Salutare.
Saptamana trecuta dupa un mers mai sportiv 4000-5000 de ture s-a aprins beculetu de "check engine" , am lasat-o mai moale si avea si un mers neregulat, am oprit, la relantiu varia turatia cu 50 rpm, am oprit motoru si l-am pornit din nou, si-a revenit mersul normal de relantiu fara variatii, dar "check engine" tot a ramas aprins, dupa un rand de opriri si porniri unde am avut treaba nu s-a mai aprins "check engine", pana astazi cand mai intorceam de la tara mergand cu 130 km/h (3500 ture) am zis sa-i dau spre 140 -150 cand s-a aprins "check engine" si am scazut un pic pe la 130 km/h si am zis sa-i mai dau mai sus dar nu prea mai vroia, si am mers pe la 130 si la iesirea de pe autostrada am inceput sa incetinesc si au aparut si neregularitatile in mersul motorul de a merge rotund, am scos-o din viteza si s-a oprit motorul, am bagat in frana de motor si si-a reluat mersul neregulat, am observat ca incepuse sa dea si cu fum albastru parca a-si fi mers cu un Roman de Brasov, am ajuns in Bucuresti mergand in hopuri si socuri usoare, nu s-a mai oprit motorul cand am scos-o din viteza dar avea mersul neregulat, am oprit-o si dupa am repornit motorul, iar mersul a devenit ca si inainte, mers rotund si frumos dar cu beculetul de "check engine" tot aprins.
Ce este de facut in aceasta situatie?
Check engine aprins
Moderator: Echipa Tehnica
-
- pasionat
- Mesaje: 272
- Membru din: Joi 03-Aug-2006 15:55
- Localitate: Bucuresti
Check engine aprins
Saxo 1.5D 57 ponei an 2003
-
- pasionat
- Mesaje: 272
- Membru din: Joi 03-Aug-2006 15:55
- Localitate: Bucuresti
-
- just curious
- Mesaje: 10
- Membru din: Dum 02-Sep-2012 09:04
- Localitate: Birmingham
- Masina: Citroen C3 Pluriel
- 2: Renault Laguna
- 3: Citroen AX
de ce nu mergi la un service care are computer pe OBD2?
In masina, sub volan, in stanga jos, ai o trapa, acolo gasesti niste sigurante si o mufa lata. Aceea este o mufa OBD2, prin care, la service iti poate verifica ce probleme ai.
Si au am check engine aprins... Este de la sonda lambda de sus, care a fost lovita de un mecanic si nu mai inregistreaza bine datele. Aveam si eu relantiu neregulat, apoi am desfacut mufa si se pare ca merge mai ok.
In masina, sub volan, in stanga jos, ai o trapa, acolo gasesti niste sigurante si o mufa lata. Aceea este o mufa OBD2, prin care, la service iti poate verifica ce probleme ai.
Si au am check engine aprins... Este de la sonda lambda de sus, care a fost lovita de un mecanic si nu mai inregistreaza bine datele. Aveam si eu relantiu neregulat, apoi am desfacut mufa si se pare ca merge mai ok.
-
- pasionat
- Mesaje: 272
- Membru din: Joi 03-Aug-2006 15:55
- Localitate: Bucuresti
Salut,
Am mers acu ceva timp la Mihai Stan in Ploiesti si a bagat testerul si mi-a zis ca este ceva legat de avans-ul din pompa de injectie motorina, numai pe la 3800 rpm aparea eroarea, asa ca i-a scos mufa din pompa de injectie si mi-a spus sa merg asa cu ea si sa vad daca mai face, nu a mai facut.
Intre timp i-am schimbat furtunele de motorina de la motor + corpul de motorina din cauza ca aveam pierderi de motorina.Dupa aceste schimbari i-am bagat si mufa la loc si nu mai face, nu s-a mai aprins becul de check engine.
Am mers acu ceva timp la Mihai Stan in Ploiesti si a bagat testerul si mi-a zis ca este ceva legat de avans-ul din pompa de injectie motorina, numai pe la 3800 rpm aparea eroarea, asa ca i-a scos mufa din pompa de injectie si mi-a spus sa merg asa cu ea si sa vad daca mai face, nu a mai facut.
Intre timp i-am schimbat furtunele de motorina de la motor + corpul de motorina din cauza ca aveam pierderi de motorina.Dupa aceste schimbari i-am bagat si mufa la loc si nu mai face, nu s-a mai aprins becul de check engine.
Avans pompa injectie
Am si eu aceeasi problema de ceva timp: da fum alb la pornire pana se incalzeste motorul. Daca se scoate mufa de la avansul pompei de injectie merge normal (fara fum alb).
Pompa de injectie a fost verificata pe banc si este in parametrii normali de functionare. Vad ca si martorul "check engine" ramane pornit dupa atatea interventii si verificari.
Ati mai intalnit problema aceasta la Saxo 1.5D 42 kw (2001) ? Solutii ?Multumesc.
Pompa de injectie a fost verificata pe banc si este in parametrii normali de functionare. Vad ca si martorul "check engine" ramane pornit dupa atatea interventii si verificari.
Ati mai intalnit problema aceasta la Saxo 1.5D 42 kw (2001) ? Solutii ?Multumesc.
-
- pasionat
- Mesaje: 272
- Membru din: Joi 03-Aug-2006 15:55
- Localitate: Bucuresti
La mine vad ca a revenit din nou problema, dupa o forja pana la 150 la ora s-a aprins beculetul de check engine si la relantiu mergea balbaiit pana am luat contactul si l-am pus din nou.Si mersul motorului si-a revenit la normal dar beculetul de check engine a ramas aprins.
Ce este de facut?
Ce este de facut?
Saxo 1.5D 57 ponei an 2003
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 20 vizitatori
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187757
Total subiecte 18618
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 2
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11707
Cel mai nou membru catalinos