CX TRD Turbo2 Swiss model
Moderator: Echipa Tehnica
-
- RETRAS LA PENSIE
- Mesaje: 2436
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
- Localitate: Bucuresti
CX TRD Turbo2 Swiss model
Deschid acest topic pentru a va povesti ce mai fac si ce am de gand sa mai fac la masina mea.
Pentru inceput, tocmai am reusit sa rezolv o problema, mai mult moft dar pt mine detaliile sunt f importante.
Nu am putut suferi niciodata luminitele acelea galbui de bec cu incandescenta. Ma refer aici la luminitele din bord, in special la cele de la comenzile aerotermei de la CX seria 2.
Am incercat una alta, am incercat sa confectionez pe cont propriu niste beculete cu LED-uri de mare intensitate. A iesit ceva dar e migalos. Nu imi e frica de asta, tinand cont ca 4 ani am reparat telefoane mobile va dati seama ca nu ma mai sperie nimic.
Insa, problema generala in tara asta, e ca nu gasesti ce vrei, de ex nu am gasit LED-uri super bright cu unghi mare de iluminare.
Cautand pe ebay, am gasit exact ce cautam:
Insa respectivul a vrut plata doar cu PayPal. Cu ajutorul unuia dintre colegii de forum am reusit sa achizitionez cateva bucati si ieri le-am montat. Iata rezultatul:
stins: aprins:
Aceste poze sunt facute in aceleasi conditii de iluminare interioara si exterioara.
Cel mai frumos se vad butoanele de A/C si directionare a aerului. Iata inca doua poze, a doua este cu NightMode activ:
Tin sa ii multumesc colegului pt ajutorul dezinteresat si pentru rabdarea de care a dat dovada.
Am cumparat de asemenea si 4 becuri sofita din care am pus doua, unul la torpedou si unul la plafoniera de langa senzorul de telecomanda. NU am facut poze dar se vede super.
-VA URMA-
Pentru inceput, tocmai am reusit sa rezolv o problema, mai mult moft dar pt mine detaliile sunt f importante.
Nu am putut suferi niciodata luminitele acelea galbui de bec cu incandescenta. Ma refer aici la luminitele din bord, in special la cele de la comenzile aerotermei de la CX seria 2.
Am incercat una alta, am incercat sa confectionez pe cont propriu niste beculete cu LED-uri de mare intensitate. A iesit ceva dar e migalos. Nu imi e frica de asta, tinand cont ca 4 ani am reparat telefoane mobile va dati seama ca nu ma mai sperie nimic.
Insa, problema generala in tara asta, e ca nu gasesti ce vrei, de ex nu am gasit LED-uri super bright cu unghi mare de iluminare.
Cautand pe ebay, am gasit exact ce cautam:
Insa respectivul a vrut plata doar cu PayPal. Cu ajutorul unuia dintre colegii de forum am reusit sa achizitionez cateva bucati si ieri le-am montat. Iata rezultatul:
stins: aprins:
Aceste poze sunt facute in aceleasi conditii de iluminare interioara si exterioara.
Cel mai frumos se vad butoanele de A/C si directionare a aerului. Iata inca doua poze, a doua este cu NightMode activ:
Tin sa ii multumesc colegului pt ajutorul dezinteresat si pentru rabdarea de care a dat dovada.
Am cumparat de asemenea si 4 becuri sofita din care am pus doua, unul la torpedou si unul la plafoniera de langa senzorul de telecomanda. NU am facut poze dar se vede super.
-VA URMA-
-
- RETRAS LA PENSIE
- Mesaje: 2436
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
- Localitate: Bucuresti
Una calda - una rece :(
Ieri am patit o chestie neobisnuita: mi s-a intrerupt alimentarea cu tensiune ca si cum ar fi scos cineva borna de la baterie. Mi s-a intamplat de doua ori de dimineata si odata aseara in mers.
Cum eu am injectie electronica cu toate ca e diesel, mi s-a oprit si motorul.
Intai am crezut ca este o problema la contact dar mi-am dat seama ca se intrerupea si plusul permanent.
De teama sa nu imi ia foc instalatia electrica, aseara am facut cercetari. Am constatat ca daca lovesc cutia de sigurante fenomenul apare/dispare.
Asa cum reiese din semnatura este vorba de un CX seria 2, in cutia de sigurante exista si o multime de conectori. Unul dintre ei este cel care aduce plusul in instalatie sunt doua fire cu sectiunea de 6mm patrati intr-un conector mai mare negru. Firele erau calde!
Am scos conectorul si am constatat ca partea de pe cutie era oxidata iar papucii din conector se inserau f usor. Am scos firele din carcasa conectorului, am strans papucii si am curatat contactele.
Cu surprindere am constatat ca doar unul dintre fire are tensiune pe el!
Cel care avea tensiune era oxidat in zona de sertizare pe papuc.
Voi inlocui ambele conductoare.
Iata cum arata la mine conexiunile bateriei:
Se pare insa ca firul care nu are tensiune face masa pe undeva deoarece azi dimineata am gasit bateria descarcata ceea ce ma face sa cred ca exista o scurgere de curent.
Ca si concluzie, daca nu aveti curent in instalatie si bateria e buna si conexiunile la baterie sunt OK, verificati conectorul din cutia de sigurante.
-VA URMA-
Cum eu am injectie electronica cu toate ca e diesel, mi s-a oprit si motorul.
Intai am crezut ca este o problema la contact dar mi-am dat seama ca se intrerupea si plusul permanent.
De teama sa nu imi ia foc instalatia electrica, aseara am facut cercetari. Am constatat ca daca lovesc cutia de sigurante fenomenul apare/dispare.
Asa cum reiese din semnatura este vorba de un CX seria 2, in cutia de sigurante exista si o multime de conectori. Unul dintre ei este cel care aduce plusul in instalatie sunt doua fire cu sectiunea de 6mm patrati intr-un conector mai mare negru. Firele erau calde!
Am scos conectorul si am constatat ca partea de pe cutie era oxidata iar papucii din conector se inserau f usor. Am scos firele din carcasa conectorului, am strans papucii si am curatat contactele.
Cu surprindere am constatat ca doar unul dintre fire are tensiune pe el!
Cel care avea tensiune era oxidat in zona de sertizare pe papuc.
Voi inlocui ambele conductoare.
Iata cum arata la mine conexiunile bateriei:
Se pare insa ca firul care nu are tensiune face masa pe undeva deoarece azi dimineata am gasit bateria descarcata ceea ce ma face sa cred ca exista o scurgere de curent.
Ca si concluzie, daca nu aveti curent in instalatie si bateria e buna si conexiunile la baterie sunt OK, verificati conectorul din cutia de sigurante.
-VA URMA-
-
- RETRAS LA PENSIE
- Mesaje: 2436
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
- Localitate: Bucuresti
Tot aseara am facut cateva incercari cu becurile cu LED.
Nu merge pus la afisajele LCD deoarece nu lumineaza uniform.
Nici la iluminarea brichetei sau la cea a scrumierei deoarece aici becurile stau pe lateral iar LED-ul lumineaza prea putin in aceasta pozitie.
Nici la comutatorul de selectare a inaltimii, nu lumineaza uniform.
In schimb, se pot monta cu mare succes in bord, la diferitele lampi de avertizare dar e preferabil ca LED-ul sa fie de culoarea indicatorului.
Dupa diverse teste, am pus ultimul LED din cele cumparate la iluminarea jojei electronice. Acum am o minunata lumina alba in loc de galbejeala de pana acum.
Am pus si un LED rosu, facut de mine, in locul becului de la indicatorul franei de mana. Culoarea este mai intensa.
Am incercat sa pun LED-ul alb si pe iluminarea de fundal a bordului dar am doar unul disponibil asa ca nu mi-am putut da seama cum arata , daca nu cumva raman zone umbrite. L-am pus la iluminarea litrometrului si acolo arata f bine. Singura problema este ca este mult mai putin influentat de reglajul de intensitate.
-VA URMA-
Nu merge pus la afisajele LCD deoarece nu lumineaza uniform.
Nici la iluminarea brichetei sau la cea a scrumierei deoarece aici becurile stau pe lateral iar LED-ul lumineaza prea putin in aceasta pozitie.
Nici la comutatorul de selectare a inaltimii, nu lumineaza uniform.
In schimb, se pot monta cu mare succes in bord, la diferitele lampi de avertizare dar e preferabil ca LED-ul sa fie de culoarea indicatorului.
Dupa diverse teste, am pus ultimul LED din cele cumparate la iluminarea jojei electronice. Acum am o minunata lumina alba in loc de galbejeala de pana acum.
Am pus si un LED rosu, facut de mine, in locul becului de la indicatorul franei de mana. Culoarea este mai intensa.
Am incercat sa pun LED-ul alb si pe iluminarea de fundal a bordului dar am doar unul disponibil asa ca nu mi-am putut da seama cum arata , daca nu cumva raman zone umbrite. L-am pus la iluminarea litrometrului si acolo arata f bine. Singura problema este ca este mult mai putin influentat de reglajul de intensitate.
-VA URMA-
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Wow... arata beton! Vreau si eu
Bine ca te-ai prins de scurgerile alea de curent. Contactele astea oxidate care incep sa se comporte ca un consumator sint foarte pacatoase si destul de greu de depistat.
Bine ca te-ai prins de scurgerile alea de curent. Contactele astea oxidate care incep sa se comporte ca un consumator sint foarte pacatoase si destul de greu de depistat.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
-
- RETRAS LA PENSIE
- Mesaje: 2436
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
- Localitate: Bucuresti
-
- RETRAS LA PENSIE
- Mesaje: 2436
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
- Localitate: Bucuresti
-
- RETRAS LA PENSIE
- Mesaje: 2436
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
- Localitate: Bucuresti
O noua aventura!
Cam de doua saptamani masina imi mergea din ce in ce mai prost, nu mai avea putere, nu mai avea demaraj, scotea fum f mult.
Stiind ca am mers o perioada cu ulei putin in motor pt ca fisurasem baia de ulei, mi-am spus ca, asta e, am stricat motorul, am stricat turbina.
In ultimele zile chiar incepuse sa bata motorul cand incercam sa demarez.
Aseara ma duc usor-usor pana la o benzinarie Rompetrol, alimentez si, MINUNE! Incepe sa mearga din ce in ce mai bine!
Acum merge bine, demareaza, are putere, nu mai scoate fum la orice accelerare.
Explicatia?
Am pus de cateva ori cate putin cate putin (de! buzunarul bata-l vina) motorina de la Petrom! am alimentat de la statia de langa Facultatea de Drept, de pe bulevard.
Nu stiu daca toata motorina Petrom este in halul asta sau doar cei de acolo fac ceva smecherii, vanzand pacura pe post de motorina EURO4 dar eu nu mai alimentez in veci de la Petrom!
-VA URMA-
Cam de doua saptamani masina imi mergea din ce in ce mai prost, nu mai avea putere, nu mai avea demaraj, scotea fum f mult.
Stiind ca am mers o perioada cu ulei putin in motor pt ca fisurasem baia de ulei, mi-am spus ca, asta e, am stricat motorul, am stricat turbina.
In ultimele zile chiar incepuse sa bata motorul cand incercam sa demarez.
Aseara ma duc usor-usor pana la o benzinarie Rompetrol, alimentez si, MINUNE! Incepe sa mearga din ce in ce mai bine!
Acum merge bine, demareaza, are putere, nu mai scoate fum la orice accelerare.
Explicatia?
Am pus de cateva ori cate putin cate putin (de! buzunarul bata-l vina) motorina de la Petrom! am alimentat de la statia de langa Facultatea de Drept, de pe bulevard.
Nu stiu daca toata motorina Petrom este in halul asta sau doar cei de acolo fac ceva smecherii, vanzand pacura pe post de motorina EURO4 dar eu nu mai alimentez in veci de la Petrom!
-VA URMA-
-
- RETRAS LA PENSIE
- Mesaje: 2436
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
- Localitate: Bucuresti
Azi un nou episod - neplacut
In pauza de masa ma duc sa platesc rata la banca. Plec eu frumos cu masina de la Obor pana pe Dorobanti. O iau pe deasupra pasajului ca era aglomerat si ma prinde semaforul rosu inainte sa trec peste sina de tramvai dinspre Colentina.
Stau cuminte asteptand verde cu un Renault25 in spatele meu. Se face verde, demarez si FRANA! Un taximetrist trece pe rosu! Aproape ca il lovesc, claxonez si POC! Reanult-ul 25 se propteste in bara mea in lateral stanga! Iau maxim dreapta sa ma degajez. Tipul nu schiteaza nici o miscare, daca misca si el spre stanga poate scapa bara intreaga. Ne tragem pe dreapta mai incolo si constat:
- bara pe care abea am cumparat-o de la Panreus crapata
- ornamentul de inox cumparat de pe ebay nou-nout indoit
- doua cleme de prindere al ornamentului pierdute
- capacul de plastic al rotii zgariat
- aripa spate indoita putin in dreptul barii
La Renault - bara fata zgariata lateral dreapta.
Soferul de pe Renault imi spune f candid: "De ce ai mai franat dom-le, ca ala trecuse deja?" Cred ca el se uita dupa pasari si nu a vazut ca eu am oprit.
"Stiti ca noul cod spune ca in astfel de cazuri nu se mai merge la Politie, ca ne intelegem". Spun "OK, imi platesti bara si ne-am inteles". Mi-a platit bara si am plecat fiecare la treaba lui.
Oricum aripa mea spate stanga trebuie vopsita deoarece am cumparat masina cu ea lovita si oricum indoitura noua este intr-o zona unde este acces si se poate indrepta.
Cel mai rau imi pare de ornament, se indreapta dar a ramas o dunga in lungime.
-VA URMA-
In pauza de masa ma duc sa platesc rata la banca. Plec eu frumos cu masina de la Obor pana pe Dorobanti. O iau pe deasupra pasajului ca era aglomerat si ma prinde semaforul rosu inainte sa trec peste sina de tramvai dinspre Colentina.
Stau cuminte asteptand verde cu un Renault25 in spatele meu. Se face verde, demarez si FRANA! Un taximetrist trece pe rosu! Aproape ca il lovesc, claxonez si POC! Reanult-ul 25 se propteste in bara mea in lateral stanga! Iau maxim dreapta sa ma degajez. Tipul nu schiteaza nici o miscare, daca misca si el spre stanga poate scapa bara intreaga. Ne tragem pe dreapta mai incolo si constat:
- bara pe care abea am cumparat-o de la Panreus crapata
- ornamentul de inox cumparat de pe ebay nou-nout indoit
- doua cleme de prindere al ornamentului pierdute
- capacul de plastic al rotii zgariat
- aripa spate indoita putin in dreptul barii
La Renault - bara fata zgariata lateral dreapta.
Soferul de pe Renault imi spune f candid: "De ce ai mai franat dom-le, ca ala trecuse deja?" Cred ca el se uita dupa pasari si nu a vazut ca eu am oprit.
"Stiti ca noul cod spune ca in astfel de cazuri nu se mai merge la Politie, ca ne intelegem". Spun "OK, imi platesti bara si ne-am inteles". Mi-a platit bara si am plecat fiecare la treaba lui.
Oricum aripa mea spate stanga trebuie vopsita deoarece am cumparat masina cu ea lovita si oricum indoitura noua este intr-o zona unde este acces si se poate indrepta.
Cel mai rau imi pare de ornament, se indreapta dar a ramas o dunga in lungime.
-VA URMA-
- DanT
- Moderator
- Mesaje: 2870
- Membru din: Lun 24-Iul-2006 13:10
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Xsara Picasso 1.6 Hdi 2008
- 2: Citroen C5 2.0 HDi 2004
- 3: Saxo S1 16V VTS, Xantia X1 Activa
scuzati expresia ..dar mari dobitoci ... ...
pai la un prost din asta e bine sa il starngi de gat putin ...asa ... sa vada si el ce inseamna ...
imi pare rau sa aud de asta eugen, sper ca e ceva care se poate rezolva fara probleme ...
pai la un prost din asta e bine sa il starngi de gat putin ...asa ... sa vada si el ce inseamna ...
imi pare rau sa aud de asta eugen, sper ca e ceva care se poate rezolva fara probleme ...
Dan
Dreptul de exprimare este liber, dreptul de a fi ascultat trebuie castigat!
Always aim for the Moon! Even if you miss, you'll land among the stars! - W. Clement Stone
Dreptul de exprimare este liber, dreptul de a fi ascultat trebuie castigat!
Always aim for the Moon! Even if you miss, you'll land among the stars! - W. Clement Stone
-
- RETRAS LA PENSIE
- Mesaje: 2436
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
- Localitate: Bucuresti
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187705
Total subiecte 18628
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11744
Cel mai nou membru AndreiC5Tourer