Bx renascut
Moderator: Echipa Tehnica
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7665
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
eu am facut asa ceva. se ia un bloc metalic, care se gaureste in asa fel incat sa comunice toate gaurile, apoi la unele din ele se alamesc tuburi pentru furtune, iar la altele se alamesc capace. apoi... nu mai crapa decat cate un furtun, ceea ce nu e mare problema.
[URL=https://datesnow.life]Outstanding casual Dating[/URL]
- julaikos
- pasionat
- Mesaje: 340
- Membru din: Joi 03-Sep-2009 09:34
- Localitate: Potigrafu
- Masina: Oltcit 12 TRS
- 2: Citroen BX trd break
- 3: Citroen c4 1.thdi
Exact la asta ma gandeam,un bloc de cupru sau chiar "fer" cu stuturi in mai multe directii si de acolo furtune ;
ce nu stiu exact e daca are rost sa tin cont de felul cum sunt trase retururile in vasul de lhm,caci am cetit nu mai stiu pe unde ca in functie de furtunul/furtunele pe care vine lhm mult pe retur se pot pune niste diagnostice asupra uzurii cilindrilor spate,cilindrilor fata,dozatorului de frana,servodirectiei(nu e cazul la mine ) , nu ca m-ar deranja asta,ca oricum toate cele insirate mai sus sunt cu grad mare de uzura...
Am facut o proba cu niste furtun siliconic lasat in lhm vreo doua luni,si in afara de o usoara intarire si colorare in verzui din transparent nu s-a intamplat nimic,era flexibil in continuare,oare o fi bun?O conta mult diferenta de diametru la interior?adica daca pun cu diametru mai mare n-ar trebui sa fie nici o problema ,in afara de faptul ca volumul de lichid adunat in toate furtunele o sa fie mare,si daca e sa crape vreunu pierd mai mult lhm
ce nu stiu exact e daca are rost sa tin cont de felul cum sunt trase retururile in vasul de lhm,caci am cetit nu mai stiu pe unde ca in functie de furtunul/furtunele pe care vine lhm mult pe retur se pot pune niste diagnostice asupra uzurii cilindrilor spate,cilindrilor fata,dozatorului de frana,servodirectiei(nu e cazul la mine ) , nu ca m-ar deranja asta,ca oricum toate cele insirate mai sus sunt cu grad mare de uzura...
Am facut o proba cu niste furtun siliconic lasat in lhm vreo doua luni,si in afara de o usoara intarire si colorare in verzui din transparent nu s-a intamplat nimic,era flexibil in continuare,oare o fi bun?O conta mult diferenta de diametru la interior?adica daca pun cu diametru mai mare n-ar trebui sa fie nici o problema ,in afara de faptul ca volumul de lichid adunat in toate furtunele o sa fie mare,si daca e sa crape vreunu pierd mai mult lhm
Daca munca era buna o luau boierii de mult!
- julaikos
- pasionat
- Mesaje: 340
- Membru din: Joi 03-Sep-2009 09:34
- Localitate: Potigrafu
- Masina: Oltcit 12 TRS
- 2: Citroen BX trd break
- 3: Citroen c4 1.thdi
Acum ceva timp mi-am achizitionat inca doua rable pe care le-am demontat pentru piese:
una cu aer conditionat,cealalta are cutie automata
In urma dezmembrarii am ramas cu un morman de piese,multe din ele vor lua calea focului sau a rematului,insa cu ce o sa aleg o sa incerc un facelift la rabloanta:
-ac
-cutie automata
-suspensia fata refacuta complet
-bara stabilizatoare spate de gti,care se pare ca e mai groasa decat cea standard
-geamuri cu tenta originale de pe gti
-mocheta neagra
-prelungire bara fata de gti
-ceasuri de bord de gti,cu ceasuri pentru temperatura ulei si apa,nivel si presiune ulei
Pana sa fie toate astea pe masina,mai am de spalat o parte din plasticele de la bord,jumatate de aeroterma,radiatoarele de ac si caldura din aeroterma,de refacut ceva cablaje,de demolat puntile fata ca sa aleg un cadru de punte cu brate pentru a putea face toata puntea fata de jos,si doar sa schimb cand o fi cazul puntea cu totul;
Beleaua e ca nu stiu daca sa pun sau nu servodirectie,si asta fiindca servodirectia implica mai multe locuri pe unde poate pierde lhm
O sa revin si cu ceva pozne din timpul lucrarilor
una cu aer conditionat,cealalta are cutie automata
In urma dezmembrarii am ramas cu un morman de piese,multe din ele vor lua calea focului sau a rematului,insa cu ce o sa aleg o sa incerc un facelift la rabloanta:
-ac
-cutie automata
-suspensia fata refacuta complet
-bara stabilizatoare spate de gti,care se pare ca e mai groasa decat cea standard
-geamuri cu tenta originale de pe gti
-mocheta neagra
-prelungire bara fata de gti
-ceasuri de bord de gti,cu ceasuri pentru temperatura ulei si apa,nivel si presiune ulei
Pana sa fie toate astea pe masina,mai am de spalat o parte din plasticele de la bord,jumatate de aeroterma,radiatoarele de ac si caldura din aeroterma,de refacut ceva cablaje,de demolat puntile fata ca sa aleg un cadru de punte cu brate pentru a putea face toata puntea fata de jos,si doar sa schimb cand o fi cazul puntea cu totul;
Beleaua e ca nu stiu daca sa pun sau nu servodirectie,si asta fiindca servodirectia implica mai multe locuri pe unde poate pierde lhm
O sa revin si cu ceva pozne din timpul lucrarilor
Daca munca era buna o luau boierii de mult!
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7665
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
daca vrei sa pui servodirectie, sa pui neaparat pompa hidraulica cu 2 circuite de xantia, sa scapi de prostia aia de repartitor de debit. practic, trebuie sa treci la un layout pe motor ca cel de la xantia 1.9 td... in felul asta scapi de absolut toate problemele de servo de la bx. si poti pune si antisink.
[URL=https://datesnow.life]Outstanding casual Dating[/URL]
- julaikos
- pasionat
- Mesaje: 340
- Membru din: Joi 03-Sep-2009 09:34
- Localitate: Potigrafu
- Masina: Oltcit 12 TRS
- 2: Citroen BX trd break
- 3: Citroen c4 1.thdi
Si aia de unde o iau?de fapt imi trebuie tot layout-ul de xantie nu?intre pompa si corectoarele de inaltime nu?
Am demontat puntile fata,ambele sunt rupte,dar ambele in locuri diferite,una pe mijloc si una pe lateral unde se prind bratele..
barele stabilizatoare de fata au diferenta mica intre ele,de 0.5mm,iar cele spate au diferenta de 2mm diametru.
O caseta de directie este in stare buna zic eu,nu a curs pe nicaieri,are scut de protectie,un burduf este putin crapat dar cred ca se poate schimba(daca s-or mai gasi?) bieletele de directie sunt bunicele si ele;bieletele antiruliu mai merg o vreme,cel putin pana in revin cu banii si oricum alea se schimba usor.
Am demontat puntile fata,ambele sunt rupte,dar ambele in locuri diferite,una pe mijloc si una pe lateral unde se prind bratele..
barele stabilizatoare de fata au diferenta mica intre ele,de 0.5mm,iar cele spate au diferenta de 2mm diametru.
O caseta de directie este in stare buna zic eu,nu a curs pe nicaieri,are scut de protectie,un burduf este putin crapat dar cred ca se poate schimba(daca s-or mai gasi?) bieletele de directie sunt bunicele si ele;bieletele antiruliu mai merg o vreme,cel putin pana in revin cu banii si oricum alea se schimba usor.
Daca munca era buna o luau boierii de mult!
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7665
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
nu e asa.
iti trebuie pompa cu 2 circuite, suportul de alternator de xantie, fulie cu 6 caneluri la arbore, baia de ulei de 1.9 td de xantie daca pui ac
mai exact, ai nevoie de fierotaniile de la accesorii de pe un motor 1.9 td de xantia. sunt 2 modele de prindere, deci in functie de caz sunt 2 tipuri de alternator. cel mai bine era sa iti faci tu rost de un motor 1.9 td cu totul, si terminai balciul. de la disjunctor incolo nu iti trebuie nimic. ce mai ai nevoie, ar fi o conducta de la pompa la caseta, dar si aia se rezolva. daca vrei sa te apuci, mai povestim la telefon.
iti trebuie pompa cu 2 circuite, suportul de alternator de xantie, fulie cu 6 caneluri la arbore, baia de ulei de 1.9 td de xantie daca pui ac
mai exact, ai nevoie de fierotaniile de la accesorii de pe un motor 1.9 td de xantia. sunt 2 modele de prindere, deci in functie de caz sunt 2 tipuri de alternator. cel mai bine era sa iti faci tu rost de un motor 1.9 td cu totul, si terminai balciul. de la disjunctor incolo nu iti trebuie nimic. ce mai ai nevoie, ar fi o conducta de la pompa la caseta, dar si aia se rezolva. daca vrei sa te apuci, mai povestim la telefon.
[URL=https://datesnow.life]Outstanding casual Dating[/URL]
- julaikos
- pasionat
- Mesaje: 340
- Membru din: Joi 03-Sep-2009 09:34
- Localitate: Potigrafu
- Masina: Oltcit 12 TRS
- 2: Citroen BX trd break
- 3: Citroen c4 1.thdi
M-am apucat sa spal din piese,incet incet se aduna pentru ziua cea mai mare,sau saptamana lunga,fiindca nu stiu in cat timp termin cu toate )
am mai miscat ceva la bord,o sa renunt la 10 inchi si trec pe 7 dar cu touchscreen
intrebare intrebatoare,conjunctorul de pe bx-urile cu servo are o conducta de retur in plus sau ceva de genu in afara de cea din paharul ala de plastic care e in partea de jos a conjunctorului,se poate pune pe rabla mea fara sa fie nevoie de vreo mare modificare?ce am observat inainte sa demontez,e ca pe stutul de la paharul de plastic curgea mult mai mai putin lhm fata de al meu care arunca niste jeturi cu presiune(stiu asta de cand mi s-a spart furtunul de retur)
am mai miscat ceva la bord,o sa renunt la 10 inchi si trec pe 7 dar cu touchscreen
intrebare intrebatoare,conjunctorul de pe bx-urile cu servo are o conducta de retur in plus sau ceva de genu in afara de cea din paharul ala de plastic care e in partea de jos a conjunctorului,se poate pune pe rabla mea fara sa fie nevoie de vreo mare modificare?ce am observat inainte sa demontez,e ca pe stutul de la paharul de plastic curgea mult mai mai putin lhm fata de al meu care arunca niste jeturi cu presiune(stiu asta de cand mi s-a spart furtunul de retur)
Daca munca era buna o luau boierii de mult!
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7665
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
ala nu e retur, e tot de presiune. e normal sa vina mai putin ulei pe returul de la acel disjunctor deoarece mare parte din debit se duce in caseta de directie. si nu, nu poti sa il pui la tine pe masina decat daca pui repartitorul de debit si caseta cu servo.
[URL=https://datesnow.life]Outstanding casual Dating[/URL]
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 11 vizitatori
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187668
Total subiecte 18616
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 2
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11703
Cel mai nou membru Vertu