Bx renascut
Moderator: Echipa Tehnica
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7663
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: GB
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
returul de la corector, ala cu furtun ce intra in el este colector de pierderi, un soi de retur. dintre cele 2 conducte alaturate, una merge in vana de securitate, cealalta este returul (pe acolo pleaca uleiul in vas cand lasi masina jos). conducta care este singura este conducta de la telescoape. are piesa aia cu 4 conducte pentru ca 1 vine de la corector, 2 merg la telescoape, iar cealalta se duce la dozatorul de frana, alimentarea pentru frana spate. asadar, din cele 4 conducte care vin din fata, una alimenteaza corectorul, una aduce inapoi uleiul din corector, a 3-a alimenteaza dozatorul pentru frana spate, iar ultima merge de la dozator la etrieri.
[URL=https://matchnow.info]Premier Сasual Dating[/URL]
- julaikos
- pasionat
- Mesaje: 340
- Membru din: Joi 03-Sep-2009 09:34
- Localitate: Potigrafu
- Masina: Oltcit 12 TRS
- 2: Citroen BX trd break
- 3: Citroen c4 1.thdi
Maine o sa stau pe sub masina mai mult sa urmaesc langa compartimentul motor unde merg toate,ideea e ca cele 3 care sunt pe partea stanga a masinii,merg unde trebuie,in schimb a 4-a,merge pe partea dreapta,e prinsa de cele de retur,si se termina intr-un furtun,si as vrea sa stiu daca asa e in mod normal sa fie,e conducta care aduce inapoi uleiul din corector...de ce nu au legat iesirea din corector de unul din furtunele de retur de exemplu?e un debit mai mare de ulei sau cum?
Daca munca era buna o luau boierii de mult!
- julaikos
- pasionat
- Mesaje: 340
- Membru din: Joi 03-Sep-2009 09:34
- Localitate: Potigrafu
- Masina: Oltcit 12 TRS
- 2: Citroen BX trd break
- 3: Citroen c4 1.thdi
astazi nu am avut ce face si am facut inventar in conductele de oltcit
am gasit 2 lungi de cca 3 metri(poate putin mai mult)
vreo 2 lungi de cca 1.5metri,si un "T" de frana,cu care le-as putea uni pe cele doua,ca sa am 3 conducte lungi pentru presiune
am mai gasit si doua mai scurte care sa mearga la suspensie,si una scurta intre corectorul de inaltime si piesa cu 4 conducte
insa mi-ar mai trebui si doua conducte de cca 2 lungime pentru a le schimba si pe cele de la frana,si acelea fiind destul de afectate de cancer...
Oare gasesc undeva conducta la metru de 3.5mm diametru?
am gasit 2 lungi de cca 3 metri(poate putin mai mult)
vreo 2 lungi de cca 1.5metri,si un "T" de frana,cu care le-as putea uni pe cele doua,ca sa am 3 conducte lungi pentru presiune
am mai gasit si doua mai scurte care sa mearga la suspensie,si una scurta intre corectorul de inaltime si piesa cu 4 conducte
insa mi-ar mai trebui si doua conducte de cca 2 lungime pentru a le schimba si pe cele de la frana,si acelea fiind destul de afectate de cancer...
Oare gasesc undeva conducta la metru de 3.5mm diametru?
Daca munca era buna o luau boierii de mult!
- julaikos
- pasionat
- Mesaje: 340
- Membru din: Joi 03-Sep-2009 09:34
- Localitate: Potigrafu
- Masina: Oltcit 12 TRS
- 2: Citroen BX trd break
- 3: Citroen c4 1.thdi
Ce caine bre?
De bercuit nu e problema,conducta se pare ca este,maine ma duc in ploiesti sa caut...
Azi am curatat puntea spate,am schimbat conductele de la suspensie,dar la cele de frana m-am blocat,am incercat sa sudez in argon doua conducte cap la cap,si fiind galvanitata conducta si pe interior a iesit un *AtenĂžie la limbaj* cu mot oare alamita o merge?
Am spalat si rezervorul si l-am montat,dupa ce dimineata am reusit sa dau cu mastic pensulabil toate peticele puse la interior,apoi si un strat de antifon,in aripile spate am bagat o cutie de 2litri de insonorizant body dat la pistol,ca deh e mai comod in spatiu strans,deja nu mai suna a tabla goala...dar bat pasul pe loc cu conductele
Si am vrut sa scot si parbrizul intreg,dar nu a fost sa fie,l-am facut pachet iar rama parbrizului in partea de jos e varza cu carne,o sa fie destul de migaloasa treaba sa o refac
Poate maine dimineata apuc sa fac si ceva poze...din pacate azi nu am apucat
De bercuit nu e problema,conducta se pare ca este,maine ma duc in ploiesti sa caut...
Azi am curatat puntea spate,am schimbat conductele de la suspensie,dar la cele de frana m-am blocat,am incercat sa sudez in argon doua conducte cap la cap,si fiind galvanitata conducta si pe interior a iesit un *AtenĂžie la limbaj* cu mot oare alamita o merge?
Am spalat si rezervorul si l-am montat,dupa ce dimineata am reusit sa dau cu mastic pensulabil toate peticele puse la interior,apoi si un strat de antifon,in aripile spate am bagat o cutie de 2litri de insonorizant body dat la pistol,ca deh e mai comod in spatiu strans,deja nu mai suna a tabla goala...dar bat pasul pe loc cu conductele
Si am vrut sa scot si parbrizul intreg,dar nu a fost sa fie,l-am facut pachet iar rama parbrizului in partea de jos e varza cu carne,o sa fie destul de migaloasa treaba sa o refac
Poate maine dimineata apuc sa fac si ceva poze...din pacate azi nu am apucat
Daca munca era buna o luau boierii de mult!
Poate te ajuta cu ceva asta la partea de conducte, furtune & stuff: http://citroen.tramontana.co.hu/system/ ... nguide.pdf
Nici macar Chuck Norris nu poate repara un XM ca sa fie functional 100
https://www.youtube.com/watch?v=ZkvdX-R8VSo
https://www.youtube.com/watch?v=ZkvdX-R8VSo
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7663
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: GB
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
te misti repede
in ciuda faptului ca nu mi-a placut bx-ul niciodata, si am considerat ca nu merita sa bagi bani in asa ceva, nu pot sa zic decat felicitari maxime! imi place la nebunie ce ai facut acolo, si abia astept sa vad rezultatul final. in legatura cu insonorizarea, te pot ajuta cu ceva sfaturi si recomandare de materiale alternative si ieftine... am facut asta 10 ani aproape.
chiar si fara experienta, te-ai miscat foarte repede, si a iesit SUPER.
in ciuda faptului ca nu mi-a placut bx-ul niciodata, si am considerat ca nu merita sa bagi bani in asa ceva, nu pot sa zic decat felicitari maxime! imi place la nebunie ce ai facut acolo, si abia astept sa vad rezultatul final. in legatura cu insonorizarea, te pot ajuta cu ceva sfaturi si recomandare de materiale alternative si ieftine... am facut asta 10 ani aproape.
chiar si fara experienta, te-ai miscat foarte repede, si a iesit SUPER.
[URL=https://matchnow.info]Premier Сasual Dating[/URL]
- julaikos
- pasionat
- Mesaje: 340
- Membru din: Joi 03-Sep-2009 09:34
- Localitate: Potigrafu
- Masina: Oltcit 12 TRS
- 2: Citroen BX trd break
- 3: Citroen c4 1.thdi
Multumesc cristi de info,din pacate teoria nu e problema acum,ci practica mai exact lipsa conductelor...
Multumesc Nic,chiar m-am miscat incet,daca aveam acoperis deasupra masinii pana acum terminam tabla de doua ori insa am lucrat dupa cum mi-au cantat norii
Despre insonorizare ce-ar mai fi de spus?o galeata de vopsea cauciucata,o cutie de body la pistol,si o sa mai trebuiasca inca o cutie de body,pentru pasajele aripilor fata si compartimentul de sub parbriz unde se afla aeroterma...
Azi nu am mai mai apucat decat sa spal chederele usilor,niste capace de plastic sa le pun prin podele si pe unde mai trebuiesc puse,si sper pana diseara sa o las mai jos de cur,sa pun haionul si sa ma apuc sa sortez toate suruburile desfacute sa le pun pe caprarii cat de cat,iar maine daca e vreme faina poate reusesc sa dau gata rama parizului,care nu apare in poze,insa este mancata si trebuie inlocuita toata partea de jos,si vreo doua bucati pe stalpul de la sofer
Ca incheiere,e a doua masina pe care o fac de la zero,insa la prima nu am pus decat 4 petice,in popnituri, in rest,demontata complet,curatata,vopsita,antifonata si apoi dusa la remat ca nu am avut fiscal la ea
Din fericire la asta nu trebuie sa ma chinui sa fac actele(multumesc Adi!) asa ca am pus ceva suflet si durere de oase dar tot raul spre bine,dupa ce imi dau doctoratul pe bx,urmeaza si oltcitul sa beneficieze de acelasi tratament,poate putin mai mult decat bx-ul...
Multumesc Nic,chiar m-am miscat incet,daca aveam acoperis deasupra masinii pana acum terminam tabla de doua ori insa am lucrat dupa cum mi-au cantat norii
Despre insonorizare ce-ar mai fi de spus?o galeata de vopsea cauciucata,o cutie de body la pistol,si o sa mai trebuiasca inca o cutie de body,pentru pasajele aripilor fata si compartimentul de sub parbriz unde se afla aeroterma...
Azi nu am mai mai apucat decat sa spal chederele usilor,niste capace de plastic sa le pun prin podele si pe unde mai trebuiesc puse,si sper pana diseara sa o las mai jos de cur,sa pun haionul si sa ma apuc sa sortez toate suruburile desfacute sa le pun pe caprarii cat de cat,iar maine daca e vreme faina poate reusesc sa dau gata rama parizului,care nu apare in poze,insa este mancata si trebuie inlocuita toata partea de jos,si vreo doua bucati pe stalpul de la sofer
Ca incheiere,e a doua masina pe care o fac de la zero,insa la prima nu am pus decat 4 petice,in popnituri, in rest,demontata complet,curatata,vopsita,antifonata si apoi dusa la remat ca nu am avut fiscal la ea
Din fericire la asta nu trebuie sa ma chinui sa fac actele(multumesc Adi!) asa ca am pus ceva suflet si durere de oase dar tot raul spre bine,dupa ce imi dau doctoratul pe bx,urmeaza si oltcitul sa beneficieze de acelasi tratament,poate putin mai mult decat bx-ul...
Daca munca era buna o luau boierii de mult!
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7663
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: GB
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
la insonorizare se pot face multe, care chiar sa conteze. ce dai tu acolo cu insonorizant este cam frectie la picior de lemn. o sa iti caut pozele mele de cand am facut cx-ul, ca sa vezi ce si cum. materialele pot fi fentate, nu trebuie originale...
[URL=https://matchnow.info]Premier Сasual Dating[/URL]
- julaikos
- pasionat
- Mesaje: 340
- Membru din: Joi 03-Sep-2009 09:34
- Localitate: Potigrafu
- Masina: Oltcit 12 TRS
- 2: Citroen BX trd break
- 3: Citroen c4 1.thdi
Pai Nic,te rog atunci baga ceva poze,inca nu am asamblat pe ea prea multe asa ca mai pot aduce imbunatatiri,daca mai este posibil asa ceva
Acum ca s-a uscat insonorizantul in aripile spate,parca ar mai merge un strat,dar nici prea gros nu as vrea sa dau ca apoi sa nu ma trezesc cu el cazand...
Toate plasticele din masina vreau sa le dau cu insonorizant,sau sa lipesc pe ele materialul ce l-am pus si in usi,am facut de curios carapacea in care stau ceasurile de bord si de la un sunet de plastic gol,acum suna de parca ar avea 10mm grosime si cum majoritatea plasticelor de pe masina sunt destul de mari ca suprafata,sunt sigur ca o sa fie o diferenta mare daca le fac pe toate asa...
Astazi am dat jos bara fata,aripile,si am pus masina pe butuci si pe fata;cel mai nasol pe fata e ca spatiul e cam stramt,in rest probleme mari nu sunt,dar daca tot am desfacut,urmeaza si aici curatare,grunduire,insonorizare,si o revizie la instalatia electrica,fiindca am vazut majoritatea papucilor oxidati....
Daca tot am umblat in fata,am dat jos vasul de lhm,si l-am facut bucati,apoi spalat si pus la naftalina pana o sa fie pus inapoi pe masina;era ceva mizerie prin el,dar nu am gasit pilitura si asta cred ca e un lucru bun;nu stiu daca il dadeam daca nu vedeam la Cristi Stan ce mizerie se aduna in el pe fund,si in sitele alea...acum e ca nou,si i-am pus si un magnet in fund(idee furata tot de la Cristi).
Am cumparat si o pompa de frana sau dozator cum ii spune,chiar sunt curios ce diferenta o sa fie!
Inca o chestie,pe spate nu se tocesc deloc placutele la bx,sau doar al meu nu toceste?fiindca pe fata am nevoie de alte placute,desi astea au fost puse anul trecut,insa pe spate abia daca s-au tocit,si nici discurile nu sunt la fel de "lustruite" ca pe fata...culmea ca la itp pe frane a iesit chiar bine insa nu stiu ce sa cred...
Revin cu poze maine,azi nu am facut
Acum ca s-a uscat insonorizantul in aripile spate,parca ar mai merge un strat,dar nici prea gros nu as vrea sa dau ca apoi sa nu ma trezesc cu el cazand...
Toate plasticele din masina vreau sa le dau cu insonorizant,sau sa lipesc pe ele materialul ce l-am pus si in usi,am facut de curios carapacea in care stau ceasurile de bord si de la un sunet de plastic gol,acum suna de parca ar avea 10mm grosime si cum majoritatea plasticelor de pe masina sunt destul de mari ca suprafata,sunt sigur ca o sa fie o diferenta mare daca le fac pe toate asa...
Astazi am dat jos bara fata,aripile,si am pus masina pe butuci si pe fata;cel mai nasol pe fata e ca spatiul e cam stramt,in rest probleme mari nu sunt,dar daca tot am desfacut,urmeaza si aici curatare,grunduire,insonorizare,si o revizie la instalatia electrica,fiindca am vazut majoritatea papucilor oxidati....
Daca tot am umblat in fata,am dat jos vasul de lhm,si l-am facut bucati,apoi spalat si pus la naftalina pana o sa fie pus inapoi pe masina;era ceva mizerie prin el,dar nu am gasit pilitura si asta cred ca e un lucru bun;nu stiu daca il dadeam daca nu vedeam la Cristi Stan ce mizerie se aduna in el pe fund,si in sitele alea...acum e ca nou,si i-am pus si un magnet in fund(idee furata tot de la Cristi).
Am cumparat si o pompa de frana sau dozator cum ii spune,chiar sunt curios ce diferenta o sa fie!
Inca o chestie,pe spate nu se tocesc deloc placutele la bx,sau doar al meu nu toceste?fiindca pe fata am nevoie de alte placute,desi astea au fost puse anul trecut,insa pe spate abia daca s-au tocit,si nici discurile nu sunt la fel de "lustruite" ca pe fata...culmea ca la itp pe frane a iesit chiar bine insa nu stiu ce sa cred...
Revin cu poze maine,azi nu am facut
Daca munca era buna o luau boierii de mult!
Aceeasi situatie cu franele si la mine, de cand am masina, din 2009, am schimbat doar placutele pe fata, niciodata pe spate, desi la ITP franele sunt in parametri.
Nici macar Chuck Norris nu poate repara un XM ca sa fie functional 100
https://www.youtube.com/watch?v=ZkvdX-R8VSo
https://www.youtube.com/watch?v=ZkvdX-R8VSo
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 23 vizitatori
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187757
Total subiecte 18618
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 2
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11707
Cel mai nou membru catalinos