CITROEN XSARA 2.0 HDI

Aşteptam descrieri şi poze cu maşinile membrilor

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
the judge
pasionat
Mesaje: 337
Membru din: Vin 24-Aug-2007 14:58
Localitate: craiova
Masina: Citroen C5 III Exclusive, Citroen Saxo VTS 16v
2: ex: 2x Xantia I, 2 x Xantia II, Xsara HDI
3: ex: Citroen Xsara VTS 16V, Peugeot 106 Rallye,

CITROEN XSARA 2.0 HDI

Mesajde the judge » Mar 06-Noi-2007 13:39

salutare la toata lumea! sint nou venit in bransa citroen-istilor, de-a lungul timpului avand mai multe masini, chiar daca marea dragoste a mea ramane marca cu chevron :)
modificarile aduse masini nu sint numeroase, sau mai bine zis ceea ce se vede nu sare in ochi.
sa incep cu modificarile interioare:
-mp3 player alpine 9870r cu 4 difuzoare hertz montate in locurile masini (nu sint pasionat de sunet)
-nuca de schimbator este de VTS (cea originala e urata cu spume dupa parerea mea)
modificari exterioare:
-jante CMS 15' (nu avem poteci de jante pe 18' in Romanica)
-kit xenon 6000 si astept farurile cu angel eyes din Germania
-plafon cu colant negru
-tips Borla rotund, cat sa intre fara modificari in bara
mai urmeaza geamurile cu o folie f putin inchisa si eleronul de vts pe spate.
modificari la motor:
-filtru de aer sport
-chip tuning facut in germania acum vreo saptamana( partea de care sint cel mai fericit :) ) a crescut puterea de la 90 la 135 cp.multi au spus ca e imposibil.eu spun ca e posibil, atat timp cat ti se da un Tuv cu certificarea lucrarii, legile in privinta asta in Germania fiind foarte severe.
CITROEN...covorul fermecat

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Mar 06-Noi-2007 13:50

poze si eventual un timp pana la suta acum cu cipul.bine ai venit :D

Avatar utilizator
the judge
pasionat
Mesaje: 337
Membru din: Vin 24-Aug-2007 14:58
Localitate: craiova
Masina: Citroen C5 III Exclusive, Citroen Saxo VTS 16v
2: ex: 2x Xantia I, 2 x Xantia II, Xsara HDI
3: ex: Citroen Xsara VTS 16V, Peugeot 106 Rallye,

Mesajde the judge » Mar 06-Noi-2007 14:09

o sa revin cu poze cat de curand. cat despre timpul pina la suta..cand o sa am ceva timp.nu uit.promit!
CITROEN...covorul fermecat

Avatar utilizator
the judge
pasionat
Mesaje: 337
Membru din: Vin 24-Aug-2007 14:58
Localitate: craiova
Masina: Citroen C5 III Exclusive, Citroen Saxo VTS 16v
2: ex: 2x Xantia I, 2 x Xantia II, Xsara HDI
3: ex: Citroen Xsara VTS 16V, Peugeot 106 Rallye,

Mesajde the judge » Mar 06-Noi-2007 14:31

imi spune cineva cum sa imi pun o poza la avatar si cum pun poze cu masina? multumesc!
CITROEN...covorul fermecat

Matrixu
pasionat
Mesaje: 2318
Membru din: Vin 15-Apr-2005 11:27
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Matrixu » Mar 06-Noi-2007 14:40

Adica tu ti-ai marit puterea cu 50% doar din chip? Ai pus masina pe Dyno sau asta e ce ti-au zis ei?
Daca intr-adevar ai 135CP, pregateste-te sa schimbi ambreiajul daca te tii de liniute.

Avatar utilizator
the judge
pasionat
Mesaje: 337
Membru din: Vin 24-Aug-2007 14:58
Localitate: craiova
Masina: Citroen C5 III Exclusive, Citroen Saxo VTS 16v
2: ex: 2x Xantia I, 2 x Xantia II, Xsara HDI
3: ex: Citroen Xsara VTS 16V, Peugeot 106 Rallye,

Mesajde the judge » Mar 06-Noi-2007 15:52

in Germania nu se mai foloseste dyno de vreo cativa ani, ca si "celebrele" power-box uri.ii cred in totalitate datorita faptului ca la un eventual test de putere, daca masina nu indeplineste cele mentionate in certificatul de autenticitate, le pot cere despagubiri. lucrarea are garantie atat timp cat exista masina.nu ma bag la liniute de obicei, am facut chestia asta mai mult pentru drum, sa nu mai mestec in cutie.frumos e faptul ca nu ii da cuplu mai jos de 1900 cum s-ar crede ci undeva mai sus, tocmai pentru ca la un regim de mers normal, fara demaraje si ture, sa nu se uzeze asa repede kit-ul de ambreiaj.mi s-a si spus de altfel ca la un mers sportiv se uzeaza mai repede, ceea ce mi se pare foarte firesc.
comparativ cu o xsara de 90 de cai este mult mai puternica (am avut ocazia sa o fac cu una) si am mai incercat cu un 407 de 136 de cai pe care l am facut.mentionez ca masina mea are aproape 200.000 km.
cei de la firma de tuning au fost singurii care mi-au spus de puterea respectiva, in Romania toti cu care am vorbit mi-au spus de maxin 20 de cai.adica 90 la 110.
CITROEN...covorul fermecat

Avatar utilizator
alexd
Moderator
Mesaje: 1455
Membru din: Mie 26-Oct-2005 13:41
Localitate: Bucuresti

Mesajde alexd » Mar 06-Noi-2007 23:54

felicitari pentru tristii aia pe care "i-ai facut". vezi sa nu te faca politaii de permis, ca o sa devii automat si tu...trist.

eu, anti-vitezomanu' si anti-facatoru'

Avatar utilizator
rufusgti
pasionat
Mesaje: 227
Membru din: Joi 02-Feb-2006 16:55
Localitate: IASI

Mesajde rufusgti » Mie 07-Noi-2007 09:08

Masina ta nu are intercooler ,deci e imposibila trecerea de la 90 la 135 CP.In plus ca sa-i cresti puterea unui motor cu 50% trebuie marita f. mult presiunea in turbo, iar pe acest model nu ai o turbina performanta. Doar din CIP se pot obtine maxim 20CP cum declara majoritatea CIPtunerilor. Eventual inca 5CP cu evacuare si filtru.
Iubesc confortul si puterea...... C5 III Hydractive 3+ vs Volvo S70 T5.... 300Cp

Avatar utilizator
the judge
pasionat
Mesaje: 337
Membru din: Vin 24-Aug-2007 14:58
Localitate: craiova
Masina: Citroen C5 III Exclusive, Citroen Saxo VTS 16v
2: ex: 2x Xantia I, 2 x Xantia II, Xsara HDI
3: ex: Citroen Xsara VTS 16V, Peugeot 106 Rallye,

Mesajde the judge » Mie 07-Noi-2007 10:27

nu intru in discutii aprinse.diferenta e foarte sesizabila.am avut ocazia sa merg cu o xsara de 110 cp.e total diferita; mult mai lenesa decat a mea.sa nu creada cineva ca daca am facut chestia asta am ajuns cu ea la mai stiu eu ce viteze impresionante, asa cum spun multi, ca dupa chip masina a luat cu 20, 30 km/h mai mult.fals.masina tot cu atat merge, din cauza cutiei, in schimb, ajunge mult mai repede.nu tin sa conving pe nimeni de ceea ce am facut la masina, nu asta mi e scopul vizitei pe forum.promit sa vin si cu poze daca imi arata cineva cum sa le pun. :)
CITROEN...covorul fermecat


Înapoi la “Masina mea”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187705
    Total subiecte 18628
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11744
    Cel mai nou membru AndreiC5Tourer