Pagina 1 din 1

functionare ventilator picasso

Scris: Sâm 13-Apr-2013 16:40
de george73315
Buna ziua, imi cer scuze pentru ca stiu ca s-a mai discutat problema, dar nu ii dau de cap si nu vreau sa se amestece problemele sau solutiile :)
Ventilatorul meu de la radiator, daca am aerul conditionat oprit (pe ECO dar ventilatia pornita) nu porneste. E drept ca nici foarte frig nu a fost si poate veti zice ca nu e necesar. Temperatura nu mi-a depasit 3 linii in bord nicicodata si am facut si drumuri lungi in afara localitatii si in localitate (adica am mers si prin Bucuresti bara la bara).
Daca pornesc AC-ul porneste si ventilatorul pentru maxim 4-5 secunde si apoi se opreste 30-40 secunde si ciclul se reia. Aer rece baga bine. Am inteles de aici de pe forum ca ar fi o posibilitate cu releele de la ventilator. Prin amabilitatea colegului de aici CBX, ocazie cu care ii multumesc si aici ca si-a pierdut vremea cu mine in telefon si pe net, am verificat sigurantele (nu stiu exact care sunt de la treapta 1 si 2 dar am sfarsit prin a le verifica pe toate) si sunt ok, am permutat releele intre ele sa vad daca e vreo schimbare in functionarea ventilatorului, cu motorul cald- nici o schimbare : Pe ECO ventilatorul nu porneste, cu Ac-ul pornit, cum am spus...porneste pe maxim, se opreste, iar porneste
Am primit de la CBX si schema ventilatorului ( nu am modelul ale caror relee au rezistenta in forma de arc si siguranta termica de 184 grade care se arde) si nu ma dumiresc cum dau de rezistentele de pe pozitia 12 si 13 din desen de 0,50, sau 0, 84 ohm. Aveti idee cum ajung sa le verific? Trebuie sa demontez masca (spoilerul fata) ? Sunt in alta parte si nu pe ventilator? Iar daca si acestea sunt bune unde sa caut, e posibil sa fie din calculatorul masinii sa nu comande pornirea acestui ventilator pe treptele 1,2?
Mentionez ca am fost si la service si mi s-a zis ca atata vreme cat temperatura apei nu creste si ac ul merge sa stau linistit ca asa pornesc pe maxim unele masini si mi s-a dat exemplu de nu stiu ce BMW-uri langa care fiind te sperii cand porneste ventilatia pe maxim si se opreste. Sau ca acest simptom se poate sa denote o problema cu presiunea agentului frigorific, sau o problema eventuala a compresorului...
Atasez linkul primit de la CBX . Va multumesc si scuze de postul lung

http://postimg.org/image/vmqll6531/

Scris: Mie 24-Apr-2013 11:23
de george73315
S-a rezolvat si la mine cu celebra siguranta termica de pe rezistenta spiralata, numai ca era in fata si a trebuit sa dau masca jos si nu pe deasupra in compartiment motor pe radiator cum intelesesem eu. Acolo se afle cele 3 relee. Ii multumesc inca odata lui Cbx pentru timpul pierdut cu mine si pentru schema instalatiei fata. Sa auzim de bine.

Scris: Mie 24-Apr-2013 12:09
de cbx
sanatos sa fii si :steering: placut