Pagina 9 din 13

Scris: Lun 17-Mai-2010 09:03
de ViperDodo
eu sunt sigur si eram sigur ca e infundat! baietii de la service mi-au zis ca l-au desfundat ...si chiar vroiau cinste babane pe treaba asta :evil:

Scris: Lun 17-Mai-2010 14:07
de mihaistan
pai mai schimba si tu service`u :lol:

Scris: Vin 21-Mai-2010 21:24
de ViperDodo
schimbam...dar uite ca se intampla sa ramai fara bani cand vrei sa'l schimbi! :cry:

intre timp ieri am schimbat si amortizorul de pe dreapta! am trecut prin multe peripetii pentru ca am uitat ca trebuia sa ridic si partea stanga concomitent cu dreapta...ca sa mi se lase fuzeta!
dar cu ajutorul a inca unui cric hidraulic...si a unei rangi prelungite cu o teava am reusit sa pun la loc bascula pe fuzeta...evident dupa ce o dadusem jos de acolo ca nu-mi iesea amortizorul din clenci! de, saracu nu avea loc :razz:

Scris: Vin 21-Mai-2010 21:41
de abarth_mcm
Pai de ce ai ridicat si partea cealalta? :roll:
Dupa ce te inveti o sa dureze f putin sa schimbi un cilindru( o ora si ceva.): eu m-am invatat sa tot dau cilindrii jos si sa ma joc cu piesutele lor din interior daca mi se pare mie ca se lasa prea repede de fata :))
Si cilindrul care l-ai pus e bun? Ce simptome da? L-ai desfacut inainte de a il pune?
Sunt curios cum se comporta :)

Scris: Vin 21-Mai-2010 21:48
de dj01fad
o schimbare de telescop dureaza putin peste 20 de minute, hai sa zicem 30...
totusi, ce ai cautat sa scoti pivotul? trebuia doar sa dai jos din telescop portfuzeta, si gata...

Scris: Dum 23-Mai-2010 11:21
de ViperDodo
pai problema era ca nu cadea suficient portfuzeta! asta pentru ca nu ma lasa bara de torsiune care tinea fuzeta sus ...am spus deja ca partea stanga a masinii era lasata la max! pentru ca eu ridicasem masina pe hidraulice, bagasem cricul apoi o lasasem jos maxim din maneta! ca sa ii scot presiunea!

data trecuta cand l-am schimbat pe stanga, am ridicat masina pe caramizi de ambele parti! dar uitasem sa las presiunea din instalatie si cand am desfacut surubul de 8 de la furtunul care intra in ciuperca "extraterestrul" m'a improscat cu lichidul lui verde!

mi-a luat sub o ora...asta luand in calcul si faptul ca mi s-a rupt unul din suruburile de 13 care sunt la prindere si am stat sa-l scot si sa-l inlocuiesc (cu cilindrul pe masina ca mi-era scarba sa-l mai dau jos odata)

tot cu cricu-ri si rangi am rezolvat treaba! iar cilindrul l-am bagat in mansonul lui cu mana...nu am mai ridicat de portfuzeta cu cricul!


de lasat pe fata ea oricum se lasa dupa vreo 3-4 zile! acum se lasa la fel dar parca nu mai am troncanit si nici o rigiditate nasola ...parca


@cristi : evident ca nu le-am desfacut, mergand pe premiza ca sunt noi sau ma rog, cateva mii de km! dar le am pe alelalte vechi...daca vrei le desfacem odata :razz:

Scris: Vin 28-Mai-2010 13:42
de ViperDodo
i-am schimbat si cablul de kilometraj! a fost chiar mai usor si rapid decat ma asteptam!
acum sunt curios cat va tine pana il apuca si pe asta tremuratul!

Scris: Vin 17-Dec-2010 10:49
de ViperDodo
odata cu frigu, m-am trezit si eu la realitate

de asta vara aveam apa de fantana in masina si m-am hotarat si eu intr-un final sa bag antigel...

m-am chinuit vreo 2 ore sa dezghet motorul ala dar intr-un final am reusit
Am bagat antigel Total Clasic, am schimbat si uleiul .... si iarna asta am schimbat si bateria punand o Caranda Maxima 80 Ah care a costat o caruta de bani!

Acum o luna schimbasem si bujiile si filtru de motorina!

acum e cu adevarat pregatita de iarna :lol:

Sarbatori Fericite tuturor si cat mai putine incidente (de orice fel)

Scris: Mar 21-Dec-2010 10:43
de ViperDodo
no, hai ca mi s-a spart si mie caloriferul din interior! noroc ca am avut repede de unde sa fac rost de unul bun

dar am stat vreo 3 ore sa-l repun in functiune pe -4 grade afara! din cele 4 surubele de la robinet mi se rupsesera 2 si a trebuit sa dau si robinetul jos si sa rezolv problema asta! intr-un final cand am reusit sa pun robinetul si caloriferul inapoi am pornit motorul si .... surpriza! iar picura! nu am pus suficient silicon! am inceput sa urlu singur la luna de draci! in seara asta mai am o viata! sper sa o rezolv ca deja nu mai rezist

ps: cand am dat robinetul jos am incercat sa fiu cat mai finut cu tijele alea dar am reusit (nu stiu cum) sa rup unu din ele! e aia care actioneaza clapeta aia mare de sub calorifer! acum clapeta nu mai actioneaza (inchis deschis)

am nevoie de sfaturi despre cum sa las clapeta aia ...pe ce pozitie! inchis sau deschis?

Scris: Dum 09-Ian-2011 10:53
de ViperDodo
am schimbat pedalierul cu unul in stare buna! al meu avea pedala de ambreiaj stramba si era tare nasol
am montat si una pereche proiectoare ceata ("originale")

pacat totusi ca inca n-am inlocuit si bara mizerabila!
Imagine

Scris: Sâm 12-Feb-2011 12:22
de ViperDodo
cine ma poate ajuta cu asta?

REF: KR3498 / 23060

cat ar costa?

Scris: Sâm 12-Feb-2011 14:08
de ViperDodo
sau mai este codul asta!

CI-RK-3569

Scris: Vin 15-Apr-2011 14:00
de ViperDodo
se iau urmatoarele ingrediente:


- 2 bucati pivoti
- 2 bucati stabilizatoare
- 2 bucati bucsi bascula (spate)
- 2 bucati bucsi bascula (fata)
- 1 bucata tampon stanga
- 1 bucata tampon cutie
- 1 bucata tampon anticuplu
- 2 L Total BV 75w80
- 1 bucata senzor turometru de la dj01fad
:o

se amesteca bine cu spray degripant, ceva praf, cateva ciocane peste degete, mult ulei sub unghii.... si se baga la cateva ore bune de manopera la 10 grade!


Pana acum am reusit sa schimb doar tamponul din stanga motorului, sa depresez un pivot, sa scot furca de la anticuplu si sa imi mananc zilele cu stabilizatorul de pe dreapta!

Incepand cu dupa-amiaza asta si pana maine seara tarziu (sper) continui aventura....si poate o finalizez! :shock: :roll:

Scris: Dum 17-Apr-2011 09:33
de ViperDodo
C'EST FINI!!!

de la 11 la 20 seara am reusit sa termin! tijele de la bascule, de care imi era frica, au iesit surprinzator de usor.

cea mai mare bataie de cap mi-a dat-o bineinteles tamponul anticuplu, dar l-am dovedit.
tot ce mai ramane acum de facut este sa bag noul ulei in cutia de viteze.

cu planetara dreapta data jos am avut zic eu suficient spatiu sa ma uit dupa gaurica unde ar trebui sa vina senzorul de la turometru... si sincer nu am vazut-o!
sper sa existe pe undeva si sa o gasesc! :roll:

Scris: Dum 17-Apr-2011 15:33
de ViperDodo
s-a bagat si uleiul inapoi in cutie.... s-a reparat eleronul care troncanea si s-a dus la spalatorie!

e intr-adevar o "alta masina"
oricum, inca mai troncane spatele! in urmatorul episod il rezolvam!