de la oltcit la saxo

Aşteptam descrieri şi poze cu maşinile membrilor

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
christistanciu
pasionat
Mesaje: 283
Membru din: Dum 19-Mar-2006 00:17
Localitate: Lugoj-Timis
Contact:

Mesajde christistanciu » Mar 24-Feb-2009 20:56

Din cate stiu eu reglajele se fac pe stand. Cel putin eu asa am facut, am trimis carburatoru la Brasov, am stat o saptamana fara masina(am mers cu bicicleta la lucru) si apoi a mancat din nou putin. Adica 10 %. pentru ca inainte sa trimit la reglat mi-am bagat degetele si manca 1 litru / kilometru nu exagerez si nu vreau sa ma dau mare.
Visez la un C4 WRC...Imagine

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Mar 24-Feb-2009 21:58

numai pe banc se regleaza carburatorul de Oltcit.
daca cineva reuseste sa il regleze singur chiar e maestru :razz:
1l pe km?da..e f posibil la oltcit.
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Mie 25-Feb-2009 09:30

khan scrie:daca tot se vorbeste atita de Oltcit va pot face o recomandare. am un prieten care e oltcitar convins (dar are si un C4) si care repara si regleaza excelent un Oltcit. cu a lui, dupa mai multe modificari reuseste 8,5l/100km in oras iarna fara sa mearga batrineste. daca ii face cuiva trebuinta ii pot lasa datele


Poti sa imi dai un PM cu datele lui?
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
Andrei Anghel
pasionat
Mesaje: 425
Membru din: Lun 26-Mai-2008 08:13
Localitate: Bucuresti

Mesajde Andrei Anghel » Mie 25-Feb-2009 12:56

1 litru / 1 km? :shock: O SUTA de litri / 100km ??????? v-am zis io ca e unica masina, nu cred ca exista pe lume alta masina cu motor de 1300 sa consume atata :lol:
WLD scrie:la 16v nici o problema nu e minora.

razzwan
pasionat
Mesaje: 1982
Membru din: Sâm 09-Dec-2006 23:10
Localitate: Galati
Contact:

Mesajde razzwan » Mie 25-Feb-2009 13:01

totusi nu e cam mult 1 litru:))) daca consuma asa imi permit apoi sa imi iau masina de 3 litri sau de ce nu 4 litri si consuma mai putin :lol: :lol:

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Mie 25-Feb-2009 17:41

desigur ca pe banc regleaza. Nicu, ti-ai luat oltici? nu are ce sa faca la ala de BX ca e alta poveste complet, adica o sa il regleze cumva pina la coada, dar bancul ala e doar pentru cel de oltici, asa ca...

Avatar utilizator
christistanciu
pasionat
Mesaje: 283
Membru din: Dum 19-Mar-2006 00:17
Localitate: Lugoj-Timis
Contact:

Mesajde christistanciu » Mie 25-Feb-2009 18:32

Sunt acele 2 jiglere undeva sub alte jiglere si daca ai umblat la alea te-ai ars! Sa nu va imaginati ca am facut eu prea muti km cu carburatorul dereglat... pt ca am ramas evident repede fara benzina si prima data am suspectat rezervorul ca e spart, dar nu a aparut nici o pata asa ca am facut testul cu sticla. Am pus benzina intr-un pet, i-am infipt furtunele de tur si retur si atunci a venit revelatia consumului astronomic.

Am avut multe surprize ciudate de la Oltcitu RM. Acum nu pot decat sa rid si sa imi aduc aminte de toate aceste faze, dar atunci chiar nu era distractiv...
Visez la un C4 WRC...Imagine

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Mie 25-Feb-2009 18:34

Am mai auzit povesti din acestea cu Oltcit-uri.
Aveam un coleg care din tei pana in romana i-a consumat cam 3 l...si cati km sunt?5 maxim..
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Mie 25-Feb-2009 18:54

cel mai mare consum am reusit sa il ating cu un xm 2000 benzina, si anume 40l/100km , dar pe GPL, cu robinetul deschis la maxim la debit, si chinuita la maxim. imi e greu sa cred ca un oltcit poate sa consume 1l/km... totusi, cat de dereglat sa fie, unde sa bage atata benzina? nici masinile de WRC nu consuma atat chinuite la maxim.
nu spun ca este imposibil, dar cam greu de crezut.

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Mie 25-Feb-2009 19:30

pai nu la drum intins..ci in oras...si iarna mai ales cand nu sta relantiul daca nu tragi socul la multe. Iar daca tragi socul la oltcit, ai pus-o la consum :lol:
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.

sorin.
pasionat
Mesaje: 1107
Membru din: Lun 01-Aug-2005 19:30
Localitate: craiova

Mesajde sorin. » Mie 25-Feb-2009 21:21

Sunt acele 2 jiglere undeva sub alte jiglere si daca ai umblat la alea te-ai ars

Daca umbli la ele cu surubelnite nepotrivite, normal ca te arzi.
Nu am inteles niciodata ce este asa complicat la acest carburator.
Daca umbli cu bun simt, reglezi doar plutitoarele si nivelul de CO.
Daca apar probleme cand umbli la carburatorul de oltcit, cred ca apar probleme cand repari orice altceva la o masina.

Avatar utilizator
mariusbv
pasionat
Mesaje: 759
Membru din: Lun 25-Iun-2007 13:32
Localitate: Brasov

Mesajde mariusbv » Mie 25-Feb-2009 21:51

s-a mai scris mult pe tema asta.....
eu am avut un oltcit club frantuzesc si imi cumparasem carb nou nout de la carfil, reglat de ei si pus pe masina......si degeaba..... oltcitul are un consum extraordinar de mare in oras. v-am mai spus si cu alta ocazie ca am citit intr-o revista de specialitate ca au fost dati in judecata sau geva de genu pentru ca niste ziaristi din domeniul automobilistic au observat de la inceput diferenta majora dintre ceea ce dadea producatorul in carte si consumul real al masinii. concluzia a fost ca cei de la citroen au revenit cu o noua formula: " citroen axel" devine o masina total neeconomica in oras , iarna si mai ales pe distante scurte!

pai atunci de ce n-au zis de la bun inceput ca aceasta masina este facuta exclusiv pentru drumuri in afara orasului?!

eu nu va mai zic ce consumuri aveam cu ea ca oricum nu m-ati crede, da stiu doar ca taicameu imi zicea ca un camion ROMAN sau DAC, consuma mai putin decat oltcitul meu.

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Joi 26-Feb-2009 00:58

am si eu o intrebare: gsa-ul are si el consum dinasta de WRC sau Pikes Peak?

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Joi 26-Feb-2009 13:07

La drum intins totusi oltcit-ul nu sonsuma mult....in jur de 6.5 consuma la 90km/h (dupa spusele unui prieten)..dar in oras aceeasi masina consuma cam 25 %...daca nu mai mult..
pai nu are aproape acelasi motor gsa-ul?o fi mai bun pt ca e frantuzesc 8)
eu am vazut multe gsa-uri in stare bunicica date la remat sau dezmebrate..cam toti au vrut sa scape de ele ...ai si hidraulica..ai si motorul ala..
gsa-ul e o masina extrem de interesanta, dar pe care personal nu as lua-o nici gratis.
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.

Avatar utilizator
iwa
pasionat
Mesaje: 259
Membru din: Joi 31-Ian-2008 09:39
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde iwa » Joi 26-Feb-2009 13:24

din experienta va pot spune urmatoarele:
oltcit club din 83:
- in orat 15 - 17 mers normal, fara sa ma aunc in ea
- in afara - cutie 4 franta - 5.5 - 7 - la o viteza 90 - 110km/h

GSA-ul consuma un pic mai putin, fiindca are carburatorul construit altfel si o aprindere dementiala:
- motor de gsa pe gsa cu aprinderea originala (senzor pe volanta) se tura ca disperatul.
- acelas motor de gsa pus pe oltcit, cu aprindere originala AXEL, se comporta altfel ...

Concluzia este ca intr un Oltcit si un GSA eu unul as alege GSA-ul pacat ca nu mai gasesti unul calumea....
Nu de alta dar pe un GSA este o placere as arunci o turbina si un intercooler, pe cand pe un oltean tre sa le inghesui un pic :evil:
--
I @m the B0Rg`
Blog RPR - www.oltcit.eu


Înapoi la “Masina mea”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187776
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11817
    Cel mai nou membru Storm199