Bx renascut
Moderator: Echipa Tehnica
- julaikos
- pasionat
- Mesaje: 340
- Membru din: Joi 03-Sep-2009 09:34
- Localitate: Potigrafu
- Masina: Oltcit 12 TRS
- 2: Citroen BX trd break
- 3: Citroen c4 1.thdi
Cu chiu cu vai si multe injuraturi care nu s-au repetat vreo 10 minute,am reusit sa bag gemuletele alea nenorocite
Am pus motorase la macaralele de pe spate,dar am modificat si macaraua in sine,iar acum e totul ok,geamurile coboara cca 10cm,adica mai mult decat speram
Usile sunt asamblate complet acum,au mai ramas de montat difuzoarele,si de imbracat mdf-ul pe care sunt prinse toate,dar operatia asta o fac dupa ce pun masina pe roti,trebuie sa iau material si pentru plafon,stalpi si ce mai vreau eu sa imbrac,si le fac toate odata,dar pana atunci o sa am nevoie de masina
Acum ca usile sunt terminate,daca de maine e vreme frumoasa pot trage tare la caroserie
Fiindca la difuzoare aveam protectii diferite,am decis sa fie toate la fel,asa ca am facut pentru toate din acelasi material,mai trebuiesc curatate si vopsite,si sa ma gandesc la o modalitate de prindere a lor peste difuzor,ori cu niste distantiere pe aceleasi suruburi care prin difuzorul,ori suruburi separate,mai e timp...
Am pus motorase la macaralele de pe spate,dar am modificat si macaraua in sine,iar acum e totul ok,geamurile coboara cca 10cm,adica mai mult decat speram
Usile sunt asamblate complet acum,au mai ramas de montat difuzoarele,si de imbracat mdf-ul pe care sunt prinse toate,dar operatia asta o fac dupa ce pun masina pe roti,trebuie sa iau material si pentru plafon,stalpi si ce mai vreau eu sa imbrac,si le fac toate odata,dar pana atunci o sa am nevoie de masina
Acum ca usile sunt terminate,daca de maine e vreme frumoasa pot trage tare la caroserie
Fiindca la difuzoare aveam protectii diferite,am decis sa fie toate la fel,asa ca am facut pentru toate din acelasi material,mai trebuiesc curatate si vopsite,si sa ma gandesc la o modalitate de prindere a lor peste difuzor,ori cu niste distantiere pe aceleasi suruburi care prin difuzorul,ori suruburi separate,mai e timp...
Daca munca era buna o luau boierii de mult!
- julaikos
- pasionat
- Mesaje: 340
- Membru din: Joi 03-Sep-2009 09:34
- Localitate: Potigrafu
- Masina: Oltcit 12 TRS
- 2: Citroen BX trd break
- 3: Citroen c4 1.thdi
Am avansat putin cu lucrarea,ieri am stat bagat in aripile spate sa le curat,sa mai decupez ce nu-mi convenea,azi la fel am inceput ziua cu putin frecat la interior,dar am avut timp sa fac si niste petice...impropriu spus petice fiindca sunt piese de caroserie deja
N-am sudat nimic deocamdata,fiindca toate astea se leaga unele de altele si incerc sa le gasesc o logica,sa nu ma trezesc ca am de sudat prin vreun loc si nu mai ajung din cauza la vreo tablita care merge pusa oricand...
Credeam ca imi ajunge o foaie de 2metri patrati de tabla,dar m-am inselat si cred ca mai trebuie sa cumpar una
Intrebare,tampoanele care sunt prinse pe caroserie si sprijina bratele cand masina e lasata complet se gasesc pe undeva?sunt doua conice,si doua cu o forma ciudata prinse intr-un surub;cele conice cred ca pot sa le imprumut de la oltcit,basca la oltcit sunt putin mai mari si in diametru si ca lungime,dar celelalte ?
to be continued...
Daca munca era buna o luau boierii de mult!
- julaikos
- pasionat
- Mesaje: 340
- Membru din: Joi 03-Sep-2009 09:34
- Localitate: Potigrafu
- Masina: Oltcit 12 TRS
- 2: Citroen BX trd break
- 3: Citroen c4 1.thdi
Fiindca vremea de afara nu mi-a permis sa lucrez la masina afara,am lucrat la o chestie care o aveam in minte de multa vreme;odata cu masina am primit si asta,dar in bord nu a stat niciodata, si nici in instalatia electrica nu am gasit firele pentru ea;am modificat-o putin in sensul ca nu avea socluri de becuri pentru faruri si stopuri,asa ca i-am pus leduri peste tot,farurile se vor aprinde cand folosesc faza scurta sau lunga,stopurile vor merge pe pozitie iar restul vor merge fiecare pe treaba lui(usi,capota si haion)
Iar de montat o sa-l montez in bord in dreapta turometrului,ca si asa in ceasurile mele de bord un singur bec este acolo pus,pentru temperatura apa sau ceva de genul,si doar o sa-l pun o idee mai sus :d
Iar de montat o sa-l montez in bord in dreapta turometrului,ca si asa in ceasurile mele de bord un singur bec este acolo pus,pentru temperatura apa sau ceva de genul,si doar o sa-l pun o idee mai sus :d
Daca munca era buna o luau boierii de mult!
- julaikos
- pasionat
- Mesaje: 340
- Membru din: Joi 03-Sep-2009 09:34
- Localitate: Potigrafu
- Masina: Oltcit 12 TRS
- 2: Citroen BX trd break
- 3: Citroen c4 1.thdi
Am avansat putin cu rablamentul
[img=http://s19.postimg.org/yq6roru1b/IMG_1843.jpg][img=http://s19.postimg.org/ul0gglln3/IMG_1845.jpg]
[img=http://s19.postimg.org/vpuilz83z/IMG_1850.jpg][img=http://s19.postimg.org/nfdarw1xr/IMG_1854.jpg]
[img=http://s19.postimg.org/vkzy3sfkf/IMG_1864.jpg][img=http://s19.postimg.org/knymf0ssv/IMG_1867.jpg]
[img=http://s19.postimg.org/5ta10uj7z/IMG_1865.jpg][img=http://s19.postimg.org/kqii1uwgf/IMG_1828.jpg]
[img=http://s19.postimg.org/yq6roru1b/IMG_1843.jpg][img=http://s19.postimg.org/ul0gglln3/IMG_1845.jpg]
[img=http://s19.postimg.org/vpuilz83z/IMG_1850.jpg][img=http://s19.postimg.org/nfdarw1xr/IMG_1854.jpg]
[img=http://s19.postimg.org/vkzy3sfkf/IMG_1864.jpg][img=http://s19.postimg.org/knymf0ssv/IMG_1867.jpg]
[img=http://s19.postimg.org/5ta10uj7z/IMG_1865.jpg][img=http://s19.postimg.org/kqii1uwgf/IMG_1828.jpg]
Daca munca era buna o luau boierii de mult!
-
- pasionat
- Mesaje: 272
- Membru din: Joi 03-Aug-2006 15:55
- Localitate: Bucuresti
- cristidica
- pasionat
- Mesaje: 459
- Membru din: Mar 04-Mai-2010 10:10
- Localitate: Bucuresti
- cristidica
- pasionat
- Mesaje: 459
- Membru din: Mar 04-Mai-2010 10:10
- Localitate: Bucuresti
- julaikos
- pasionat
- Mesaje: 340
- Membru din: Joi 03-Sep-2009 09:34
- Localitate: Potigrafu
- Masina: Oltcit 12 TRS
- 2: Citroen BX trd break
- 3: Citroen c4 1.thdi
Cred ca ma paste o raceala,aseara la 9 eram in pat si pana azi la 8 nu m-am dat jos,atata timp cat muncesc o tin departe
Azi am continuat cu peticitul,teoretic mai am de pus vreo 4 petice mici si relativ usor de pus,si am cam terminat cu sudatul ; am si dat o mana de grund prin toata masina,ramane sa dau mastic de luni incolo,si apoi sa ma pun cu raul si pe hidraulica, apropo are cineva o schema a instalatiei hidraulice?ca sa pot identifica usor conductele?
Si inca ceva,o sa am nevoie de niste cleme dinalea de plastic,ce tin cele 4 conducte pe sub masina se gasesc noi sau ceva sa se potriveasca?la oltcit sunt cu cel mult pentru 2 conducte...
Azi am continuat cu peticitul,teoretic mai am de pus vreo 4 petice mici si relativ usor de pus,si am cam terminat cu sudatul ; am si dat o mana de grund prin toata masina,ramane sa dau mastic de luni incolo,si apoi sa ma pun cu raul si pe hidraulica, apropo are cineva o schema a instalatiei hidraulice?ca sa pot identifica usor conductele?
Si inca ceva,o sa am nevoie de niste cleme dinalea de plastic,ce tin cele 4 conducte pe sub masina se gasesc noi sau ceva sa se potriveasca?la oltcit sunt cu cel mult pentru 2 conducte...
Daca munca era buna o luau boierii de mult!
- julaikos
- pasionat
- Mesaje: 340
- Membru din: Joi 03-Sep-2009 09:34
- Localitate: Potigrafu
- Masina: Oltcit 12 TRS
- 2: Citroen BX trd break
- 3: Citroen c4 1.thdi
Multumesc cristi pentru schme instalatiilor
Acum sa deslusim problema ,fiindca la mine pe masina intre fata si spate sunt 4 conducte,una merge in piesa "T" si apoi la etrieri,alta merge in piesa cu 4 conducte,si doua merg pe corectorul de inaltime (acolo unde sunt gaurile alaturate,fiindca pe partea opusa e o conducta care merge in piesa cu 4 conducte).
Uitandu-ma pe schema ,vad ca de fapt corectorul are doar 2 conducte,plus una de retur si un aerisitor,si e posibil ca in locul aerisitorului sa fie pusa conducta?fiindca am urmarit acea conducta(merge pe langa cele de retur si cele de combustibil) si se termina inainte de caseta de directie intr-un furtun prins cu colier de conducta,deci slabe sanse sa fie de presiune nu?din pacate acel furtun mi-a fost greu sa-l urmaresc aseara,dar probabil urca in vasul de lhm...
Acum sa deslusim problema ,fiindca la mine pe masina intre fata si spate sunt 4 conducte,una merge in piesa "T" si apoi la etrieri,alta merge in piesa cu 4 conducte,si doua merg pe corectorul de inaltime (acolo unde sunt gaurile alaturate,fiindca pe partea opusa e o conducta care merge in piesa cu 4 conducte).
Uitandu-ma pe schema ,vad ca de fapt corectorul are doar 2 conducte,plus una de retur si un aerisitor,si e posibil ca in locul aerisitorului sa fie pusa conducta?fiindca am urmarit acea conducta(merge pe langa cele de retur si cele de combustibil) si se termina inainte de caseta de directie intr-un furtun prins cu colier de conducta,deci slabe sanse sa fie de presiune nu?din pacate acel furtun mi-a fost greu sa-l urmaresc aseara,dar probabil urca in vasul de lhm...
Daca munca era buna o luau boierii de mult!
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 27 vizitatori
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187757
Total subiecte 18618
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 2
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11707
Cel mai nou membru catalinos