ambreiaj xsara
Scris: Joi 14-Mar-2019 21:10
Salutare ! Am avut ceva necazuri cu xsara mea din 2009 , un hdi de 90 de cai dca nu ma insel .
Intr o zi , fara avertisment , pedala so dus la fund si eu nu am mai putut schimba nici o vitez. Am oprit motorul , am schimbat viteza , dar pedala a ramas la fund . Am ridicat pedala cu mana si am continuat drumul , oarecum panicat . Am ajuns acasa , dar am mai patit asta de cateva ori . Am citit , e pistonasul de la pedala . Zis si facut , am comandat , a venit , am purces la schimbare , dar ce sa vezi , curge prin ambele porturi , ala de intrare de la rezervor cat si prin ala de iesire spre cilindrus secundar care actioneaza direct ambreiajul .
Pozitia de schimbare , e imposibila daca pot spune asa , dar am reusit sa pun totul la loc ...dar picura!!
Iesirea spre al doilea cilindru e etansare pe con , iar eu cand am scos pistonasul vechi am tras un pic de teava metalica. Nu e indoita vizibil , dar nu mai etanseaza pe noul cilidru . Picatura si secunda .
CUM ETANSEJ ACEASTA TEVUSCA...?! Ceva idei.?
Intr o zi , fara avertisment , pedala so dus la fund si eu nu am mai putut schimba nici o vitez. Am oprit motorul , am schimbat viteza , dar pedala a ramas la fund . Am ridicat pedala cu mana si am continuat drumul , oarecum panicat . Am ajuns acasa , dar am mai patit asta de cateva ori . Am citit , e pistonasul de la pedala . Zis si facut , am comandat , a venit , am purces la schimbare , dar ce sa vezi , curge prin ambele porturi , ala de intrare de la rezervor cat si prin ala de iesire spre cilindrus secundar care actioneaza direct ambreiajul .
Pozitia de schimbare , e imposibila daca pot spune asa , dar am reusit sa pun totul la loc ...dar picura!!
Iesirea spre al doilea cilindru e etansare pe con , iar eu cand am scos pistonasul vechi am tras un pic de teava metalica. Nu e indoita vizibil , dar nu mai etanseaza pe noul cilidru . Picatura si secunda .
CUM ETANSEJ ACEASTA TEVUSCA...?! Ceva idei.?