Pagina 1 din 1

termostat

Scris: Sâm 18-Iun-2016 21:27
de Jorj
Buna seara!
Am un Xsara de 1.4 benzina din 2003. Am circulat astazi in jur de 100 km si cand am ajuns acasa s-a aprins STOP in bord. A inceput s - a curga apa pe la busonul de racire. Radiatorul era rece. Furtunele parca sunt mai tari ca de obicei. Presupun ca este termostatul defect. (Mentionez ca pe traseu nu am avut probleme cu indicatiile acului indicator, totul a fost OK).
ESTE coerct? Am incercat sa o repornesc aceeasi problema.
Defecte posibile? Cum demontez termostatul ? Miine este duminica, luni liber si trebuie urgent s-a ma deplasez.
Dacă demontez termostatul pot circula 200 km?

Re: termostat

Scris: Dum 19-Iun-2016 07:37
de Jorj
Am verificat termostatul. Este OK
Dupa 3-5 min de functionat cu motorul pornit apa in vasul de expansiune face bule. Ea este rece, nici macar nu este calduta. Furtunele ce intra si ies din radiator sunt excesiv de tari.
Mentionez ca acum cateva luni (4) am schimbat garnitura de chiuloasa. Am facut cam 1000 de Km.
Sa fie tot garnitura de chiuloasa ????? S-au mai grav chiuloasa? In bord nu mi-a aratat nimic pana nu am ajuns acasa, am oprit si apoi am vrut sa parchez.S-a aprins STOP.
Dati-mi o parere.

Re: termostat

Scris: Dum 03-Iul-2016 20:03
de Florin florin
Posibil termostatul sa fie blocat pe inchis.
Legat de termostat,la mine se blocase pe deschis ,si cand a venit iarna ,la drum lung ,a inceput tot bordul sa faca precum un brad de craciun impreuna cu avariile si mi spunea sa opresc motorul,ca este supra incalzit,si eu nici caldura in interior nu aveam,am atins motorul ,radiatorul ,reci bocna,m am consultat ulterior pe forum si am descoperit cauza,era termostatul blocat pe deschis si motorul era racit continuu...
Sper sa ai o pb minora....
Te rog sa lasi scris dupa ce rezolvi problema

Re: termostat

Scris: Dum 12-Feb-2017 20:58
de Jorj
Problema nu a fost de la termostat, chiar dacă am pus unul nou. Pe masina am si GPL. Problema era de la membranele plamanului de GPL - erau blocate si era sa-mi distruga si motorul. Furtunurile de la radiator erau mai tari ca de obicei si mecanicul nu si-a dat seama; din cauza asta s-a ovalizat chiuloasa. Am rectificat-o, am schimbat plamanul GPL și merge OK. Deci daca aveti si GPL si aveti furtunul de la radiator gata sa explodeze sa stiti ca este de la plamanul GPL. Cam tarziu dar....
O zi buna!