Pagina 1 din 2

Are cineva montat pe C1 1.0i filtru de aer tip panel K&N

Scris: Sâm 09-Feb-2008 22:32
de RUTHLESS
Ma bate gandul sa-mi pun un astfel de filtru si doream sa stiu daca si-a montat cineva si daca se simte vreo imbunatatire a timpului de raspuns al acceleratiei , mai ales in zona turatiilor mici si medii . Din ce am mai citit si auzit , la alte autoturisme la care s-a montat un astfel de filtru se simte un raspuns ceva mai rapid al acceleratiei in zona respectivelor turatii .
Link-ul filtrului cu pricina , exact modelul destinat C1-ului 1.0i :
http://www.knfilters.com/search/product ... od=33-2131

Scris: Sâm 09-Feb-2008 22:49
de XENON
la un motor de 1 litru, nu o sa se simta absolut nimic. o sa se schimbe putin zgomotul, atat. am vrut sa pun si eu, dar costa in jur de 3mil. 1. mi se pare exagerat. 2. nu am siguranta ca face bine motorului 3. nu imbunatateste performanta. 4. dai banii pe uleiul special de fiecare data cand il cureti. 5. prefer sa schimb filtrul obisnuit la fiecare 7000km, fiindca e 50ron. practic il am mereu f. f. curat, deci efectul e cam acelasi, motorul "respirand" bine.

Scris: Sâm 09-Feb-2008 23:05
de RUTHLESS
XENON scrie:la un motor de 1 litru, nu o sa se simta absolut nimic. o sa se schimbe putin zgomotul, atat. am vrut sa pun si eu, dar costa in jur de 3mil. 1. mi se pare exagerat. 2. nu am siguranta ca face bine motorului 3. nu imbunatateste performanta. 4. dai banii pe uleiul special de fiecare data cand il cureti. 5. prefer sa schimb filtrul obisnuit la fiecare 7000km, fiindca e 50ron. practic il am mereu f. f. curat, deci efectul e cam acelasi, motorul "respirand" bine.


N-as vrea sa mi-o iei in nume de rau , dar "am vrut sa pun si eu" nu este acelasi lucru cu am avut sau am pus si intr-adevar nu s-a simtit nici o imbunatatire . In rest sunt cam de acord cu tine .
Merci de raspuns .

Scris: Sâm 09-Feb-2008 23:48
de XENON
"am vrut sa pun si eu" dar am vazut efectul pe o ibiza de 1.2 si o supernova de 1.4 (prieteni) rezultat: 0. mult zgomot pt. nimc. si ambele erau filtre conice, care ar trebui sa aduca mai multa performanta decat cel de tip panel.

Scris: Dum 10-Feb-2008 01:35
de RUTHLESS
XENON scrie:"am vrut sa pun si eu" dar am vazut efectul pe o ibiza de 1.2 si o supernova de 1.4 (prieteni) rezultat: 0. mult zgomot pt. nimc. si ambele erau filtre conice, care ar trebui sa aduca mai multa performanta decat cel de tip panel.



Tu stii mai bine , dar daca acele filtre , fie ele si conice erau cumparate din targ normal ca nu aveau cum sa imbunatateasca in vreun fel performantele respectivei masini . Si mai trebuie stiut ca are o foarte mare importanta faptul cum sunt montate aceste filtre conice : daca nu au admisie directa de aer rece si trag aerul cald de la motor fac mai mult rau motorului .

Scris: Dum 10-Feb-2008 11:45
de XENON
nu omule erau filtre GreenFilters, vezi ca ti-am postat acelasi lucru si pe peugeotclub, sper ca te-ai prins ca era o gluma. ai grija cu chiptuningul. pe langa faptul ca la motoarele aspirate e egal cu 0 (a facut un tip de acolo pe 107 si zice ca s-ar simti ceva DUPA 5000rpm, probabil in mintea lui), mai uzezi si prematur motorul, dereglezi consumul etc. baietzasul care detine acel forum detine si dimsport, "celebra" firma de chiptuning. daca chiar vrei, intra pe sectiunea tuning de aici de pe forum si al doilea thread (parca)se numeste chiptuning. citeste acolo despre respectivii "profesionisti".
deci, la turbo (benzina sau diesel) efectul chip-ului este f. pronuntat, la aspirate e doar o dereglare e electronicii motorului.

Scris: Dum 10-Feb-2008 13:02
de ram84
Eu am pus filtru K&N odata cu toba finala. Nu stiu dc e efectul placebo, dar mi se pare ca trage un pic mai bine la turatii mici(bineinteles ca aceasta senzatie poate fi si de la surplusul de sunet provocat de toba :D )

Scris: Dum 10-Feb-2008 13:10
de XENON
eeee, oricum e un zgomot misto si de la filtru, asta-i clar! :D
treba cu turatiile mici garantat este placebo. sa-ti explic de ce: la turatii mici motorul nu trage f. mult aer astfel incat sa aiba nevoie de filtru sport. la turatii inalte insa, debitul de aer necesar motorului este mai mare, i doar atunci ai putea sa simti ceva de la filtru. oricum, spune-ne pls. de unde l-ai luat, cat a costat, in ce consta intretinerea lui, adica cam cat costa sprayul, de cate ori il poti folosi etc. pe mine m-ar interesa mult toba cum ai potrivit toba sport la C1?

Scris: Dum 10-Feb-2008 14:08
de ram84
Filtrul si toba le-am luat de la Augsburg.
Filtrul scrie ca te tine 50 000 mile/80 000 km fara intretinere...adica pe la noi in jur de 30 000 km(la cat praf avem). http://www.knfilters.com/filtercharger.htm
Eu nu am cumparat si kit de intretinere, astfel ca dupa 30 000km o sa cumpar altul(oricum merg putin cu masina, nu o folosesc zilnic ca nu am timp, mai degraba saptamanal - o tin cum tin bogatasii supercar-urile :D .
Filtrul a costat in jur de 250 Lei, iar toba, fiind special fabricata de firma austriaca Sebring a costat 1100 Lei :!: Stiu, e foarte mult, dar am zis ca daca iau ceva, sa iau macar ceva calumea, care respecta cica si normele de poloare fonica, nefacand foarte mult zgomot(la relanti e foarte linistita).
Amandoua le-am montat la PROMOTOR Valcea(la showroom-ul/service-ul dl-ui Mugurel). Montarea a durat mai putin de un minut la filtru, si in jur de 5 min la toba, nefiind vorba de suduri sau alte chestii.
Am atasat si un filmulet cu sunetul tobei(e filmat pe seara, iar in film o sa auziti si reactia unui caine nemultumit :D ) - sunetul se aude exact ca in realitate dc il ascultati pe un sistem cu sub sau cu niste casti mai de calitate(40 Lei in sus). Sper sa va placa:
http://www.youtube.com/watch?v=X53fOTZKTJE

Scris: Dum 10-Feb-2008 14:49
de XENON
deci este toba transversala, exact pt. C1, ca cea originala?

Scris: Dum 10-Feb-2008 14:54
de ram84
Exact, e identica ca dimensiuni si elemente, iar tips-ul se cumpara separat(eu l-am cumparat)

Scris: Dum 10-Feb-2008 15:24
de ram84
Dc facem un calcul cu filtrul stock schimbat la 7000km si cel K&N rezultatul este cam la fel in materie de bani cheltuiti, numai ca la tine o sa fie mereu un filtru curat, iar la mine un filtru mai permisiv, dar nu la fel de curat :D

Scris: Dum 10-Feb-2008 15:38
de XENON
pai asta e problema, ca 30.000 e cam mult. daca tot ai investit in cumpararea lui, de ce nu cumperi si kitul de intretinere?

Scris: Dum 10-Feb-2008 15:55
de ram84
Eu zic ca la 30 000 km abia incepe sa se infunde, daca e garantat 80 000...o sa vad cum se comporta, poate cumpar si kitul :)

Scris: Dum 10-Feb-2008 23:16
de RUTHLESS
XENON scrie:eeee, oricum e un zgomot misto si de la filtru, asta-i clar! :D
treba cu turatiile mici garantat este placebo. sa-ti explic de ce: la turatii mici motorul nu trage f. mult aer astfel incat sa aiba nevoie de filtru sport. la turatii inalte insa, debitul de aer necesar motorului este mai mare, i doar atunci ai putea sa simti ceva de la filtru. oricum, spune-ne pls. de unde l-ai luat, cat a costat, in ce consta intretinerea lui, adica cam cat costa sprayul, de cate ori il poti folosi etc. pe mine m-ar interesa mult toba cum ai potrivit toba sport la C1?


Filtrul K&N de tip panel de care banuiesc ca si-a pus si ram84 nu este un "filtru sport", ci este un filtrul care se monteaza in locul celui original , fiind superior din punct de vedere calitativ si tehnologic .