Adus masina acasa si din cele mentionate mai sus:
- montat aripa si semnalizatoare - REZOLVAT
- vopsitul pagubei de la accident - REZOLVAT
- descoperit dc pierde putere - REZOLVAT
- descoperit dc merge doar unul din ventilatoare, AC-ul a intrat si el in vacanta - REZOLVAT
- pierdere ulei pe la baie - REZOLVAT
- pierdere LHM - ramane de facut, este o pierdere pe la cilindrul Activa de pe fata
Unele noi ar fi:
- fara ca masina sa fie chinuita temperatura uleiului sta constant la 130C, temp "apei" la 80-90C cand merg frumos si 110C cand merg un pic mai sportiv
- daca AC-ul nu este pornit ventilatoarele uita cateodata sa porneasca daca "apa" trece de 90C, se trezesc si fac ce ar trebui daca pornesc AC-ul
- coloana de directie in continuare zdrangane la fiecare denivelare
- senzorii de parcare montati anterior au fost alimentati, s-ar parea, de la un circuit permanent si imi descarca bateria
- diverse retusuri la vopsea
- mi s-a recomandat verificarea presiunii sferelor
- scartaie esapamentul(sau ceva prin zona) la pornire, oprire, braiere/debraiere mai in forta, etc
- desi muuuuuuult mai putin decat inainte, cand se incalzeste, cutia/ambreiajul, intra in viteze mai greu
- carbuni (perii) ventilator habitaclu
- montat adaptor comenzi volan
- schimbat culoare plafon, retapitat
- insonorizare