Probleme cu C1
Moderator: Echipa Tehnica
Probleme cu C1
Tocmai mi-am luat un C1. As vrea sa stiu la ce probleme ar trebui sa ma astept pe viitor. SI daca tot suntem la capitolul asta, poate imi si dati niste sfaturi despre ce ar trebui sa-i fac si ce sa nu-i fac pt. ca sa nu regret mai tarziu ;)
Pana acum am remarcat un oarecare joc a manetei schimbatorului de viteze (parerea mea e ca trebuie strans un surub sau, oricum, un remediu minor de genul asta).
O alta roblema pe care sper s-o remediez cu o foarte scurta vizita la service este legata de inchiderea portbagajului: trebuie sa il apas sau sa il trantesc tare ca sa se inchida (prefer prima varianta :P ) iar odata inchis, garnitura (chederul) scartie in mers.
P.S. Masina are in jur de 1.000 km
Pana acum am remarcat un oarecare joc a manetei schimbatorului de viteze (parerea mea e ca trebuie strans un surub sau, oricum, un remediu minor de genul asta).
O alta roblema pe care sper s-o remediez cu o foarte scurta vizita la service este legata de inchiderea portbagajului: trebuie sa il apas sau sa il trantesc tare ca sa se inchida (prefer prima varianta :P ) iar odata inchis, garnitura (chederul) scartie in mers.
P.S. Masina are in jur de 1.000 km
Re: Probleme cu C1
bortosc scrie:Pana acum am remarcat un oarecare joc a manetei schimbatorului de viteze (parerea mea e ca trebuie strans un surub sau, oricum, un remediu minor de genul asta).
La orice maºinã e un joc minor stânga-dreapta. La asta te referi?
Re: Probleme cu C1
DanCld scrie:bortosc scrie:Pana acum am remarcat un oarecare joc a manetei schimbatorului de viteze (parerea mea e ca trebuie strans un surub sau, oricum, un remediu minor de genul asta).
La orice maºinã e un joc minor stânga-dreapta. La asta te referi?
Nu ma refer la cursa normala a schimbatorului.
E un joc de 2-3 mm in orice dirctie l-ai lua (nu doar stanga-dreapta). Jocul e acelasi indiferent daca e in viteza sau in punctul mort. Se simte clar ca provine din maneta si nu din cutie. Eu am asociat faza cu o piulita care nu e stransa...
probleme
k, sunt nou p aici!
am citit tot ce atzi scris despre c1 vre-o 2-3 h shi e super interesant!
am un c1 d prin iulie2006, cool air, blue d'argon si k mai totzi sunt super incantat de el!
asta in ciuda unor mici probleme aparute(p care le-am vazut si la aygo&107, cel putzin prima) si anume:
- stopul de deasupra portbagajului crapa la stropitor, indiferent de model - c1, aygo, 107;
- butonul de la avarii mi-a crapat ( probabil din cauza diferentzelor de temperatura);
- doar au crapat, nu au cazut!.
evident la ats mi-au spus la revizia d 1500-2500 k garantzia nu acopera!
problema e k eu sunt mai bulangiu si am inceput o corespondentza cu www.citroen.fr. concluzia dupa cateva zile: atsu' m-a invitat sa trec p la ei sa se remedieze problemele! asta era p la inceputul lui dec.
atunci nu au avut piesele si a ramas k ma suna knd ajung! NU M-AU SUNAT INCA(08.01.2006)
da e k! k mi-e imi place sa corespondez cu francezii!
chiar si in engleza (nu se supara)!
si zic eu, k in vre-o 3-4 sapt le mai dau un mail la mama lor akolo, in fr ka sa se mishte lucrurile mai rpd!
ce ma mira e k nimeni nu a zis d chestiile astea!
iar stopul crapat, apare la toate modelele(c1, 107, aygo)!
cu tupeu! cat avetzi garantzie!
succes& astept puncte de vedere
am citit tot ce atzi scris despre c1 vre-o 2-3 h shi e super interesant!
am un c1 d prin iulie2006, cool air, blue d'argon si k mai totzi sunt super incantat de el!
asta in ciuda unor mici probleme aparute(p care le-am vazut si la aygo&107, cel putzin prima) si anume:
- stopul de deasupra portbagajului crapa la stropitor, indiferent de model - c1, aygo, 107;
- butonul de la avarii mi-a crapat ( probabil din cauza diferentzelor de temperatura);
- doar au crapat, nu au cazut!.
evident la ats mi-au spus la revizia d 1500-2500 k garantzia nu acopera!
problema e k eu sunt mai bulangiu si am inceput o corespondentza cu www.citroen.fr. concluzia dupa cateva zile: atsu' m-a invitat sa trec p la ei sa se remedieze problemele! asta era p la inceputul lui dec.
atunci nu au avut piesele si a ramas k ma suna knd ajung! NU M-AU SUNAT INCA(08.01.2006)
da e k! k mi-e imi place sa corespondez cu francezii!
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
si zic eu, k in vre-o 3-4 sapt le mai dau un mail la mama lor akolo, in fr ka sa se mishte lucrurile mai rpd!
ce ma mira e k nimeni nu a zis d chestiile astea!
iar stopul crapat, apare la toate modelele(c1, 107, aygo)!
cu tupeu! cat avetzi garantzie!
succes& astept puncte de vedere
probleme C1
Masina e foarte buna cu o singura exceptie FRANELE...Nu e de gluma, dar masina asta imi aduce aminte de Oltcit. In rest e super OK!
-
- RETRAS LA PENSIE
- Mesaje: 2436
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
- Localitate: Bucuresti
Re: probleme C1
Spune te rog la ce te referi!mirceab scrie:Masina e foarte buna cu o singura exceptie FRANELE...
Mie mi se pare ca franele sunt excelente (am avut si Oltcit si functionau la fel de bine).
Am observat insa ca masina scoate fum negru la accelerari mai puternice. Se vede si daca turez masina pe loc. E normal asa ceva ?
Deci motorul nu e cel diesel, e 1.0i. Masina are aproape 1000 km.. si nu am fortat-o prea tare fiind in rodaj.
Am observat insa ca masina scoate fum negru la accelerari mai puternice. Se vede si daca turez masina pe loc. E normal asa ceva ?
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
-
- RETRAS LA PENSIE
- Mesaje: 2436
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
- Localitate: Bucuresti
mirceab scrie:Ce spui tu e aiurea Fum negru la C1? Imposibil La fel de imposibil ca frane bune la Oltcit! Fii serios!
Trebuie sa verifici nivelul ulei si lichid racire. Filtrul de aer nu are probleme decat dupa 20000km Daca nivelel sunt bune mergi la service
Cred ca ai avut parte de un Oltcit vai de mama lui ca vad ca o tii una si buna cu franele astea. Oltcitul are niste frane super si nu e doar parerea mea.
- MARIAN
- Admin CITROclub
- Mesaje: 3044
- Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
- Localitate: Buzau
- Masina: Xantia 1.9TD VSX
- 2: C5 2.0 HDI 110CP
- Contact:
Frane super comparate cu ce??
@ Matrixule inteleg ca omul sau C1 are ceva probleme cu franele dar, nu e cazul sa amestecam Oltcitul in necazurile lui. Franele Oltcitului sunt discuri ventilate fata, discuri spate, pompa dubla si o greutate relativ mica. Are un circuit de franare si o frana eficienta comparat cu multe alte masini.
Conduc zilnic si Oltcitul si Xsara .Nu am absolut nicio problema cu trecerea de pe Xsara pe Oltcit la capitolul frane. Intr-adevar apas mai tare pedala pt ca oltcitul nu are servo,insa franeaza absolut in regula.
E posibil sa fie doar o problema particulara cu acel c1 .
E posibil sa fie doar o problema particulara cu acel c1 .
Ultima oară modificat Mie 07-Feb-2007 21:13 de către mariuss, modificat 1 dată în total.
^
^
^
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 19 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187681
Total subiecte 18620
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 2
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11708
Cel mai nou membru Ibr_subaib