Pagina 1 din 1
motorul parca se opreste
Scris: Lun 23-Aug-2010 11:39
de marocanu
Salut ! asa cum am spus motorul parca se opreste. atunci cind o turez si sunt nevoit sa pun frina mai brusc si calc ambreajul ,practic motorul ar trebui sa stea in relanti , dar surpriza turatia scade aproape de 500 de ture

dar numai atunci cind masina mai are putin si se opreste din mers. daca nu este iarna motorul revine la mersul lui normal imediat.daca este iarna mai se opreste si bineinteles rid toti cei de la stop de mine

. injectoare OK pornire OK consum super bun filtre schimbate ce credetica poate avea? ulei am pus 5w30 .
Scris: Joi 26-Aug-2010 15:33
de berzecus2003
sal ai pus lexia??? ,am aceleasi simptome ...si sunt de vina 2 injectoare care au returul marit.....
Scris: Dum 29-Aug-2010 22:52
de marocanu
Sal. da am testat si injectoarele sunt OK. cel mai nasol ajunge pe retur pe la 93 restul s-e incadreaza foarte bine. am pus si ulei 2 t si in afara ca a scazut consumul, motorul face cam tot la fel, cica pentru ca sistemul de injectie este simens acesta ar avea ceva probleme si asa s-e comporta

Scris: Mar 31-Aug-2010 12:26
de khan
zi mai bine cit aveau celelalte injectoare, asta cred ca era cel mai bun, nu cel mai nasol
Scris: Mar 31-Aug-2010 13:09
de Donnie
salut
cam aceesi problema o am si eu la masina, oscileaza turatia la relanti si cateodata dupa ce o accelerez mai tare si o las pe liber cand coboara relantiul se opreste motorul, am pus masina pe tester si nimic.
cineva de la un service mi-a zis sa curat admisia si nu mai stiu ce, am uitat exact(operatiunea costa cika in jur de 2- 2 si ceva milioane lei vechi).
Dupa ce o curat o sa revin cu un topic daca s-a rezolvat problema, Sper sa nu fie de la injectoare.
Scris: Mar 31-Aug-2010 13:15
de khan
o cureti degeaba. e de la injectoare sau de la regulatorul de presiune. cine s-a uitat pe tester s-a uitat ca vitelu' la...
Scris: Mar 31-Aug-2010 13:31
de Donnie
pai si cam ce s-ar putea face ? imi poti recomanda ceva ?
sa curat injectoare ? ... ca daca ma mai duc iar la alt service si mai dau bani degeaba si sa zica ca n-are nimic .. dasta nu m-am dus ink s-o curat ca mi-e ca dau bani degeaba si tot prost o sa mearga.
Multumesc anticipat
Scris: Mar 31-Aug-2010 20:55
de khan
injectoarele astea nu prea se curata, mai ales daca e vorba de un retur ff mare, se inlocuiesc. mai mergi inca o data si cere sa-ti dea un print (chiar print screen) cu parametri motorului si pune aici documentul. ma intereseaza sa vad procentul de deschidere e regulatorului si retururile la injectoare dupa ce masina a mers citeva minute cu testerul pus si valorile de retur s-au stabilizat
Scris: Mie 01-Sep-2010 08:27
de Donnie
Merci,
O sa merg azi la service citroen in craiova ... momentan lucrez in craiova si sa vad ce zic acolo
Scris: Mie 01-Sep-2010 11:19
de marocanu
la regulator nu s-a uitat. acest injector avea valoarea cea mai mare, celelalte se incadrau undeva in zona 80 -90
la mine relantiul sta beton face figuri doar asa cum am spus. atunci cind o turez mai tare si dupa aceia apas ambreajul si frinez mai brusc
Scris: Mie 01-Sep-2010 14:06
de Donnie
salut,
am uitat sa precizez ca eu am masina pe benzina,
am fost azi la service citroen in craiova si mi-au curatat clapeta de acceleratie sau motorasu pas cu pas si mi-a reinitializat computerul si merge bine acuma.
Mi-au zis ca nu e alceva stricat.
operatiunea m-a costat 230 de lei (150 lei testerul si 80 lei curatatul) m-i s-a parut cam mult pentru munca pe care au depus-o ei dar asta e, macar am invatat cum sa curat ala
Sper sa nu mai faca figuri
Multumesc pentru ajutor oricum
motorul parca se opreste
Scris: Mie 01-Sep-2010 19:03
de toro
Una din multele motive ce duc la scaderea turatiei si chiar oprirea motorului in momentul actionari franei poate fii si de la capsula vacumatica. Membrana sparta sau furtunul ce duce la acea capsula ,fisurat. Lucru intalnit azi si remediat (furtun fisurat ) la un -golf 4-benzina . In acest caz relantiul este oscilant si simptome de mers in 3.
Scris: Joi 02-Sep-2010 09:36
de marocanu
Sal intradevar atunci cind iau piciprul dupa frina se aude un fisiit (adica scapa aer pe acolo) poate fi acesta motivul??
motorul parca se opreste
Scris: Joi 02-Sep-2010 16:11
de toro
Verifica daca nu este furtunul fisurat ce duce la capsula vacumatica sau garnitura de la cuplaj ( pipa ) ce intra in capsula.. Daca sunt bune fa un test cu motorul pornit si cu pipa scoasa. Normal cand pui degetul pe acea pipa si il astupi, trebuie sa absoarba aerul si motorul merge rotund.Daca iei degetul, motorul da simptome de oprire si mers in 3 pistoane. Dar capsula mai are o supapa in partea din interiorul masini in locul in care se face legatura cu pedala. Si acea supapa are o membrana de compensare si daca este sparta nu mai se poate repara (este capsulata la unele modele) si are acelasi simptom asupra bunului mers al motorului.
Scris: Joi 02-Sep-2010 20:21
de khan
mea culpa, acuma am vazut ca ai benzina nu diesel, da, asta era prima chestie, sa cureti admisia