am observat ca o data pe minut cam asa, acul turometrului sare un pic in sus, cam 30-40 rpm apreciez eu. la voi e tot asa? trebuie vazut foarte atent pt ca e o miscare sub un milimetru, dar este. si exact atunci e si tremuratul caroseriei un pic mai pronuntat. la voi cum e? astept informati de la toata lumea dar mai ales de la dionescux care are scangauge2 unde vede clar diferentele de turatie.
oricum nu e anormal, am vazut la masini in 4 pistoane, logan 1.6, astra g 1.6 unde varia relanti-ul mult mai vizibil ca la mine.
acel tremurat la relanti de care s-a tot vorbit...
Moderator: Echipa Tehnica
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
Fiind motorul atat de mic, orice actiune care necestia un consum de curent sau vre-un alt fel de efort cat de mic din partea acestuia este resimtit si in consecinta poate duce la modificarea turatiei. Am observat asta de la inceput. Misca de volan si o sa vezi ca servoul iti creste putin turatia, calca frana si se va intampla la fel, aprinde un far si vezi cum o sa scada.. pana si treapta 1 de la ventilatorul de climatizare (fara AC ca acolo e ultra evident) o sa vezi ca duce la o modificare a turatiei. Si atunci... ce se intampla cand nu faci nimic din toate astea si totusi turatia se modifica?... pai ... incurcate sunt caile motorului
... poate fi orice consumator care porneste din cand in cand ... primul lucru la care ma gandesc este elicea de la ventilatorul de racire... de pe radiator... motorul care o invarte trebuie sa fie un consumator demn de luat in considerare.
Nu stiu exact la ce te referi.. daca treaba asta pe care o observi tu se refera doar la perioada cand motorul e rece, atunci este "case closed"... am vazut masini la care acel "shoc electonic" .. ca numai shoc nu e de fapt.. creea variatii de-a dreptul nesimtite ale turatiei pana ce se incalzea motorul... deci, nimic nou sub soare.

Nu stiu exact la ce te referi.. daca treaba asta pe care o observi tu se refera doar la perioada cand motorul e rece, atunci este "case closed"... am vazut masini la care acel "shoc electonic" .. ca numai shoc nu e de fapt.. creea variatii de-a dreptul nesimtite ale turatiei pana ce se incalzea motorul... deci, nimic nou sub soare.
- Renault Megane II.2 Luxe Privilege - 1.6 16V 110CP
_________
Foste:
- Citroen C1 Cool Air 1.0 VVT-i 68CP
- Nissan Almera LX 1.4 16V - 90CP
- Dacia 1310 1.4 - CP: cati dadea Al' de Sus
_________
Foste:
- Citroen C1 Cool Air 1.0 VVT-i 68CP
- Nissan Almera LX 1.4 16V - 90CP
- Dacia 1310 1.4 - CP: cati dadea Al' de Sus
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Tremuratul ala poate fi din cauze multiple, incepind cu benzina. Dar luati in considerare ca motorul de pe C1 are 3 cilindrii, deci e destul de dezechilibrat.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
cu siguranta e un factor f important faptul ca motorul e in 3, plus find vorba de o masina ieftina sistmul de absorbtie a vibratiilor este primitiv.(ca un polo happy nu vibreaza asa)
oricum am mai studiat problema si i se pare ca fluctuatiile de turatie apar doar daca am alergat-o sau daca merg mult in aglomeratie. probabil nici benzina nu e super. inainte puneam carrera 100 si acum top 99+.(oricum carrera NU merita, e MULT prea scumpa
)
oricum am mai studiat problema si i se pare ca fluctuatiile de turatie apar doar daca am alergat-o sau daca merg mult in aglomeratie. probabil nici benzina nu e super. inainte puneam carrera 100 si acum top 99+.(oricum carrera NU merita, e MULT prea scumpa

Salut
Sa sti ca si eu imi puneam intrebari.
La mine cred ca tremuraturile au fost de la benzina. La ultimul plin, la ralanti se cam zdruncina motorul. Ca variatii de turatie erau cresteri si scaderi de pana la 50 rpm.
Am schimbat benzina si acum merge ok.
Masajul la scaun il am cand aprind farurile si dau drumul la aerul conditionat. ... face bine la spate.
Sa sti ca si eu imi puneam intrebari.
La mine cred ca tremuraturile au fost de la benzina. La ultimul plin, la ralanti se cam zdruncina motorul. Ca variatii de turatie erau cresteri si scaderi de pana la 50 rpm.
Am schimbat benzina si acum merge ok.
Masajul la scaun il am cand aprind farurile si dau drumul la aerul conditionat. ... face bine la spate.

dionescux scrie: ... face bine la spate.
La Mercedes dai o galeata de bani sa-ti pui asa ceva ... voi aveti gratis si nu va place

- Renault Megane II.2 Luxe Privilege - 1.6 16V 110CP
_________
Foste:
- Citroen C1 Cool Air 1.0 VVT-i 68CP
- Nissan Almera LX 1.4 16V - 90CP
- Dacia 1310 1.4 - CP: cati dadea Al' de Sus
_________
Foste:
- Citroen C1 Cool Air 1.0 VVT-i 68CP
- Nissan Almera LX 1.4 16V - 90CP
- Dacia 1310 1.4 - CP: cati dadea Al' de Sus
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187776
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11818
Cel mai nou membru alexanes