Pagina 1 din 1

Esapament xsara vtr 1,6 16V coupe

Scris: Vin 25-Apr-2008 13:25
de vali_nis
Salutare dn nou,

Am iarasi o problema tipica masionilor vechi, s-a terminat imbinarea dintre teava de esapament, ce vine de la toba mica, si toba mare din spate. Din cate imi dau eu seama orice carpeala acolo nu va tine ca e ruginita povestea si e si o gaura, uzura normala la o masina germana probabil mult mai veche ca a mea.

Acum intrebarea este: pot inlocui doar acea bucata de teava dintre cele 2 tobe, sau tzeava asta vine cu toba mica ca la dacii?
Daca cineva are idee cam cat cost asa ceva mi-ar fi de f f f mare ajutor sa nu iau vreo tzeapa. De fapt in mom asta daca cineva stie orice solutie ii multumesc in avans, nu neaparat inloncuire(poate e vreo "carpeala" desteapta ce se poate face si eu nu stiu).

A doua intrebare daca tot am ajuns si eu la capitolul evacuare, unde e catalizatorul? (nu stiu de ce dar incep sa imi fac griji ca nu cumva teava asta sa fie atasata de alte minuni cand o cumpar printre care si catalizator). Eu am euro3.

Scris: Joi 01-Mai-2008 21:42
de NOS_feratu
... acelasi segment l-am pierdut si eu acum 1 luna ... solutia? una bucata teava pe diametru egal, una bucata sudor bun si una bucata aparat sudura MEDIU PROTEJAT (MIG, MAG, WIG, WAG) ... exclus oxiacetilenic sau electric
... cat despre catalizator eu stiu ca acesta se confunda cu prima toba de pe galeria de evacuare (unii ii spun toba mica altii ...incluzand VITA DE VIE ... ii spun toba mare ...) ... la tine fiind vorba de 1.6 benzinar nu poate fi vorba de FAP (adica al dracu de multa electronica plus un rezervor cu nu stiu ce eolys in el care finalmente se consuma) ... deci cred ca poti sa faci fara probleme orice interventii mecanice asupra tobei de esapament atata timp cat nu obturezi evacuarea ... spor la munca si la cautari ...