awar: Citroen XM EV, 1991
Scris: Mie 29-Dec-2010 19:58
buna seara!
cum stiti,am 2 xm-uri. unul e ce din semnatura,celalalt era pt nevasta mea,care intre timp a nascut 2 copii,nu prea a mai vrut masina. masina ei a stat cam 2 ani,dupa ce am vrut s-o vand. cum nimeni n-a vrut sa-si cumpere,si am gasit pe la fier vechi un motor de stivuitor(sau ce e),m-am gandit sa schimb motorul diesel cu asta. asa am si facut. era un vineri dupa masa,repede am vorbit cu un service sa fac verificarea masinii,luni trebuia sa o aduc.dar pana sambata seara am scos deja dieselul.
nu prea am vrut sa public treaba,ca masina e ruginita,am folosit inainte in constructie,pt carat. abia dupa ce am incept am observat c e vreau/trebuie sa fac. nu e simplu. o data motorul mare. trebuie facut o flansa intre cutia de viteza si motor. hidraulica are un motor separat,care porneste cu contact,pozitia 1,motorul mare are un releu care cupleaza pe pozitia2. nu de mult am terminat controllerul motorului,care are 20buc. mosfet pe un radiator in locul radiatorului de incalzire. ei sunt comandati prin PWM cu un sg3525 si un mosfet driver.de vfapt e chinuiala sa faci o masina electrica asemanator al unui normala,dar am vrut sa fie la fel ca sa nu fie greu de schimbat. momentan am 48v,24 din asta cu baterii de masina,pt teste. incarcarea completa e la 2-5 ron,cu care nu stiu cat merge. eu sper pe la 50km/1ora.
masina trebuia sa se duca la reparatia capitala,dar cu bateriile astea n-am avut curaj sa o duc,m-am gandit sa astept pana mai cumpar cel putin 24v. cam asta e.
am facut cateva filmulete cu masina.am sa le urc undeva si postez linkul.
daca va place (sau nu),orice comentariu e binevenit. si va rog sa ma scuzati daca am gresit gramatical sau technical,nu folosesc zilnic lb romana.
cum stiti,am 2 xm-uri. unul e ce din semnatura,celalalt era pt nevasta mea,care intre timp a nascut 2 copii,nu prea a mai vrut masina. masina ei a stat cam 2 ani,dupa ce am vrut s-o vand. cum nimeni n-a vrut sa-si cumpere,si am gasit pe la fier vechi un motor de stivuitor(sau ce e),m-am gandit sa schimb motorul diesel cu asta. asa am si facut. era un vineri dupa masa,repede am vorbit cu un service sa fac verificarea masinii,luni trebuia sa o aduc.dar pana sambata seara am scos deja dieselul.
nu prea am vrut sa public treaba,ca masina e ruginita,am folosit inainte in constructie,pt carat. abia dupa ce am incept am observat c e vreau/trebuie sa fac. nu e simplu. o data motorul mare. trebuie facut o flansa intre cutia de viteza si motor. hidraulica are un motor separat,care porneste cu contact,pozitia 1,motorul mare are un releu care cupleaza pe pozitia2. nu de mult am terminat controllerul motorului,care are 20buc. mosfet pe un radiator in locul radiatorului de incalzire. ei sunt comandati prin PWM cu un sg3525 si un mosfet driver.de vfapt e chinuiala sa faci o masina electrica asemanator al unui normala,dar am vrut sa fie la fel ca sa nu fie greu de schimbat. momentan am 48v,24 din asta cu baterii de masina,pt teste. incarcarea completa e la 2-5 ron,cu care nu stiu cat merge. eu sper pe la 50km/1ora.
masina trebuia sa se duca la reparatia capitala,dar cu bateriile astea n-am avut curaj sa o duc,m-am gandit sa astept pana mai cumpar cel putin 24v. cam asta e.
am facut cateva filmulete cu masina.am sa le urc undeva si postez linkul.
daca va place (sau nu),orice comentariu e binevenit. si va rog sa ma scuzati daca am gresit gramatical sau technical,nu folosesc zilnic lb romana.