Bx renascut

Aşteptam descrieri şi poze cu maşinile membrilor

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
julaikos
pasionat
Mesaje: 340
Membru din: Joi 03-Sep-2009 09:34
Localitate: Potigrafu
Masina: Oltcit 12 TRS
2: Citroen BX trd break
3: Citroen c4 1.thdi

Mesajde julaikos » Sâm 09-Aug-2014 15:55

Am reusit azi sa schimb si dozatorul de frana,am aerisit-o si momentan pare ca e ok,insa la un drum mai lung dupa ce se incalzeste bine o sa vad diferenta,si cel vechi la "rece"nu scotea nici un sunet .
Cu ocazia asta mi-am schimbat tampoanele pe spate la evacuare,fiindca unul era rupt si statea intr-o parte,acum e mai bine :D
Daca munca era buna o luau boierii de mult!

Avatar utilizator
julaikos
pasionat
Mesaje: 340
Membru din: Joi 03-Sep-2009 09:34
Localitate: Potigrafu
Masina: Oltcit 12 TRS
2: Citroen BX trd break
3: Citroen c4 1.thdi

Mesajde julaikos » Mar 12-Aug-2014 22:33

A inceput marea tencuiala :))
Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Asta facusem ieri,asta seara am continuat cu alte finisaje,plus partea dreapta;
Cu putin noroc maine schimba haionul ,ii repar si aluia vreo 2 bubite si dupa ce dau bara fata jos,ar cam fi gata de vopsit :twisted:
Daca munca era buna o luau boierii de mult!

Avatar utilizator
julaikos
pasionat
Mesaje: 340
Membru din: Joi 03-Sep-2009 09:34
Localitate: Potigrafu
Masina: Oltcit 12 TRS
2: Citroen BX trd break
3: Citroen c4 1.thdi

Mesajde julaikos » Lun 18-Aug-2014 21:17

De ce or fi gandit injinerii care au proiectat cilindrii de pe fata,ca e mai bine sa foloseasca o ciuperca de cauciuc prinsa cu colier,din care ies 2 furtune cand puteau pune un stut metalic,sau doua pentru furtunele de retur si asa nu ma mai chinuiam eu ca prostul sa schimb saracia aia de ciuperca,si sa pun si colierul original inapoi.... :evil:
Daca munca era buna o luau boierii de mult!

Emil Paunas
pasionat
Mesaje: 173
Membru din: Mar 04-Mar-2008 20:00
Localitate: TARGOVISTE, DB

Mesajde Emil Paunas » Lun 18-Aug-2014 22:49

Nu neaparat ca e mai bine. E mai simplu si mai ieftin. Pentru ei .Daca vrei stut ai TIG sau MIG

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Mar 19-Aug-2014 06:52

ciuperca si furtunele se pun usor la loc, nu e mare chestie. legat de colier evident poti pune altul. probabil le au pus din plastic deoarece teoretic acolo presiune de ulei nu exista fiind returul, deci nu conteaza din ce e facuta ciuperca aia atata timp cat nu pica de acolo. problema ca la mai toate citroen urile o reprezinta imbatranitrea cauciucului din care sunt facute furtunele, unel articulatii la hidraulica, etc.
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.

Avatar utilizator
julaikos
pasionat
Mesaje: 340
Membru din: Joi 03-Sep-2009 09:34
Localitate: Potigrafu
Masina: Oltcit 12 TRS
2: Citroen BX trd break
3: Citroen c4 1.thdi

Mesajde julaikos » Mar 19-Aug-2014 06:57

Pai sa stii ca asta urmeaza sa fac :lol: am un cilindru desfacut si o sa fac pe el niste probe de sudura,si daca tine figura cu urmatoarea ocazie cand umblu la suspensia fata o sa fac o dracie sa scap de porcaria aia de ciuperca,fiindca oricum scapa pe langa ea si am pus-o noua,am degresat cilindrul,am pus si putin silicon,iar peste colierul original(pe care nu l-am putut strange) am pus un alt colier;
Nu stiu daca din motive de economie,sau din motive de a aduna bani pe manopera si pe mai multe piese vandute(ciuperca+coliere)
trebuie doar sa-mi gasesc niste teava subtire de inox din care sa fac doua piese Y sa le am pregatite.
Furtun dinasta rezistent la lhm subtire pentru retururile de lhm unde gasesc?tine in timp furtunul de carburant? :roll:
Daca munca era buna o luau boierii de mult!

Avatar utilizator
julaikos
pasionat
Mesaje: 340
Membru din: Joi 03-Sep-2009 09:34
Localitate: Potigrafu
Masina: Oltcit 12 TRS
2: Citroen BX trd break
3: Citroen c4 1.thdi

Mesajde julaikos » Mar 19-Aug-2014 07:00

julaikos scrie:Pai sa stii ca asta urmeaza sa fac :lol: am un cilindru desfacut si o sa fac pe el niste probe de sudura,si daca tine figura cu urmatoarea ocazie cand umblu la suspensia fata o sa fac o dracie sa scap de porcaria aia de ciuperca,fiindca oricum scapa pe langa ea si am pus-o noua,am degresat cilindrul,am pus si putin silicon,iar peste colierul original(pe care nu l-am putut strange) am pus un alt colier;
Nu stiu daca din motive de economie,sau din motive de a aduna bani pe manopera si pe mai multe piese vandute(ciuperca+coliere)
trebuie doar sa-mi gasesc niste teava subtire de inox din care sa fac doua piese Y sa le am pregatite.
Furtun dinasta rezistent la lhm subtire pentru retururile de lhm unde gasesc?tine in timp furtunul de carburant? :roll:


La bx-ul meu colierul e metalic,iar ciuperca aia am luat-o noua,de picat nu a picat niciodata de acolo,insa pe langa ea a curs mereu lhm :lol:
Daca munca era buna o luau boierii de mult!

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Mar 19-Aug-2014 07:09

furtun de carburant am pus si eu parca si nicio problema. ideea e ca pe acolo daca zemuieste uleiul nu e ok. adica cu un simplu colier metalic rezolvi problema. probabil iti da ceva mai mult pe retur. maj bx urilor au cilindrii fata in stare proasta. eu acum cativa ani din vreo 6 buc am facut vreo 2 bunicei care ii am si acum pe masina. dar solutia cea mai buna o reprezinta kitul nou pus la cilindrii. dar costa. repet: eu nu cred ca e necesar ca acea ciuperca sa fie lipita cu silicon etc pt acolo uleiul e pt retur si nu e cine stie ce. repet: doar teoretic. pt ca la multe bx uri pe acolo curge ulei ca la balamuc datorita uZurii cilindrilor. eu unul am patit asta mai demult.
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Mar 19-Aug-2014 07:18

cu dozatorul inlocuit cum stai? banuiesc ca pe caldura mare tot fasaie. si al meu fasaie pe caldura, dar masina nu pica de spate imediat si cobjunctorul nu tacane ff des deci e ok. eu cand am pus dozatorul nu fasaia aproape deloc, dar cu timpul a inceput sa fasaie mai ales pe caldura. oricum nu vad asta o problema atata timp cat conjunctorul tacane ok, deci ulei f mult pe retur nu e.
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.

Avatar utilizator
julaikos
pasionat
Mesaje: 340
Membru din: Joi 03-Sep-2009 09:34
Localitate: Potigrafu
Masina: Oltcit 12 TRS
2: Citroen BX trd break
3: Citroen c4 1.thdi

Mesajde julaikos » Mar 19-Aug-2014 14:00

Furtun de combustibil am folosit acum cateva luni pe partea stanga , si momentan nu curge acolo dar as vrea sa stiu daca peste 1-2 ani nu curge iar, sau de fapt daca nu se intareste fiindca si furtunul original se intareste si apar fisuri in el sau chiar se rupe; m-am uitat si azi la cilindru si parese ca nu a mai curs, are uzura asta clar, dupa ce ridic la maxim masina si opresa motorul se aude cam la 3 secunde un fasait scurt si cade cam 1-2 mm pe minut ;
Cu dozatorul de frana e bine, cand franez se aude un fas doar daca apas frana, si doar cand apas, in sensul ca apas si daca o tin apasata nu se mai aude decat foarte foarte putin, insa de cazut de spate cade putin mai incet dar parca tot e prea repede fata de acum un am cand am luat masina, dar asta poate fi si din uzura cilindrilor fiindca pierderi de lhm nu am pe conductele de presiune acum ; iar disjunctorul si cand e incins bine lucreaza rar, nu am cronometrat dar se simte ca e o schimbare in bine, fiindca nici ca intensitate nu mai e asa puternic, se simtea in mers in pedala de acceleratie iar acum nu mai am treaba.
Am o alta problema , se dezamorseaza pompa de injectie, furtunele sunt toate stranse, sa fie oare de la oringul axului de acceleratie din capacul pompei?
Daca munca era buna o luau boierii de mult!

Avatar utilizator
cristi_s
pasionat
Mesaje: 223
Membru din: Mar 04-Aug-2009 07:57
Localitate: Brasov

Mesajde cristi_s » Mar 19-Aug-2014 18:05

Eu am prins prostia aia acolo cu doua coliere de plastic si nu curgen nimic, ma. Am incercat sa ma invrednicesc sa ma chinui sa pun la loc idiotenia aia de colier, dar pana la urma am ales varianta simpla. :)))))
Nici macar Chuck Norris nu poate repara un XM ca sa fie functional 100
https://www.youtube.com/watch?v=ZkvdX-R8VSo

Avatar utilizator
julaikos
pasionat
Mesaje: 340
Membru din: Joi 03-Sep-2009 09:34
Localitate: Potigrafu
Masina: Oltcit 12 TRS
2: Citroen BX trd break
3: Citroen c4 1.thdi

Mesajde julaikos » Mar 19-Aug-2014 22:32

eu am prins colierul original,dar nu am reusit sa-l strang suficient,si am pus alt colier,asemanator cu cel de planetara si l-am strans tare peste,si tine acum,dar pentru cat timp? :lol:
Daca munca era buna o luau boierii de mult!

Avatar utilizator
julaikos
pasionat
Mesaje: 340
Membru din: Joi 03-Sep-2009 09:34
Localitate: Potigrafu
Masina: Oltcit 12 TRS
2: Citroen BX trd break
3: Citroen c4 1.thdi

Mesajde julaikos » Joi 21-Aug-2014 20:00

Cam asa ceva arata in momentul de fata,chituita,cu evacuarea centrata,cu jante de aliaj modelul celor din tabla,fara pierderi semnificative de lhm si apa :lol:
Imagine

Imagine

Imagine
Daca munca era buna o luau boierii de mult!

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Joi 21-Aug-2014 20:11

dar carligul nu cred ca e original, nu? al ei trebuie sa fie mult mai finut, asta pare butucanos rau de tot.

interesanta ideea cu 2 evacuari, 2 tobe

vrei sa o vopsesti integral? iar cu partile negre de pe la usi+ hayon.ce faci? ideal ar fi sa le vopsesti si pe ele negre...de fapt ele nu au fost negre ci un fel de gri-negru. asa daca o faci rosie pe toata o sa arate mai urat.
totodata vad ca iti trebuiesc si bandourile de pe usi. Le ai pe cele vechi? cu ce le lipesti la loc?
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.

Avatar utilizator
julaikos
pasionat
Mesaje: 340
Membru din: Joi 03-Sep-2009 09:34
Localitate: Potigrafu
Masina: Oltcit 12 TRS
2: Citroen BX trd break
3: Citroen c4 1.thdi

Mesajde julaikos » Joi 21-Aug-2014 21:05

Carligul este original de bx,doar ca e de bx normal nu de break,si e putin mai scurt decat imi trebuie,inca nu e prins in toate 4 punctele,ci doar in cele din spate,pentru a-l prinde si de cele din fata(acolo unde se prinde suportul rotii de rezerva) trebuie sa confectionez 2 prelungiri din tabla 4-5mm si aia ar fi,plus ca trebuie sa-mi fac si instalatie electrica si sa pun priza noua.
De vopsit o vopsesc toata,bandourile nu le-am pastrat,iar daca o fi sa pun ma duc si cumpar ca se gasesc bandouri de toate felurile.
Partile care sunt negre sau gri negre or sa le vopsesc intr-o nuanta asemanatoare.O sa dau toata masina cu filler gri,dupa care izolez partile ce vor ramane negre,dau cu rosu,apoi cu negru :P
Haionul este singurul nevopsit cu negru,este un autocolant care se dezlipeste si lasa la iveala culoarea originala a masinii,care spre mirarea mea nu arata deloc rau ,dar nu am bani sa-i fac o vopsea mai scumpa...
Daca munca era buna o luau boierii de mult!


Înapoi la “Masina mea”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 18 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187681
    Total subiecte 18620
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11708
    Cel mai nou membru Ibr_subaib