BX 19 TRD, ex 16 TRS

Aşteptam descrieri şi poze cu maşinile membrilor

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
alexshelby427
simpatizant
Mesaje: 82
Membru din: Mar 14-Oct-2008 19:09
Localitate: Brasov

Mesajde alexshelby427 » Sâm 14-Feb-2009 17:14

Saptamana viitoare cred ca am sa incerc cu astea :
http://philips-shop.ro/details/BECFARH4 ... c-7273.htm
(cred ca nu e considerata reclama, nu? )

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7666
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Sâm 14-Feb-2009 17:53

cand o sa desfaci aerisitoarele, sa folosesti prima data o tubulara de 8 buna ca sa nu strici hexagonul cu cheie normala, sau poti si cu o inelara simplu-hexagonala.
[URL=https://datesnow.life]Outstanding casual Dating[/URL]

Avatar utilizator
WLD
Admin CITROclub
Mesaje: 2136
Membru din: Mie 05-Mar-2003 16:36
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16v '88 si 89
2: XM TurboCT '95, XM V6 '96
3: Xsara 2.0hdi stage 1+
Contact:

Mesajde WLD » Sâm 14-Feb-2009 17:58

Tubulara e sfanta! Nu incerca cu altceva.

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Sâm 14-Feb-2009 18:14

clar ca tubulara e cea mai buna..dar fiind doar de 8 merge cu o inelara simpla fara probleme si nu strici nimic.
Oricum, bx-ul dupa ce mergi vreo zi asa se aeriseste singur si la frane..
Apropo, tubularele sunt excelente:eu nici nu mai am de ex cheie de roti..folosesc o cheie tubulara cu cot care se desface pe post de cheie de roti :wink:
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.

Avatar utilizator
WLD
Admin CITROclub
Mesaje: 2136
Membru din: Mie 05-Mar-2003 16:36
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16v '88 si 89
2: XM TurboCT '95, XM V6 '96
3: Xsara 2.0hdi stage 1+
Contact:

Mesajde WLD » Sâm 14-Feb-2009 18:46

Daca a avut H46 este OBLIGATORIU sa aerisesti franele, pentru ca lichidul din etrieri nu se reimprospateaza niciodata. De altfel e bine sa aerisesti franele la orice schimbare de LHM, pentru ca lichidul proaspat sa ajunga si in etrieri.

Avatar utilizator
alexshelby427
simpatizant
Mesaje: 82
Membru din: Mar 14-Oct-2008 19:09
Localitate: Brasov

Mesajde alexshelby427 » Dum 15-Feb-2009 11:09

Am vazut prin niste tutoriale .pdf cum arata lichidul din etrieri si m-au convins sa umblu la aerisitoare, mai ales ca nu stiu cine a mai umblat pe acolo inaintea mea.
Astazi m-am uitat la becurile H4, sunt Tungsram unguresti si par OK, mai trebuie sa umblu putin la suruburile de reglaj ca sigur faza de intalnire bate prea jos, dispersorul si sticla de far sunt destul de ok.
Am mai schimbat un bec de frana (fac aproape zilnic un control de "vizibilitati") si am ramas uimit de cat timp mi-a luat, cam 1-2 min :lol: , fapt care imi intareste opinia ca la masinile actuale intesate de electronica aceste operatiuni banale si care de multe ori trebuie efectuate in parcari pe marginea strazii au fost complet neglijate sau lasate in seama mecanicilor de service.
Am facut si un voiaj scurt pe drumul de Poiana Brasov (primul in BX) sa vad cum se comporta masina pe drumuri montane, e ok, fara mult fum negru in retrovizoare. 8)

Imagine

Imagine

Imagine

Avatar utilizator
alexshelby427
simpatizant
Mesaje: 82
Membru din: Mar 14-Oct-2008 19:09
Localitate: Brasov

Mesajde alexshelby427 » Sâm 21-Feb-2009 16:01

Vremea de afara m-a impiedicat sa fac schimbul de ulei hidraulic, in schimb mi-am facut o copie a cheii la Bricostore (Bricoservice) cu 27 RON pentru ca nu aveam decat una si imi era cam frica, parea cam slabita..
Are cineva o cheie originala de BX ? E cumva de la Simplex sau aveam doar o copie la randul meu ?
Am un zgomot ciudat (ca un ticait de temporizator din ala de fiert oua) intre 40 km/h si 60-70km/h care se aude din instrumentele de bord.
Poate fi de la cilindrul vitezometrului ? A mai auzit cineva asa un zgomot ? Poate ma puteti ajuta sa stiu daca il pot remedia. :roll:

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Sâm 21-Feb-2009 16:27

simplex e originala. tacanitul, ticaitul, cum vrei, e de la kilometraj, cel mai adesea cablurile sint de vina sau pozitia lor, incearca sa le pui sa stea cit mai drepte in caz ca sint rasucite dupa stiu io ce

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Sâm 21-Feb-2009 18:30

Trebuie sa ai o cheie de rezerva.
Masina a venit din fabrica cu doua chei Simplex.
Da, tacanitul ala de la vitezometru..cred ca numai cu numele e Veglia, eu nu cred ce e Veglia original. Si la mine tacane precum la Dacia 1300. :lol: La 120 se intarareste limba si nu mai ticaie, parca vrand sa ma avertizeze.Cred totusi ca e de la cablu..
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.

Avatar utilizator
alexshelby427
simpatizant
Mesaje: 82
Membru din: Mar 14-Oct-2008 19:09
Localitate: Brasov

Mesajde alexshelby427 » Vin 20-Mar-2009 21:56

Planuiesc maine sa imi schimb singur uleiul H46 cu Hydrauricange.
Am gasit cum se face operatiunea intr-un document .pdf , am maine un loc pe elevator, sper sa nu imi ia mult si sa imi reuseasca.
Sper sa nu rup aerisitorul de la etrieri.
Ceva anume ce ar trebui sa am in vedere ?

Avatar utilizator
retro
pasionat
Mesaje: 819
Membru din: Mie 20-Iul-2005 02:53
Localitate: Galati
Masina: Xantia II 1.8i 16v
2: C5 II 2.0i
Contact:

Mesajde retro » Sâm 21-Mar-2009 07:38

Daca ai acces la un elevator, scoate si sferele de pe spate. Si pentru ca cilindrii sunt inclinati, poti baga in ei o carpa curata sau hartie pt. a absorbi uleiul care ramane acolo. De fapt, toate sferele ar fi bine sa le dai jos. Ai putea sa scoti si furtunul de alimentare de la pompa. Ideea este sa scoti cat mai mult ulei vechi din instalatie. Nu stiu daca astea erau scrise in documentul tau. Spor la treaba!

Avatar utilizator
alexshelby427
simpatizant
Mesaje: 82
Membru din: Mar 14-Oct-2008 19:09
Localitate: Brasov

Mesajde alexshelby427 » Dum 22-Mar-2009 08:57

A trebuit sa aman din cauza unor probleme ce nu puteau astepta.
Cred ca la intalnirea lunara voi veni asa cu ea, si il voi schimba dupa ca timp nu mai am pana atunci... :evil:

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Dum 22-Mar-2009 09:34

puteai doar sa dai vasul jos...sa il cureti..si sa pui lhm..Evident ca mai ramanea h46 in instalatie(cam un litru). Treaba asta dura o ora maxim.
Daca scoti si furtunele si sferele spate..si sa se scurga mai mult, evident iti va lua mai mult timp. Oricum chiar si asa iti va ramane vreo 500ml in instalatie..e imposibil sa il scoti pe tot!
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Dum 22-Mar-2009 09:46

Sincer eu as da doar vasul jos...eu asa am facut de vreo doua ori cand am schimbat uleiul. Intai sa lasi masina pe minim sa iti vina cat mai mult lichid in vas.
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.

Avatar utilizator
alexshelby427
simpatizant
Mesaje: 82
Membru din: Mar 14-Oct-2008 19:09
Localitate: Brasov

Mesajde alexshelby427 » Dum 29-Mar-2009 04:47

Ieri am reusit intr-un finat sa scap de H46 si sa umplu cu Hydraurincage.
Am curatat bine ambele filtre (aspiratie si retur - pe ultimul l-am gasit scufundat in ulei din cauza clemei metalice rupte), am spalat vasul (care la modelul meu nu a iesit decat dupa ce am mutat filtrul de motorina cu tot cu suport) si am aerisit franele.
M-au ajutat niste colegi si a durat 1 ora. Pompa hidraulica am amorsat-o scotand furtunul de aspiratie nu din vas si din pompa (era mai usor ca la vas am furtunul cam imbatranit si nu vroiam sa dau jos colierul ala mai complicat) si tragand aer "cu gura" exact cum scoti benzina/motorina din rezervor. A mers de minune.
Cred ca e prea devreme sa imi dau seama de schimbari, sigur s-a imbunatatit directia si timpul de ridicare dupa pornirea motorului.
La 500 km am sa ma uit din nou putin la filtre sa vedem ce e pe acolo.
Imi recomandati si altceva in mod anume ?

Si o poza cu Citronela in zapada asistand la Raliul Brasovului.
Imagine


Înapoi la “Masina mea”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187674
    Total subiecte 18621
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11706
    Cel mai nou membru bern