BX 2.1 Turbo D12

Aşteptam descrieri şi poze cu maşinile membrilor

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
mariusbv
pasionat
Mesaje: 759
Membru din: Lun 25-Iun-2007 13:32
Localitate: Brasov

Mesajde mariusbv » Mie 03-Iun-2009 11:18

la cel de la pompa de injectie ma refer.....vad ca e conectat la furtunul care vine din intercooler ...rolul furtunului mai gros il stiu..in functie de presiunea din admisie suplimenteaza cantitatea de motorina.... dar.... unde este conectat furtunasul mai subtire..cel maro?..... arata cumva presiunea din turbina??
BX

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Mie 03-Iun-2009 13:07

e furtunul care merge la ceasul de presiune din masina...

Avatar utilizator
DanT
Moderator
Mesaje: 2870
Membru din: Lun 24-Iul-2006 13:10
Localitate: Bucuresti
Masina: Xsara Picasso 1.6 Hdi 2008
2: Citroen C5 2.0 HDi 2004
3: Saxo S1 16V VTS, Xantia X1 Activa

Mesajde DanT » Mie 03-Iun-2009 16:09

ala e h'alt furtun ... :lol: :-k
Dan
Dreptul de exprimare este liber, dreptul de a fi ascultat trebuie castigat!
Always aim for the Moon! Even if you miss, you'll land among the stars! - W. Clement Stone

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Mie 03-Iun-2009 16:32

Cred ca mai toate Dieselurile Turbo de Citroen au optiune sa ii pui acel furtunel. Eu am doar stutul pt furtun, dar fara furtun si fara ceas la bord. Banuiesc ca era o optiune cumva?Sau e montat after-market? :roll:
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Joi 04-Iun-2009 10:10

eu am taiat furtunul si am intercalat un T-eu pentru ceasul de presiune din masina. ceasul e analogic, adica e un manometru pur si simplu si se poate vedea in pozele cu interiorul. scuze de raspunsul intirziat

Avatar utilizator
mariusbv
pasionat
Mesaje: 759
Membru din: Lun 25-Iun-2007 13:32
Localitate: Brasov

Mesajde mariusbv » Joi 04-Iun-2009 10:18

k, mersi de raspuns. ce presiune ar trebuii sa-mi indice manometrul respectiv daca turbina este in parametrii?
BX

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Joi 04-Iun-2009 10:19

0.8 bar in sarcina maxima (vit 3 sau 4 3500 rot/min)

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Joi 17-Sep-2009 15:42

[quote="khan"]miine se lucra la ultima imbunatatire: pivoti de P307 pe BX

Si eu ma gandesc serios la modificarea facuta de tine...practic nu stiu din ce cauza, pivotii de BX nu rezista mult. Deja dupa aproape un an(pana in 15.000km), pivotul din stanga il am uzat..nu e grav rau..dar cred ca mai tine maxim 2000-3000km.In timpul mersului nu bate inca, dar verificat cu un levier, e uzat. Curios e ca cel din dreapta e bun fara uzura, fiind amandoi montati in acelasi timp si fiind aceeasi marca.. :roll:

Avatar utilizator
mihaistan
Moderator
Mesaje: 2570
Membru din: Lun 04-Feb-2008 20:49
Localitate: Ploiesti

Mesajde mihaistan » Joi 17-Sep-2009 15:58

depinde de cine sunt facuti ... pivotii de la mine de la masina cred ca au mers cel putin 4 ani .. 1 an au mers la mine cu suspensia tare .. cu roti 15/16" ... muuulti km ... parca trw erau :wink:
Insa daca pui de pug .. crek sunt aproape nemuritori :lol: acum sa vedem ce parere are khan .. cum au tinut pana acum :wink:
TOTCITRO Serv & Customs Atelier dedicat Citroen / Intretinere si Upgrade

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Joi 17-Sep-2009 16:07

Da, asteptam si opinia lui.
Totusi..la 307 filetul e mai mare decat cel de BX?Eu asa am inteles.. :roll: si cum faci?ca e cam dificil de prelucrat acolo.mi se pare cam subtire materialul...

Nu stiu ce sa zic..la mine pivotul de pe stanga e aproape uzat dupa putin timp, iar cel din dreapta e bun. Deocamdata nu a inceput sa troncane, dar sigur se va auzi dupa ceva timp. Nu stiu ce marca sunt(sa caut ambalajul)...imi aduc aminte ca erau singurii care ii gasisem atunci si ca au costat 30lei/buc.
Cred si eu ca cei peugeot ar fi nemuritori daca ar reusi moficarea.. 8)

Avatar utilizator
mihaistan
Moderator
Mesaje: 2570
Membru din: Lun 04-Feb-2008 20:49
Localitate: Ploiesti

Mesajde mihaistan » Joi 17-Sep-2009 16:14

modificarea e reusita abarth :wink: chiar am condus masina la intalnire.. si intradevar e tapana ! sta bine :wink: nu tre modificat decat conul in bascula !

khan ... dupa incident ...? cum faci cu motorul? nu umbli la turbinica? ceva? cumva? e pacat sa ai atata stabilitate .. si sa nu ai mai multa putere !
TOTCITRO Serv & Customs Atelier dedicat Citroen / Intretinere si Upgrade

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Joi 17-Sep-2009 16:30

a..daca e doar conul e mai usor.. :wink:
filetul era mai complicat de modificat..dar nu imposibil..
pe mine ma bate gandul serios de modificare, mai ales dupa ce am vazut cat de putin a tinut un pivot :cry: (si nu am mers pe drumuri de tara sau mai stiu eu ce..)

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Sâm 19-Sep-2009 18:16

Am ..luat pivot Delphi (40lei)(scrie pe cutie ca se foloseste la citroen/peugeot).....speram sa tina mai mult..daca nu, o sa ma inspir din modificarile pe care le-a facut khan 8)
O alta varianta ar fi pivoti originali citroen..dar nu stiu cat or fi de buni si aceia.. :roll:

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Sâm 19-Sep-2009 20:13

mergi si schimba-i la magazin pe altceva; eu am pus delpsi la mine si au tinut fix 2 saptamani :evil:

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Sâm 19-Sep-2009 20:35

@abarth problema cu pivotii originali e ca in timp se largesc gaurile din bascule si din cauza asta burduful protector e tasat f tare si se rupe ffff repede. si pe mine ma tineau 2-3 ani pivotii pina s-au largit gaurile in bascule si tocam unul la 2-3 luni, indiferent de calitate, din cauza ca intra mizerie. poate si la tine e aceeasi problema si atunci se rezolva prin inlocuirea basculelor. daca nu gasesti bascule ramine solutia asta cu largitul gaurii din bascula si pivot de 307. la mine tine fff bine, dupa 10.000 km nu se aude nimic si sper sa ramina asa inca mult timp.


@mihai stan inca nu fac nimic, se pare ca totusi ceva a avut de suferit la motor, dupa incident a cam inceput sa toace ulei si sa faca presiune in epurator. cred ca ma asteapta neste segmenti intii, un rodaj si de-abia dupa aia niste presiune in plus. sau alta morisca...
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available


Înapoi la “Masina mea”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 10 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187776
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11818
    Cel mai nou membru alexanes