti-ai incarcat sferele?

Avatar utilizator
alexshelby427
simpatizant
Mesaje: 82
Membru din: Mar 14-Oct-2008 19:09
Localitate: Brasov

Mesajde alexshelby427 » Dum 08-Feb-2009 05:51

Multumesc jony !
Marius, sferele am mers sa le incarc in Halchiu la Gheorghe Iamandei.Tot
acolo voi merge si pentru schimbul uleiului hidraulic, sper eu cat mai repede. De barele longitudinale as cam vrea sa scap, sa vedem cum imi
permite timpul.
Acum dimineata am observat ca pot face putin peste 200 km cu motorina de 50 RON in Brasov. :wink:

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Dum 08-Feb-2009 07:55

Da..poti folosi uleiul de la omv..eu numai din acela folosesc :)
Ca fapt divers, cand o sa ii pui lhm in ea atunci se va vedea adevarata fata a hidraulicii :lol:
Barele sunt de Break. Trebuie sa fie vopsite in negru-mat. Vin urat daca le lasi culoarea masinii. Ma intreb cum le-o fi montat, ca din fabrica trebuie sa aiba piulita de la suruburi bagata in caroserie :idea:
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.

Avatar utilizator
Andrei Anghel
pasionat
Mesaje: 425
Membru din: Lun 26-Mai-2008 08:13
Localitate: Bucuresti

Mesajde Andrei Anghel » Dum 08-Feb-2009 13:12

mai bine iei niste hydraurincage (lichid special de curatat instalatii hidraulice ce-au avut altceva decat LHM in ele) si mergi vreo 1500 2000km cu el ... si dupa aia pui lhm ...

unde il gasesti? eu cand mi-am cumparat, importa clubul special, ca nu cred ca se gaseste oficial pe piata ... momentan nu stiu daca mai e cazul, fiind lipsa de doritori ... but maybe you are lucky. 120 ron - 5L.

oricum, recomand sa scapi cat mai repede de h46le ala...

cat despre disjunctor, tzacane des si dupa ce i-au schimbat sfera centrala?
arunca un ochi aici: http://www.tramontana.co.hu/citroen/sus ... ension.php si scrolluieste in jos pana la "fast ticking". scrie acolo si de retururile care intra in vasul de lhm, verifica-le si p'alea. recomand sa citesti tot ce scrie pe-acolo, si sa dai un click si in stanga, pe "home", ca's numai chestii utile.

succes cu masinuta! :)
WLD scrie:la 16v nici o problema nu e minora.

Avatar utilizator
alexshelby427
simpatizant
Mesaje: 82
Membru din: Mar 14-Oct-2008 19:09
Localitate: Brasov

Mesajde alexshelby427 » Dum 08-Feb-2009 20:41

In primul rand merci pentru sfaturi.
Incerc sa caut niste Hydraurincage, daca vremea tine cu mine sambata as avea suficient timp pentru demontat rezervor de lichid LHM,spalat,uscat,aerisit frane dupa schimbul de Hydraurincage etc.
M-ati facut tare curios despre schimbarile pe care le va suferi masina dupa schimbarea de H46.
Sunt asa de mari schimbarile (eu nu am mers niciodata cu alt BX in afara de acesta) ?
Oricum de la mecanicul care ma ajuta am inteles ca se va lasa si mai repede spatele prin parcari, insa pana la urma nu vad asta ca o problema majora.

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Dum 08-Feb-2009 20:57

pai..lhm-ul e subire...si poate sa curga pe unde h46-le nu putea..
Da...scapa de h46..pt ca iti va ciurui retururile si iti multe alte chestii gen se blocheaza pompa...etc..nu ai frane iarna..vara se incalzesc rotile..
Deci mare atentie la retururi sa le urmaresti cand pui lhm pt ca e mai subire.
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.

Avatar utilizator
mariusbv
pasionat
Mesaje: 759
Membru din: Lun 25-Iun-2007 13:32
Localitate: Brasov

Mesajde mariusbv » Dum 08-Feb-2009 21:48

sa stii ca daca avea scurgeri de ulei hidraulic, s-ar fi vazut si cu h46(ma refer la scurgeri care sa lase urme sub masina). Intradevar h46 e mai gros , dar nu intratat de gros incat sa nu dea pe afara in caz ca avea vreo fisura pe la conducate , sau furtune fisurate.

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Dum 08-Feb-2009 22:08

daca curgea vreo conducta sa fii sigur ca pierdea tot uleiul destul de repede.
oricum e bine sa se uite la furtunele de retur si s ale urmareasca. La mine au cedat vreo doua furtunele la retur imediat dupa ce am pus lhm.
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.

Avatar utilizator
Andrei Anghel
pasionat
Mesaje: 425
Membru din: Lun 26-Mai-2008 08:13
Localitate: Bucuresti

Mesajde Andrei Anghel » Dum 08-Feb-2009 22:52

da, crede-ma, e incredibila diferenta intre gydraurincage si h46 ... eu aveam h46 in instalatie si vara statea vreo 20 de secunde la rece pana sa inceapa sa se ridice cat de cat... cand in sfarsit se misca, se ridica spatele, mai statea vreo 30 sec, si incepea si fata sa se ridice...

acum, cu hydraurincage, cand e mult mai frig ca vara, masina se ridica dupa 5 secunde, si toata deodata (adica si fata si fundu simultan)

lasa ca-ti cade fundu mai repede cand o parchezi, nu-i aia problema... intrebarea e daca iti cade cand tii picioru pe frana la vreun stop ... daca da, e dozatoru de frana prea dus, si tre sa-l schimbi
WLD scrie:la 16v nici o problema nu e minora.

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Dum 08-Feb-2009 22:57

pe langa ridica mai sunt si alte probleme...eu am patit sa imi ramana pompa hidraulica blocata si nu stiam de ce.Nu s-a deblocat pana cand nu am desfacut conducta :!:
si partea ce amai nasoala e cu franele:vara iese fum din roti :lol: , iar iarna nu ai frana :lol:
Deci multe neplaceri daca ai H46-le.
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.

Avatar utilizator
alexshelby427
simpatizant
Mesaje: 82
Membru din: Mar 14-Oct-2008 19:09
Localitate: Brasov

Mesajde alexshelby427 » Lun 09-Feb-2009 05:59

Am sa incerc sa sun astazi la Catalin (WLD) sa vedem daca am noroc de niste Hydraurincage.
Probabil am sa fac si un anunta la rubrica de vanzari/cumparari/schimburi, sper sa gasesc ce am nevoie.
Momentan dimineata ii ia cam 30 sec de cand pornesc motorul pana se ridica. Fata ramane destul de ridicata peste noapte...
La semafoare dupa ce se incalzeste putin masina imi apare "STOP" insa daca tin din acceleratie foarte putin mai turat nu se aprinde deloc.

Avatar utilizator
Andrei Anghel
pasionat
Mesaje: 425
Membru din: Lun 26-Mai-2008 08:13
Localitate: Bucuresti

Mesajde Andrei Anghel » Lun 09-Feb-2009 08:43

pai (cred) ca atunci cand tii apasat pe frana, mananca prea mult din presiunea si d-aia apare STOP, si problema se rezolva cand accelerezi putin ptr ca maresti debitu' dat de pompa ...

e mult 30 de secunde... inarmeaza-te cu timp, ca sa verifici toate retururile...
(nu uita sa te uiti pe linkul de ti l-am dat mai sus!)
WLD scrie:la 16v nici o problema nu e minora.

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Lun 09-Feb-2009 11:05

alexshelby427 scrie:Multumesc jony !
Marius, sferele am mers sa le incarc in Halchiu la Gheorghe Iamandei.


Arata bine masina, sa o stapinesti sanatos!
Te rog pune detaliile de contact ale mecanicului din Halchiu in topicul de mecanici si service-uri independente.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!


Înapoi la “Masina mea”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 23 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187760
    Total subiecte 18621
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11707
    Cel mai nou membru catalinos