salutare la toata lumea! sint nou venit in bransa citroen-istilor, de-a lungul timpului avand mai multe masini, chiar daca marea dragoste a mea ramane marca cu chevron
modificarile aduse masini nu sint numeroase, sau mai bine zis ceea ce se vede nu sare in ochi.
sa incep cu modificarile interioare:
-mp3 player alpine 9870r cu 4 difuzoare hertz montate in locurile masini (nu sint pasionat de sunet)
-nuca de schimbator este de VTS (cea originala e urata cu spume dupa parerea mea)
modificari exterioare:
-jante CMS 15' (nu avem poteci de jante pe 18' in Romanica)
-kit xenon 6000 si astept farurile cu angel eyes din Germania
-plafon cu colant negru
-tips Borla rotund, cat sa intre fara modificari in bara
mai urmeaza geamurile cu o folie f putin inchisa si eleronul de vts pe spate.
modificari la motor:
-filtru de aer sport
-chip tuning facut in germania acum vreo saptamana( partea de care sint cel mai fericit ) a crescut puterea de la 90 la 135 cp.multi au spus ca e imposibil.eu spun ca e posibil, atat timp cat ti se da un Tuv cu certificarea lucrarii, legile in privinta asta in Germania fiind foarte severe.
CITROEN XSARA 2.0 HDI
Moderator: Echipa Tehnica
- the judge
- pasionat
- Mesaje: 337
- Membru din: Vin 24-Aug-2007 14:58
- Localitate: craiova
- Masina: Citroen C5 III Exclusive, Citroen Saxo VTS 16v
- 2: ex: 2x Xantia I, 2 x Xantia II, Xsara HDI
- 3: ex: Citroen Xsara VTS 16V, Peugeot 106 Rallye,
CITROEN XSARA 2.0 HDI
CITROEN...covorul fermecat
- the judge
- pasionat
- Mesaje: 337
- Membru din: Vin 24-Aug-2007 14:58
- Localitate: craiova
- Masina: Citroen C5 III Exclusive, Citroen Saxo VTS 16v
- 2: ex: 2x Xantia I, 2 x Xantia II, Xsara HDI
- 3: ex: Citroen Xsara VTS 16V, Peugeot 106 Rallye,
in Germania nu se mai foloseste dyno de vreo cativa ani, ca si "celebrele" power-box uri.ii cred in totalitate datorita faptului ca la un eventual test de putere, daca masina nu indeplineste cele mentionate in certificatul de autenticitate, le pot cere despagubiri. lucrarea are garantie atat timp cat exista masina.nu ma bag la liniute de obicei, am facut chestia asta mai mult pentru drum, sa nu mai mestec in cutie.frumos e faptul ca nu ii da cuplu mai jos de 1900 cum s-ar crede ci undeva mai sus, tocmai pentru ca la un regim de mers normal, fara demaraje si ture, sa nu se uzeze asa repede kit-ul de ambreiaj.mi s-a si spus de altfel ca la un mers sportiv se uzeaza mai repede, ceea ce mi se pare foarte firesc.
comparativ cu o xsara de 90 de cai este mult mai puternica (am avut ocazia sa o fac cu una) si am mai incercat cu un 407 de 136 de cai pe care l am facut.mentionez ca masina mea are aproape 200.000 km.
cei de la firma de tuning au fost singurii care mi-au spus de puterea respectiva, in Romania toti cu care am vorbit mi-au spus de maxin 20 de cai.adica 90 la 110.
comparativ cu o xsara de 90 de cai este mult mai puternica (am avut ocazia sa o fac cu una) si am mai incercat cu un 407 de 136 de cai pe care l am facut.mentionez ca masina mea are aproape 200.000 km.
cei de la firma de tuning au fost singurii care mi-au spus de puterea respectiva, in Romania toti cu care am vorbit mi-au spus de maxin 20 de cai.adica 90 la 110.
CITROEN...covorul fermecat
Masina ta nu are intercooler ,deci e imposibila trecerea de la 90 la 135 CP.In plus ca sa-i cresti puterea unui motor cu 50% trebuie marita f. mult presiunea in turbo, iar pe acest model nu ai o turbina performanta. Doar din CIP se pot obtine maxim 20CP cum declara majoritatea CIPtunerilor. Eventual inca 5CP cu evacuare si filtru.
Iubesc confortul si puterea...... C5 III Hydractive 3+ vs Volvo S70 T5.... 300Cp
- the judge
- pasionat
- Mesaje: 337
- Membru din: Vin 24-Aug-2007 14:58
- Localitate: craiova
- Masina: Citroen C5 III Exclusive, Citroen Saxo VTS 16v
- 2: ex: 2x Xantia I, 2 x Xantia II, Xsara HDI
- 3: ex: Citroen Xsara VTS 16V, Peugeot 106 Rallye,
nu intru in discutii aprinse.diferenta e foarte sesizabila.am avut ocazia sa merg cu o xsara de 110 cp.e total diferita; mult mai lenesa decat a mea.sa nu creada cineva ca daca am facut chestia asta am ajuns cu ea la mai stiu eu ce viteze impresionante, asa cum spun multi, ca dupa chip masina a luat cu 20, 30 km/h mai mult.fals.masina tot cu atat merge, din cauza cutiei, in schimb, ajunge mult mai repede.nu tin sa conving pe nimeni de ceea ce am facut la masina, nu asta mi e scopul vizitei pe forum.promit sa vin si cu poze daca imi arata cineva cum sa le pun.
CITROEN...covorul fermecat
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187705
Total subiecte 18628
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11744
Cel mai nou membru AndreiC5Tourer