motorul parca se opreste
Moderator: Echipa Tehnica
motorul parca se opreste
Salut ! asa cum am spus motorul parca se opreste. atunci cind o turez si sunt nevoit sa pun frina mai brusc si calc ambreajul ,practic motorul ar trebui sa stea in relanti , dar surpriza turatia scade aproape de 500 de ture
dar numai atunci cind masina mai are putin si se opreste din mers. daca nu este iarna motorul revine la mersul lui normal imediat.daca este iarna mai se opreste si bineinteles rid toti cei de la stop de mine
. injectoare OK pornire OK consum super bun filtre schimbate ce credetica poate avea? ulei am pus 5w30 .
-
berzecus2003
- pasionat
- Mesaje: 236
- Membru din: Dum 18-Apr-2004 16:30
- Localitate: bucuresti
zi mai bine cit aveau celelalte injectoare, asta cred ca era cel mai bun, nu cel mai nasol
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
salut
cam aceesi problema o am si eu la masina, oscileaza turatia la relanti si cateodata dupa ce o accelerez mai tare si o las pe liber cand coboara relantiul se opreste motorul, am pus masina pe tester si nimic.
cineva de la un service mi-a zis sa curat admisia si nu mai stiu ce, am uitat exact(operatiunea costa cika in jur de 2- 2 si ceva milioane lei vechi).
Dupa ce o curat o sa revin cu un topic daca s-a rezolvat problema, Sper sa nu fie de la injectoare.
cam aceesi problema o am si eu la masina, oscileaza turatia la relanti si cateodata dupa ce o accelerez mai tare si o las pe liber cand coboara relantiul se opreste motorul, am pus masina pe tester si nimic.
cineva de la un service mi-a zis sa curat admisia si nu mai stiu ce, am uitat exact(operatiunea costa cika in jur de 2- 2 si ceva milioane lei vechi).
Dupa ce o curat o sa revin cu un topic daca s-a rezolvat problema, Sper sa nu fie de la injectoare.
o cureti degeaba. e de la injectoare sau de la regulatorul de presiune. cine s-a uitat pe tester s-a uitat ca vitelu' la...
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
injectoarele astea nu prea se curata, mai ales daca e vorba de un retur ff mare, se inlocuiesc. mai mergi inca o data si cere sa-ti dea un print (chiar print screen) cu parametri motorului si pune aici documentul. ma intereseaza sa vad procentul de deschidere e regulatorului si retururile la injectoare dupa ce masina a mers citeva minute cu testerul pus si valorile de retur s-au stabilizat
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
salut,
am uitat sa precizez ca eu am masina pe benzina,
am fost azi la service citroen in craiova si mi-au curatat clapeta de acceleratie sau motorasu pas cu pas si mi-a reinitializat computerul si merge bine acuma.
Mi-au zis ca nu e alceva stricat.
operatiunea m-a costat 230 de lei (150 lei testerul si 80 lei curatatul) m-i s-a parut cam mult pentru munca pe care au depus-o ei dar asta e, macar am invatat cum sa curat ala
Sper sa nu mai faca figuri
Multumesc pentru ajutor oricum
am uitat sa precizez ca eu am masina pe benzina,
am fost azi la service citroen in craiova si mi-au curatat clapeta de acceleratie sau motorasu pas cu pas si mi-a reinitializat computerul si merge bine acuma.
Mi-au zis ca nu e alceva stricat.
operatiunea m-a costat 230 de lei (150 lei testerul si 80 lei curatatul) m-i s-a parut cam mult pentru munca pe care au depus-o ei dar asta e, macar am invatat cum sa curat ala
Sper sa nu mai faca figuri
Multumesc pentru ajutor oricum
-
toro
- pasionat
- Mesaje: 1207
- Membru din: Mar 29-Iul-2008 15:49
- Localitate: Brasov
- Masina: C.Xsara II 2004 16i - Coupe 110 cp.
- 2: Ford Ranger Pick-Up 2.0 EcoBlue- Double Cab.(2018)
motorul parca se opreste
Una din multele motive ce duc la scaderea turatiei si chiar oprirea motorului in momentul actionari franei poate fii si de la capsula vacumatica. Membrana sparta sau furtunul ce duce la acea capsula ,fisurat. Lucru intalnit azi si remediat (furtun fisurat ) la un -golf 4-benzina . In acest caz relantiul este oscilant si simptome de mers in 3.
-
toro
- pasionat
- Mesaje: 1207
- Membru din: Mar 29-Iul-2008 15:49
- Localitate: Brasov
- Masina: C.Xsara II 2004 16i - Coupe 110 cp.
- 2: Ford Ranger Pick-Up 2.0 EcoBlue- Double Cab.(2018)
motorul parca se opreste
Verifica daca nu este furtunul fisurat ce duce la capsula vacumatica sau garnitura de la cuplaj ( pipa ) ce intra in capsula.. Daca sunt bune fa un test cu motorul pornit si cu pipa scoasa. Normal cand pui degetul pe acea pipa si il astupi, trebuie sa absoarba aerul si motorul merge rotund.Daca iei degetul, motorul da simptome de oprire si mers in 3 pistoane. Dar capsula mai are o supapa in partea din interiorul masini in locul in care se face legatura cu pedala. Si acea supapa are o membrana de compensare si daca este sparta nu mai se poate repara (este capsulata la unele modele) si are acelasi simptom asupra bunului mers al motorului.
mea culpa, acuma am vazut ca ai benzina nu diesel, da, asta era prima chestie, sa cureti admisia
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187804
Total subiecte 18661
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11830
Cel mai nou membru Dady

