Jurnal de bord, Xantia Activa 2.1TD din 1997
Moderator: Echipa Tehnica
-
- pasionat
- Mesaje: 486
- Membru din: Lun 22-Iun-2015 13:59
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Xantia (X1), 2.1TD, Activa
- 2: Fosta: C5 (X7), Tourer, 2.0HDi, Exclusive
Re: Jurnal de bord, Xantia Activa 2.1TD din 1997
@WLD multumesc pt head's up, stiu ca pt LHM trebuie materiale speciale tocmai de aceea m-am asigurat ca ce caut este gandit pt instalatii hidraulice, ce-i drept nu am avut atat de multe detalii despre materiale si proprietatile exacte.
Am vazut ca sunt disponibile pe service citroen dar nu sunt foarte sigur ca sunt si livrabile, au mai fost cazuri in care apareau ca fiind in stoc si dupa a venit mail ca nu pot fi livrate, in orice caz am plasat o comanda si acolo.
Am vazut ca sunt disponibile pe service citroen dar nu sunt foarte sigur ca sunt si livrabile, au mai fost cazuri in care apareau ca fiind in stoc si dupa a venit mail ca nu pot fi livrate, in orice caz am plasat o comanda si acolo.
-
- pasionat
- Mesaje: 486
- Membru din: Lun 22-Iun-2015 13:59
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Xantia (X1), 2.1TD, Activa
- 2: Fosta: C5 (X7), Tourer, 2.0HDi, Exclusive
Re: Jurnal de bord, Xantia Activa 2.1TD din 1997
@WLD inainte de a plasa comanda am intrebat de materialele mentionate de tine.
Intradevar oferta lor initiala presupune o-ring-uri pt instalatii hidraulice din "ecoruber1" marca SKF, sau cel putin asa l-a numit persoana de la telefon si dupa ce am intrebat de materialele mentionate de tine au reusit sa gaseasca din Viton cu mentiunea ca acesta este un material rezistent la temperaturi mari.
Intradevar oferta lor initiala presupune o-ring-uri pt instalatii hidraulice din "ecoruber1" marca SKF, sau cel putin asa l-a numit persoana de la telefon si dupa ce am intrebat de materialele mentionate de tine au reusit sa gaseasca din Viton cu mentiunea ca acesta este un material rezistent la temperaturi mari.
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7663
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: GB
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
Re: Jurnal de bord, Xantia Activa 2.1TD din 1997
la pompa hidraulica pui doar originale! comanzi la magazin de piese dupa codul original si iti vine punguta, ambalaj 5 buc (402688). cele mici poti nici sa nu le schimbi, de regula curge doar pe la cele 2 mari.
eu mi-am intarit vasul de lhm cu o bucata de lantete taiata la dimensiune... nu am mai muncit sa fac prostia aia metalica...
eu mi-am intarit vasul de lhm cu o bucata de lantete taiata la dimensiune... nu am mai muncit sa fac prostia aia metalica...
[URL=https://matchnow.info]Premier Сasual Dating[/URL]
- WLD
- Admin CITROclub
- Mesaje: 2136
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 16:36
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16v '88 si 89
- 2: XM TurboCT '95, XM V6 '96
- 3: Xsara 2.0hdi stage 1+
- Contact:
Re: Jurnal de bord, Xantia Activa 2.1TD din 1997
dj01fad scrie:la pompa hidraulica pui doar originale! comanzi la magazin de piese dupa codul original si iti vine punguta, ambalaj 5 buc (402688). cele mici poti nici sa nu le schimbi, de regula curge doar pe la cele 2 mari.
La mine supurau toate cele originale, probabil pt ca masina e folosita foarte rar. Le-am inlocuit cu unele din Viton, dar de o duritate de vreo 60 si mi-a aruncat afara unul din cele 6 mici, pe autostrada, la aproape 40C.
-
- pasionat
- Mesaje: 486
- Membru din: Lun 22-Iun-2015 13:59
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Xantia (X1), 2.1TD, Activa
- 2: Fosta: C5 (X7), Tourer, 2.0HDi, Exclusive
Re: Jurnal de bord, Xantia Activa 2.1TD din 1997
Va multumesc pt sfaturi, dupa cum am spus si mai sus, am comandat originale, dar in eventualitatea in care nu mai sunt livrabile (ca multe alte piese pt masinile astea ) ) am pregatit si o solutie secundara, un plan B
-
- pasionat
- Mesaje: 486
- Membru din: Lun 22-Iun-2015 13:59
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Xantia (X1), 2.1TD, Activa
- 2: Fosta: C5 (X7), Tourer, 2.0HDi, Exclusive
Re: Jurnal de bord, Xantia Activa 2.1TD din 1997
In asteptarea celor originale le-am comandat si pe cele din "Planul B" 16x2 si 19x2,5 din Viton cu duritate 83
-
- pasionat
- Mesaje: 486
- Membru din: Lun 22-Iun-2015 13:59
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Xantia (X1), 2.1TD, Activa
- 2: Fosta: C5 (X7), Tourer, 2.0HDi, Exclusive
Re: Jurnal de bord, Xantia Activa 2.1TD din 1997
Mai bifam si :
- bazinul de LHM drept (partea de sus nu mai arata ca un lighean)
- corectorul de inaltime de pe puntea spate reconditionat (LHM-ul din el era negru)
- reglat "cantarul" de pe puntea fata, stanga era mai ridicata cu 2cm fata de dreapta , s-a diminuat considerabil "Activa shuffle-ul"
- schimbat bucsa cilindru activa spate
- schimbat o-ring -uri pompa hidraulica
Ar necesita atentie pe viitor:
- galeria de admisie
- evacuarea face pe nebuna
- turbina suiera
- astept sosirea cip-ului de putere
- bazinul de LHM drept (partea de sus nu mai arata ca un lighean)
- corectorul de inaltime de pe puntea spate reconditionat (LHM-ul din el era negru)
- reglat "cantarul" de pe puntea fata, stanga era mai ridicata cu 2cm fata de dreapta , s-a diminuat considerabil "Activa shuffle-ul"
- schimbat bucsa cilindru activa spate
- schimbat o-ring -uri pompa hidraulica
Ar necesita atentie pe viitor:
- galeria de admisie
- evacuarea face pe nebuna
- turbina suiera
- astept sosirea cip-ului de putere
-
- pasionat
- Mesaje: 486
- Membru din: Lun 22-Iun-2015 13:59
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Xantia (X1), 2.1TD, Activa
- 2: Fosta: C5 (X7), Tourer, 2.0HDi, Exclusive
Re: Jurnal de bord, Xantia Activa 2.1TD din 1997
Separat de mecanica mai sunt de facut :
- reconditionarea scaunelor din fata
- unitate media cu senzori parcare spate si adaptor pt comenzi volan
- anvelope vara
- montat fete de usi noi
- reconditionat oglinzi
- reparat vitezometru
- undeva in viitorul indepartat niste tinichigerie si poate un revopsit total
- reconditionarea scaunelor din fata
- unitate media cu senzori parcare spate si adaptor pt comenzi volan
- anvelope vara
- montat fete de usi noi
- reconditionat oglinzi
- reparat vitezometru
- undeva in viitorul indepartat niste tinichigerie si poate un revopsit total
-
- pasionat
- Mesaje: 486
- Membru din: Lun 22-Iun-2015 13:59
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Xantia (X1), 2.1TD, Activa
- 2: Fosta: C5 (X7), Tourer, 2.0HDi, Exclusive
Re: Jurnal de bord, Xantia Activa 2.1TD din 1997
Adaugam pe lista reparatiilor:
- climatizare functionala
- inlocuirea becurilor arse din panoul de climatizare si bricheta
- inlocuire semnalizator aripa
- realinierea farurilor, bateau dupa avioane un pic pt ca alinierea anterioara fusese facuta pt pozitia veche a masinii
- climatizare functionala
- inlocuirea becurilor arse din panoul de climatizare si bricheta
- inlocuire semnalizator aripa
- realinierea farurilor, bateau dupa avioane un pic pt ca alinierea anterioara fusese facuta pt pozitia veche a masinii
-
- pasionat
- Mesaje: 486
- Membru din: Lun 22-Iun-2015 13:59
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Xantia (X1), 2.1TD, Activa
- 2: Fosta: C5 (X7), Tourer, 2.0HDi, Exclusive
Re: Jurnal de bord, Xantia Activa 2.1TD din 1997
Am trecut pe "gumele" de vara weekend-ul asta. Am vrut sa pastrez dimensiunile standard, atipice, iar optiunile au fost cam limitate. Din putinele optiuni prezentate am ales Nexen N Blue Hd Plus 205/60 R15 91H pt ca in trecut am fost multumit de produsele de la ei.
- WLD
- Admin CITROclub
- Mesaje: 2136
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 16:36
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16v '88 si 89
- 2: XM TurboCT '95, XM V6 '96
- 3: Xsara 2.0hdi stage 1+
- Contact:
Re: Jurnal de bord, Xantia Activa 2.1TD din 1997
Criminus scrie:Nexen N Blue Hd Plus 205/60 R15 91H
Cum ti se par? Le-am luat si eu in considerare pt Xm, dar parerile sunt impartite...
De ce nu ai luat 91V? Vad ca sunt produse si cu indicele asta de viteza.
-
- pasionat
- Mesaje: 486
- Membru din: Lun 22-Iun-2015 13:59
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Xantia (X1), 2.1TD, Activa
- 2: Fosta: C5 (X7), Tourer, 2.0HDi, Exclusive
Re: Jurnal de bord, Xantia Activa 2.1TD din 1997
Inca nu imi pot da cu parerea pt ca nu am facut decat vreo 5km cu ele iar singura diferenta sesizabila intre astea si cele de iarna a fost doar cea evidenta de zgomot
H-ul este suficient pt masina asta, ma indoiesc ca va putea ajunge la 210km/h daramite pana la 240km/h
H-ul este suficient pt masina asta, ma indoiesc ca va putea ajunge la 210km/h daramite pana la 240km/h
- WLD
- Admin CITROclub
- Mesaje: 2136
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 16:36
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16v '88 si 89
- 2: XM TurboCT '95, XM V6 '96
- 3: Xsara 2.0hdi stage 1+
- Contact:
Re: Jurnal de bord, Xantia Activa 2.1TD din 1997
Mersi, poate mai dai feedback dupa ce mergi mai mult cu ele.
Echiparea originala a Activei era W, pt stabilitatea carcasei, nu neaparat pt viteza maxima atinsa.
Echiparea originala a Activei era W, pt stabilitatea carcasei, nu neaparat pt viteza maxima atinsa.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187756
Total subiecte 18617
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 2
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11707
Cel mai nou membru catalinos