BX 2.1 Turbo D12

Aşteptam descrieri şi poze cu maşinile membrilor

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

BX 2.1 Turbo D12

Mesajde khan » Mie 29-Oct-2008 22:45

stiu ca am mai scris despre masina mea pe aici dar disparat, asa ca m-am gindit sa adun tot la un loc
asadar, e vorba de un BX TZD Turbo care la achizitie se afla intr-o stare jalnica, dar care nu fusese lovit, avea doar usoare zgirieturi, dar multe, si nu avea pic de rugina. hidraulica era la pamint, avea jante de tabla strimbe si cu cauciucuri vraiste, se ridica greu, nu tacanea (mergea in continuu pompa), servodirectia mergea greu, dar avea LHM si nu era chiar murdar. motorul fumega usor si batea, planetarele clantaneau amindoua, furtunele de apa cam crapate si prinse cu coliere romanesti, radiatorul era infundat si curgea, pornea greu, bateau pivotii, bieletele de directie si antiruliu, bucsile de brat rupte, rotile spate erau cracanate si bucsile de la punte nu mai erau, doseurul de frina fisiia in continuu, usile de pe stg nu mai aveau opritor, becurile de bord arse, turometrul nu mergea, insa avea esapamentul perfect, interiorul neingrijit si murdar dar fara uzuri si rupturi, cutia de viteze ok, amortizoare fata uzate... stiu o sa ma intrebati de ce am mai luat-o. raspuns: nu stiu, dar azi nu mai e decit amintirea din masina aia.

asa arata azi
Imagine

Imagine



ce s-a facut intre timp

- schimb motor cu alt 1.7 TD reparat complet, apoi cu un 1.9 TD de Xantia (sau P405..) cu cutia originala de BX
Imagine

Imagine

- schimbat planetare, articulatii, rulmenti, bucsi, bielete, practic tot ce misca pe dedesubt

- sfere de XM Hydractive fata cu gaura de 0.7 si 35 bar pt fata si sfere XM Hyractive fata cu gaura de 0.6 si 25 bar pt spate

- jante Compomotive Motorsport de rallye 7J16, ET36, 4 X 114.75, PCB 66 montate cu adaptor cu gauri defazate grosime 20mm, cauciucuri 205/50-16 Michelin MXM, roti iarna cu jante P307 6.5J15 cauciucuri 185/65-15, cele de 14 nu mai incap din cauza discurilor mari
Imagine

- esapament complet Borla, inox integral diam 65mm downpipe, diam 57mm restul, o singura toba sport, de trecere
Imagine

- frine Xantia Turbo CT, fata disc diam 283mm grosime 26mm ventilat, etrier cu pistonas diam 57mm (fata de disc diam 266mm grosime 10mm neventilat, pistonas etrier diam 50mm), spate disc diam 224 grosime 9 mm etrier cu pistonase diam 34mm (fata de diam 224mm grosime 7mm, pistonase diam 30mm)
Imagine

Imagine

Imagine

- bord (ceasuri) BX GTI 16V (la care s-a schimbat turometrul cu cel de TD) plus senzorii specifici (temp apa, temp ulei, nivel/presiune ulei)
Imagine

Imagine

- ceasuri suplimentare marca Pilot presiune supraalimentare, presiune ulei
Imagine

- manete faruri si stergator de P405 cu comanda stergator spate inclusa (am renuntat la butonul din bord care functiona defectuos)
Imagine

Imagine

- volan BX GTI 16V
Imagine

- ambele oglini electrice cu buton de comanda de Citroen CX
Imagine

Imagine

- hidraulica schimbata si revizuita complet, ar mai fi cite ceva de rezolvat dar functioneaz OK

- proiectoare noi originale Valeo si buton de comanda original
Imagine

- bare fata/spate, eleron si grile aerisire originale BX GTI 16V MkII, urmeaza si restul kit-ului de caroserie (praguri, adaosuri aripi)

- instalatie Xenon

- interior
Imagine

-radioCD Pioneer cu control iPod
Imagine

Imagine
Ultima oară modificat Dum 17-Oct-2010 14:34 de către khan, modificat 1 dată în total.

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Mie 29-Oct-2008 22:56

am uitat de aerul conditionat care s-a montat ulterior
Imagine

Avatar utilizator
DanT
Moderator
Mesaje: 2870
Membru din: Lun 24-Iul-2006 13:10
Localitate: Bucuresti
Masina: Xsara Picasso 1.6 Hdi 2008
2: Citroen C5 2.0 HDi 2004
3: Saxo S1 16V VTS, Xantia X1 Activa

Mesajde DanT » Joi 30-Oct-2008 07:16

Felicitari, Khan ..E prima da ta cand vad si eu povestea masinii tale ..

Frumos ..

Haideti mai oameni ca se poate! .. Trebuie sa mai fie masini care pot fi laudate aici
Dan
Dreptul de exprimare este liber, dreptul de a fi ascultat trebuie castigat!
Always aim for the Moon! Even if you miss, you'll land among the stars! - W. Clement Stone

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Joi 30-Oct-2008 07:34

Asta da masina.E cel mai frumos si probabil cel mai bun BX pe care l-am vazut pana acum...
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.

Avatar utilizator
mihaistan
Moderator
Mesaje: 2570
Membru din: Lun 04-Feb-2008 20:49
Localitate: Ploiesti

Mesajde mihaistan » Joi 30-Oct-2008 09:20

vezi dom`le ca se poate si aici , nu numa la frantuzi :lol:

paco
carcotas profesionist
Mesaje: 1972
Membru din: Vin 07-Mai-2004 06:00
Localitate: Bucuresti

Mesajde paco » Joi 30-Oct-2008 09:37

Masina lui khan arata bine si inainte, dar acum e impresionanta!
Felicitari!

razzwan
pasionat
Mesaje: 1982
Membru din: Sâm 09-Dec-2006 23:10
Localitate: Galati
Contact:

Mesajde razzwan » Joi 30-Oct-2008 10:12

ramai fara cuvinte cand vezi ce bine intretinuta e masina !!! Felicitari :D Sincer n-am vazut bx mai intretinut sau mai bine zis aratos ca asta ..... 8) 8)

Avatar utilizator
mariusbv
pasionat
Mesaje: 759
Membru din: Lun 25-Iun-2007 13:32
Localitate: Brasov

Mesajde mariusbv » Joi 30-Oct-2008 16:10

felicitari!!!
masina mi se pare impecabila, motorul cred ca e de generatie mai noua sau de 405,......ce sa mai....per ansamblu cred ca e cel mai frumos bx din tara.

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7664
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Joi 30-Oct-2008 17:48

intr-adevar, arata intr-un mare fel, dar ar fi misto sa vedeti si cum merge si cum trage :lol: . mie unul mi-a placut tare mult, la toate aspectele.
[URL=https://datesnow.life]Outstanding casual Dating[/URL]

Avatar utilizator
mihaistan
Moderator
Mesaje: 2570
Membru din: Lun 04-Feb-2008 20:49
Localitate: Ploiesti

Mesajde mihaistan » Joi 30-Oct-2008 17:55

cum trage ? :lol:

razzwan
pasionat
Mesaje: 1982
Membru din: Sâm 09-Dec-2006 23:10
Localitate: Galati
Contact:

Mesajde razzwan » Joi 30-Oct-2008 19:29

daca urmaresti cu atentie pozele ai sa vezi ca intre ele mai si scrie ceva si iti spune la un moment dat ca a fost schimbat motorul cu unul 1.9td deci ar trebuie sa traga ceva mai tare fata de motorul precedent....

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7664
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Joi 30-Oct-2008 19:37

ala de 1.7 tragea al dreaq de bine, si presupun ca asta o sa fie peste cand o sa fie gata.... oricum merge bine. sarisi tu repede... musculosule... ca doar nu o sa traga ca a ta :lol:
[URL=https://datesnow.life]Outstanding casual Dating[/URL]

Avatar utilizator
mihaistan
Moderator
Mesaje: 2570
Membru din: Lun 04-Feb-2008 20:49
Localitate: Ploiesti

Mesajde mihaistan » Joi 30-Oct-2008 19:37

stiu stiu ... 2 cai in plus si ceva la cuplu :wink: parca am vazut cum merge dansa :)
pai doar n`o ramane asa ! din cate cunosc la cazu de fata ... nu v`a ramane asa :lol:

acum intrebare : cat 0-100 ? cate secunde si cu 1.7 si cu asta ?

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Joi 30-Oct-2008 21:00

multumesc de aprecieri in primul rind
n-am masurat sa vad cit face cu asta, cu cel vechi facea 10 fix. urma sa adaug si lucrarile ce se anunta dar n-am mai apucat aseara.
asadar:
- kit-ul de 16 valve complet (pragurile si adaosurile de aripi)
- interiorul de 16V pe care l-am gasit cu ajutorul lui Nick (care stia de la alt coleg de forum, oricum, vineeeeee beeerreeeeaaaaaaaaa!!!!)
- vopsire integrala in aceeasi nuanta
- modificat presiunea turbinei, tarajul pompei si alte mici reglaje si dupa aia masuram si 0-100

sa nu uit nr. ORGA 5093

am mai uitat sa va spun cu ce optiuni a venit masina:
- 4 geamuri electrice cu comanda secventiala la sofer si cu tenta verde
- inchidere cu telecomanda (plip) originala
- oglinda electrica dr
- trapa electrica cu 2 pozitii
- servodirectie
- vopsea metalizata nuanta Gris Dolmen (cod ETB)
- preechipare audio + boxe originale fata (tweeter-e si difuzor bas in usi)
- perdelute retractabile pe polita de la portbagaj
toate acestea au fost pastrate si unele chiar imbunatatite

si da, neaparat cititi printre poze, scrisul e mult mai mic decit imaginile :-(
sper ca n-am mai uitat nimic de data asta :-)))

razzwan
pasionat
Mesaje: 1982
Membru din: Sâm 09-Dec-2006 23:10
Localitate: Galati
Contact:

Mesajde razzwan » Joi 30-Oct-2008 21:19

cine se uita pe poze si iti apreciaza munca sigur va citi scrisul printre poze... cu cati cai in plus aduci dupa modificari.. si consumul cu cat ar creste... :?:


Înapoi la “Masina mea”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187675
    Total subiecte 18618
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11706
    Cel mai nou membru bern