Un BX va renaste!
Moderator: Echipa Tehnica
cum e, mere?
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
- stan cristian
- pasionat
- Mesaje: 530
- Membru din: Mie 30-Iun-2004 22:30
- Localitate: ploiesti
Gata am montat jucaria....., face treaba destul de buna..., incepe sa se simta caldura in primul minut si cald bine baga in cca 3-4 minute de functionare... , am facut sa porneasca numai cand e contactul pus si caloriferul dat pe cald la maxim si are un led martor de functionare... , ma gandesc sa/i pun o termocupla ca sa/i taie alimentarea cand ajunge pe la 80 de grade asaaa ...ca protectie suplimentara...
,, WE MAKE HONEY OUT OF DOGSHIT , MIRACLES TAKE LONGER AND COST A LOT MORE ,,
- stan cristian
- pasionat
- Mesaje: 530
- Membru din: Mie 30-Iun-2004 22:30
- Localitate: ploiesti
Super-tare faza !!! Felicitari!!! Chiar ma bate gandul sa fac si eu o jucarie de genul asta...Daca spui ca da caldura de isprava dupa 3-4 min., chiar e OK.
Sigur ajuta si la incalzirea mai rapida a motorului.
E utila si sincronizarea cu butonul de caldura, pt. ca astfel se evita conectarea dispozitivului, in timp ce caloriferul e inchis (poate fierbe apa in calorifer...)...Dar nu stiu cum s-ar putea face acest lucru la masina mea...Am clima pe ea...Mi-e teama sa ma bag pe instalatia de clima...sa nu-i prajesc modulul electronic...Probabil va trebui sa-i montez un intrerupator independent pe butonul de caldura, care sa nu aiba legatura cu clima...O sa vad cum fac, in momentul in care voi avea dispozitivul acesta gata.
S-ar putea face si o avertizare sonora...care sa porneasca dupa 5...10 min...Sau cand temperatura ajunge la 80 grd.
......................................
Cred ca de acum, acele capace din aluminiu, vor avea mare cautare...
Sigur ajuta si la incalzirea mai rapida a motorului.
E utila si sincronizarea cu butonul de caldura, pt. ca astfel se evita conectarea dispozitivului, in timp ce caloriferul e inchis (poate fierbe apa in calorifer...)...Dar nu stiu cum s-ar putea face acest lucru la masina mea...Am clima pe ea...Mi-e teama sa ma bag pe instalatia de clima...sa nu-i prajesc modulul electronic...Probabil va trebui sa-i montez un intrerupator independent pe butonul de caldura, care sa nu aiba legatura cu clima...O sa vad cum fac, in momentul in care voi avea dispozitivul acesta gata.
S-ar putea face si o avertizare sonora...care sa porneasca dupa 5...10 min...Sau cand temperatura ajunge la 80 grd.
......................................
Cred ca de acum, acele capace din aluminiu, vor avea mare cautare...
- stan cristian
- pasionat
- Mesaje: 530
- Membru din: Mie 30-Iun-2004 22:30
- Localitate: ploiesti
Si eu studiez posibilitatea de a "fabrica un astfel de dispozitiv, in varianta strunjita...din aluminiu brut...Numai ca mi-e sila de tras fire, mai ales ca trebuie avuta mare atentie, pt. ca e un circuit de fortza...300...450 W nu sant de colo...
M-am saturat de tras fire !!! Am facut integral instalatia de proiectoare...apoi firele pt. statia audio (de la baterie...pana in portbagaj...)...
Dar sa speram ca ma voi mobiliza...pt. ca ma deranjeaza rau frigul... ....Macar pt. sezonul urmator...
.....................
Ceva amanunte despre celelalte inventii ???
...Chiar daca nu are legatura cu Citronelele si sant off-topic, eu am in studiu o bicicleta electrica (...motoare electrice...reductoare...etc.etc....) . Motoarele electrice si acumulatorii au evoluat mult...Chiar merita mai multa atentie !
Aveam o intrebare in acest sens...Ai ideie ce putere si ce turatie ar putea avea un motor electric de electroventilator ???
Am un astfel de motor de pe un Fiat Ducato Diesel, are cam 120mm diametru si era cuplat cu o elice f. mare (50 cm diametru...)si se invartea tare de tot...Dar nu scrie nimic pe el...Are un cuplu imens la pornire...iti da mana peste cap, daca nu il tii de isprava...
Ce putere si ce turatie ar putea sa aiba ??? 200W si vre-o 3000 rpm ???...macar cu aproximatie...Nu stiu de la ce date sa pornesc calculele...
Multumesc anticipat si scuze pt. off-topic!
M-am saturat de tras fire !!! Am facut integral instalatia de proiectoare...apoi firele pt. statia audio (de la baterie...pana in portbagaj...)...
Dar sa speram ca ma voi mobiliza...pt. ca ma deranjeaza rau frigul... ....Macar pt. sezonul urmator...
.....................
Ceva amanunte despre celelalte inventii ???
...Chiar daca nu are legatura cu Citronelele si sant off-topic, eu am in studiu o bicicleta electrica (...motoare electrice...reductoare...etc.etc....) . Motoarele electrice si acumulatorii au evoluat mult...Chiar merita mai multa atentie !
Aveam o intrebare in acest sens...Ai ideie ce putere si ce turatie ar putea avea un motor electric de electroventilator ???
Am un astfel de motor de pe un Fiat Ducato Diesel, are cam 120mm diametru si era cuplat cu o elice f. mare (50 cm diametru...)si se invartea tare de tot...Dar nu scrie nimic pe el...Are un cuplu imens la pornire...iti da mana peste cap, daca nu il tii de isprava...
Ce putere si ce turatie ar putea sa aiba ??? 200W si vre-o 3000 rpm ???...macar cu aproximatie...Nu stiu de la ce date sa pornesc calculele...
Multumesc anticipat si scuze pt. off-topic!
http://www.bxclub.co.uk/forum/viewtopic ... ght=blower
la asta ma refeream! nu il luase mai devreme!
la asta ma refeream! nu il luase mai devreme!
Citroen BX 17. TD '89
- stan cristian
- pasionat
- Mesaje: 530
- Membru din: Mie 30-Iun-2004 22:30
- Localitate: ploiesti
. E super faza asta! Eu n-am mai apucat s-o fac la BX...Asa ne dam seama cat de infect e aerul pe care il respiram...
E fain pt. ca prin aeroterma nu mai patrunde praf...In felul asta interiorul masinii nu se mai imbacseste atat de usor cu praf...
La Xantia am avut noroc. Are clima si implicit filtru de polen...
E fain pt. ca prin aeroterma nu mai patrunde praf...In felul asta interiorul masinii nu se mai imbacseste atat de usor cu praf...
La Xantia am avut noroc. Are clima si implicit filtru de polen...
- stan cristian
- pasionat
- Mesaje: 530
- Membru din: Mie 30-Iun-2004 22:30
- Localitate: ploiesti
Ce tampenie si cu ambreiajele astea la Citroen!!!
Am patzit aproape aceeasi faza la Xantia...doar ca nu a fost afectata placa de presiune...si mai stiu si alte persoane care au patzit acelasi lucru la masinile lor....
Cred ca rulmentul de presiune e problema...Cred ca e subdimensionat, din proiectare...pt. ca de fiecare data, nu apuca sa se uzeze complet discul de ambreiaj....Nici placa nu ar ceda daca rulmentul nu ar ceda primul...
E aiurea, dar nu avem ce face.
Am patzit aproape aceeasi faza la Xantia...doar ca nu a fost afectata placa de presiune...si mai stiu si alte persoane care au patzit acelasi lucru la masinile lor....
Cred ca rulmentul de presiune e problema...Cred ca e subdimensionat, din proiectare...pt. ca de fiecare data, nu apuca sa se uzeze complet discul de ambreiaj....Nici placa nu ar ceda daca rulmentul nu ar ceda primul...
E aiurea, dar nu avem ce face.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187675
Total subiecte 18618
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 2
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11706
Cel mai nou membru bern