Citroen BX 19RD Break 1986
Moderator: Echipa Tehnica
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
Pai imi prindea aer asa ca am pus pompa de amorsare noua, furtune noi + coliere muuuuuulte si asa e totul ok. Sunt coliere obisnuite de la magazine de dacioti. Mi se pare ca doar unul e din otel la 2-3 euro buc...dar se merita..il strangi cat vrei si nu scapa.
Ar trebui sa la schimb pe toate cu cele din otel...ca mi-am cumparat cu timpul... Dar deocamdata nu mai umblu acolo
Ar trebui sa la schimb pe toate cu cele din otel...ca mi-am cumparat cu timpul... Dar deocamdata nu mai umblu acolo
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
Scutul e home-made..facut de mine...e in genul celor care se vand after-market pt C4..era cineva pe forum care vindea asa ceva..ca sa iti faci o idee/impresie despre cum arata.
O sa fac si poze la al meu. E din tabla striata facut, prins in doar trei suruburi. Se da in maxim 5 minute jos. Eu zic ca e util sa ai scut.
Nu stiu daca ati observat..dar in stanga cum privesti motorul se afla o pompa de benzina.E noua, cu debit foarte mare(nu stiu de la ce masina provine). Insa eu i-am facut stuturi+furtune si o conectez la filtrul de motorina numai atunci cand schimb filtrul pt a il umple cu motorina.Dupa ce l-am umplut, pun furtunele la loc. E util mai ales cand scoateti si toata motorina si din rezervor si curatati instalatia pt ca pompa de amorsare nu are suficienta forta sa traga motorina cand instalatia a fost golita pana la ultima picatura.
O sa fac si poze la al meu. E din tabla striata facut, prins in doar trei suruburi. Se da in maxim 5 minute jos. Eu zic ca e util sa ai scut.
Nu stiu daca ati observat..dar in stanga cum privesti motorul se afla o pompa de benzina.E noua, cu debit foarte mare(nu stiu de la ce masina provine). Insa eu i-am facut stuturi+furtune si o conectez la filtrul de motorina numai atunci cand schimb filtrul pt a il umple cu motorina.Dupa ce l-am umplut, pun furtunele la loc. E util mai ales cand scoateti si toata motorina si din rezervor si curatati instalatia pt ca pompa de amorsare nu are suficienta forta sa traga motorina cand instalatia a fost golita pana la ultima picatura.
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
masina ta e din iunie 1986 (5 iunie mai exact), dar motorul mi se pare a fi tipul vechi, de la seria 1, a fost schimbat cumva?
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
Din cate stiu eu motorul e al masinii.... Adica detin toate actele masinii, inclusiv copie dupa cartea de identitate a masinii din germania...revizile din germania...etc... Iar masina o stiu inca de cand a intrat in romania in 1993...fiind a unei rude.Nu cred sa fi umblat la ea cineva...dar nu se stie pana la urma.
Eu am schimbat doar tot interiorul..dar tot de seria 2 era interiorul...decat ca era gri si fara optiuni.
Eu am schimbat doar tot interiorul..dar tot de seria 2 era interiorul...decat ca era gri si fara optiuni.
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
Stiu ca orga ar corespunde cu seria 1, iar motorul pare oarecum de seria 1..dar restul e 100% seria 2. Si cum masina o stiam de cand a intrat in tara si am si toate actele la ea..nu cred sa fi umlat cineva.
Cred ca asa a fost facuta masina
@marius - o sa incerc sa fac poze in weekend la scut pentru ca e mai usor decat de explicat in cuvinte.
Cred ca asa a fost facuta masina
@marius - o sa incerc sa fac poze in weekend la scut pentru ca e mai usor decat de explicat in cuvinte.
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
BX-ul a fost cuminte si a primit de rezerva un conjuctor+sfera centrala de pe o masina adusa de afara. L-am curatat, aranjat..doar de pus pe masina in caz de ceva.
Azi am achizionat conducte lungi de Oltcit..Se gasesc destul de greu si sunt pe cale de disparitie, chiar si in Bucuresti la ACSA. Din ce am vazut, se pare ca se potrivesc toate 3 la lungime fara sa sudez nimic.(sunt doar un pic mai scurte dar nu e problema).
Mi-au dat si garnituri la conducte..a pus cineva?Rezista la LHM?nu prea cred..dar ma rog, eu le-am luat ca oricum erau ieftine.
Tanti de la magazin era sigura ca am Citroen, pt ca are destui clienti la conducte din ce mi-a zis.
Totodata o sa mi le schimb si pe cele de la cilindrii spate si etrieri. Merg si astea puse de Oltcit. Nu am probleme cu conductele, dar vreau sa mi le pun pe toate noi.
Azi am achizionat conducte lungi de Oltcit..Se gasesc destul de greu si sunt pe cale de disparitie, chiar si in Bucuresti la ACSA. Din ce am vazut, se pare ca se potrivesc toate 3 la lungime fara sa sudez nimic.(sunt doar un pic mai scurte dar nu e problema).
Mi-au dat si garnituri la conducte..a pus cineva?Rezista la LHM?nu prea cred..dar ma rog, eu le-am luat ca oricum erau ieftine.
Tanti de la magazin era sigura ca am Citroen, pt ca are destui clienti la conducte din ce mi-a zis.
Totodata o sa mi le schimb si pe cele de la cilindrii spate si etrieri. Merg si astea puse de Oltcit. Nu am probleme cu conductele, dar vreau sa mi le pun pe toate noi.
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
De la magazinul Automobile Craiova S.A. de pe Bulevardul Constantin Brancusi din Bucuresti. Cred ca e singurul magazin din Bucuresti unde se mai gasesc. Eu am tot cautat de ceva timp pana am dat de ele. Sunt f avantajoase la pret.(practic mai ieftin ca la dezmembrari)
Pret: 19 lei: teava lunga+doua garnituri (a probat cineva acesta garnituri?daca rezista la lhm?)
Tevile sunt identice la vedere cu cele de Citroen.
In Buzau nu se mai gasesc. Ultimele au fost cumparate de cel care a avut masina colegului faraon de pe forum.
Pret: 19 lei: teava lunga+doua garnituri (a probat cineva acesta garnituri?daca rezista la lhm?)
Tevile sunt identice la vedere cu cele de Citroen.
In Buzau nu se mai gasesc. Ultimele au fost cumparate de cel care a avut masina colegului faraon de pe forum.
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
Revin: pentru cei care erau interesati de tevi: la reprezentanta ACSA din Bucuresti de pe strada Brezei(aproape de Dristor, pe Mihai Bravu), nu se mai gasesc tevi de niciun fel.
Am mai luat de acolo saptamana trecuta ultimele doua tevi la vreun metru si ceva lungime (care merg sigur la cilindrii spate).
Aviz amatorilor: in Bucuresti, conducte cred ca se mai gasesc doar la magazinul ACSA de pe Constantin Brancusi. Acum ceva timp mai aveau si tevi lungi, dar si tevi mai scurte care se pot pune la cilindrii spate.
Daca voi stiti si alt magazin e bine sa postati ca poate are cineva nevoie.
Am mai luat de acolo saptamana trecuta ultimele doua tevi la vreun metru si ceva lungime (care merg sigur la cilindrii spate).
Aviz amatorilor: in Bucuresti, conducte cred ca se mai gasesc doar la magazinul ACSA de pe Constantin Brancusi. Acum ceva timp mai aveau si tevi lungi, dar si tevi mai scurte care se pot pune la cilindrii spate.
Daca voi stiti si alt magazin e bine sa postati ca poate are cineva nevoie.
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187675
Total subiecte 18618
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 2
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11706
Cel mai nou membru bern