Esapament xsara vtr 1,6 16V coupe
Scris: Vin 25-Apr-2008 13:25
Salutare dn nou,
Am iarasi o problema tipica masionilor vechi, s-a terminat imbinarea dintre teava de esapament, ce vine de la toba mica, si toba mare din spate. Din cate imi dau eu seama orice carpeala acolo nu va tine ca e ruginita povestea si e si o gaura, uzura normala la o masina germana probabil mult mai veche ca a mea.
Acum intrebarea este: pot inlocui doar acea bucata de teava dintre cele 2 tobe, sau tzeava asta vine cu toba mica ca la dacii?
Daca cineva are idee cam cat cost asa ceva mi-ar fi de f f f mare ajutor sa nu iau vreo tzeapa. De fapt in mom asta daca cineva stie orice solutie ii multumesc in avans, nu neaparat inloncuire(poate e vreo "carpeala" desteapta ce se poate face si eu nu stiu).
A doua intrebare daca tot am ajuns si eu la capitolul evacuare, unde e catalizatorul? (nu stiu de ce dar incep sa imi fac griji ca nu cumva teava asta sa fie atasata de alte minuni cand o cumpar printre care si catalizator). Eu am euro3.
Am iarasi o problema tipica masionilor vechi, s-a terminat imbinarea dintre teava de esapament, ce vine de la toba mica, si toba mare din spate. Din cate imi dau eu seama orice carpeala acolo nu va tine ca e ruginita povestea si e si o gaura, uzura normala la o masina germana probabil mult mai veche ca a mea.
Acum intrebarea este: pot inlocui doar acea bucata de teava dintre cele 2 tobe, sau tzeava asta vine cu toba mica ca la dacii?
Daca cineva are idee cam cat cost asa ceva mi-ar fi de f f f mare ajutor sa nu iau vreo tzeapa. De fapt in mom asta daca cineva stie orice solutie ii multumesc in avans, nu neaparat inloncuire(poate e vreo "carpeala" desteapta ce se poate face si eu nu stiu).
A doua intrebare daca tot am ajuns si eu la capitolul evacuare, unde e catalizatorul? (nu stiu de ce dar incep sa imi fac griji ca nu cumva teava asta sa fie atasata de alte minuni cand o cumpar printre care si catalizator). Eu am euro3.