Bx renascut

Aşteptam descrieri şi poze cu maşinile membrilor

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
julaikos
pasionat
Mesaje: 340
Membru din: Joi 03-Sep-2009 09:34
Localitate: Potigrafu
Masina: Oltcit 12 TRS
2: Citroen BX trd break
3: Citroen c4 1.thdi

Mesajde julaikos » Dum 25-Mai-2014 09:05

Iar dupa ceva sapaturi am dat peste schema asta

Imagine

iar pe ea imi dau seama ca acea conducta ce se termina intr-un furtun pare conducta gri din imagine,si e tot un fel de retur(pe langa returul marcat cu galben) , asa sa fie?
Daca munca era buna o luau boierii de mult!

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7663
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: GB
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Dum 25-Mai-2014 16:23

returul de la corector, ala cu furtun ce intra in el este colector de pierderi, un soi de retur. dintre cele 2 conducte alaturate, una merge in vana de securitate, cealalta este returul (pe acolo pleaca uleiul in vas cand lasi masina jos). conducta care este singura este conducta de la telescoape. are piesa aia cu 4 conducte pentru ca 1 vine de la corector, 2 merg la telescoape, iar cealalta se duce la dozatorul de frana, alimentarea pentru frana spate. asadar, din cele 4 conducte care vin din fata, una alimenteaza corectorul, una aduce inapoi uleiul din corector, a 3-a alimenteaza dozatorul pentru frana spate, iar ultima merge de la dozator la etrieri.
[URL=https://matchnow.info]Premier Сasual Dating[/URL]

Avatar utilizator
julaikos
pasionat
Mesaje: 340
Membru din: Joi 03-Sep-2009 09:34
Localitate: Potigrafu
Masina: Oltcit 12 TRS
2: Citroen BX trd break
3: Citroen c4 1.thdi

Mesajde julaikos » Dum 25-Mai-2014 17:37

Maine o sa stau pe sub masina mai mult sa urmaesc langa compartimentul motor unde merg toate,ideea e ca cele 3 care sunt pe partea stanga a masinii,merg unde trebuie,in schimb a 4-a,merge pe partea dreapta,e prinsa de cele de retur,si se termina intr-un furtun,si as vrea sa stiu daca asa e in mod normal sa fie,e conducta care aduce inapoi uleiul din corector...de ce nu au legat iesirea din corector de unul din furtunele de retur de exemplu?e un debit mai mare de ulei sau cum?
Daca munca era buna o luau boierii de mult!

Avatar utilizator
julaikos
pasionat
Mesaje: 340
Membru din: Joi 03-Sep-2009 09:34
Localitate: Potigrafu
Masina: Oltcit 12 TRS
2: Citroen BX trd break
3: Citroen c4 1.thdi

Mesajde julaikos » Dum 25-Mai-2014 20:30

astazi nu am avut ce face si am facut inventar in conductele de oltcit :lol:
am gasit 2 lungi de cca 3 metri(poate putin mai mult)
vreo 2 lungi de cca 1.5metri,si un "T" de frana,cu care le-as putea uni pe cele doua,ca sa am 3 conducte lungi pentru presiune

am mai gasit si doua mai scurte care sa mearga la suspensie,si una scurta intre corectorul de inaltime si piesa cu 4 conducte

insa mi-ar mai trebui si doua conducte de cca 2 lungime pentru a le schimba si pe cele de la frana,si acelea fiind destul de afectate de cancer...

Oare gasesc undeva conducta la metru de 3.5mm diametru?
Daca munca era buna o luau boierii de mult!

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7663
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: GB
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Lun 26-Mai-2014 09:55

vorbeste cu silverspyder, ca are el si aparat de bercuit. poate are si conducta la metru.

bx-ul e simplu la hidraulica... stai sa vezi activa cum e, ca te iei cu mainile de cap. cred ca au fost beti morti cand au proiectat asa ceva :lol:
[URL=https://matchnow.info]Premier Сasual Dating[/URL]

sorin.
pasionat
Mesaje: 1107
Membru din: Lun 01-Aug-2005 19:30
Localitate: craiova

Mesajde sorin. » Lun 26-Mai-2014 22:06

Da ti-a scapat cainele, ca nu se vede

Avatar utilizator
julaikos
pasionat
Mesaje: 340
Membru din: Joi 03-Sep-2009 09:34
Localitate: Potigrafu
Masina: Oltcit 12 TRS
2: Citroen BX trd break
3: Citroen c4 1.thdi

Mesajde julaikos » Lun 26-Mai-2014 22:34

Ce caine bre? :lol:

De bercuit nu e problema,conducta se pare ca este,maine ma duc in ploiesti sa caut...
Azi am curatat puntea spate,am schimbat conductele de la suspensie,dar la cele de frana m-am blocat,am incercat sa sudez in argon doua conducte cap la cap,si fiind galvanitata conducta si pe interior a iesit un *AtenĂžie la limbaj* cu mot :roll: oare alamita o merge?
Am spalat si rezervorul si l-am montat,dupa ce dimineata am reusit sa dau cu mastic pensulabil toate peticele puse la interior,apoi si un strat de antifon,in aripile spate am bagat o cutie de 2litri de insonorizant body dat la pistol,ca deh e mai comod in spatiu strans,deja nu mai suna a tabla goala...dar bat pasul pe loc cu conductele

Si am vrut sa scot si parbrizul intreg,dar nu a fost sa fie,l-am facut pachet :lol: iar rama parbrizului in partea de jos e varza cu carne,o sa fie destul de migaloasa treaba sa o refac :oops:
Poate maine dimineata apuc sa fac si ceva poze...din pacate azi nu am apucat
Daca munca era buna o luau boierii de mult!

Avatar utilizator
julaikos
pasionat
Mesaje: 340
Membru din: Joi 03-Sep-2009 09:34
Localitate: Potigrafu
Masina: Oltcit 12 TRS
2: Citroen BX trd break
3: Citroen c4 1.thdi

Mesajde julaikos » Mar 27-Mai-2014 12:14

N-am stiut ca un cuvant din dex e considerat ofensa mai ales cand nu e adresat nimanui :lol: ,scuze!

Am revenit cu cateva poze la cald,ca s-a incins deja soarili pi sher!
ImagineImagine

ImagineImagine

ImagineImagine
Daca munca era buna o luau boierii de mult!

Avatar utilizator
cristi_s
pasionat
Mesaje: 223
Membru din: Mar 04-Aug-2009 07:57
Localitate: Brasov

Mesajde cristi_s » Mar 27-Mai-2014 12:34

Poate te ajuta cu ceva asta la partea de conducte, furtune & stuff: http://citroen.tramontana.co.hu/system/ ... nguide.pdf
Nici macar Chuck Norris nu poate repara un XM ca sa fie functional 100
https://www.youtube.com/watch?v=ZkvdX-R8VSo

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7663
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: GB
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Mar 27-Mai-2014 13:04

te misti repede :D
in ciuda faptului ca nu mi-a placut bx-ul niciodata, si am considerat ca nu merita sa bagi bani in asa ceva, nu pot sa zic decat felicitari maxime! imi place la nebunie ce ai facut acolo, si abia astept sa vad rezultatul final. in legatura cu insonorizarea, te pot ajuta cu ceva sfaturi si recomandare de materiale alternative si ieftine... am facut asta 10 ani aproape.
chiar si fara experienta, te-ai miscat foarte repede, si a iesit SUPER.
[URL=https://matchnow.info]Premier Сasual Dating[/URL]

Avatar utilizator
julaikos
pasionat
Mesaje: 340
Membru din: Joi 03-Sep-2009 09:34
Localitate: Potigrafu
Masina: Oltcit 12 TRS
2: Citroen BX trd break
3: Citroen c4 1.thdi

Mesajde julaikos » Mar 27-Mai-2014 15:31

Multumesc cristi de info,din pacate teoria nu e problema acum,ci practica :lol: mai exact lipsa conductelor...

Multumesc Nic,chiar m-am miscat incet,daca aveam acoperis deasupra masinii pana acum terminam tabla de doua ori :roll: insa am lucrat dupa cum mi-au cantat norii :lol:
Despre insonorizare ce-ar mai fi de spus?o galeata de vopsea cauciucata,o cutie de body la pistol,si o sa mai trebuiasca inca o cutie de body,pentru pasajele aripilor fata si compartimentul de sub parbriz unde se afla aeroterma...
Azi nu am mai mai apucat decat sa spal chederele usilor,niste capace de plastic sa le pun prin podele si pe unde mai trebuiesc puse,si sper pana diseara sa o las mai jos de cur,sa pun haionul si sa ma apuc sa sortez toate suruburile desfacute sa le pun pe caprarii cat de cat,iar maine daca e vreme faina poate reusesc sa dau gata rama parizului,care nu apare in poze,insa este mancata si trebuie inlocuita toata partea de jos,si vreo doua bucati pe stalpul de la sofer :oops:
Ca incheiere,e a doua masina pe care o fac de la zero,insa la prima nu am pus decat 4 petice,in popnituri, in rest,demontata complet,curatata,vopsita,antifonata si apoi dusa la remat ca nu am avut fiscal la ea :oops:
Din fericire la asta nu trebuie sa ma chinui sa fac actele(multumesc Adi!) asa ca am pus ceva suflet si durere de oase :lol: dar tot raul spre bine,dupa ce imi dau doctoratul pe bx,urmeaza si oltcitul sa beneficieze de acelasi tratament,poate putin mai mult decat bx-ul...
Daca munca era buna o luau boierii de mult!

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7663
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: GB
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Mie 28-Mai-2014 01:03

la insonorizare se pot face multe, care chiar sa conteze. ce dai tu acolo cu insonorizant este cam frectie la picior de lemn. o sa iti caut pozele mele de cand am facut cx-ul, ca sa vezi ce si cum. materialele pot fi fentate, nu trebuie originale...
[URL=https://matchnow.info]Premier Сasual Dating[/URL]

ViperDodo
pasionat
Mesaje: 844
Membru din: Mie 10-Sep-2008 14:12
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde ViperDodo » Mie 28-Mai-2014 09:56

treaba cu insonorizantul ma intereseaza si pe mine!
eu vreau sa incep restaurarea prin toamna...pana atunci strang date, sablez punti, brate si alte piese...
Citroen BX 17. TD '89

Avatar utilizator
julaikos
pasionat
Mesaje: 340
Membru din: Joi 03-Sep-2009 09:34
Localitate: Potigrafu
Masina: Oltcit 12 TRS
2: Citroen BX trd break
3: Citroen c4 1.thdi

Mesajde julaikos » Mie 28-Mai-2014 17:51

Pai Nic,te rog atunci baga ceva poze,inca nu am asamblat pe ea prea multe asa ca mai pot aduce imbunatatiri,daca mai este posibil asa ceva
Acum ca s-a uscat insonorizantul in aripile spate,parca ar mai merge un strat,dar nici prea gros nu as vrea sa dau ca apoi sa nu ma trezesc cu el cazand...

Toate plasticele din masina vreau sa le dau cu insonorizant,sau sa lipesc pe ele materialul ce l-am pus si in usi,am facut de curios carapacea in care stau ceasurile de bord si de la un sunet de plastic gol,acum suna de parca ar avea 10mm grosime :lol: si cum majoritatea plasticelor de pe masina sunt destul de mari ca suprafata,sunt sigur ca o sa fie o diferenta mare daca le fac pe toate asa... :roll:


Astazi am dat jos bara fata,aripile,si am pus masina pe butuci si pe fata;cel mai nasol pe fata e ca spatiul e cam stramt,in rest probleme mari nu sunt,dar daca tot am desfacut,urmeaza si aici curatare,grunduire,insonorizare,si o revizie la instalatia electrica,fiindca am vazut majoritatea papucilor oxidati....

Daca tot am umblat in fata,am dat jos vasul de lhm,si l-am facut bucati,apoi spalat si pus la naftalina pana o sa fie pus inapoi pe masina;era ceva mizerie prin el,dar nu am gasit pilitura si asta cred ca e un lucru bun;nu stiu daca il dadeam daca nu vedeam la Cristi Stan ce mizerie se aduna in el pe fund,si in sitele alea...acum e ca nou,si i-am pus si un magnet in fund(idee furata tot de la Cristi).
Am cumparat si o pompa de frana sau dozator cum ii spune,chiar sunt curios ce diferenta o sa fie!

Inca o chestie,pe spate nu se tocesc deloc placutele la bx,sau doar al meu nu toceste?fiindca pe fata am nevoie de alte placute,desi astea au fost puse anul trecut,insa pe spate abia daca s-au tocit,si nici discurile nu sunt la fel de "lustruite" ca pe fata...culmea ca la itp pe frane a iesit chiar bine insa nu stiu ce sa cred...
Revin cu poze maine,azi nu am facut
Daca munca era buna o luau boierii de mult!

Avatar utilizator
cristi_s
pasionat
Mesaje: 223
Membru din: Mar 04-Aug-2009 07:57
Localitate: Brasov

Mesajde cristi_s » Joi 29-Mai-2014 07:01

Aceeasi situatie cu franele si la mine, de cand am masina, din 2009, am schimbat doar placutele pe fata, niciodata pe spate, desi la ITP franele sunt in parametri. :roll:
Nici macar Chuck Norris nu poate repara un XM ca sa fie functional 100

https://www.youtube.com/watch?v=ZkvdX-R8VSo


Înapoi la “Masina mea”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 23 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187757
    Total subiecte 18618
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11707
    Cel mai nou membru catalinos