multumesc khan.
Cred ca ai dreptate. Poate din cauza uzurii periilor, praful depus intre inelele colectoare de pe rotor a marit curentul absorbit si a provocat arderea tranzistorilor. Am desfacut motorul cu toate ca este incpsulat, am curatat periile, am sters praful de grafit de pe inelele colectoare si dintre ele. L-am montat la loc. Functioneaza bine dar comanda este manuala - cu intrerupator. Am necazuri la refacerea cablajului. Caut un regulator din dezmembrari, daca are cineva il cumpar.
Probleme aeroterma
Moderator: Echipa Tehnica
multumiri si precizari
Multumiri, fireste, domnului ovidiu_nemteanu pentru descrierea extrem de precisa a etapelor repararii ventilatorului de climatizare. Eu ma alatur celor care au scutit o circa de bani pe piese si munca doar pentru ca sint "de origine", investind numai vreo 25 de lei (4 tranzistoare, ca sa fiu sigur, si pasta conductoare) si 2 ore de munca. Pentru oricine care nu se sperie de un patent sau de-o surubelnita, e o treaba relativ simpla repararea ventilatorului, asa cum a descris de domnul ovidiu_nemteanu. Multumiri, inca o data.
Acum precizarile, ca sa nu pateasca si altii cum am patit eu. Nu imi dau cu stingul in dreptul la "surubarit", dar atita vreme cit nu ai informatia completa, risti sa strici altele: dupa desfacerea surubului care tine fixeaza coloana de directie pe axul casetei de directie, NU SE VA ROTI VOLANUL nici macar o tura stinga/dreapta, pentru ca ulterior sau chiar atunci se rupe o banda flexibila cu 4-5 conductori electrici care face legatura la airbagul soferului si la comenzile audio ale volanului. Inca nu stiu cum voi rezolva problema, dar de data asta cred ca trebuie sa marchez niste bani la un magazin de piese, avind in vedere ca pare o reparatie delicata si cu sanse mici sa reziste in timp
Succes tuturor !
Acum precizarile, ca sa nu pateasca si altii cum am patit eu. Nu imi dau cu stingul in dreptul la "surubarit", dar atita vreme cit nu ai informatia completa, risti sa strici altele: dupa desfacerea surubului care tine fixeaza coloana de directie pe axul casetei de directie, NU SE VA ROTI VOLANUL nici macar o tura stinga/dreapta, pentru ca ulterior sau chiar atunci se rupe o banda flexibila cu 4-5 conductori electrici care face legatura la airbagul soferului si la comenzile audio ale volanului. Inca nu stiu cum voi rezolva problema, dar de data asta cred ca trebuie sa marchez niste bani la un magazin de piese, avind in vedere ca pare o reparatie delicata si cu sanse mici sa reziste in timp
Succes tuturor !
daca se va arde din nou, am, dupa cum ziceam, inca 2 tranzistori de rezerva.. asta asa, ca o gluma, pentru ca altfel sigur ca nu e vreo fericire sa ma inghesui pe sub volan, mai ales pe frigurile astea.. Nu pare nimic in neregula cu electromotorul. Daca vrei, sint in perioada de proba cu noii tranzistori, si in functie de cit va rezista reparatia o sa iti confirm sau nu temerea. Merg deja cu ei de vreo 2 saptamini. Multumesc, oricum, pentru ingrijorare.
PS: banda aia nenorocita pe care eu am rupt-o costa aprox 1000 de ron, drept pentru care m-am apucat de chirurgie neuronala cu letconul, si se pare ca imi va reusi, stimulat de pret... Totusi, in caz de "fatal error", poseda cineva asa ceva la SH ? Vorbesc de un Xsara Picasso 1.6 benzina din 2001. Multumesc !
PS: banda aia nenorocita pe care eu am rupt-o costa aprox 1000 de ron, drept pentru care m-am apucat de chirurgie neuronala cu letconul, si se pare ca imi va reusi, stimulat de pret... Totusi, in caz de "fatal error", poseda cineva asa ceva la SH ? Vorbesc de un Xsara Picasso 1.6 benzina din 2001. Multumesc !
hop cu pozele..
ideea este ca am reusit sa lipesc la loc, prin cositorire, dracia aia de banda.. nu stiu cum am reusit, dar era rupta in trei locuri. cel putin "pe uscat" functioneaza ok ca si continuitate a circuitului, dar daca zilele urmatoare auziti pe la tv de unu' care si-a spart gura intr-un airbag sarit aparent inexplicabil, inseamna ca sint eu si reparatia a cazut testul "la cald"..
Oricum, trage o privire la imagini, si daca e ceea ce ai tu atunci fa un pret corect si mai vorbim. Merci !
ps: banda despre care vorbesc eu este in interiorul acestei capsule. pe mine ma intereseaza tot ansamblul, inclusiv mufele, evident
ideea este ca am reusit sa lipesc la loc, prin cositorire, dracia aia de banda.. nu stiu cum am reusit, dar era rupta in trei locuri. cel putin "pe uscat" functioneaza ok ca si continuitate a circuitului, dar daca zilele urmatoare auziti pe la tv de unu' care si-a spart gura intr-un airbag sarit aparent inexplicabil, inseamna ca sint eu si reparatia a cazut testul "la cald"..
Oricum, trage o privire la imagini, si daca e ceea ce ai tu atunci fa un pret corect si mai vorbim. Merci !
ps: banda despre care vorbesc eu este in interiorul acestei capsule. pe mine ma intereseaza tot ansamblul, inclusiv mufele, evident
Salut! Da intradevar domnul ovidiu_nemteanu a descris intocmai asa cum este la Xsara Picasso demontarea ventilatorului...dar din nefericire pentru mine nu am vazut postul si bineinteles ca m-am pus si am razuit tot "betonul" ala care era pe placa electronica si sigur ca am smuls in incercarea mea ceva tranzistori si cred ca un circuit Asa ca am cam dat-o in bara si a trebuit sa fac comanda de unul nou nu de origine care m-a costat 465 lei...Deci va recomand cu caldura sa respectati intocmai postul detaliat pentru Xsara Picasso ca sa nu patiti ca mine..As vrea sa fac o remarca ca sa nu rotiti din greseala volanul si sa pierdeti pozitia dati un semn cu un marker pe coloana de directie pentru ca la remontare sa vina totul exact cum a fost..SUCCESURI!!!!
-
- just curious
- Mesaje: 11
- Membru din: Dum 26-Mar-2006 10:32
- Localitate: Drobeta Turnu Severin
Probleme aeroterma
Am si eu un Citroen C4 Grand Picasso cu aceeasi problema, imi puteti spune unde se afla modulul respectiv si cum il demontez.
-
- just curious
- Mesaje: 6
- Membru din: Dum 04-Ian-2009 19:48
- Localitate: Bucuresti
salut
Eu am avut o problema similara la Xsara 2 si am inlocuit cei 2 tranzistori din regulator cre se arsese, asta e a 2 a iarna de cand i-am inlocuit si nu am mai avut probleme.... sucees .
Re: Probleme aeroterma
la un c5 modelul 2005-2008 cum se scoate acea aeroterma din bord ??? ca se aude un sunet f urat si uneori nu mai merge clima apoi isi revine
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187756
Total subiecte 18617
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 2
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11707
Cel mai nou membru catalinos