CX TRD Turbo2 Swiss model
Moderator: Echipa Tehnica
cx trd turbo 2 swiss model
Astea sunt si pe CX S1 ?
-
- RETRAS LA PENSIE
- Mesaje: 2436
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
- Localitate: Bucuresti
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7669
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
CX S1 nu are asa ceva; este vorba de ceasurile de pe mijlocul bordului;
@ eugen: mie cel de la temperatura exterioara imi arata -40 de grade; eu incerc sa vad daca ii dau de cap; daca nu reusesc cred ca o sa iti dau tie display-ul, si poate reusesti tu sa faci rost pe viitor de altul pana cand rezolv cu senzorul.
@ eugen: mie cel de la temperatura exterioara imi arata -40 de grade; eu incerc sa vad daca ii dau de cap; daca nu reusesc cred ca o sa iti dau tie display-ul, si poate reusesti tu sa faci rost pe viitor de altul pana cand rezolv cu senzorul.
[URL=https://datesnow.life]Outstanding casual Dating[/URL]
-
- RETRAS LA PENSIE
- Mesaje: 2436
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
- Localitate: Bucuresti
Dupa ce am umblat la afisajele LCD nu mi se mai aprindea lumina de la temperatura exterioara. Am crezut ca s-a ars becul si am spus ca il schimb eu cand mai am timp.
Zilele astea am mai umblat pe la luminite/beculete si am schimbat becul cu unul verificat. Tot nu mergea!
Demontez display-ul, masor si constat ca: din constructie placa de circuit imprimat pe care se prind becurile este duble placata. Primele trei locasuri aveau alimentare pt becuri pe ambele fete, la ultimul, doar pe interior.
Beculetele de bord, cele cu dulie, sunt de doua feluri, unele au contactele in asa fel incat se conecteaza si pe interior si pe exteriorul cablajului, altele, doar pe exterior.
Eu pusesem bec cu contacte doar pt exterior. Voi pune doua poze ca sa intelegeti exact despre ce vorbesc.
Deci, pt display-ul de temperatura exterioara trebuie bec cu contacte duble. La fel si la comutatorul de selectie al inaltimii.
Am uitat sa va povestesc mai demult am inlocuit buzerul de avertizare pt uitat pozitii aprinse cu unul similar de Cielo. Cel de CX are un sunet urat, asta de Cielo face mai frumos si are si intrare pt contact de centura. Voi pune schema de montaj dupa ce gasesc foaia unde am facut schema
Zilele astea am mai umblat pe la luminite/beculete si am schimbat becul cu unul verificat. Tot nu mergea!
Demontez display-ul, masor si constat ca: din constructie placa de circuit imprimat pe care se prind becurile este duble placata. Primele trei locasuri aveau alimentare pt becuri pe ambele fete, la ultimul, doar pe interior.
Beculetele de bord, cele cu dulie, sunt de doua feluri, unele au contactele in asa fel incat se conecteaza si pe interior si pe exteriorul cablajului, altele, doar pe exterior.
Eu pusesem bec cu contacte doar pt exterior. Voi pune doua poze ca sa intelegeti exact despre ce vorbesc.
Deci, pt display-ul de temperatura exterioara trebuie bec cu contacte duble. La fel si la comutatorul de selectie al inaltimii.
Am uitat sa va povestesc mai demult am inlocuit buzerul de avertizare pt uitat pozitii aprinse cu unul similar de Cielo. Cel de CX are un sunet urat, asta de Cielo face mai frumos si are si intrare pt contact de centura. Voi pune schema de montaj dupa ce gasesc foaia unde am facut schema
-
- RETRAS LA PENSIE
- Mesaje: 2436
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
- Localitate: Bucuresti
-
- RETRAS LA PENSIE
- Mesaje: 2436
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
- Localitate: Bucuresti
A trecut ceva timp de cand nu am mai scris nimic aici.
Am fost doua saptamani in concediu si am lucrat cate ceva pe la masina.
Asadar:
mecanica/hidraulica:
- inlocuit corector de inaltime spate - cu aceasta ocazie am constatat ca trebuie sa inlocuiesc si conductele de pe puntea spate si cele care vin din fata
- inlocuit vana de securitate - a fost cea mai grea lucrare facuta vreodata datorita pozitiei si a spatiului pentru acces.
- inlocuit dozator de frana
- inlocuit cap planetara dreapta
- curatat rezervor LHM si pus Hydraurincage
- reparat intercooler - avea unul dintre capace desprins
Mai trebuie sa schimb capul de planetara pe stanga, corectorul de inaltime pe fata, conductele hidraulice, rulmentii bratelor superioare, lagarele la turbina.
Electrica:
- am tras fire pentru proiectoarele de ceata fata
- am refacut cablajul pe aeroterma adica am scos banda izolatoare in care erau infasurate si le-am prins in spirala de plastic
- am montat alarma! am cumparat-o acum doi ani si acum in sfarsit am ajuns sa o pun. Surpriza cea mare a fost ca a mers din prima dar cel mai interesant a fost ca abea-abea i-am gasit un loc. Datorita faptului ca am si car-kit, modulul de alarma si-a gasit locul in lateral pe verticala. Am conectat toate firele frumos cositorite si cu tub termoretractabil.
Am pus-o mai mult pentru facilitatea de a inchide/deschide usile de la distanta mai mare decat cu telecomanda cu infrarosii (a ramas activa si aceasta)
- am conectat in sfarsit contactul de la centura la modulul de avertizare de Cielo.
Mai am de facut comanda de la usa soferului la geamurile spate cu blocarea comenzilor locale, alimentarea luminilor de la baza usii pe care le-am montat mai demult, de terminat conectarea butonului pt proiectore de ceata fata.
Mai vreau sa montez relee pe faruri pe ambele faze.
Mi s-a stricat butonul de avarie, unul dintre contacte s-a incins si s-a infundat in plastic astfel incat nu mai trimitea plus catre releul de semnalizare. Deocamdata l-am reparat dar trebuie sa gasesc unul bun.
Cam atat, pare putin dar mi-au mancat aproape doua saptamani.
Am fost doua saptamani in concediu si am lucrat cate ceva pe la masina.
Asadar:
mecanica/hidraulica:
- inlocuit corector de inaltime spate - cu aceasta ocazie am constatat ca trebuie sa inlocuiesc si conductele de pe puntea spate si cele care vin din fata
- inlocuit vana de securitate - a fost cea mai grea lucrare facuta vreodata datorita pozitiei si a spatiului pentru acces.
- inlocuit dozator de frana
- inlocuit cap planetara dreapta
- curatat rezervor LHM si pus Hydraurincage
- reparat intercooler - avea unul dintre capace desprins
Mai trebuie sa schimb capul de planetara pe stanga, corectorul de inaltime pe fata, conductele hidraulice, rulmentii bratelor superioare, lagarele la turbina.
Electrica:
- am tras fire pentru proiectoarele de ceata fata
- am refacut cablajul pe aeroterma adica am scos banda izolatoare in care erau infasurate si le-am prins in spirala de plastic
- am montat alarma! am cumparat-o acum doi ani si acum in sfarsit am ajuns sa o pun. Surpriza cea mare a fost ca a mers din prima dar cel mai interesant a fost ca abea-abea i-am gasit un loc. Datorita faptului ca am si car-kit, modulul de alarma si-a gasit locul in lateral pe verticala. Am conectat toate firele frumos cositorite si cu tub termoretractabil.
Am pus-o mai mult pentru facilitatea de a inchide/deschide usile de la distanta mai mare decat cu telecomanda cu infrarosii (a ramas activa si aceasta)
- am conectat in sfarsit contactul de la centura la modulul de avertizare de Cielo.
Mai am de facut comanda de la usa soferului la geamurile spate cu blocarea comenzilor locale, alimentarea luminilor de la baza usii pe care le-am montat mai demult, de terminat conectarea butonului pt proiectore de ceata fata.
Mai vreau sa montez relee pe faruri pe ambele faze.
Mi s-a stricat butonul de avarie, unul dintre contacte s-a incins si s-a infundat in plastic astfel incat nu mai trimitea plus catre releul de semnalizare. Deocamdata l-am reparat dar trebuie sa gasesc unul bun.
Cam atat, pare putin dar mi-au mancat aproape doua saptamani.
-
- RETRAS LA PENSIE
- Mesaje: 2436
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
- Localitate: Bucuresti
-
- RETRAS LA PENSIE
- Mesaje: 2436
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
- Localitate: Bucuresti
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187705
Total subiecte 18628
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11744
Cel mai nou membru AndreiC5Tourer