C4 by Loeb nr 2745

Aşteptam descrieri şi poze cu maşinile membrilor

Moderator: Echipa Tehnica

RollerMAN
pasionat
Mesaje: 152
Membru din: Dum 27-Iul-2008 21:11
Localitate: Bucuresti

Mesajde RollerMAN » Lun 07-Feb-2011 01:53

teaser...
Imagine
C4 By Loeb 2.0 180+ HP
Alpine 9855r , Genesis Profile 4 Ultra, Genesis Series III Stereo 60 , Genesis Audiophile A16.02 , Ground Zero GZRB25x, Standartplast soundproofing

RollerMAN
pasionat
Mesaje: 152
Membru din: Dum 27-Iul-2008 21:11
Localitate: Bucuresti

Mesajde RollerMAN » Mar 08-Feb-2011 18:12

Part 2 :)

Imagine

Imagine
C4 By Loeb 2.0 180+ HP

Alpine 9855r , Genesis Profile 4 Ultra, Genesis Series III Stereo 60 , Genesis Audiophile A16.02 , Ground Zero GZRB25x, Standartplast soundproofing

RollerMAN
pasionat
Mesaje: 152
Membru din: Dum 27-Iul-2008 21:11
Localitate: Bucuresti

Mesajde RollerMAN » Sâm 19-Mar-2011 19:34

Before....

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine
C4 By Loeb 2.0 180+ HP

Alpine 9855r , Genesis Profile 4 Ultra, Genesis Series III Stereo 60 , Genesis Audiophile A16.02 , Ground Zero GZRB25x, Standartplast soundproofing

RollerMAN
pasionat
Mesaje: 152
Membru din: Dum 27-Iul-2008 21:11
Localitate: Bucuresti

Mesajde RollerMAN » Lun 07-Apr-2014 16:16

Sa facem si un after mult asteptat..

Asa cum s-a vazut anterior am achizitionat un set de jante usoare Team Dynamics Pro Race 1.2 pe care le folosesc cu anvelopele de vara. Jantele sunt cu 4kg mai usoare decat cele de fabrica si acest lucru s-a simtit foarte bine in comportamentul masinii. Deasemenea am schimbat si dimensiunea cauciucurilor si am trecut la 215.45 avand o imbunatatire mare in stabilite si nu numai.

Am adaugat un body kit original citroen care a fost montat cu cantec de 2 ori, prima oara nu a iesit chiar cum trebuie, nici acum nu este perfect dar se pupa mai bine oricum.

Timp de vreun an jumate am avut diverse incercari de a modifica evacuarea dar fara o reusita prea mare si am ajuns la concluzia ca tot evacuarea de fabrica este mai buna momentan. Asa ca atata timp cat v-a mai rezista (motivul inlocuirii fiind rugina) voi sta cu ea pe masina si probabil atunci o sa vad ce mai pot face. Problema cu evacuarea aftermarket este zgomotul si surprinzator ceva lipsa de putere sus in ture si niste cuplu pe plaja joasa si medie.
Evacuarea a fost facuta custom in romania de catre cei de la top gear dar inca nu au nimerit punctul ideal de sunet + performante asa ca mai studiem.

Prin urmare pe evacuarea originala acum am un tips care nu pot sa zic ca imi place dar nu mai stau sa mut din nou tips-ul original inapoi pana nu voi modifica din nou evacuarea aftermaket.


Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine


In martie anul acesta am avut placerea de a merge la un track day pe hungaroring unde pot zice ca m-am distrat si am reusit sa invat un pic mai bine masina + am facut niste constatari legate de ce as mai avea nevoie ca sa profit la maxim de o iesire de genul acesta.

Pana voi scrie toata povestea cu trackday-ul va las un filmulet cu ultima si cea mai buna sesiune de la aceasta iesire.

[youtube]http://youtube.com/watch?v=m8j0QapzVbA[/youtube]
C4 By Loeb 2.0 180+ HP

Alpine 9855r , Genesis Profile 4 Ultra, Genesis Series III Stereo 60 , Genesis Audiophile A16.02 , Ground Zero GZRB25x, Standartplast soundproofing

Avatar utilizator
james kilowatt
pasionat
Mesaje: 555
Membru din: Mar 24-Sep-2013 21:25
Localitate: Europa
Masina: Citroen C1 1.0 Auto
2: Mazda CX-30 SkyactivX AT AWD

Mesajde james kilowatt » Lun 07-Apr-2014 17:08

Ai cam menajat franele :D Ai avut probleme de fading?

Ce pneuri ai avut?

RollerMAN
pasionat
Mesaje: 152
Membru din: Dum 27-Iul-2008 21:11
Localitate: Bucuresti

Mesajde RollerMAN » Mar 08-Apr-2014 09:51

Am avut cauciucuri de strada continental sportcontact 3 care din pctul meu de vedere au fost marele minus, exceptand greselile mele.

Franele a trebuit sa le menajez pt ca nu apucau sa se raceasca. Intre sesiuni am avut doar 30 de minute. Nu pot sa zic ca am avut fade dar "first byte-ul" era mai slab dupa prima tura de mers tare asa ca nu am vrut sa aflu cum e daca franez tare si tarziu. Ce pot spune cu siguranta e ca nu am fiert lichidul de frana. Acesta fiind motul rbf 660 proaspat schimbat la totcitro prin procedura cu lexia.

O sa dezvolt subiectul putin mai incolo.
C4 By Loeb 2.0 180+ HP

Alpine 9855r , Genesis Profile 4 Ultra, Genesis Series III Stereo 60 , Genesis Audiophile A16.02 , Ground Zero GZRB25x, Standartplast soundproofing

Avatar utilizator
james kilowatt
pasionat
Mesaje: 555
Membru din: Mar 24-Sep-2013 21:25
Localitate: Europa
Masina: Citroen C1 1.0 Auto
2: Mazda CX-30 SkyactivX AT AWD

Mesajde james kilowatt » Mar 08-Apr-2014 13:55

Eu am avut doua experiente pe circuit la Euroring, tot in Ungaria, si una la Mettet in Belgia. Si in cazul meu factorul limitant au fost - de departe - pneurile (michelin energy saver...) asta pe langa sofer.
Franele am reusit sa le aduc la 360 grade la discuri (masurat cu infrarosu). Insa probabil niste pneuri mai speciale ar fi solicitat franele si mai mult. Eu in reprizele de cate 30 minute la fiecare 2-3 tururi "rapide" faceam un tur de ecomarathon pentru racirea franelor. Pe circuitul respectiv un tur e in jur de 1"40s (pentru mine) deci se puteau face si tururi de racire. Mai mult, si controlul tractiunii / ESP mi-au solicitat franele (la mine ESP-nu se poate dezactiva doar scotand siguranta...), nu doar franarea in sine....

In alta ordine de idei... ce folosesti pentru cronometrare? PE hungaroring ofera ei serviciul asta, sau trebuie sa te descurci singur? Eu am folosit chronoGPS, si un GPS de 10Hz legat prin BT (exista si pe winmobile si pe android). E util pentru ca poti face log de viteze, si iti poti analiza ulterior performantele. Eu am observat din analiza log-urilor ca practic diferenta dintre tururile mele bune si alea proaste erau date de modul si momentul in care franam.

Am incercat si eu s filmez traseul cu un telefon si cu pluginul de la Torque, ca sa am imaginea + cativa parametri motor in timp real, insa calitatea a fost destul de proasta, intrucat nu statea prea fix dracia aia. La tine imaginea e buna rau...

Si cat costa distractia pe hungaroring? Pe euroring cu aprox 60€ ai doua reprize (cam 25 minute fiecare) + 2 de karting.

RollerMAN
pasionat
Mesaje: 152
Membru din: Dum 27-Iul-2008 21:11
Localitate: Bucuresti

Mesajde RollerMAN » Mar 08-Apr-2014 14:51

O sa povestesc cum a fost si sper sa si raspund la intrebari in acest mod.

Inainte de plecare am fost o tura pe la totcitro unde am schimbat ambreiaj(sachs, in cutie a venit valeo, deci ce aveam si pe masina), bucse punte spate (originale), bucse bascula (originale), discuri spate + placute (ATE echivalent oem) placute frana fata (ds2500). P.S. nu au fost facute toate deodata dar am vrut sa fie masina pregatita pt circuit si sa nu am ceva surprize si chiar daca unele "mai mergeau" am hotarat ca e mai bine sa le inlocuiesc din timp decat sa am vreo problema acolo sau pe drum.

Am facut si un test de amortizoare, unde mi-au iesit valorile 85%stanga fata, 90% dreapta fata, 86% stanga spate, 92% dreapta spate, deci in stare buna, mai ales cele spate tinand cont ca au ~98.000, cele pe fata au fost schimbate tot cu unele originale din anumite motive pe la ~55.000.

Am plecat din bucuresti dimineata cu o zi inaintea track day-ului, initial vroiam in jurul orei 5 dar cum nu am apucat sa fac directia in ziua precedenta am plecat pe la 7:20 pentru a ajunge in jur de 9 la valcea unde mi-am reglat unghiurile, ca deobicei masina a iesit ceas, cei de acolo foarte primitori si au rezolvat repede intelegand ca ma cam grabesc si venind fara programare. Am dat si o tura de test cu cristi de la pro motor, caruia i-a placut masina si modificarile aduse :)

Am ajuns pe la 19:40 la hotel, decent as zice eu 12 ore si ceva cu tot cu oprirea de la valcea + mancat pe drum si un ambuteiaj de vreo 30 d min la iesirea din tara (au oprit traficul idiotii ca sa repare ceva la o cale ferata ziua la pranz, noaptea ii durea daca faceau asta probabil).

A doua zi nu am stiut ca trebuie sa vin la pranz la hungaroring pt ca se anulasera sesiunile de dimineata si erau doar dupa ora 14:00 cu intrarea la ora 13:00 (cu greu a reusit sa imi explice paznicul de acolo acest lucru, mi se pare jenant sa lucrezi intr-un astfel de loc si sa nu cunosti limba engleza).
Prin urmare pe la 10:30 eu bananaiam pe langa circuit, si cum nu m-am inteles in engleza cu nimeni de la circuit sau benzinaria mol sa imi spuna daca e ceva de facut prin zona timp de 2-3 ore, am hotarat sa ma plimb prin zona de pe langa circuit.

Acesta era inchis dimineata pt ca se dadeau niste baieti cu cateva ferrari, care se auzeau intr-un mare fel chiar si de pe afara. Si plimbandu-ma prin zona am descoperit o poarta prin care se putea vedea catre circuit si chiar intra de altfel daca ai silueta corespunzatoare :) . Am reusit sa filmez si sa pozez acele ferrari de pe langa poarta aceea si m-am delectat cu turele lor pana s-a facut ora 13 sa pot intra.

Dupa ce am intrat si mi-am luat biletele m-am pus pe admirat masini.
Pe langa masinile normale si cele pregatite cu adevarat de circuit au fost tot si tot felul de rachete : Ferrari, Lamborghini, Nissan GTR, Audi R8, Porsche iar multe din ele le-am si intalnit pe circuit.

Imagine Imagine Imagine Imagine


Imagine Imagine Imagine Imagine

Imagine Imagine Imagine Imagine

Imagine Imagine


Am debarasat masina de subwoofer, roata de rezerva si alte prostii si m-am pus pe desumflat roti. Presiunea de fabrica este 2.4 fata 2.5 spate iar in prima sesiune am ales sa le cobor doar cu 0.3 pe fiecare si sa vad cum se comporta iar inainte sesiunea 2,3 si 4 le-am tot desumflat pt a mentine 2.1 cu 2.2 la cald.
Nu mai tin minte ce valori erau exact inainte sa le desumflu dar practic in sesiunea 4 mi-a placut cum s-a comportat masina din pct de vedere presiunii al cauciucurilor, si inainte de sesiunea 5 le-am lasat fix la fel.

Ca o urmare a presiunii mai mari masina in primele 2 sesiuni a avut 3 incercari de a pleca de fund, 2 usoare si una mai urata si acolo a intrat esp-ul (m-am dat cu esp-ul pornit in toate sesiunile pt nu vroiam sa am vreo neplacere si in plus chiar nu m-a deranjat decat rar cand vroiam sa accelerez la iesirea dintr-o curba dar in orice caz nu s-a simtit sa fi taiat gazul ci doar se aprindea martorul in bord , cred ca daca puteam dezactiva doar ASR-ul era ideal dar si asa s-a comportat mult mai bine decat ma asteptam). Virajele cu pricina erau cele mai stranse de pe circuit, adica 3 si 15 (vezi poza atasata).

Au fost doar 8 sesiuni in total, iar eu m-am dat la 5 din ele, prima a fost la grupa de sub 150 de cai iar restul la grupa de peste 150.
Am zis sa vad cum este circuitul fiind prima oara deci nu m-au deranjat prea tare masinile mai lente dar am reusit sa cam stresez franele si cauciucurile pt ca m-am dat practic 2 sesiuni la rand cu doar o pauza de 5 minute intre ele si cu cateva ture de cooldown, care s-au dovedit a fi utile dar intr-un final insuficiente. Restul sesiunilor au fost cu 30 de minute intre ele dar oricum insuficiente pt racire asa cum am spus si ulterior.

Ca sa fie si mai rau vremea a fost si ea mai calda decat mi-as fi dorit, sau de cat se anunta, au fost 23 de grade iar eu speram sa fie sub 15, lucru care nu a fost deloc in folosul franelor si cauciucurilor.

Din cauza caldurii si a sesiunilor prea apropiate franele si nu au avut eficacitate maxima si cred ca am reusit chiar sa ovalizez discurile fata (ori asta or au depuneri de la placute pe ele, pt ca s-a mai diminuat efectul in km facuti dupa circuit).

Pt a lasa franele sa se raceasca cat de mult posibil la fiecare sesiune am intrat printre ultimele masini pe circuit iar strategia a picat foarte bine ca si aglomeratie.
Primele 2 ture mergeam tare, excluzand tura in care ieseam de la boxe, iar a 3 a tura era de cooldown si atunci in cele mai multe cazuri ma ajungeau din urma ozn-urile, astfel ca puteam sa ma dau lejer deoparte si sa nu ii incurc si nici eu nu prea am avut masini care sa imi strice turele. Dupa tura aceea de cooldown deobicei urmau alte 2 ture tari iar dupa timpul ramas era pt cooldown. Cam asta era strategia in mare, nu mi-a iesit de fiecare data dar a fost pe acolo.

Cu toate ca nu am fost prea multumit de cauciucuri si de viteza din viraje, cat si franele care nu prea au apucat sa se raceasca suficient, am fost surprins sa vad ca, in putinele randuri in care am avut pe cate cineva pe langa mine care sa mearga cat de cat similar ca si timp, de cele mai multe ori castigam pe franare sau curbe. Au fost 2 subaru, unul mai nou argintiu si unul mai vechi alb. Nu stiu ce model erau exact si ce modificari aveau dar pe linia dreapta se duceau bine, sau ma ajungeau bine. O sa vedeti si un clio V6 cu aceeasi poveste.

Eh si cu toate ca sunt multumit de masinile pe care "le-am fugarit" aparent timpul a fost unul f slab din punctul meu de vedere, nu am stat sa calculez exact dar din ce am putut observa pe filmari pana acum cel mai bun a fost 2.33.xx iar in rest marea majoritate au fost de 2.34 - 2.36.

Timpii rapizi i-am avut aproape de fiecare data cand alergam dupa cineva, probabil ca aveam nevoie de un impuls pt a merge ceva mai tare, in rest am mers destul de conservator pt ca ma interesa in primul rand sa ma intorc acasa intreg cu masina.

Cu siguranta pot imbunatati trasele si punctele de franare pt ca de multe ori ma trezeam ca am franat prea devreme si aveam deja viteza de intrare in viraj...dar nu ajunsesem in locul de unde trebuie luat virajul (asta pateam cel mai des pe linia dreapta). Am incercat sa ma urc pe unele vibratoare, pe unele e ok, pe altele nu prea, pt ca ma aruncau mai rau catre exteriorul virajului. Cel putin vibratoarele din sicana nu meritau taiate din punctul meu de vedere, iar restul doar intr-o anumita masura.

Asfaltul de pe circuit nu mi s-a parut in cea mai buna stare, cel putin in virajul 4 nu puteam niciodata sa il iau accelerand ci doar constant pt ca imi zmulgea volanul din mana spre iesirea din el din cauza denivelarilor de acolo. Si ca o "bomboana" la iesirea din virajul 11 era niste balegar pe astfalt, noroc ca nu era pe trasa, dar jenant totusi, pe un circuit de formula 1 sa gasesti balegar, inteleg ca era track day pt muritorii de rand...dar totusi, mult prea periculos asa ceva.

Track day-ul nu a fost lipsit de evenimente, chiar in prima sesiune o masina a luat foc dar nu a fost grav si a reusit sa iasa de pe asfalt dupa virajul 14. In sesiunea 4 un s2000 s-a invartit in virajul 6 a lovit parapetul si a ajuns in mijlocul drumului imobilizat, motiv pt care s-a si oprit sesiunea. Am fost foarte oficat atunci pt ca tocmai ce mai gasisem o masina dupa care sa merg iar omul chiar mergea bine. Iar in sesiunea 5 s-a rotit un tip la o masina in fata mea tot in virajul 6, cred ca este foarte tricky acel viraj...dar eu nu am simtit deloc masina instabila acolo...ba chiar sunt convins ca pot creste viteza cu cel putin 10-15km/h in acea zona in aceleasi conditii, doar trebuie sa am incredere ca masina v-a lua curba, cam la fel cum in primele sesiuni nu prea imi venea sa iau virajul 12 cu acceleratie maxima.

La sfarsitul zilei aveam o groaza de cauciuc depus pe anvelope dar dupa drumurile pana la viena si inapoi in tara au disparut in mare parte, cel putin de pe anvelopele fata, pe spate cred ca trebuie sa le curatz manual.

Filmuletele au fost inregistrate cu un Hero GoPro Black 3+ deci de acolo calitatea buna a videoclipurilor, dar pe youtube este slaba fata de cum e fisierul original.

Am incercat sa inregistrez si eu tot pt parametrii masinii cu torque + adaptor obd dar din nu stiu ce motive a dat eroare aplicatia si a inregistrat f putin din prima sesiune iar dupa aceea nu mi-am mai batut capul pt ca oricum nu aveam timp, eram prea preocupat de pneuri si caldura in pauze. Am incercat si harry's lap timer, o alta porcarie de aplicatie pe care nu o mai voi folosi, nu merge ok cu obdurile chinezesti si nu stie sa filmeze pe android (abia acum au lansat update-ul dar poti face upgrade doar daca platesti deci nu multumesc).

Cronometrarea a fost facuta exclusiv dupa filmari.

Intrarea pe circuit difera in functie de cate sesiuni te dai. eu am platit 30.000 HUF adik ~96 de euro pt 5 sesiuni a cate 20 de minute. puteai sa iei maxim 10 sesiuni intr-o zi...dar cand este o zi plina nu jumatate cum am prins eu. Cu cat iei mai multe sesiuni deodata cu atat e mai mic pretul /sesiune.

Eu nu am avut cu ce masura temperatura placutelor si discurilor dar cu siguranta discurile au cedat, placutele ds2500 sunt mai dure decat discurile premier care le aveam pt zi de zi si nu am vrut sa le inlocuiesc, miscare care cred ca a fost proasta daca intradevar le-am ovalizat pt ca aveau doar vreo 25.000km si le puteam pastra pt oras/iarna iar altele mai bune pt vara si circuit.

Cand voi reusi sa mai ajung pe circuit am nevoie clar de semislickuri si la recomandarile unor cunoscuti ar cam trebui un upgrade serios la frane si nu doar racire+alte discuri mai bune, dar v-a ramane de vazut ce se gaseste de cumparat. Un Big Brake Kit este foarte scump si nu isi merita in momentul de fata banii investiti.

Aveti poza cu circuitul si virajele pt a intelege la ce ma refer in explicatii iar in final va mai atasez o sesiune de pe circuit, este cea de-a 3 a.

Imagine


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=hMyuzuAA-kk[/youtube]
C4 By Loeb 2.0 180+ HP

Alpine 9855r , Genesis Profile 4 Ultra, Genesis Series III Stereo 60 , Genesis Audiophile A16.02 , Ground Zero GZRB25x, Standartplast soundproofing

Avatar utilizator
james kilowatt
pasionat
Mesaje: 555
Membru din: Mar 24-Sep-2013 21:25
Localitate: Europa
Masina: Citroen C1 1.0 Auto
2: Mazda CX-30 SkyactivX AT AWD

Mesajde james kilowatt » Mar 08-Apr-2014 17:20

Eu am avut kilometri putini cand am mers pe hungaroring, asa ca nu am avut nimic schimbat la masina. Stock de la mama ei, cu exceptia chiptuningului. LA prima repriza de euroring avea cam 7000km in total, era nou nouta :). Eu nu mi-am propus sa bat vreun record, ci doar sa ma distrez si sa imi invat tigaia cat mai bine

Timpii au fost slabi, practic singurii comparabili cu mine aveau fie 100CP mai putin, fie puteri similare insa tot anvelope eco ca ale mele. Noi am fost in gasca, petrecut weekendul in Budapesta cu berile aferente, nu doar iesire pe circuit, iar pe circuit gasca noastra ocupa practic o intreaga sesiune. Pe Euroring sesiunile dureaza jumatate de ora si sunt in alternanta - una moto una auto.
Unul din baieti a venit cu o Imprezza modificata bine, cu 400CP la roti. Si a scos exact timpul unui Suzuki swift de 100CP nitel preparat (scso greutatile inutile + cutie scurta) incaltat cu slickuri... si condus de unul "de-al casei". E impresionant efectul pneurilor pe genul asta de circuite lente.

Pe Euroring e greu sa faci greseli mari, intrucat in zonele in care ajungi la viteze mai mari ai si degajari cu pietris largi. Unii au facut iesiri de pe pista, insa fara urmari. Nu ai cum sa lovesti parapetii decat daca tii musai. Foc n-au luat decat franele unui amic cu un C320cdi. La prima repriza a mers cu pneurile lui, fara evenimente. La repriza a doua a pus o pereche de slickuri sh, si in 3 tururi (in care a scos din prima 5s mai putin) i-a iesit fum din frane....

Pe Mettet am fost impreuna cu un coleg cu un M3 vechi (3.2L aspirat, 350CP), tot doua sesiuni. In una din sesiuni fiecare si-a condus masina si apoi fiecare a condus-o pe a celuilalt. Desi erau doua ferrari-uri pe circuit, cel mai rau ne-a umilit pe toti unu' cu un "amarat" de Megane RS, incaltat cu slickuri...

Pe Mettet am condusi si eu cateva masini mai cu pretentii (un Porsche Cayman de 265CP, o Impreza tot de 265CP si un Ferrari de 550CP), insa doar 4 tururi cu fiecare. Si am mers ca pasager intr-o masina de curse pe bune, veche de 20 ani, incompleta (fara eleronul din spate, fusese lovit cand au dat-o jos din camion) si cu doar 200CP. Acum 20 ani alerga intr-un campionat oarecare, in deschiderea curselor de F1.
Atunci am inteles destul de clar care e diferenta dintre o masina de curse si una de strada fie ea si supercar. Cazanul ala prabusit trecea in viraje pe langa un Gallardo ca pe langa un jalon... si frana in distante la jumate... cel putin la primele doua viraje am crezut ca vrea sa se sinucida. Cum spuneam depasea un Lambo de parca as fi depasit eu un trabant, si asta fara sa incerce sa mearga repede pe bune, ci mai mult voia sa imi explice mie cum e cu transferul de mase, corectarea derapajelor, adica facea greseli intentionate...

Nici eu nu am de gand sa ma bag la upgrade-uri dedicate pentru circuit. Bine, masina nu e din start ideala pentru asta.. e o ditamai balena, chiar daca nu e exagerat de grea... Insa daca cumva ma apuca microbul asta prefer sa cumpar un cazan deja preparat, neinmatriculat, si sa-l duc pe platforma. O masina de strada nu va fi niciodata perfecta pentru circuit si nici invers, daca o fac ideala pentru circuit nu prea mai are ce cauta pe strada...

RollerMAN
pasionat
Mesaje: 152
Membru din: Dum 27-Iul-2008 21:11
Localitate: Bucuresti

Mesajde RollerMAN » Lun 19-Mai-2014 11:27

Adunare de vts-uri
Imagine
C4 By Loeb 2.0 180+ HP

Alpine 9855r , Genesis Profile 4 Ultra, Genesis Series III Stereo 60 , Genesis Audiophile A16.02 , Ground Zero GZRB25x, Standartplast soundproofing


Înapoi la “Masina mea”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 17 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187759
    Total subiecte 18620
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11707
    Cel mai nou membru catalinos