Ambreiaj
Moderator: Echipa Tehnica
:)
am pus ambreiajul VALEO pe masina. momentan nu am putut sa-l testez in plina masura.. pentru ca au fost strazile inghetate.. si m-am cam enervat.. dar cum se usuca.. voi da.. detalii.. de diferente.. oricum s-a potrivit.. perfect
Cateva imbunatatiri:
- jante MAK Fever-5R (vara);
- jante MAK Audace Mirror (iarna);
- becuri Osram Ultra Life (puse pe 07 Mai 2012)
- jante MAK Fever-5R (vara);
- jante MAK Audace Mirror (iarna);
- becuri Osram Ultra Life (puse pe 07 Mai 2012)
:)
da e de 190mm .. e VALEO.. luat de pe okazii de la un tip din iasi.. trimis prin posta.. 650RON.
Cateva imbunatatiri:
- jante MAK Fever-5R (vara);
- jante MAK Audace Mirror (iarna);
- becuri Osram Ultra Life (puse pe 07 Mai 2012)
- jante MAK Fever-5R (vara);
- jante MAK Audace Mirror (iarna);
- becuri Osram Ultra Life (puse pe 07 Mai 2012)
Care e treaba cu 190 mm? Ăsta de exemplu http://totalpieseauto.ro/kit-ambreiaj-aisin.html de câți mm este? E de ĂŽncredere tipul de pe okazii? Probleme ceva cu acel kit la service-ul unde l-ai montat?
Daca nu ma insel 190 mm reprezinta diametrul discului de ambreiaj. Eu am cumparat kit ambreiaj AISIN cu 670 ron de la Bardiauto (fara intentie de reclama!), mai ieftin decat am gasit pe internet.
1.0i, 12V, 68cp, DIS (Direct Ignition System) VVT-i (Variable Valve Timing-intelligent) DOHC (Double overhead camshaft)
:)
nu am avut probleme cu el.. e ok.. imi pare rau ca nu i-am facut poze. Cutia este galbena si scrie NATIONAL pe ea.. dar piesele sunt VALEO.
Cateva imbunatatiri:
- jante MAK Fever-5R (vara);
- jante MAK Audace Mirror (iarna);
- becuri Osram Ultra Life (puse pe 07 Mai 2012)
- jante MAK Fever-5R (vara);
- jante MAK Audace Mirror (iarna);
- becuri Osram Ultra Life (puse pe 07 Mai 2012)
Mi-am luat ambreiaj aisin și aratĂŁ ca cel din pozele lui madlex456. Am fost la Andromeda ĂŽn Constanța și tipul, șef mecanic, mi-a spus cĂŁ nu e bun, cĂŁ nu se potrivește, cĂŁ rulmentul are cele 2 urechi și nu ar trebui. Ce sĂŁ mai, am ĂŽncercat sĂŁ-l fac sĂŁ ĂŽnțeleagĂŁ cĂŁ nu sunt singurul care nu vrea sĂŁ dea 1300 lei lor pe cel de la LUK și dupĂŁ ce l-am sunat și pe cel care mi l-a vândut rugându-l sĂŁ mĂŁ lĂŁmureascĂŁ, a rĂŁmas cĂŁ o sĂŁ ĂŽncerce...
Desi vad ca nu s-a mai scris de mult despre acest subiect doresc sa adug si eu aici patania mea pe aceeasi tema.
Saptamana trecuta am inceput sa aud un zgomot ciudat ca un harsiit in momentul in care apasam pedala ambreiaj.
Am banuit ca este vorba de rulmentul de presiune, fapt confirmat ulterior de mecanicul de la service.
Zis si facut la doua zile am venit pt. a schimba piesa, fiind avertizat ca este posibil sa fie nevoie si de ambreiaj.
Dupa ce a desfacut cutia de viteze de pe motor, mecanicul a constatat urmatoarele: rulment de presiune cu rotire greoaie
si surpriza: placa si disc de ambreiaj OK.
S-au schimbat rulmentul, semeringurile de la planetare ca cica dupa operatia asta alea vechi ar fi curs si apoi au fost facute urmatoarele operatii:
discul de ambreiaj a fost facut fleasca cu un spray deruginol, ca ar fi fost ceva rugina pe partea metalica (din punctul meu de vedere nu era decat praf de la uzura ambreiajului depus acolo) , ulterior s-a folosit spray degresant din acela care se evapora rapid
placa a beneficiat de acelasi tratament numai ca dupa sprayul degresant s-a folosit la niturile care prind lamelele de presiune un spray cu vaselina alb-gri la culoare.
Dupa toate operatiile astea s-a montat totul la loc, a reglat un pic cablul de ambreiaj si am plecat in proba de drum.
Din prima clipa am constatat ca ambreiajul patineaza in toate treptele de viteza lucru care nu se intampla inainte .
M-am intors din proba au mai reglat un pic cablul si au zis ca e ok. Mi-au spus ca s-ar putea sa mai patineze 40 50 km dupa care va reveni la normal.
Am parcurs de atunci cca 600 km si intr-adevar in treptele 1,2,3 trage ceva mai bine dar daca fortez in turatie tot patineaza
in schimb in treptele 4, 5 chiar se simte bine cum patineaza, si practic ca sa ajung sa zicem de la 120 la 130 km/h e un chin adica turatia urca pe la 4000 ture dupa care viteza creste incet si turatia scade tot incet. (de obicei la 130 aveam cam 3500 ture)
As dori si eu un sfat avizat pt ca am vazut ca sunt si mecanici cu experienta care raspund la topicuri,
ce trebuie sa fac : sa mai astept poate isi mai revine desi nu cred sa mai fie ca inainte, sa ma pregatesc de un chit de ambreiaj
si sa-l schimb cat mai repede posibil sau alte idei si sfaturi bune pt. ca de service m-am lamurit.
Va multumesc mult.
Saptamana trecuta am inceput sa aud un zgomot ciudat ca un harsiit in momentul in care apasam pedala ambreiaj.
Am banuit ca este vorba de rulmentul de presiune, fapt confirmat ulterior de mecanicul de la service.
Zis si facut la doua zile am venit pt. a schimba piesa, fiind avertizat ca este posibil sa fie nevoie si de ambreiaj.
Dupa ce a desfacut cutia de viteze de pe motor, mecanicul a constatat urmatoarele: rulment de presiune cu rotire greoaie
si surpriza: placa si disc de ambreiaj OK.
S-au schimbat rulmentul, semeringurile de la planetare ca cica dupa operatia asta alea vechi ar fi curs si apoi au fost facute urmatoarele operatii:
discul de ambreiaj a fost facut fleasca cu un spray deruginol, ca ar fi fost ceva rugina pe partea metalica (din punctul meu de vedere nu era decat praf de la uzura ambreiajului depus acolo) , ulterior s-a folosit spray degresant din acela care se evapora rapid
placa a beneficiat de acelasi tratament numai ca dupa sprayul degresant s-a folosit la niturile care prind lamelele de presiune un spray cu vaselina alb-gri la culoare.
Dupa toate operatiile astea s-a montat totul la loc, a reglat un pic cablul de ambreiaj si am plecat in proba de drum.
Din prima clipa am constatat ca ambreiajul patineaza in toate treptele de viteza lucru care nu se intampla inainte .
M-am intors din proba au mai reglat un pic cablul si au zis ca e ok. Mi-au spus ca s-ar putea sa mai patineze 40 50 km dupa care va reveni la normal.
Am parcurs de atunci cca 600 km si intr-adevar in treptele 1,2,3 trage ceva mai bine dar daca fortez in turatie tot patineaza
in schimb in treptele 4, 5 chiar se simte bine cum patineaza, si practic ca sa ajung sa zicem de la 120 la 130 km/h e un chin adica turatia urca pe la 4000 ture dupa care viteza creste incet si turatia scade tot incet. (de obicei la 130 aveam cam 3500 ture)
As dori si eu un sfat avizat pt ca am vazut ca sunt si mecanici cu experienta care raspund la topicuri,
ce trebuie sa fac : sa mai astept poate isi mai revine desi nu cred sa mai fie ca inainte, sa ma pregatesc de un chit de ambreiaj
si sa-l schimb cat mai repede posibil sau alte idei si sfaturi bune pt. ca de service m-am lamurit.
Va multumesc mult.
- robistan25
- pasionat
- Mesaje: 537
- Membru din: Lun 13-Aug-2007 22:09
- Localitate: Ploiesti
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 24 vizitatori
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187758
Total subiecte 18619
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 2
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11707
Cel mai nou membru catalinos