Pagina 3 din 3

Scris: Joi 20-Noi-2008 09:21
de Crisskro
La roata dreapta spate, am sub arc o chestie de cauciuc. Si... se cam desprinde.. ce drac sa ii fac? In stanga, sta cum trebuie, asezata.
Cred ca imi dau jos jantele si ma duc la service pe garantie.

Re: cum rezista articulatiile/suspensia in timp???

Scris: Mar 06-Apr-2010 20:12
de oxutz
XENON scrie:cei care aveti mai multi kilometri, v-as ruga sa-mi spuneti cum se prezinta suspensia, cam la ce gropi a rezistat masinuta etc.
ideea e ca fiind o suspensie asa de sportiva( a se citi "tare") nu stiu cum rezista in timp. am auzit de la prieteni cu masini mai "smechere" ca din contra, o suspensie tare ar rezista chiar mai bine in timp, dar mi-e greu sa cred, pt ca nu mi se pare logic. adica eu personal consider ca fiind mai rigida absoarbe mai greu socurile, deci se uzeaza mai repede (parerea mea).
de exemplu astazi dimineata am mers pana la Constanta si imediat cum am intrat pe podul de la Cernavoda de peste ecluza, am zburat peste primul rost de dilatatie (care arata ca un mic sant, dar cu marginile FOARTE line), am simtit un mic soc si 5 min. mai tarziu cand am facut un popas, am observat capacul de la roata stanga fata care avea o indoitura asa incat marginea lui ajunsese din exteriorul jantei pe interiorul muchiei jantei (sper ca m-am exprimat clar), deci se indoise un pic spre interior in urma turtirii la impact a cauciucului. culmea este ca janta pare neatinsa, ceea ce e bine.cel putin la ochi, poate pe centrifuga se vede altceva-o sa verific.


salut xenon! bestiuta mea are 87 000 km, condusa doar de mine. si se vede asta, pt ca cele 105 kg ale mele(de la bere si gratare :D ) si-au lasat amprenta: masina e mai lasata pe stg.se observa cand ma uit din spate si iau ca reper suspensia , puntea spate.stg se vede mai putin, dreapta mai mult diferenta e de vreo 2 cm cred. e clar ca s-a "turtit" din cauza greutatii mele

Scris: Mar 06-Apr-2010 23:56
de madlex456
Nu. Tin sa te contrazic. Asa este masina din fabrica, nu am gasit nici o explicatie, dar am observat chestia cu suspensia pe spate (nu stiu daca este de la suspensie), diferenta de "garda la sol" a masinii privita din spate. Si anume, partea stanga este mai coborata decat partea dreapta (se observa la cauciucuri). Eu nu ma consider o persoana cu greutate, am 75 kg, deci sigur nu de la kilogramele soferului se trage problema. Am mai gasit pe cineva care-si expunea problema pe topicul serviceului ProMotor Rm.valcea.
Link catre subiectul respectiv: [click aici]:arrow: citroen c1 inclinat pe partea stanga
Buburuza mea de noua era "inclinata" si la fel este si acuma, fara a se accentua gradul de inclinare. Am cautat prin poze, nu am gasit una mai reprezentativa, sper sa se poata observa chiar daca terenul nu e perfect (daca era pe asfalt poate era mai concludent).

Imagine

Scris: Mie 07-Apr-2010 21:05
de oxutz
madlex456 scrie:Nu. Tin sa te contrazic. Asa este masina din fabrica, nu am gasit nici o explicatie, dar am observat chestia cu suspensia pe spate (nu stiu daca este de la suspensie), diferenta de "garda la sol" a masinii privita din spate. Si anume, partea stanga este mai coborata decat partea dreapta (se observa la cauciucuri). Eu nu ma consider o persoana cu greutate, am 75 kg, deci sigur nu de la kilogramele soferului se trage problema. Am mai gasit pe cineva care-si expunea problema pe topicul serviceului ProMotor Rm.valcea.
Link catre subiectul respectiv: [click aici]:arrow: citroen c1 inclinat pe partea stanga
Buburuza mea de noua era "inclinata" si la fel este si acuma, fara a se accentua gradul de inclinare. Am cautat prin poze, nu am gasit una mai reprezentativa, sper sa se poata observa chiar daca terenul nu e perfect (daca era pe asfalt poate era mai concludent).

Imagine

acum tin sa te contrazic eu: masinile din showroom de la ats nu aveau problema asta( nici cele din interior, nici masinile de afara ale diferitilor clienti - m-am uitat la toate