urmatorul citat e luat din programul autodata si se refera la modul de operare al inchiderii centralizate la xsara
"-Pressing lock button (Fig.1) once activates central locking and alarm.
-Pressing lock button (Fig.1) again whithin 5 seconds of locking the vehicle activates double locking system. "
fig1 este o cheie cu butoane de xsara si lock button e bineinteles butonul de inchis de pe cheie
Intrebarea mea este daca stie cineva ce este acest "double locking system" si ce face el.
inchidere centralizata-double locking
Moderator: Echipa Tehnica
Serios acum, din cate stiu, odata cu inchiderea centralizata, cand am luat masina mi s-a spus ca se imobilizeaza si motorul. Nu in sensul propriu ca nu se mai misca...nu sariti pe mine.
Adica din computer se dezactiveaza ceva pe-acolo si nu mai poate fi pornit chiar daca ai cheie (ma refer aici si la cheia de rezerva, dar care nu are butoanele alea). Deci, eu nu m-as "juca" cu chestii din astea decat dupa ce stiu foarte bine ce fac. Au fost cateva cazuri printre noi care au ramas pe langa masini si nu-mi doresc acest lucru.
Adica din computer se dezactiveaza ceva pe-acolo si nu mai poate fi pornit chiar daca ai cheie (ma refer aici si la cheia de rezerva, dar care nu are butoanele alea). Deci, eu nu m-as "juca" cu chestii din astea decat dupa ce stiu foarte bine ce fac. Au fost cateva cazuri printre noi care au ramas pe langa masini si nu-mi doresc acest lucru.
Imobilizatorul motorului are legatura doar cu chipul din cheie; daca ai o cheie cu chip in raza de actiune a imobilizatorului atunci motorul se deblocheaza si poate porni; evident cu conditia ca si cheia sa fie "cunoscuta" de calculator.
Nu cred ca e vreun pericol cu chestia asta double locking pt ca e f probabil s-o actionezi si involuntar ; daca ar spune sa tii apsat un buton pt 5 secunde atunci inseamna ca e o masura de protectie.
Eu oricum nu am alarma la masina si daca cheia e la mine in mana n-am cum sa raman pe afara
Nu cred ca e vreun pericol cu chestia asta double locking pt ca e f probabil s-o actionezi si involuntar ; daca ar spune sa tii apsat un buton pt 5 secunde atunci inseamna ca e o masura de protectie.
Eu oricum nu am alarma la masina si daca cheia e la mine in mana n-am cum sa raman pe afara
de fraier ce sunt, de multe ori am apasat de doua ori butonul lock in intervalul sus mentionat si singura urmare a fost ca au mai clipit o data semnalizatoarele...fara alte consecinte wheew
in schimb destul de repede mi s-a stricat un contact la usa si a trebuit schimbat (o fi fost vina mea? n-o fi fost ) mi se descuia masina singura pe ploaie nu e de ras...sama fi vazut cum stergeam apa de la incuietoare si stalp
ceea ce pizmuiesc eu la alte inchideri centralizate este cum uita omu sa-si inchida geamul, armeaza alarma si minune, daca apasa de doua ori, se-nchide si geamul...
parca noi eram aia in contact cu tehnologia
in schimb destul de repede mi s-a stricat un contact la usa si a trebuit schimbat (o fi fost vina mea? n-o fi fost ) mi se descuia masina singura pe ploaie nu e de ras...sama fi vazut cum stergeam apa de la incuietoare si stalp
ceea ce pizmuiesc eu la alte inchideri centralizate este cum uita omu sa-si inchida geamul, armeaza alarma si minune, daca apasa de doua ori, se-nchide si geamul...
parca noi eram aia in contact cu tehnologia
Cosmin
high energy music expression
high energy music expression
- ovicti
- simpatizant
- Mesaje: 88
- Membru din: Vin 22-Iul-2005 21:49
- Localitate: Timisoara
- Masina: Citroen Cactus 1.6 HDI
- 2: Citroen Xsara 1.6 16V
- 3: Citroen Xsara 2.0 HDI
double lock= dead lock= secure lock = safe lock = super lock = inchiderea supercentralizata.
Toate se refera la acelasi lucru , denumirea difera in functie de producatorii masinilor.
La Xsara mea (productie 2001) nu pare sa am asa ceva, desi este echipare de varf. Probabil a aparut mai tarziu.
Oricum e curioasa chestia cu secure lock la a doua apasare.
La Audi se face secure pe prima si daca se mai apasa o data butonul de lock trece in lock simplu (cand masina poate fi deschisa totusi de la manerele din interior).
La BMW daca se opreste motorul inainte de a deschide usa atunci face secure. Daca se deschide intai usa si apoi e oprit motorul face doar lock (la un cabrio se poate si sari peste usa si atunci tot lock simplu se obtine - si la alte tipuri de caroserii se poate iesi târâs, pe fereastra)
Functia a doua se numeste intr-adevar "Comfort Open/Close" si are o mai mare legatura cu inchiderea/deschiderea geamurilor decat cu incuierea usilor sau alarma.
Aici exista multe variatii: de la inchiderea/ deschiderea simpla, comandata prin apasarea lunga a butoanelor lock/unlock ... pana la inchidere automata daca incepe sa ploua sau deschidere automata cand calitatea aerului din habitaclu nu e corespunzatoare (o foloseste BMW la masinile cu hidrogen).
Toate se refera la acelasi lucru , denumirea difera in functie de producatorii masinilor.
La Xsara mea (productie 2001) nu pare sa am asa ceva, desi este echipare de varf. Probabil a aparut mai tarziu.
Oricum e curioasa chestia cu secure lock la a doua apasare.
La Audi se face secure pe prima si daca se mai apasa o data butonul de lock trece in lock simplu (cand masina poate fi deschisa totusi de la manerele din interior).
La BMW daca se opreste motorul inainte de a deschide usa atunci face secure. Daca se deschide intai usa si apoi e oprit motorul face doar lock (la un cabrio se poate si sari peste usa si atunci tot lock simplu se obtine - si la alte tipuri de caroserii se poate iesi târâs, pe fereastra)
Functia a doua se numeste intr-adevar "Comfort Open/Close" si are o mai mare legatura cu inchiderea/deschiderea geamurilor decat cu incuierea usilor sau alarma.
Aici exista multe variatii: de la inchiderea/ deschiderea simpla, comandata prin apasarea lunga a butoanelor lock/unlock ... pana la inchidere automata daca incepe sa ploua sau deschidere automata cand calitatea aerului din habitaclu nu e corespunzatoare (o foloseste BMW la masinile cu hidrogen).
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187675
Total subiecte 18618
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 2
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11706
Cel mai nou membru bern