A..si mai e inca o mica problema care a o am de f mult timp..dar nu e asa de importanta: stanga masinii(atat fata cat si spatele) e mai lasata cu 4 mm(e insesizabil la ochi aproape) fata de dreapta.(am masurat distanta dintre aripa si roata pe teren drept).Corectoarele?
Citroen BX 19RD Break 1986
Moderator: Echipa Tehnica
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
Oricum de un lucru sunt foarte multumit. Masina uneori sta sus si doua zile.
Cat ar trebui sa stea sus in mod normal?
A..si mai e inca o mica problema care a o am de f mult timp..dar nu e asa de importanta: stanga masinii(atat fata cat si spatele) e mai lasata cu 4 mm(e insesizabil la ochi aproape) fata de dreapta.(am masurat distanta dintre aripa si roata pe teren drept).Corectoarele?
A..si mai e inca o mica problema care a o am de f mult timp..dar nu e asa de importanta: stanga masinii(atat fata cat si spatele) e mai lasata cu 4 mm(e insesizabil la ochi aproape) fata de dreapta.(am masurat distanta dintre aripa si roata pe teren drept).Corectoarele?
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
- Andrei Anghel
- pasionat
- Mesaje: 425
- Membru din: Lun 26-Mai-2008 08:13
- Localitate: Bucuresti
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
@dj01fad - nu cred ca poti infige mai mult sau mai putin in fuzeta cilindrul..practic cilindrul doar in o singura pozitie il poti pune..dar o sa verific in dreapta. Din stanga nu e sigur sigur pt ca tot asa era si inainte sa ii schimb cilindrul..deci...si in plus am schimbat si flansa..si tot la inaltimea aia se ridica.. Ramane de vrificat dreapta.
@crysti - schimba-i dozatorul de frana+eventual cilindrii fata si ai sa vezi ca nu se va lasa masina
Eu asta am schimbat si masina sta si cateva zile sus. Iti lacrimeaza conjuctorul?Vezi sa nu fie furtunul de jos..acela cedeaza primul..deci verifica la furtun inainte sa dai vina ca ar curge conjuctorul..
Eu nu pricep un lucru: cum de la altii se lasa masina imediat, dar tacane rar..iar la mine care nu am cine stie ce pierderi si masina sta chiar si doua zile sus...tacane des..
e aproape inexplicabil. Sincer..daca si mie mi s-ar fi scufundat masina imediat, as fi inteles ca tacane..dar asa cand sta sus...
@crysti - schimba-i dozatorul de frana+eventual cilindrii fata si ai sa vezi ca nu se va lasa masina
Eu nu pricep un lucru: cum de la altii se lasa masina imediat, dar tacane rar..iar la mine care nu am cine stie ce pierderi si masina sta chiar si doua zile sus...tacane des..
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Ba poti sa infigi clindrul in fuzeta mai mult sau mai putin. La BX cilindrii sint interschimbabili (adica poti sa il iei pe ala de pe dreapta si sa il pui pe stinga).
Aripile sint ok? Pot sa apara si de acolo diferente.
Aripile sint ok? Pot sa apara si de acolo diferente.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
Da...stiu ca la BX poti lua cilindrul de pe stanga si sa il pui pe dreapta.
Aripile sunt ok...cilindrii nu fusesera niciodata demontati!.!! Deci e clar ca nu e de la fuzeta(unde vin ei prinsi jos).
Aceeasi problema o am si pe spate. Stanga e mai jos cu 4-5mm fata de dreapta.(am masurat bine..eu zic ca nu ma insel). Am mai vazut la multe bx-uri problema asta ..dar la unele era vizibilea rau diferenta.
Aripile sunt ok...cilindrii nu fusesera niciodata demontati!.!! Deci e clar ca nu e de la fuzeta(unde vin ei prinsi jos).
Aceeasi problema o am si pe spate. Stanga e mai jos cu 4-5mm fata de dreapta.(am masurat bine..eu zic ca nu ma insel). Am mai vazut la multe bx-uri problema asta ..dar la unele era vizibilea rau diferenta.
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7681
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
din repartitia greutati, este normal ca fata sa traga spatele dupa ea. mai bine zis, pe spate nu are nimic, e tot din cauza ca nu e bine ceva in fata. daca o lasi jos detot mai este vreo diferenta? incearca totusi sa scoti ambele roti si sa vezi cat sunt bagate telescoapele in portfuzeta. daca nu e de acolo, va trebui sa verifici lungimea bieletelor stabilizatoare, iar apoi... daca tot nu descoperi nimic, trebuie luata la puricat chiar bara stabilizatoare.
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
Azi am mers cu masina vreo 200km...iar dupa aceea(deci cu motorul cald..cu frane foarte multe puse) am vrut sa vad cat imi da pe retururi la vas.
Am constatat ca NU imi da ulei pe niciun retur(la unul singur imi da o picatura cam la cateva secunde...deci nu am pierderi...un lucru excelent zic eu). Daca tin pedala de frana apasata...imi da pe returul de la dozator.. dar cred ca toate dau cu cu pedala apasata(nu da mult...) daca nu apas nu da nici macar o picatura.
Concluzia:asa cum banuiam, nu am pierderi mai deloc!
Am constatat ca NU imi da ulei pe niciun retur(la unul singur imi da o picatura cam la cateva secunde...deci nu am pierderi...un lucru excelent zic eu). Daca tin pedala de frana apasata...imi da pe returul de la dozator.. dar cred ca toate dau cu cu pedala apasata(nu da mult...) daca nu apas nu da nici macar o picatura.
Concluzia:asa cum banuiam, nu am pierderi mai deloc!
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
de ce nu schimbi tu disjunctorul?.. pentru ca daca nu ai pierderi, sferele le ai incarcate, dozatorul zici ca e in stare buna.... ce altceva sa fie???... ca nu prea mai are ce !!!
la mine de ex sferele pe fata sunt destul de descarcate, sfera centrala nu stiu in ce stare e... si n-am verificat nici daca am pierderi pe retururi... dar cu toate astea ...tzacane cam la 30-40 secunde... si banuiesc ca nici pompa nu mai e la prima tinerete....
vana de securitate e in stare buna?
la mine de ex sferele pe fata sunt destul de descarcate, sfera centrala nu stiu in ce stare e... si n-am verificat nici daca am pierderi pe retururi... dar cu toate astea ...tzacane cam la 30-40 secunde... si banuiesc ca nici pompa nu mai e la prima tinerete....
vana de securitate e in stare buna?
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
@marius - tie cat timp iti sta masina sus?ca asa imi dau oarecum seama cam ce pierderi ai avea pe retururi...
Singurele lucruri de care nu sunt 100% sigur ca sunt bune ar fi conjuctorul si vana de securitate.Si din moment ce pe returi nu da aproape deloc..banuiesc ca vana de securitate ar fi buna....doar banuiesc..
Urmeaza conjunctorul sa il schimb cand o sa am timp.
Corect..altceva ce sa fie?????Nu prea mai are ce...
Singurele lucruri de care nu sunt 100% sigur ca sunt bune ar fi conjuctorul si vana de securitate.Si din moment ce pe returi nu da aproape deloc..banuiesc ca vana de securitate ar fi buna....doar banuiesc..
Urmeaza conjunctorul sa il schimb cand o sa am timp.
Corect..altceva ce sa fie?????Nu prea mai are ce...
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
eu circul cu masina zi de zi...si foarte rar se intampla sa stea 2 zile fara sa fie pornita....nu se lasa decat foarte rar.. de spate... si foarte putin...(si aici cred ca e de vina dozatorul care mai da cate un fas cand e foarte des folosita frana....
nu stiu daca s-ar lasa dupa 3-4 zile sau o saptamana.... probabil ca da... pentru ca oricat de bune ar fi ...piesele sunt deja la o varsta inaintata...
oricum lucrurile sunt destul de dubioase.... de ex la bx-ul de 1.9 diesel aspirat... am dozatorul in stare foarte foarte buna....nu scoate nici un fas....,si cu toate astea spatele se lasa destul de repede.... dar fata sta sus si o saptamana.... si am pierderi de presiune pe la caseta de servo...
nu stiu daca s-ar lasa dupa 3-4 zile sau o saptamana.... probabil ca da... pentru ca oricat de bune ar fi ...piesele sunt deja la o varsta inaintata...
oricum lucrurile sunt destul de dubioase.... de ex la bx-ul de 1.9 diesel aspirat... am dozatorul in stare foarte foarte buna....nu scoate nici un fas....,si cu toate astea spatele se lasa destul de repede.... dar fata sta sus si o saptamana.... si am pierderi de presiune pe la caseta de servo...
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187801
Total subiecte 18660
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11828
Cel mai nou membru Dadbutfun




