on-topic: am desfacut plasticul de sub bord..de acolo iesise bucsa(care de fapt cred ca e un rulment). Am batut usor bucsa in sus si a intrat la loc..destul de dubios..
Citroen BX 19RD Break 1986
Moderator: Echipa Tehnica
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
of-topic - stiu ca va fi ceva aproape unicat ce ai tu si ma bucur ca exista pasionati care bani si munca in masini vechi
A..pai daca bagi bani in o masina doar sa o faci sa mearga bine..dar sa ii faci si modificari...imi dau seama de valoarea investitiei.
on-topic: am desfacut plasticul de sub bord..de acolo iesise bucsa(care de fapt cred ca e un rulment). Am batut usor bucsa in sus si a intrat la loc..destul de dubios..
on-topic: am desfacut plasticul de sub bord..de acolo iesise bucsa(care de fapt cred ca e un rulment). Am batut usor bucsa in sus si a intrat la loc..destul de dubios..
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
Revin - am cumparat conjunctor.
Chestia e ca nu am gasit sa fie 100% exact ca al meu. Adica: teava care se duce la pompa e in acelasi loc, furtunul e in acelasi loc, INSA teava care duce la vana de securitate e sus pusa (la mine pe masina vine jos). Deci ar trebui sa modific pozitia tevei mele...de jos sa o aduc sus...cred totusi ca voi cumpara o conducta de xantia(ca la xantia vine sus pusa la conjunctor teava care duce la vana.) Nici nu stiu pt ce tip de citroen e acest conjunctor..era singurul care avea doar doua conducte exact cat am si eu...e vopsit negru conjuctorul ceea ce ma face sa cred ca e de bx fabricat mai recent ori de xantia.(desi la xantia furtunul de retur de la conjunctor e altfel)
Oricum, conjunctorul e fabricat dupa '90 pt ca a avut tevi negre.
Saptamana viitoare il voi monta sa vad schimbarile.Exista vreo smecherie cand schimb conjunctorul?Bine..in afara de faptul ca trebuie sa modific pozitia conductei..
Oricum, conjunctorul e fabricat dupa '90 pt ca a avut tevi negre.
Saptamana viitoare il voi monta sa vad schimbarile.Exista vreo smecherie cand schimb conjunctorul?Bine..in afara de faptul ca trebuie sa modific pozitia conductei..
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
LEgat de cod: imi inchipuiam si eu ca nu treb sa inceapa cu 7...dar asta scrie pe el.
M-am uitat..nu mai are nicio conducta langa furtun.
Sunt doua conducte in total, ambele puse una langa alta sus: cea care duce la pompa si inca una mai mica exact langa ea tot sus care probabil duce la vana.
....ciudat oricum... practic a doua conducta pt vana vine pusa exact langa cea care duce la pompa. La capacul de jos langa furtun nu mai e nicio gaura pt conducta/
M-am uitat..nu mai are nicio conducta langa furtun.
Sunt doua conducte in total, ambele puse una langa alta sus: cea care duce la pompa si inca una mai mica exact langa ea tot sus care probabil duce la vana.
....ciudat oricum... practic a doua conducta pt vana vine pusa exact langa cea care duce la pompa. La capacul de jos langa furtun nu mai e nicio gaura pt conducta/
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
Da...conjunctorul de pe masina are o gaura sus pt conducta care duce la pompa si inca o gaura jos(langa furtun) pt conducta care duce la vana. Nu mai exista alta gaura.. asa imi aduc aminte.Am studiat f bine..pare sa nu fie astupat nimic..dar nimic nu e sigur evident..asta din ce imi aduc aminte..ca nu am masina acasa momentan si nu am cum sa ma uit..dar parca asa imi aduc aminte...se poate sa ma insel...
Multumesc de informatie.
In concluzie: conjunctorul pe care l-am lua eu cu ambele conducte sus puse una langa alta(una pt pompa si alta banuiesc pt vana) este potrivit pt masina mea, nu?(bx fara servo). Pe mine asta ma intereseaza: sa fie cel care l-am luat eu bun pt masina mea(adica acelasi model).
Culoarea conjunctorului are vreo importanta?(ma refer ca nu cumva culoarea sa nu reflecte modelul) Cel de pe masina e verde...acesta pe care l-am luat e negru.
Multumesc de informatie.
In concluzie: conjunctorul pe care l-am lua eu cu ambele conducte sus puse una langa alta(una pt pompa si alta banuiesc pt vana) este potrivit pt masina mea, nu?(bx fara servo). Pe mine asta ma intereseaza: sa fie cel care l-am luat eu bun pt masina mea(adica acelasi model).
Culoarea conjunctorului are vreo importanta?(ma refer ca nu cumva culoarea sa nu reflecte modelul) Cel de pe masina e verde...acesta pe care l-am luat e negru.
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
poza cu conjunctorul achizitionat.
banuiesc ca e bun pt ca stiu masina pe care a fost.(inainte sa fie facuta bucati) Tacanea la un minut masina si statea cam 3 zile sus.
pacat ca i-au fost taiate conductele si furtunul..dar de..asa dezmembreaza "meseriasii". Mie imi pare mai mult rau de furtun pt ca are inca colierul original specific citroen si furtunul nu prezinta deloc urme de imbatranire...
Cred ca unii se pricep doar sa faca bucati masini
banuiesc ca e bun pt ca stiu masina pe care a fost.(inainte sa fie facuta bucati) Tacanea la un minut masina si statea cam 3 zile sus.
pacat ca i-au fost taiate conductele si furtunul..dar de..asa dezmembreaza "meseriasii". Mie imi pare mai mult rau de furtun pt ca are inca colierul original specific citroen si furtunul nu prezinta deloc urme de imbatranire...
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
Si al meu de pe masina picura uneori...dar f rar.
Acel capac se desface. O sa il desfac pe cel vechi numai dupa ce il montez pe acesta sa fiu sigur ca masina merge
Eu zic totusi sa verifici furtunul. Mie mi s-a spart acel furtun o data..deci ai grija.
Acel capac se desface. O sa il desfac pe cel vechi numai dupa ce il montez pe acesta sa fiu sigur ca masina merge
Eu zic totusi sa verifici furtunul. Mie mi s-a spart acel furtun o data..deci ai grija.
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187801
Total subiecte 18660
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11828
Cel mai nou membru Dadbutfun


