Un BX va renaste!
Moderator: Echipa Tehnica
Oooo! Super-super!!! Si scutul, si pozele si plimbarea!!!
Vreau si eu sa-mi pun scut pe Xantia !!! La BX in ce puncte l-ai prins ??? Ai mai multe poze???
Oricum, a iesit super masina !!! Am urmarit topicul de la inceput si am vazut cum arata la inceput, cand ati cumparat-o de la TL.
BX-ul asta chiar e fericit !!!
Imi doresc si eu din tot sufletul sa fac ceva off-road cu "Crocodilul"meu...De fiecare data cand ninge mult, simt provocarea...imi place la nebunie sa ma bag prin zapezi mari cu masina...Anul asta inca nu mi-am satisfacut microbul...
Poate la urmatoarea Nationala Citroen, planificam si ceva off-road
Si...poate reusesc si eu sa ajung !!!
Vreau si eu sa-mi pun scut pe Xantia !!! La BX in ce puncte l-ai prins ??? Ai mai multe poze???
Oricum, a iesit super masina !!! Am urmarit topicul de la inceput si am vazut cum arata la inceput, cand ati cumparat-o de la TL.
BX-ul asta chiar e fericit !!!
Imi doresc si eu din tot sufletul sa fac ceva off-road cu "Crocodilul"meu...De fiecare data cand ninge mult, simt provocarea...imi place la nebunie sa ma bag prin zapezi mari cu masina...Anul asta inca nu mi-am satisfacut microbul...
Poate la urmatoarea Nationala Citroen, planificam si ceva off-road
Si...poate reusesc si eu sa ajung !!!
- stan cristian
- pasionat
- Mesaje: 530
- Membru din: Mie 30-Iun-2004 22:30
- Localitate: ploiesti
Imi scapa treaba cu semnaturile! Nu stiu despre ce e vorba...
..................................
Treaba cu tractiunea 4X4 m-a zgandarit si pe mine multa vreme, dar mi se pare dificil de pus in practica...Ar trebui o masina donatoare de organe...
Am inteles ca si Peugeot 405 4X4 a avut acelasi sistem...
Sistemul in sine mi se pare f. destept si evoluat...M-am uitat acum pe schema cinematica a masinii....Diferentiale cu alunecare limitata...diferential ineraxial...E un 4X4 veritabil si marele avantaj e ca poate rula in 4X4 fara restrictii de viteza sau de stare a carosabilului...
Va dati seama ce poate masina asta, daca se suprapune transmisia aceasta peste suspensia de pe BX, cu garda reglabila si cu capacitatea de a absorbi denivelari...BX-ul 4X4 face ravagii...Cred ca putine masini ii pot face fatza...Si retin ca a avut si un motor destul de intzepat...Parca veneau echipate cu 1,9-8v de 125 cp...cel de pe 19 GTI...
Multe din SUV-urile actuale nu au garda la sol decat 18...20 cm si nu au garda la sol constanta (adica daca sui in masina 4 persoane, masina nu mai are 18 cm garda la sol...)...BX-ul se ridica la nevoie pana la 26 cm din cate retin eu...
In plus se pot face niste derapaje controlate pe sol glisant cu BX-ul 4X4...demne de o masina veritabila de raliu...
........................
E misto tare sistemul, chiar daca e destul de sofisticat si complica masina...Mi-am dorit mult o astfel de masina, dar n-a fost sa fie...Dar...Cine stie ?!? Poate ceva din Germania, inmatriculat pe BG... Studiem problema...Nu ar fi rau sa mai apara un BX in stare buna la...Braila. Tot imi doream eu iar, un...BX. Macar sa fie altfel decat cel pe care l-am avut!!!
Aceasta ar putea fi solutia si pt. masina donatoare...
..................................
Treaba cu tractiunea 4X4 m-a zgandarit si pe mine multa vreme, dar mi se pare dificil de pus in practica...Ar trebui o masina donatoare de organe...
Am inteles ca si Peugeot 405 4X4 a avut acelasi sistem...
Sistemul in sine mi se pare f. destept si evoluat...M-am uitat acum pe schema cinematica a masinii....Diferentiale cu alunecare limitata...diferential ineraxial...E un 4X4 veritabil si marele avantaj e ca poate rula in 4X4 fara restrictii de viteza sau de stare a carosabilului...
Va dati seama ce poate masina asta, daca se suprapune transmisia aceasta peste suspensia de pe BX, cu garda reglabila si cu capacitatea de a absorbi denivelari...BX-ul 4X4 face ravagii...Cred ca putine masini ii pot face fatza...Si retin ca a avut si un motor destul de intzepat...Parca veneau echipate cu 1,9-8v de 125 cp...cel de pe 19 GTI...
Multe din SUV-urile actuale nu au garda la sol decat 18...20 cm si nu au garda la sol constanta (adica daca sui in masina 4 persoane, masina nu mai are 18 cm garda la sol...)...BX-ul se ridica la nevoie pana la 26 cm din cate retin eu...
In plus se pot face niste derapaje controlate pe sol glisant cu BX-ul 4X4...demne de o masina veritabila de raliu...
........................
E misto tare sistemul, chiar daca e destul de sofisticat si complica masina...Mi-am dorit mult o astfel de masina, dar n-a fost sa fie...Dar...Cine stie ?!? Poate ceva din Germania, inmatriculat pe BG... Studiem problema...Nu ar fi rau sa mai apara un BX in stare buna la...Braila. Tot imi doream eu iar, un...BX. Macar sa fie altfel decat cel pe care l-am avut!!!
Aceasta ar putea fi solutia si pt. masina donatoare...
La BX se poate merge f. probleme pe poz.3 Suspensia devine cu putin mai rigida (f. putin) dar e exact cat sa fie stabila masina tinand cont ca centrul de greutate e mai sus....
La Xantia...stiu...Si a mea face la fel...Este tzapana 100% Eu am inteles ca totusi la X1 e vorba de o hiba de proiectare si ca ar trebui data o gaura suplimentara pe selectorul dintre scaune (o noua gradatie...) ca sa nu mai fie rigida pe poz.3...Problema asta nu e decat la X1...Am inteles ca la X2 s-a rezolvat problema...
Totusi trebuie intai verificat daca corectoarele sant reglate corect, ca sa nu te apuci sa dai gauri aiurea in selectorul de inaltime al suspensiei...
Si eu vreau sa rezolv problema asta, pt. ca ma streseaza rau...
La Xantia...stiu...Si a mea face la fel...Este tzapana 100% Eu am inteles ca totusi la X1 e vorba de o hiba de proiectare si ca ar trebui data o gaura suplimentara pe selectorul dintre scaune (o noua gradatie...) ca sa nu mai fie rigida pe poz.3...Problema asta nu e decat la X1...Am inteles ca la X2 s-a rezolvat problema...
Totusi trebuie intai verificat daca corectoarele sant reglate corect, ca sa nu te apuci sa dai gauri aiurea in selectorul de inaltime al suspensiei...
Si eu vreau sa rezolv problema asta, pt. ca ma streseaza rau...
- retro
- pasionat
- Mesaje: 819
- Membru din: Mie 20-Iul-2005 02:53
- Localitate: Galati
- Masina: Xantia II 1.8i 16v
- 2: C5 II 2.0i
- Contact:
dan1972 scrie: Eu am inteles ca totusi la X1 e vorba de o hiba de proiectare si ca ar trebui data o gaura suplimentara pe selectorul dintre scaune (o noua gradatie...) ca sa nu mai fie rigida pe poz.3...Problema asta nu e decat la X1...Am inteles ca la X2 s-a rezolvat problema...
OT.
Dan, la ce te referi cand spui "am inteles ca..."
Faci remarca asta si aici si in alt topic cand te referi la inaltimea intermediara pt. Xantia I.
- stan cristian
- pasionat
- Mesaje: 530
- Membru din: Mie 30-Iun-2004 22:30
- Localitate: ploiesti
-
- pasionat
- Mesaje: 4211
- Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
- Localitate: Cluj-Napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004
dan1972 scrie:La BX se poate merge f. probleme pe poz.3 Suspensia devine cu putin mai rigida (f. putin) dar e exact cat sa fie stabila masina tinand cont ca centrul de greutate e mai sus....
La Xantia...stiu...Si a mea face la fel...Este tzapana 100% Eu am inteles ca totusi la X1 e vorba de o hiba de proiectare si ca ar trebui data o gaura suplimentara pe selectorul dintre scaune (o noua gradatie...) ca sa nu mai fie rigida pe poz.3...Problema asta nu e decat la X1...Am inteles ca la X2 s-a rezolvat problema...
Totusi trebuie intai verificat daca corectoarele sant reglate corect, ca sa nu te apuci sa dai gauri aiurea in selectorul de inaltime al suspensiei...
Si eu vreau sa rezolv problema asta, pt. ca ma streseaza rau...
iti zic eu din propria experienta ca nu ai cum sa mergi cu bx-ul pe pozitia 3. Te scutura de te rupe. Nu este "un pic mai rigida" ci este extraordinar de rigida. O mica diferenta...
"If in doubt, flat out!"
domne' da vad ca lustruim tot, nu scapa nimic!
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
Da! Da! Da! Nu scapa nimic !!!
Wow! Arata super chiulasa ! Este si planeizata...Si supapele au fost mesterite...Si galeriile au fost lustruite-oglinda...E super!
Sant curios ce modificari se vor simti in functionarea motorului !!! Asteptam impresii cand va fi montat motorul!
Imi cer scuze ca sant tot off-topic, dar as vrea sa raspund problemelor ridicate...
retro - Pai nu tu mi-ai spus de problema asta la X1 ?!? ...Nu am vrut sa folosesc nume si am ales formularea "am inteles" ...A fost o forma de exprimare...
Nu ma dau expert!...E departe de mine stadiul acesta...Dar am considerat ca e mai important sa informez oamenii despre problema aceasta, in conditiile in care exista multi posesori de Xantia, care mai cred si acum ca asa este masina (rigida pe treapta 3) si ca nu au ce sa-i faca...
Imi cer scuze daca am deranjat cu ceva!
mbc - Repet...Nu ma consider specialist, dar din experientza iti spun ca BX-ul este elastic pe treapta 3 a suspensiei (penultima) daca are corectoarele reglate corect. Personal am mers cu BX-ul pe treapta 3 si pot sa spun ca e f. placut...Masina e mai ridicata decat celelalte masini din trafic si ai impresia ca esti intr-un SUV... .
Suspensia pe aceasta pozitie este un pic mai ferma, dar nu dura !!! Absoarbe altfel denivelarile drumulul...
Dar ATENTIE!!!...Cei care stiti ca aveti planetarele uzate...va recomand sa nu fortzati masina pe acesta treapta a suspensiei...Daca planetarele au uzuri in articulatiile de la roti, vor carai in continuu...E ca si cand s-ar rula numai in viraj...pt. ca planetarele isi schimba unghiul in care lucreaza...
Asa ca verifica reglarea corectoarelor !!! Sigur nu le ai reglate cum trebuie !!!
Wow! Arata super chiulasa ! Este si planeizata...Si supapele au fost mesterite...Si galeriile au fost lustruite-oglinda...E super!
Sant curios ce modificari se vor simti in functionarea motorului !!! Asteptam impresii cand va fi montat motorul!
Imi cer scuze ca sant tot off-topic, dar as vrea sa raspund problemelor ridicate...
retro - Pai nu tu mi-ai spus de problema asta la X1 ?!? ...Nu am vrut sa folosesc nume si am ales formularea "am inteles" ...A fost o forma de exprimare...
Nu ma dau expert!...E departe de mine stadiul acesta...Dar am considerat ca e mai important sa informez oamenii despre problema aceasta, in conditiile in care exista multi posesori de Xantia, care mai cred si acum ca asa este masina (rigida pe treapta 3) si ca nu au ce sa-i faca...
Imi cer scuze daca am deranjat cu ceva!
mbc - Repet...Nu ma consider specialist, dar din experientza iti spun ca BX-ul este elastic pe treapta 3 a suspensiei (penultima) daca are corectoarele reglate corect. Personal am mers cu BX-ul pe treapta 3 si pot sa spun ca e f. placut...Masina e mai ridicata decat celelalte masini din trafic si ai impresia ca esti intr-un SUV... .
Suspensia pe aceasta pozitie este un pic mai ferma, dar nu dura !!! Absoarbe altfel denivelarile drumulul...
Dar ATENTIE!!!...Cei care stiti ca aveti planetarele uzate...va recomand sa nu fortzati masina pe acesta treapta a suspensiei...Daca planetarele au uzuri in articulatiile de la roti, vor carai in continuu...E ca si cand s-ar rula numai in viraj...pt. ca planetarele isi schimba unghiul in care lucreaza...
Asa ca verifica reglarea corectoarelor !!! Sigur nu le ai reglate cum trebuie !!!
- stan cristian
- pasionat
- Mesaje: 530
- Membru din: Mie 30-Iun-2004 22:30
- Localitate: ploiesti
dan1972 scrie:Oooo! Super-super!!! Si scutul, si pozele si plimbarea!!!
Vreau si eu sa-mi pun scut pe Xantia !!! La BX in ce puncte l-ai prins ??? Ai mai multe poze???
Oricum, a iesit super masina !!! Am urmarit topicul de la inceput si am vazut cum arata la inceput, cand ati cumparat-o de la TL.
BX-ul asta chiar e fericit !!!
Imi doresc si eu din tot sufletul sa fac ceva off-road cu "Crocodilul"meu...De fiecare data cand ninge mult, simt provocarea...imi place la nebunie sa ma bag prin zapezi mari cu masina...Anul asta inca nu mi-am satisfacut microbul...
Poate la urmatoarea Nationala Citroen, planificam si ceva off-road
Si...poate reusesc si eu sa ajung !!!
Pai BX.u asta.... aproape in fiecare duminica vede muntele ..... cel putin de primavara pana toamna,
,, WE MAKE HONEY OUT OF DOGSHIT , MIRACLES TAKE LONGER AND COST A LOT MORE ,,
Ma faci sa ma oftic ca mi-am vandut BX-ul!!! Pt. ca stiu ca BX-ul se descurca bine cu drumurile proaste/forestiere...
Sant super pozele !!! Santeti fericiti ca reusiti sa iesiti saptamanal la munte (in sezon)...Eu n-am mai reusit sa merg nicaieri decand cu vremurile astea...
Unde sant facute pozele??? In ce zona a tarii??? Pare interesant de ajuns si cu motocicleta pe acolo...
Defapt la mine cam asta e marea problema...In sezon, prefer de cele mai multe ori sa plec cu motorul...Dat fiind faptul ca am si microbul acesta, consum mai putina benzina, este si motor off-road (defapt on-off) ma strecor mai usor cu el pe drumuri grele, senzatiile sant mult mai intense...etc.
Ce sa-i fac?!? Nu am cum sa ma impart in doua...
Pozele au fost facute in "zona" Horezu...Tg.Jiu...Transalpina...Lacul Oasa...Paltinis...Transfagarasa...
Imi cer scuze ca sant iar off-topic, dar nu m-am putut abtine sa nu pun ceva poze din plimbarile cu motorul...Poate dau ceva idei...
Sant super pozele !!! Santeti fericiti ca reusiti sa iesiti saptamanal la munte (in sezon)...Eu n-am mai reusit sa merg nicaieri decand cu vremurile astea...
Unde sant facute pozele??? In ce zona a tarii??? Pare interesant de ajuns si cu motocicleta pe acolo...
Defapt la mine cam asta e marea problema...In sezon, prefer de cele mai multe ori sa plec cu motorul...Dat fiind faptul ca am si microbul acesta, consum mai putina benzina, este si motor off-road (defapt on-off) ma strecor mai usor cu el pe drumuri grele, senzatiile sant mult mai intense...etc.
Ce sa-i fac?!? Nu am cum sa ma impart in doua...
Pozele au fost facute in "zona" Horezu...Tg.Jiu...Transalpina...Lacul Oasa...Paltinis...Transfagarasa...
Imi cer scuze ca sant iar off-topic, dar nu m-am putut abtine sa nu pun ceva poze din plimbarile cu motorul...Poate dau ceva idei...
- stan cristian
- pasionat
- Mesaje: 530
- Membru din: Mie 30-Iun-2004 22:30
- Localitate: ploiesti
Pai...... am scotocit totul sau aproape totul in jurul Ploiestiului pe o raza de 100 de km, cele mai frumoase trasee .... au fost pe Valea Doftanei ... mai ales partea mai putin umblata dupa lacul Paltinu pana la Sacele, dinspre Valea Prahovei spre Valea Doftanei , dinspre Valea Slanicului spre Valea Doftanei.... , TOT platoul Bucegi.... si ca sa te oftic .... BX.u consuma cca 6 % motorina in conditii de drum forestier , toata jmecheria e sa mergi constant fara sa treci de 3000 de ture , m/am intalnit de cateva ori cu masini 4x4 si mare le/a fost mirarea ca nu am 4x4 .....o mai vad ca se lasa si se ridica.... raman cu gura cascata...
intotdeauna cand vin de pe drumurile astea .... masina intra la spalat
intotdeauna cand vin de pe drumurile astea .... masina intra la spalat
,, WE MAKE HONEY OUT OF DOGSHIT , MIRACLES TAKE LONGER AND COST A LOT MORE ,,
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 11 vizitatori
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187675
Total subiecte 18618
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 2
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11706
Cel mai nou membru bern