Mi-a venit masinuta.
Toyota Aygo+ Black, 4 usi.
Motor de 998cmc, 3 cilindri, 12v, 68 CP.
Masinuta este o bomboana, sunt super incantat de ea.
Este mica, neagra si tzopai cu ea prin oras de pe o banda pe alta fara probleme. Zici ca sunt un mic purice prin trafic.
Ce e fain...
Culoarea. Negru sidefat, arata este bestial.
Atunci cand calci acceleratia, motorul zgomotos toarce ca un ursulet putin suparat. Mormaie. Faina senzatia.
Radioul nu se opreste ca la C4 cand opresc motorul la Stop.
Nici aerul conditionat nu se opreste ca la C4 cand opresti motorul. De fapt aerul conditionat merge fara sa ai motorul pornit.
Ce e nashpa...
Culoarea. Se prafuieste si se vede orice amprenta pe ea.
Oarecum socant cand te muti dintr-o masina gadget cum este C4 intr-o masina simpla cum este Aygo.
Oglinzile nu sunt reglabile electric.
Geamul din dreapta il deschide doar pasagerul din dreapta. (soferul nu are buton decat pentru geamul lui).
Usile trebuie blocate manual de catre sofer, nu e ca la C4 unde se inchid cand pui contactul sau la 10km/h.
P.S. Revin cu detalii si poze multe in curand... pana atunci:
http://www.tmp.ro/upload-263.html
Toyota Aygo+ (Arise)
Moderator: Echipa Tehnica
Sa o stapanesti sanatos, si sa ne tii la curent cum se comporta...
Nu prea am inteles cum e aia cu aerul conditionat de merge cu motorul oprit? Poate doar ventilatia merge, nu si aerul
Cat te-a ajuns? Cat dai pe luna, ce avans, cat e casco? Da tot din tine
Nu prea am inteles cum e aia cu aerul conditionat de merge cu motorul oprit? Poate doar ventilatia merge, nu si aerul
Cat te-a ajuns? Cat dai pe luna, ce avans, cat e casco? Da tot din tine
Ultima oară modificat Joi 12-Oct-2006 15:01 de către Matrixu, modificat 1 dată în total.
aerul conditionat functioneaza cu motorul inchis?? e ilogic .. ce aer conditionat e ala? motorul invarte compresorul aerului conditionat si cu motorul inchis nu prea inteleg cum ar putea sa functioneze aer conditionat ...
pt nava spatiala n-am avut bani, de asta mi-am luat C4 Coupe 1.6i 16v Jaune Scott VTRVroom Racing Bucuresti !![url=http://upload4.postimage.org/1947160/photo_hosting.html][img:520520e6fa]http://up
si nu era mai normal sa monteze pe modele superioare un astfel de compresor electric ? in primul rand nu ar mai "fura" din cp in momentul cand functioneaza a/c si in al doilea ai putea sta in masina cu a/c aprins si cu motorul oprit ...nu stiu ..mi se pare un pic aiurea
pt nava spatiala n-am avut bani, de asta mi-am luat C4 Coupe 1.6i 16v Jaune Scott VTRVroom Racing Bucuresti !![url=http://upload4.postimage.org/1947160/photo_hosting.html][img:520520e6fa]http://up
Gusti scrie:si nu era mai normal sa monteze pe modele superioare un astfel de compresor electric ? in primul rand nu ar mai "fura" din cp in momentul cand functioneaza a/c si in al doilea ai putea sta in masina cu a/c aprins si cu motorul oprit ...nu stiu ..mi se pare un pic aiurea
nu compara habitaclu lui Aygo cu C4,daca ar monta compresor electric la C4 ar fi necesar ca potbagajul sa fie plin de acumulatori.A.C. este una ,clima insemna altceva.
Repet, aerul conditionat functioneaza cu motorul oprit. Trebuie doar sa pun contactul.
Totusi, instalatia de aer conditionat mi-a dat impresia ca ar fi cam "firava". Adica nu stiu in ce masura va face fata iarna pe cancerul ala sau vara pe caldura torida. Am ceva dubii.
Am mers cu rezervorul plin (36 litri capacitatea maxima... ), si cu parintii mei (adunati dau 160 kg) + cateva chestii in portbagaj la munte, de la Pitesti la Moeciu, mai exact Gradistea. Kinda offtopic, in Moeciu am vazut parcat C4-ul lui BAW. ;)
Masina s-a comportat ireprosabil, am tot citit review-uri de genul "datorita cuplului mic, masina nu poate urca usor la deal sau atunci cand este incarcata." Nu inteleg ce s-a vrut a se zice prin chestia de mai sus, dar as zice ca am urcat cat se poate de simplu, in turatii de rodaj, ba chiar am facut depasiri in panta pe care nu le-as fi facut cu C4-ul.
Daca as compara o mica intrecere cu un C4, as zice ca Aygo ar fugi prima ar lua un avans frumos, dupa care ar fi prinsa din urma de C4. Concluzia asta o trag dupa cateva zeci de semafoare de la care plec intotdeauna primul. Am vorbit strict in termeni de mers la bun simt, nu stiu cum ar sta treburile in caz de blana.
In oras, sprinturile astea bruste si dimensiunile reduse ajuta enorm in depasiri si sa te bagi in fata altora.
Drumul denivelat este un calvar, probabil si datorita distanei reduse intre rotile din fata si cele din spate. Masina troncane urat, iar daca in portbagaj ai chestii nefixate, acolo sigur va fi bairam. Evident, pe un drum bun, totul ar fi nice & smooth.
Plasticele troncane si ele la drum denivelat, sunt cativa greierasi suparatori. Sa vedem cum ii "fixez".
Confortul nu este punctul forte nici el, nu ai manere sa te tii cu mana de sus, si nu ai nici un suport decent sa tii cotul pe el. Locul unde tii cotul ar fi probabil potrvit pentru Cleopatra Stratan, nu pentru niste oameni maturi. Kinda sucks, pentru ca ar fi fost loc destul pentru designerii Toyota sa faca ceva frumos acolo.
P.S. Directia la Aygo este asistata electric.
P.S.2. Nu avea rost sa iau "inca" o frantuzoaica, am zis sa incerc si o japoneza. Am cumparat Aygo pentru ca este masina care imi place. As fi regretat probabil daca as fi cumparat un C1 sau 107 si mi-as fi dat seama ca am cumparat o masina care nu ma atrage.
Totusi, instalatia de aer conditionat mi-a dat impresia ca ar fi cam "firava". Adica nu stiu in ce masura va face fata iarna pe cancerul ala sau vara pe caldura torida. Am ceva dubii.
Am mers cu rezervorul plin (36 litri capacitatea maxima... ), si cu parintii mei (adunati dau 160 kg) + cateva chestii in portbagaj la munte, de la Pitesti la Moeciu, mai exact Gradistea. Kinda offtopic, in Moeciu am vazut parcat C4-ul lui BAW. ;)
Masina s-a comportat ireprosabil, am tot citit review-uri de genul "datorita cuplului mic, masina nu poate urca usor la deal sau atunci cand este incarcata." Nu inteleg ce s-a vrut a se zice prin chestia de mai sus, dar as zice ca am urcat cat se poate de simplu, in turatii de rodaj, ba chiar am facut depasiri in panta pe care nu le-as fi facut cu C4-ul.
Daca as compara o mica intrecere cu un C4, as zice ca Aygo ar fugi prima ar lua un avans frumos, dupa care ar fi prinsa din urma de C4. Concluzia asta o trag dupa cateva zeci de semafoare de la care plec intotdeauna primul. Am vorbit strict in termeni de mers la bun simt, nu stiu cum ar sta treburile in caz de blana.
In oras, sprinturile astea bruste si dimensiunile reduse ajuta enorm in depasiri si sa te bagi in fata altora.
Drumul denivelat este un calvar, probabil si datorita distanei reduse intre rotile din fata si cele din spate. Masina troncane urat, iar daca in portbagaj ai chestii nefixate, acolo sigur va fi bairam. Evident, pe un drum bun, totul ar fi nice & smooth.
Plasticele troncane si ele la drum denivelat, sunt cativa greierasi suparatori. Sa vedem cum ii "fixez".
Confortul nu este punctul forte nici el, nu ai manere sa te tii cu mana de sus, si nu ai nici un suport decent sa tii cotul pe el. Locul unde tii cotul ar fi probabil potrvit pentru Cleopatra Stratan, nu pentru niste oameni maturi. Kinda sucks, pentru ca ar fi fost loc destul pentru designerii Toyota sa faca ceva frumos acolo.
P.S. Directia la Aygo este asistata electric.
P.S.2. Nu avea rost sa iau "inca" o frantuzoaica, am zis sa incerc si o japoneza. Am cumparat Aygo pentru ca este masina care imi place. As fi regretat probabil daca as fi cumparat un C1 sau 107 si mi-as fi dat seama ca am cumparat o masina care nu ma atrage.
ia zi un stop sa ne intalnim
seara eventual, ca atunci ma plimb prin oras dupa "competitori"
mai acu vreo doua zile m-am dat cu golf 4 1.8t (acu vad ca e pe autovit)
adik l-am tinut in sah
seara eventual, ca atunci ma plimb prin oras dupa "competitori"
mai acu vreo doua zile m-am dat cu golf 4 1.8t (acu vad ca e pe autovit)
adik l-am tinut in sah
[img:177922ea83]http://img221.imageshack.us/img221/4179/cityracercp1.jpg[/img:177922ea83]
OPUS Workshop
:: LED designs ::
OPUS Workshop
:: LED designs ::
T.rac3Er scrie:ia zi un stop sa ne intalnim :twisted:
seara eventual, ca atunci ma plimb prin oras dupa "competitori"
mai acu vreo doua zile m-am dat cu golf 4 1.8t (acu vad ca e pe autovit)
adik l-am tinut in sah
De ce nu incerci cu un scuter sau cu un biciclist? Poate gasesti o batrinica care trece strada sau un copil care fuge dupa minge...
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187705
Total subiecte 18628
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11744
Cel mai nou membru AndreiC5Tourer