Pagina 3 din 3

Scris: Dum 15-Apr-2007 13:45
de dj01fad
idem khan, punele linistit; umbla multi cu distantiere de 25 si nu au probleme, si tu te cramponezi la 1,5 8) ; din moment ce fabricantul (si nu orice fabricant) le-a facut asa, si are licenta pt a le vinde, inseamna ca poti sa le folosesti linistit; apropo, unde le-ai gasit tu, aveau cumva si de cx???

Scris: Dum 15-Apr-2007 17:17
de nicum
@dj01fad: poate aia umbla cu 5 prezoane la roata, nu cu 4 :wink:

Scris: Lun 16-Apr-2007 09:47
de bezz
http://www.spurverbreiterung.de/index.php?c=true&lan=uk

la catalogues dai click pe Wheel spacers according to brand in stanga alegi marca citroen si au orice model pentru citroen de la AX la C8, inclusiv, jumper si berlingo, dar nu au de CX :cry:
acolo ori te uiti ce au pentru alfa romeo, ori vorbesti cu khan ori le scrii la nemti.
pret distantiere+prezoane=319 ron
se comanda dupa catalog (se discuta si cu nemtii pt verificarea modelului/stocului) se achita 30-40% avans si apoi in max 3-4 saptamani sosesc jucariile
pe site au si preturi care difera cu max 10% fata de cele ale importatorului (racing nick)

Scris: Lun 14-Mai-2007 17:50
de bezz
Dupa lupte seculare ce au durat mai bine de 2 luni am reusit sa-i montez distantierele si implicit jantele de aliaj. Nu fara emotii...
Tinand cont de figurile facut de cei de la sama vis a vis de distantiere, le-am montat la mine in cartier, la IPSO, care btw e in procedura de lichidare (divizia roti) si au lichidari de stocuri la anvelope.
Am pus distantierele (conform manualului), prezoanele s-au strans cu cheia dinamometrica (aveau tabel :) ) si am plecat fericit.
Dupa 30m realizez ca am un sunet asemanator cu cel obtinut in copilarie daca puneam intre spitele bicicletei o bucata de pahar de inghetata...aveam motoras, care se auzea mai intens la viteze mici...si culmea eu il auzeam pe ambele parti... Shukar mare, m-am invartit vreo juma de ora prin zona (oricum la ce intersectii si ambuteiaje sunt in Baneasa nu ma puteam intoarce usor la IPSO)...deja ma vedeam vanzand jantele, cautand altele etc...ce mai, eram negru.
Ajung din nou la IPSO, le zic de zgomot, punem rabla pe elevator si hai sa invartim precum copiii tampiti de roti. In spatele fuzetei este ceva ca o farfurie din tabla ordinara, o aparatoare de noroi pentru disc/etrier/fuzeta care doar la o roata era usor descentrata si se freca de janta (oala) dand acel minunat zgomot. Am tras de farfuria aia, am indreptat-o si nu mai am nici un zgomot suspect.
Momentan sunt fericit (directia pare ok, n-am vibratii, dupa schimbarea placutelor, culmea, pe spate, mi-a disparut vuietul care-l aveam la franare) DAR:
- nu am verificat inca geometria (o voi face, probabil la ATS, ca la sama nu-s incantat);
- nu am facut testul autostrazii (adica am mers cu maxim 100/ora, deh, prin bucuresti).
Dupa aceste doua teste ma voi putea declara multumit...
Poze:

Imagine

Imagine

the spacers

Imagine

rotile au ramas frumos in interiorul caroseriei, oricum rolul distantierelor este nu estetic, ci mai mult functional

Imagine