BX 2.1 Turbo D12
Moderator: Echipa Tehnica
la cel de la pompa de injectie ma refer.....vad ca e conectat la furtunul care vine din intercooler ...rolul furtunului mai gros il stiu..in functie de presiunea din admisie suplimenteaza cantitatea de motorina.... dar.... unde este conectat furtunasul mai subtire..cel maro?..... arata cumva presiunea din turbina??
BX
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
[quote="khan"]miine se lucra la ultima imbunatatire: pivoti de P307 pe BX
Si eu ma gandesc serios la modificarea facuta de tine...practic nu stiu din ce cauza, pivotii de BX nu rezista mult. Deja dupa aproape un an(pana in 15.000km), pivotul din stanga il am uzat..nu e grav rau..dar cred ca mai tine maxim 2000-3000km.In timpul mersului nu bate inca, dar verificat cu un levier, e uzat. Curios e ca cel din dreapta e bun fara uzura, fiind amandoi montati in acelasi timp si fiind aceeasi marca..
Si eu ma gandesc serios la modificarea facuta de tine...practic nu stiu din ce cauza, pivotii de BX nu rezista mult. Deja dupa aproape un an(pana in 15.000km), pivotul din stanga il am uzat..nu e grav rau..dar cred ca mai tine maxim 2000-3000km.In timpul mersului nu bate inca, dar verificat cu un levier, e uzat. Curios e ca cel din dreapta e bun fara uzura, fiind amandoi montati in acelasi timp si fiind aceeasi marca..

depinde de cine sunt facuti ... pivotii de la mine de la masina cred ca au mers cel putin 4 ani .. 1 an au mers la mine cu suspensia tare .. cu roti 15/16" ... muuulti km ... parca trw erau
Insa daca pui de pug .. crek sunt aproape nemuritori
acum sa vedem ce parere are khan .. cum au tinut pana acum 

Insa daca pui de pug .. crek sunt aproape nemuritori


TOTCITRO Serv & Customs Atelier dedicat Citroen / Intretinere si Upgrade
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
Da, asteptam si opinia lui.
Totusi..la 307 filetul e mai mare decat cel de BX?Eu asa am inteles..
si cum faci?ca e cam dificil de prelucrat acolo.mi se pare cam subtire materialul...
Nu stiu ce sa zic..la mine pivotul de pe stanga e aproape uzat dupa putin timp, iar cel din dreapta e bun. Deocamdata nu a inceput sa troncane, dar sigur se va auzi dupa ceva timp. Nu stiu ce marca sunt(sa caut ambalajul)...imi aduc aminte ca erau singurii care ii gasisem atunci si ca au costat 30lei/buc.
Cred si eu ca cei peugeot ar fi nemuritori daca ar reusi moficarea..
Totusi..la 307 filetul e mai mare decat cel de BX?Eu asa am inteles..

Nu stiu ce sa zic..la mine pivotul de pe stanga e aproape uzat dupa putin timp, iar cel din dreapta e bun. Deocamdata nu a inceput sa troncane, dar sigur se va auzi dupa ceva timp. Nu stiu ce marca sunt(sa caut ambalajul)...imi aduc aminte ca erau singurii care ii gasisem atunci si ca au costat 30lei/buc.
Cred si eu ca cei peugeot ar fi nemuritori daca ar reusi moficarea..

modificarea e reusita abarth
chiar am condus masina la intalnire.. si intradevar e tapana ! sta bine
nu tre modificat decat conul in bascula !
khan ... dupa incident ...? cum faci cu motorul? nu umbli la turbinica? ceva? cumva? e pacat sa ai atata stabilitate .. si sa nu ai mai multa putere !


khan ... dupa incident ...? cum faci cu motorul? nu umbli la turbinica? ceva? cumva? e pacat sa ai atata stabilitate .. si sa nu ai mai multa putere !
TOTCITRO Serv & Customs Atelier dedicat Citroen / Intretinere si Upgrade
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
@abarth problema cu pivotii originali e ca in timp se largesc gaurile din bascule si din cauza asta burduful protector e tasat f tare si se rupe ffff repede. si pe mine ma tineau 2-3 ani pivotii pina s-au largit gaurile in bascule si tocam unul la 2-3 luni, indiferent de calitate, din cauza ca intra mizerie. poate si la tine e aceeasi problema si atunci se rezolva prin inlocuirea basculelor. daca nu gasesti bascule ramine solutia asta cu largitul gaurii din bascula si pivot de 307. la mine tine fff bine, dupa 10.000 km nu se aude nimic si sper sa ramina asa inca mult timp.
@mihai stan inca nu fac nimic, se pare ca totusi ceva a avut de suferit la motor, dupa incident a cam inceput sa toace ulei si sa faca presiune in epurator. cred ca ma asteapta neste segmenti intii, un rodaj si de-abia dupa aia niste presiune in plus. sau alta morisca...
@mihai stan inca nu fac nimic, se pare ca totusi ceva a avut de suferit la motor, dupa incident a cam inceput sa toace ulei si sa faca presiune in epurator. cred ca ma asteapta neste segmenti intii, un rodaj si de-abia dupa aia niste presiune in plus. sau alta morisca...
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 10 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187776
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11818
Cel mai nou membru alexanes