Buna ziua, tuturor!
Sunt posesorul unui saxo diesel din 2001.
De doua zile am urmatoarea problema: becul martor pentru autodiagnoza motor sta aprins. In prima zi masina a mers bine sau nu am sesizat eu diferente la mers. Astazi insa am constatat ca la viteza mai mare de 70-80 km/h merge prost, in sensul ca motorul nu mai are putere si uneori se manifesta ca si cum nu s-ar alimenta pentru o fractiune de secunda.
Daca a mai intalnit cineva problema de mai sus sau aveti vreo sugestie de remediere, va multumesc.
Personal presupun ca fara tester nu pot identifica cu certitudine defectul, insa un sfat nu strica...
Daca stie cineva un service in Ploiesti cu tester pentru citroen, va rog sa-mi spuneti si mie. Nu am avut probleme cu el de cand l-am cumparat si nu prea stiu unde sa ma duc sa-l pun pe tester.
Bec martor autodiagnoza
Moderator: Echipa Tehnica
-
- RETRAS LA PENSIE
- Mesaje: 2436
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
- Localitate: Bucuresti
nicum scrie:Cauta-l pe Cristi Stan. Detaliile de contact le gasesti la sectiunea de mecanici si service-uri independente.
Multumesc pentru sfat. Il voi cauta si o sa va tin la curent cu evolutia fenomenului.
Am rezolvat, partial. Pompa de injectie... Cred ca a fost infundata sau murdara. Meseriasul mi-a zis ca a gasit paletii uzati si i-a inlocuit, dar nu prea cred.N-am avut timp sa stau dupa el, asa ca il iau pe incredere. Problema e ca imi ramane in continuare becul aprins la bord. La tester imi arata eroare P1205 (P1205 Injector Circuit Open / Shorted - Cylinder #5) . Am incercat sa o sterg dar nu a mers. La un moment dat nu s-a mai aprins, insa dupa vreo cateva porniri s-a aprins din nou si a ramas aprins. Motorul insa merge bine...cel putin deocamdata!
mult fum, funingine si motorul nu merge rotund
Ce a i patit tu am patit si eu . Spune-mi nr. de telefon a meseriasului din Ploiesti. Adi 0745-144110, Ploiesti.
Voi continua povestea mea cu cateva detalii in ideea de a invata si altii din pataniile mele...
Pe scurt, la sfarsitul lui august, dupa interventia in pompa de injectie si schimbarea kitului de distributie, masina mea mergea oarecum bine, fara a sesiza alte probleme in afara faptului ca becul martor de diagnoza motor nu se stingea. Adevarata problema insa a aparut in toamna, odata cu racirea vremii, in sensul ca, la pornirea la rece, primele minute pana se incalzea, motorul mergea prost si nu tragea. Din vorba in vorba si din om in om, am facut un circuit pe la mai multi meseriasi din Ploiesti, teste pe programe de diagnoza care mai de care mai sofisticate, pareri diverse, de la valva EGR defecta la senzor de temperatura, contacte imperfecte, calculator de bord defect, etc., fara nicio rezolvare in fapt. Culmea, toti imi spuneau acelasi lucru, anume ca este un motor echipat cu o pompa de injectie mecanica, simpla, fara prea multa electronica pe el, insa la solicitarea unei solutii dadeau din umeri.
Ca sa scurtez povestea: intr-o zi, suparat de faptul ca tremurasem o jumatate de zi degeaba pe langa cei care-mi umblasera in pompa si avand convingerea ca defectiunea tot de acolo trebuie sa fie, m-am hotarat sa dau pompa jos sa vad ce se intampla. Zis si facut. Dau capacul de la distributie jos si ...surpriza...cureaua de distributie slaba... Dupa injuraturile de rigoare, intinderea curelei si reglarea avansului pompei...a doua surpriza...motorul incepe sa mearga rotund, becul de autodiagnoza se stinge si ramane stins pana in ziua de azi, cand scriu aceste randuri. Si uite-asa a trebuit sa treaca 5 luni, timp in care am facut aproape 12000 de km, pentru a rezolva o problema de 2 lei. Dar...Traim in Romania, cu meseriasii ei cu tot...! Asta fiind povestea mea, va doresc sa n-aveti parte de asemenea probleme!
@adi_pufu: daca mai vrei nr. de telefon al meseriasului in pompe da-mi PM.
Pe scurt, la sfarsitul lui august, dupa interventia in pompa de injectie si schimbarea kitului de distributie, masina mea mergea oarecum bine, fara a sesiza alte probleme in afara faptului ca becul martor de diagnoza motor nu se stingea. Adevarata problema insa a aparut in toamna, odata cu racirea vremii, in sensul ca, la pornirea la rece, primele minute pana se incalzea, motorul mergea prost si nu tragea. Din vorba in vorba si din om in om, am facut un circuit pe la mai multi meseriasi din Ploiesti, teste pe programe de diagnoza care mai de care mai sofisticate, pareri diverse, de la valva EGR defecta la senzor de temperatura, contacte imperfecte, calculator de bord defect, etc., fara nicio rezolvare in fapt. Culmea, toti imi spuneau acelasi lucru, anume ca este un motor echipat cu o pompa de injectie mecanica, simpla, fara prea multa electronica pe el, insa la solicitarea unei solutii dadeau din umeri.
Ca sa scurtez povestea: intr-o zi, suparat de faptul ca tremurasem o jumatate de zi degeaba pe langa cei care-mi umblasera in pompa si avand convingerea ca defectiunea tot de acolo trebuie sa fie, m-am hotarat sa dau pompa jos sa vad ce se intampla. Zis si facut. Dau capacul de la distributie jos si ...surpriza...cureaua de distributie slaba... Dupa injuraturile de rigoare, intinderea curelei si reglarea avansului pompei...a doua surpriza...motorul incepe sa mearga rotund, becul de autodiagnoza se stinge si ramane stins pana in ziua de azi, cand scriu aceste randuri. Si uite-asa a trebuit sa treaca 5 luni, timp in care am facut aproape 12000 de km, pentru a rezolva o problema de 2 lei. Dar...Traim in Romania, cu meseriasii ei cu tot...! Asta fiind povestea mea, va doresc sa n-aveti parte de asemenea probleme!
@adi_pufu: daca mai vrei nr. de telefon al meseriasului in pompe da-mi PM.
am rzolvat problema
Sonda lamnda . Am schimbat-o la Citroen Brasov - District Serv. Ieftin si repede. Bravo lor.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187675
Total subiecte 18618
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 2
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11706
Cel mai nou membru bern