A venit timpul sa ma apuc de bijuteria mea, Citroen Xsara Coupe, 1998, 1.4i varianta fara dotari, in afara de airbag-uri si ABS.
Dupa cateva luni de cautat, documentat (si inca nu am terminat documentarea), gandit si proiectat incep proiectul de schimbare la fata.
Mai jos gasiti cateva poze facute de curand cu ceea ce este si cum arata din pacate nu foarte bine

Pe scurt povestea ei este cam asa:
M-am gandit sa renunt la Fordul Fiesta din 98 (in care bagam mai mult ulei decat benzina) in 4 usi si sa trec pe ceva ce imi place mai mult ceva in 2 usi. Am cautat pe Autovit si am gasit Xsara, Fiat Bravo si cred ca am mai gasit ceva (nu-mi amintesc prea bine) dar clasa mai mica ce sa zic parca niciuna nu ma atragea in mod excesiv insa pana am vazut interiorul imi doream neaparat o masina cu consola centrala care se continua din bord pana jos la frana de mana si la un buget de 1500 Euro nu gaseam mare lucru Brusc am zis asta e!! Am sunat omul, ne-am intalnit, m-am plimbat putin cu ea avea cateva probleme indica viteza cu 25-30Km/h mai mult (acum cu 50-60 mai mult) nu se incuia fusese accidentata dar reparata frumos insa pozitia la volan era foarte placuta si comoda am negociat pana la 1300Euro si am luat-o (se intampla in iulie 2011). Eram foarte mandru cu ea, ma bucuram de ea totul era minunat, inca este

Mici reparatii, mici costuri suplimentare, nu m-a suparat niciodata nimic la ea, tratand-o ca atare.. masina din 98 am aflat ulterior marea problema cu puntea spate asta e am schimbat-o Toate bune si frumoase pana cand m-a facut extrem de atasat si indragostit de ea in ziua in care am plecat din Bucuresti cu sotia, motanul si o gramada de bagaje (in septembrie 2013) in Maroc. 4064km din parcare in parcare. Am facut acolo in jur de 2000km si dupa aproape un an ne-am intors alti 4000km poate mai mult ca nu am mai contorizat exact la toti km astia se adauga singura interventie pana de cauciuc dreapta spate in Tanger.
In zilele acelea am realizat ca este o masina la care nu trebuie sa renunt, am realizat ca am o masina foarte buna (pt mine, pentru varsta ei, pt banii pe care i-am dat pe ea) de pastrat, de mers in concedii, de calatorit, de serviciu, de piata, etc.
Inca de acolo am inceput sa ma gandesc f serios la a-i face un cadou
De aici incepe cadoul vopsea noua, elemente de caroserie noi si intregi, geamuri electrice, oglinzi electrice, jante de aluminiu, eleron, tapiterie noua + inlocuirea airbag-urilor sarite cu unele inca la locul lor. In postarea viitoare voi atasa si ideea la care vreau sa ajung cu masina doar exterior interiorul imi este in cap nu l-am mai pus pe ecran.
Asadar, va invit sa urmariti pasii pe care ii voi urmari si prezenta aici.
Daca aveti pareri, sugestii sau sfaturi va rog sa nu ezitati sa mi le spuneti este prima data cand fac asa ceva deci e posibil sa gresesc pe undeva.
Lucrarea se va intinde probabil pe mai bine de o luna, pt ca nu am timp decat in week-end sa lucrez la ea, in timpul saptamanii sunt la serviciu iar masina va sta in curtea parintilor mei la Popesti-Leordeni (de unde si ajutorul vopsitului si pregatirii de vopsit de la tatal meu asa ca sa isi aminteasca de tinerete).
In cazul in care ati citit tot ce am scris aici va multumesc pt timpul acordat si rabdare
Asa ca . la treaba Julius










