Si hai ca trebuie sa ne apucam si de a ta , sa o facem turbata , reteta este pregatita
BX in progresss
Moderator: Echipa Tehnica
ca un mic update la ultimul eveniment la ianca sambata , masinuta a mers foarte ok cu mici peripetii dar ok ! am reusit sa fur locul 2 (ar fi fost frumos si locul 1 dar momentan masina nu este la acel nivel
Speram ca la anul vom imbunatatii mult mai mult performantele ! Multumesc si lui adimusat care a fost alaturi cu al lui bx , masina de suport !
cateva filmulete demonstrative
Bx vs honda v-tech 200 bhp
http://www.youtube.com/watch?v=ObuX_OS37Tg
Bx vs seat ibiza tdi(dumnezeu stie cati cai probabil 220-240)
http://www.youtube.com/watch?v=cp4lXxCHVNI
Speram ca la anul vom imbunatatii mult mai mult performantele ! Multumesc si lui adimusat care a fost alaturi cu al lui bx , masina de suport !
cateva filmulete demonstrative
Bx vs honda v-tech 200 bhp
http://www.youtube.com/watch?v=ObuX_OS37Tg
Bx vs seat ibiza tdi(dumnezeu stie cati cai probabil 220-240)
http://www.youtube.com/watch?v=cp4lXxCHVNI
TOTCITRO Serv & Customs Atelier dedicat Citroen / Intretinere si Upgrade
Seat-ul a luat locul 1 ? Felicitari oricum , poate imi dai si mie o reteta pentru Xantie ;) Cine stie , cu ajutorul lui Dumnezeu poate vom merge amandoi la drag.....Multi au uitat ca si Citroen face masini
!
Nu sunt un tip agitat sau violent , doar ca simt nevoia sa crap cate un cap in fiecare zi.....
-
Adrian Musat
- pasionat
- Mesaje: 420
- Membru din: Lun 16-Ian-2006 11:24
- Localitate: Ploiesti
-
Adrian Musat
- pasionat
- Mesaje: 420
- Membru din: Lun 16-Ian-2006 11:24
- Localitate: Ploiesti
Am vazut prognoza meteo si am luat echipamentul de protectie de la munca: Jacketa, Pelerina si bocanci. Asta pentru ca a-II-a zi dupa Tg. Secuiesc am fosat blana. Acest echipament mi-a permis sa merg prin toate zonele interzise spectatorilor normali. NImeni nu comenta nimic. Iar la intrare am spus ca sunt masina suport si am putut parca masina in zona masinilor concurente.
Acum mi-a fost cald si bine si m-am pastrat uscat.
A fost super, cu tot cu ploaie. Mihai are si o cupa, sigur nu ultima, doar prima. E doar inceputul.
Fortza.........
Abia astept urmatoarea etapa.
Acum mi-a fost cald si bine si m-am pastrat uscat.
A fost super, cu tot cu ploaie. Mihai are si o cupa, sigur nu ultima, doar prima. E doar inceputul.
Fortza.........
Abia astept urmatoarea etapa.
ia`ti masina diesel si te fac avion
sau poti lua xantia 2.0 tct dar costa muult mai mult sa o faci competitiva !
Te anunt de acum ca trebuie sa investesti timp si bani ! +rabdare ! nu totul se face batand din degete
Sau daca vrei iti vand bx`u meu + reteta de viitor sa mergi la curse ... dar ai curaj ?
Te anunt de acum ca trebuie sa investesti timp si bani ! +rabdare ! nu totul se face batand din degete
Sau daca vrei iti vand bx`u meu + reteta de viitor sa mergi la curse ... dar ai curaj ?
TOTCITRO Serv & Customs Atelier dedicat Citroen / Intretinere si Upgrade
-
Liviu-Florin
- pasionat
- Mesaje: 330
- Membru din: Joi 15-Ian-2009 19:35
- Localitate: Suceava
- robistan25
- pasionat
- Mesaje: 537
- Membru din: Lun 13-Aug-2007 22:09
- Localitate: Ploiesti
Diesel nu imi iau
Motive personale ;) Astept infuzia de capital si-om mai sta dupa aceea de vorba.....La intrebarea ta raspund simplu : am ! Mai departe nu dau amanunte , sa nu creada colegii ca ma umflu in pene ;) Inca o data felicitari si sa speram ca ne vedem pe pista cat de curand.....Bafta !
Nu sunt un tip agitat sau violent , doar ca simt nevoia sa crap cate un cap in fiecare zi.....
multumesc ,
Thunder , atunci 2.0 tct is the way , insa un motor sa`l faci sa se apropie de 300 cp va trebui sa investesti foarte mult , asta pentru a putea fi competitiv ! am vorbit cu cineva prin finlanda care are o xantia rea de tot , internele au rezistat pana la 250 cp ! iar interne "rele" costa undeva la 1000 de euro , dupa care nu mai tine cutia si tot asa
In grupa la 2.0 turbo sunt si bmw`urile e36 turbo care au undeva la 400-450 de cai , foarte greu de batut ,dar nu imposibil !
Sau mai sunt optiuni de citroen , depinde de bugetul de care dispui ! Sa nu crezi ca zic la misto sau ceva , pur si simplu asta este nivelul la care s`a ajuns si inca urca de la an la an !
Thunder , atunci 2.0 tct is the way , insa un motor sa`l faci sa se apropie de 300 cp va trebui sa investesti foarte mult , asta pentru a putea fi competitiv ! am vorbit cu cineva prin finlanda care are o xantia rea de tot , internele au rezistat pana la 250 cp ! iar interne "rele" costa undeva la 1000 de euro , dupa care nu mai tine cutia si tot asa
In grupa la 2.0 turbo sunt si bmw`urile e36 turbo care au undeva la 400-450 de cai , foarte greu de batut ,dar nu imposibil !
Sau mai sunt optiuni de citroen , depinde de bugetul de care dispui ! Sa nu crezi ca zic la misto sau ceva , pur si simplu asta este nivelul la care s`a ajuns si inca urca de la an la an !
TOTCITRO Serv & Customs Atelier dedicat Citroen / Intretinere si Upgrade
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187804
Total subiecte 18661
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11831
Cel mai nou membru 78SCU








