XENON scrie:cei care aveti mai multi kilometri, v-as ruga sa-mi spuneti cum se prezinta suspensia, cam la ce gropi a rezistat masinuta etc.
ideea e ca fiind o suspensie asa de sportiva( a se citi "tare") nu stiu cum rezista in timp. am auzit de la prieteni cu masini mai "smechere" ca din contra, o suspensie tare ar rezista chiar mai bine in timp, dar mi-e greu sa cred, pt ca nu mi se pare logic. adica eu personal consider ca fiind mai rigida absoarbe mai greu socurile, deci se uzeaza mai repede (parerea mea).
de exemplu astazi dimineata am mers pana la Constanta si imediat cum am intrat pe podul de la Cernavoda de peste ecluza, am zburat peste primul rost de dilatatie (care arata ca un mic sant, dar cu marginile FOARTE line), am simtit un mic soc si 5 min. mai tarziu cand am facut un popas, am observat capacul de la roata stanga fata care avea o indoitura asa incat marginea lui ajunsese din exteriorul jantei pe interiorul muchiei jantei (sper ca m-am exprimat clar), deci se indoise un pic spre interior in urma turtirii la impact a cauciucului. culmea este ca janta pare neatinsa, ceea ce e bine.cel putin la ochi, poate pe centrifuga se vede altceva-o sa verific.
salut xenon! bestiuta mea are 87 000 km, condusa doar de mine. si se vede asta, pt ca cele 105 kg ale mele(de la bere si gratare
) si-au lasat amprenta: masina e mai lasata pe stg.se observa cand ma uit din spate si iau ca reper suspensia , puntea spate.stg se vede mai putin, dreapta mai mult diferenta e de vreo 2 cm cred. e clar ca s-a "turtit" din cauza greutatii mele