Dragi tovarasi si pretini,
Am mai spus si prin alte locuri pe forum ca folosesc masina aproape in exclusivitate pt. "naveta" de 300+300 km Bucuresti Sibiu pe care o fac in fiecare weekend, deci pt. drumuri ...oarecum, lungi. Asa ca ma simt indreptatit sa imi exprim aici niste p.d.v care in pricipiu sunt aprobari ale celor spuse de CoolAir.
Madalina, suspensia rigida a fost astfel conceputa tocmai pt stabilitate, fiind o masina atat de mica, doar o suspensie rigida (vezi ca la toate masinile sport e la fel) o poate tine ca lumea pe sosea, o suspensie moale, gen Logan ar rasturna-o imediat. Apropos de asta, Loganul cat e de mare, nu se apropie macar de stabilitatea asteia... daca vrei iti aduc si argumente tehnice.. asa ca stai linistita in buburuza ta, ca nu te rastorni. Senzatia de instabilitate este intr-adevar, asa cum zicea CoolAir, de anumite chestii care lipsesc din habitaclu... dar pana la urma.. asta e farmecul, cand mergi cu viteza sa simti ca o faci, sa fi concentrat.. eu cand merg pe Dealul Negru (curbe deal si 2 bezi pe sensuri de urcat), cand se termina portiunea aia parca am alergat eu 10 Km sau am facut sex 1/2 ora
... sunt epuizat si cu adrenalina pana in masele... dar drept e ca nici nu imi sta nimeni in fata. Cu toate astea nu fac lucruri stupide, de obicei sunt prudent ca sofer, dar cand ajungi sa iti cunosti bine masina intelegi ca ea iti permite sa faci aceste lucruri fara ca sa te puna in pericol cu ceva.Acum ca am ajuns aici, referitor la putere, la fel CooAir are dreptate. E motor de 3 cil cu 4 valve pe cilindru...II PLAC TURATIILE !! deci, poate ca nu ti se pare cine stie ce putere daca il conduci asa cum ai face cu Loganul, dar, ia da-i niste ture, sa vezi cum papa asfaltul de sub tine.. prin urmare, intr-adevar se poate spune si ca dupa 100 se comporta mai bine decat pana acolo, dar asta daca te referi la treptele superioare, daca vrei vana, mergi mai turat si pana la 100 si iti zic eu ca nu te mai poti plange de lipsa de putere. Totul depinde de stilul de condus, dar masinuta are resurse din plin, totul e sa vrei sa le valorifici.
Obositoare la drum lung pot fi intr-adevar: scaunele rigide si fara sustinere (se rezolva fara problema cu huse moi din burete eventual si cu margini de sustinere lombara.... asa am facut eu si e diferenta ca de la cer la pamant). suspensia rigida, care pe drum denivelat iti da batai de cap (cu toate astea, putem fi carcotasi, dar macar asfaltul pe drumurile nationale este bun.. in orase e dezastru in orase) si poate pentru unii pozizita la volan (daca esti inalt, chiar si cu volanul reglabil, adus la maxim sus este prea jos si trebuie sa te lasi pe spate cu scaunul ca sa gasesti o pozitie a mainilor mai apropiata de orizontala.. pozitia asta poate da oboseala)
In rest... toate bune si frumoase... cel mai mult am facut in jur de 1000 km intr-o zi si nu m-am putut plange de nimic. SI unde mai pui ca la cat de "sport" ,ca sa nu zic altceva, conduc eu, ma tin la consum de 5 si ceva la suta... remercabil.... incredibil... bravo Toyota !!!
Bafta mai... si cat mai multe drumuri lungi si frumoase cu buburuzele.