
Sofer idiot= probabil motor inghetat
Moderator: Echipa Tehnica
Sofer idiot= probabil motor inghetat
Dupa cum spune titlu a inghetat toata instalatia de racire,bocna. Eu stiam ca am antigel (adevaru ca nu mi prea pasa de masina) . Am reusit sa o fac sa porneasca, am lasat o 10 min la relanti, s-au mai dezghetat futunele, dar lichidu e inca rece. Am bagat niste antigel(cam tarziu,probabil degeaba) ,am gandit ca ajuta, dar dupa cele 10 min inca e rece lichidu. Cu ce draq se raceste motoru ala?? De aceea l am oprit sa nu se intample alte nenorociri. Cam care ar fii planu de bataie aici? Unu mai rapid asa, nu asteptarea primaverii
.

I am dat iar drumu ,vad ca s au incalzit conductele ,indica temperatura in bord(ca era blocat acu de la termperatura), faza e ca in 2-3 ore iar ingheta. Nu gasesc robinetu ala de evacuare sa bag si restu de antigel,eventual sa scot tot afara si sa cumpar restu de antigel inca vreo 4-5 litri sa mai scap de 1 problema, mai raman inca vreo 10



-
- de-abia inscris
- Mesaje: 3
- Membru din: Mie 01-Feb-2012 22:05
- Localitate: Valenii de Munte
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
-
- de-abia inscris
- Mesaje: 3
- Membru din: Mie 01-Feb-2012 22:05
- Localitate: Valenii de Munte
Mare mi-ar fi mirarea sa fi scapat fara nici o problema (ar avea o sansa daca mai avea ceva antigel ca atunci nu a inghetat complet) A patit si un prieten dupa ce a luat masina din service aia i-au pus antigel dar diluat, insa eu i-am pus o aeroterna pe motor vre-o 3 ore ca sa nu ii strice pompa de apa si dupa aia am pornit-o. Scuza-ti offtopicul dar poate mai invata cate cineva si daca e in situatia asta sa nu o porneasca asa inghetata ca intinde si cureaua de distribuitie forteaza si pompa de apa si pot avea si alte preobleme.
-
- pasionat
- Mesaje: 1207
- Membru din: Mar 29-Iul-2008 15:49
- Localitate: Brasov
- Masina: C.Xsara II 2004 16i - Coupe 110 cp.
- 2: Ford Ranger Pick-Up 2.0 EcoBlue- Double Cab.(2018)
Motorul nu crapa* asa 1 cu 2. Ca protectie au acele doape pe bloc-motor. Zici ca : ,,(adevaru ca nu mi prea pasa de masina),, ...foarte rau amice. Ori nu e a ta , ori nu stii cum se strang banii, si o ai fara sa transpiri pt. ea.. Invatati sa pretuiti masina ca altfel ea se razbuna ( pe potrtofelul vostru) !
Peace on earth ... War under the blanket !
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
Corect: exista acele dopuri in orice motor care ar trebui sa sara daca ingheata bocna
Si da..pana la blocul motor crapa altele: gen vas expansiune, radiator..apoi chiuloasa..si daca ai ghinion motorul. Insa exista posibilitatea astea, iar eu am vazut cazuri.
In mod normal, daca exista cat de cat antigel in masina si nu apa chioara, ar trebui sa se formeze ace astfel incat sa nu fie bocna.
Oricum, trebuie atentie mare ca pagubele produse pot depasi valoarea masini..
Si da..pana la blocul motor crapa altele: gen vas expansiune, radiator..apoi chiuloasa..si daca ai ghinion motorul. Insa exista posibilitatea astea, iar eu am vazut cazuri.
In mod normal, daca exista cat de cat antigel in masina si nu apa chioara, ar trebui sa se formeze ace astfel incat sa nu fie bocna.
Oricum, trebuie atentie mare ca pagubele produse pot depasi valoarea masini..
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
toro scrie:Motorul nu crapa* asa 1 cu 2. Ca protectie au acele doape pe bloc-motor. Zici ca : ,,(adevaru ca nu mi prea pasa de masina),, ...foarte rau amice. Ori nu e a ta , ori nu stii cum se strang banii, si o ai fara sa transpiri pt. ea.. Invatati sa pretuiti masina ca altfel ea se razbuna ( pe potrtofelul vostru) !
Da m ai prins aici ,nu e masina mea. Eu am pretentia sa bag motorina si sa mearga(poate cam mult), daca era a mea poate altfel erau lucrurile, oricum mi a papat destui bani nemernica

- e.miron
- pasionat
- Mesaje: 331
- Membru din: Vin 21-Sep-2007 21:36
- Localitate: Comanesti, Bacau
- Masina: Xantia 2.0 HDI110
- Contact:
Antigelul trebuie schimbat la 2 ani, pentru ca desi propietatile anti inghet si le pastreaza, pierde proprietatile de lubrifiere si curatare, pt ca el unge pompa de apa. Si manopera la schimbatul pompei de apa depaseste de 5-6 ori pretul pompei noi
Pana nu ajunge motorul la 80 grade nu circula apa din radiator, nici ventilatoarele nu pornesc. Si apoi dieselul se incalzeste in mers usor, nu pe loc. In mers se incalzeste in cateva minute.

s1lv1u scrie:Dupa cum spune titlu a inghetat toata instalatia de racire,bocna. Eu stiam ca am antigel (adevaru ca nu mi prea pasa de masina) . Am reusit sa o fac sa porneasca, am lasat o 10 min la relanti, s-au mai dezghetat futunele, dar lichidu e inca rece. Am bagat niste antigel(cam tarziu,probabil degeaba) ,am gandit ca ajuta, dar dupa cele 10 min inca e rece lichidu. Cu ce draq se raceste motoru ala?? De aceea l am oprit sa nu se intample alte nenorociri. Cam care ar fii planu de bataie aici? Unu mai rapid asa, nu asteptarea primaverii.
Pana nu ajunge motorul la 80 grade nu circula apa din radiator, nici ventilatoarele nu pornesc. Si apoi dieselul se incalzeste in mers usor, nu pe loc. In mers se incalzeste in cateva minute.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187776
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11818
Cel mai nou membru alexanes