xm resuscitat
Moderator: Echipa Tehnica
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7679
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
problema ridicare
pun si eu o intrebare, poate ma lumineaza si pe mine cineva:
directia functioneaza perfect in orice conditie; in schimb, becul stop se stinge doar daca virez maxim, si masina se ridica tot daca virez maxim. a inceput sa faca asta exact dupa ce am desfacut distribuitorul de servo ca sa il curat si sa ii pun alte garnituri. dar la directie nu s-a schimbat nimic. mai face o treaba: daca o las asa sa mearga, nu se intampla nimic, nu se aprind becurile, dar, daca desfac putin surubul de 12 de pe disjunctor si il strang la loc, becul stop ramane aprins pana virez iarasi. oricat as accelera-o nu are nici un efect; chiar daca virez sau nu, disjunctorul nu tacane, si inainte sa umblu la distribuitor tacanea cam la 30-40 de secunde. eu suspectez totusi ca este de la distribuitorul de servo, dar, intreb eu, ce ar putea sa se fi intamplat???
directia functioneaza perfect in orice conditie; in schimb, becul stop se stinge doar daca virez maxim, si masina se ridica tot daca virez maxim. a inceput sa faca asta exact dupa ce am desfacut distribuitorul de servo ca sa il curat si sa ii pun alte garnituri. dar la directie nu s-a schimbat nimic. mai face o treaba: daca o las asa sa mearga, nu se intampla nimic, nu se aprind becurile, dar, daca desfac putin surubul de 12 de pe disjunctor si il strang la loc, becul stop ramane aprins pana virez iarasi. oricat as accelera-o nu are nici un efect; chiar daca virez sau nu, disjunctorul nu tacane, si inainte sa umblu la distribuitor tacanea cam la 30-40 de secunde. eu suspectez totusi ca este de la distribuitorul de servo, dar, intreb eu, ce ar putea sa se fi intamplat???
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7679
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
mda... era ceva tare simplu, dar de nervi am trecut cu vederea... mersi cristi stan ca mi-ai adus aminte; treaba statea cam asa: era surubul de debit de la servo strans la maxim, pesemne ca cel care a avut inainte masina nu a stiut sa il curete si i-a dat debit la maxim ca poate poate
@marian: o sa fac un topic special pentru masina asta la diverse/masina mea numit "xm resuscitat", si am rugamintea la tine sa muti tot ce e aici acolo, bineinteles daca se poate, iar topicul asta sa dispara.

@marian: o sa fac un topic special pentru masina asta la diverse/masina mea numit "xm resuscitat", si am rugamintea la tine sa muti tot ce e aici acolo, bineinteles daca se poate, iar topicul asta sa dispara.
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7679
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
xm resuscitat
deoarece nu m-am putut abtine, am mai adunat un junghi de pe strazi, la un pret destul de atractiv, dar in schimb cu un sac de probleme; este vorba de un xm 2000i din 90;
mentionez ca este ultima masina a anilor 90 pe care o cumpar, iar dupa ce o sa ma satur si pe asta, o sa ma orientez la ceva de dupa 2000.
pentru inceput fac o mica lista cu problemele masinii, constatate pana acum la o verificare rapida:
- corectoarele abia se misca... adica mai deloc
- repartitorul de debit curge
- disjunctorul curge
- hayonul nu se incuie
- nu merge hydractivul si este blocata in sport
- conducta de la telescopul stanga fata curge destul de rau
- alternatorul nu incarca deloc
- pompa de benzina este inexistenta, dar cred ca are ceva si la instalatie pt ca daca ii pun releul se incing firele (deocamdata merge perfect pe gaz)
- toba este sparta (de fapt teava dintre tobe e crapata)
- fisele de la bujii parca sunt pom de craciun
- franele cred ca trebuie aerisite pentru ca franeaza cu intarziere
- telescopul stanga fata a iesit in sus, e schimbata flansa, dar capota e desul de zapacita
la estetic inca nu conteaza ce si cum, iar articulatiile nu am avut timp sa le verific;
o sa pun si poze, dar mai intai sa o spal.
mentionez ca este ultima masina a anilor 90 pe care o cumpar, iar dupa ce o sa ma satur si pe asta, o sa ma orientez la ceva de dupa 2000.
pentru inceput fac o mica lista cu problemele masinii, constatate pana acum la o verificare rapida:
- corectoarele abia se misca... adica mai deloc
- repartitorul de debit curge
- disjunctorul curge
- hayonul nu se incuie
- nu merge hydractivul si este blocata in sport
- conducta de la telescopul stanga fata curge destul de rau
- alternatorul nu incarca deloc
- pompa de benzina este inexistenta, dar cred ca are ceva si la instalatie pt ca daca ii pun releul se incing firele (deocamdata merge perfect pe gaz)
- toba este sparta (de fapt teava dintre tobe e crapata)
- fisele de la bujii parca sunt pom de craciun
- franele cred ca trebuie aerisite pentru ca franeaza cu intarziere
- telescopul stanga fata a iesit in sus, e schimbata flansa, dar capota e desul de zapacita
la estetic inca nu conteaza ce si cum, iar articulatiile nu am avut timp sa le verific;
o sa pun si poze, dar mai intai sa o spal.
Ultima oară modificat Mar 27-Ian-2009 22:42 de către dj01fad, modificat 1 dată în total.
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7679
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
in doua zile am reusit sa rezolv urmatoarele la ea:
- am curatat corectoarele, care acum lucreaza perfect;
- am refacut un repartitor de debit care merge impecabil si l-am montat
- am schimbat oringurile de la disjunctor
- am schimbat conducta de la telescopul din stanga fata
- am schimbat alternatorul
- am pus pompa de benzina dar inca nu am facut instalatia
- am schimbat fisele de la bujii
ramane sa ma duc maine sa repar teava de la toba si sa aerisesc franele, si deocamdata doar atat, restul mai fac si dupa ce trec cu ea prin rar si ii pun numere, ca nu e nici o graba...
- am curatat corectoarele, care acum lucreaza perfect;
- am refacut un repartitor de debit care merge impecabil si l-am montat
- am schimbat oringurile de la disjunctor
- am schimbat conducta de la telescopul din stanga fata
- am schimbat alternatorul
- am pus pompa de benzina dar inca nu am facut instalatia
- am schimbat fisele de la bujii
ramane sa ma duc maine sa repar teava de la toba si sa aerisesc franele, si deocamdata doar atat, restul mai fac si dupa ce trec cu ea prin rar si ii pun numere, ca nu e nici o graba...
Re: xm resuscitat
dj01fad scrie:deoarece nu m-am putut abtine, am mai adunat un junghi de pe strazi,
mentionez ca este ultima masina a anilor 90 pe care o cumpar, iar dupa ce o sa ma satur si pe asta, o sa ma orientez la ceva de dupa 2000.
Nu-i asa ca astea din anii 90 au de doua ori mai multe lucruri care se pot strica ?

Un adevarat progres, ce mai...

Astept cu interes sa vad cum va evolua indicele de reparatii/kg de citroen la cele facute dupa 2000


NOTA:
Mesaj influentat de oftica ca eu nu mai repar nimic la dricul meu....ca nu am timp :x
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7679
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
marius, sunt casatorit, sotia este destul de ingaduitoare, dar, nu fac nici eu abuz. ma baricadez in garaj cate 2 zile pe inserat asa, si bag ca migu' atunci, fac cat pot la ea. am scris acolo cat am reusit sa fac la ea in 2 seri... cam 4 ore pe seara, deci nu e cine stie ce, si ziua nu ma ating de ea
)
cristi, de stricat... nu sunt neaparat mai multe chestii de stricat, dar fata de cx se repara orice mai usor. pozitia de lucru este mai buna, ai acces pe la orice (la cel cu motorul de 2000 cel putin), etc. puctele slabe sunt cam aceleasi ca si la cx, si cred ca la toate masinile este problema generala treaba asta: articulatiile de pe fata, tampoanele de la motor, garnituri si oringuri pe la hidraulica, sfere, si asa mai departe. cutiile de viteze sunt mult mai trainice, retururile nu cedeaza (poate si din cauza ca sunt mai tinere); sunt multe diferente intre ele, e mult mai silentioasa in habitaclu, si... are taxele mult mai mici fata de cx.

cristi, de stricat... nu sunt neaparat mai multe chestii de stricat, dar fata de cx se repara orice mai usor. pozitia de lucru este mai buna, ai acces pe la orice (la cel cu motorul de 2000 cel putin), etc. puctele slabe sunt cam aceleasi ca si la cx, si cred ca la toate masinile este problema generala treaba asta: articulatiile de pe fata, tampoanele de la motor, garnituri si oringuri pe la hidraulica, sfere, si asa mai departe. cutiile de viteze sunt mult mai trainice, retururile nu cedeaza (poate si din cauza ca sunt mai tinere); sunt multe diferente intre ele, e mult mai silentioasa in habitaclu, si... are taxele mult mai mici fata de cx.
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7679
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
astazi am reusit sa pornesc hydractivul, si am avut surpriza sa descopar ca sfera compensatoare de pe fata avea chiar presiunea corecta. el de fapt nu functiona pentru ca un berbec a pus pe fata sfere de bx, si fiind suspensia prea fleasca, i-a scos modulul timer ca sa o blocheze in sport... descoperisem ca lipseste releul ala, am tot cautat altul fara rezultate, iar azi cand am facut curat prim masina, l-am gasit sub scaun. nu ma mai mira nimic, pentru ca cel care mi-a dat masina, imi spunea ca daca reusea sa ii puna suspensie pe arcuri o mai pastra, deci... spuneti si voi
am facut putina curatenie prin ea, adica am scos din ea toate prostiile si urmeaza sa o duc la curatat.
am reusit sa refac instalatia de la proiectoare, i-am pus alte roti, si i-am reparat temporar tobele (cam de mantuiala, dar pana una alta sta asa pt ca tot ce am avut mai bun, am pus la cealalta)
deocamdata astept intalnirea de pe 4 cu RAR-ul, apoi oi mai vedea ce ii mai fac.

am facut putina curatenie prin ea, adica am scos din ea toate prostiile si urmeaza sa o duc la curatat.
am reusit sa refac instalatia de la proiectoare, i-am pus alte roti, si i-am reparat temporar tobele (cam de mantuiala, dar pana una alta sta asa pt ca tot ce am avut mai bun, am pus la cealalta)
deocamdata astept intalnirea de pe 4 cu RAR-ul, apoi oi mai vedea ce ii mai fac.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187791
Total subiecte 18657
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11827
Cel mai nou membru FHV